שבת , יולי 27 2024
רוב לואו, על הגריל,באדיבות הוט קומדי סנטרל

רוב לואו על הגריל

 

ה-Roast  חוזר ל-HOT סנטרל

שלושה ימים אחרי ארה"ב

 

 

 

כוכבי "סאטרדיי נייט לייב" רוב ריגל ופיט דיווידסון, הזמרת ג'ול, ראלף מאצ'יו ועוד רבים וטובים מצטרפים למנחה דיוויד ספייד בספיישל "על הגריל" שמוקדש לכוכב המתקמבק והלוהט רוב לאו

 

יום חמישי ה- 8.9 בשעה 21:00 ב-HOT קומדי סנטרל

 

"על הגריל" ("Comedy Central Roast") של רשת "קומדי סנטרל" הוא אחד המותגים המצליחים בערוץ, עם שמות גדולים ומפורסמים שזכו לעלות על המוקד ומועמדות לפרס ה"אמי" שגרף המשדר שהוקדש לוויליאם שאטנר. אחרי פמלה אנדרסון, דיוויד האסלהוף, ג'יימס פרנקו וג'סטין ביבר מגיע גם תורו של כוכב הקולנוע והטלוויזיה המתקמבק רוב לאו – שיהפוך למוקד הבדיחות והלעג בספיישל שישודר ב-HOT קומדי סנטרל ב-8 בספטמבר, שלושה ימים בלבד אחרי שידורו בארה"ב.

 

הפרשנית הפוליטית הרפובליקנית אן קולטר, הזמרת ג'ול, כוכב "קראטה קיד" ראלף מאצ'יו (שכיכב לצד לאו ב"נערי הכרך"),  ג'ימי קאר ("Q.I"), פיט דיווידסון ("סאטרדיי נייט לייב"), כוכב הפוטבול פייטון מאנינג, רוב ריגל ("סאטרדיי נייט לייב", "רחוב ג'אמפ 21"), הקומיקאית ניקי גלזר ואמן ה"גריל" המיומן ג'ף רוס מככבים בספיישל, שצולם ב-27 בספטמבר בלוס אנג'לס בהנחייתו של המועמד ל"גלובוס הזהב" דיוויד ספייד ("תהרוג אותי וזהו").

 

הקריירה הארוכה של לאו בן ה-52 ידעה לא מעט עליות ומורדות – מהפריצה בשנות השמונים בסרטים כמו "נערי הכרך" ו"הבוגרים", דרך התמכרותו לסמים ואלכוהול, קלטות סקס ומעצרים ועד הקאמבק הטלוויזיוני ב"הבית הלבן", שהוביל גם לתפקידים ב"אחים ואחיות", "מחלקת גנים ונוף", "הכריש" ו"קוד בלאק".

 

משדרי "על הגריל" נערכים כבר למעלה מעשור ב"קומדי סנטרל" ומציבים על המוקד דמויות מפורסמות ושנויות במחלוקת. על הבמה עולים בזה אחר זה קומיקאים, שחקנים ואמנים מפורסמים שזוכים "לצלות" את הקורבן בשלל סיפורים מצחיקים, אמירות פרובוקטיביות ועלבונות קיצוניים במיוחד. את הספיישל מפיקים זוכה ה"אמי" ג'ואל גלן, שעמד גם מאחורי ה"גריל" של ביבר, פרנקו, שאטנר, צ'ארלי שין ודונלד טראמפ, וג'ונאס לארסן מ"קומדי סנטרל".


יום חמישי ה- 8.9 בשעה 21:00 ב-HOT קומדי סנטרל

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.