יום רביעי , מאי 1 2024
הסקס של מאסטרס, באדיבות הוט

עונה 4 של "הסקס של מאסטרס" גם בסלקום טיוי

העונה הרביעית החדשה
של סדרת הדרמה המצויינת והמוערכת

"הסקס של מאסטרס" Masters of Sex

סלקום TV
17.9.16
12 פרקים בשידור שבועי
בסמוך לשידורה בארה"ב

"הסקס של מאסטרס" – המדהימה בנועזותה, שגרפה בשנה שעברה פרס "אמי" ואת פרס המבקרים, היא אחת מהסדרות המצליחות והמשובחות ביותר של רשת הכבלים "Showtime" האמריקאי, בכיכובם של מייקל שין (דר' ויליאם מאסטרס) וליזי קפלן (וירג'יניה ג'ונסון).

הסדרה מבוססת על חייהם של וויליאם מאסטרס ווירג'יניה ג'ונסון שהתפרסמו בזכות המחקר המתקדם שלהם בתחום מיניות האדם. גניקולוג מצליח בשנות ה- 50 של המאה הקודמת, ומי שהייתה מזכירתו, צופים במתנדבים העוסקים בפעילות מינית ומנתחים את התנהגותם המינית של בני אדם. בנוסף למיניות, עוסקת הסדרה בדרמה משפחתית ובמתח הבין גזעי בין אפרו-אמריקאים לבין לבנים באותה התקופה בארה"ב.

לסדרה המדוברת הזו עלילה חכמה בשילוב זוג מהפנט שמעדיף מין במקום רגשות. שניהם להוטים, חזקים ומלאי מוטיבציה להמשיך במחקר שלהם בכל מחיר. החיבור בין קו עלילה חכם ורומן שמתקשה להגיע לכדי מימוש, הוא כנראה סוד הקסם של הסדרה. הסדרה מספרת את סיפורם של דר' ויליאם מאסטרס וירג'יניה ג'ונסון, צמד חוקרים שהתפרסמו בשל מחקרם החלוצי בתחום מיניות האדם ובשל היותם חוקרים חלוצים שהכניסו סדר במסתרי האינטימיות ותיקנו הנחות יסוד מוטעות של החברה כלפי יחסי מין.
הסדרה שפותחה על-ידי היוצרת מישל אשפורד, משלבת דילמות כואבות ודיונים חכמים על מיניות.

מייקל שין (דר' ויליאם מאסטרס) – היה מועמד לפרסי "אמי", "גלובוס הזהב" ו"BAFTA", גרף את פרס הטלוויזיה המלכותית בבריטניה, ומוכר בזכות הופעות בלתי נשכחות בסרטים כמו "המלכה", "פרוסט/ניקסון", "חצות בפריז", "אליס" ו"טרון: המורשת". שין הוא גם בן זוגה בשנים האחרונות של שרה סילברמן. מייקל שין גם יככב בסרטו החמישי והחדש של יוסף סידר "אופנהיימר".

ליזי קפלן (וירג'יניה ג'ונסון) – היפהיפיה היהודיה שפרצה כסמל סקס בסקס של מאסטרס ועלתה לכותרות בשל השתתפותה ב"ראיון סוף" הידוע בשערוריה התקשורתית סביבו. קפלן כיכבה בסרטים "ילדות רעות", "קלוברפילד", "127 שעות" ו"החברה של החבר הכי טוב שלי", כמו גם בסדרה "דם אמיתי". בקרוב היא תשחק בסרט החדש "האשליה 2" עם דניאל רדקליף ומארק רופאלו.

יש לבדוק גם

אנטישמיות: הפגנה למען ישראל בבוסטון

אחרי הנפת הדגל הפלסטיני בהרווארד, הגיע תור המפגינים למען ישראל. שלשום בבוסטון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.