יום שישי , אפריל 26 2024
בליינדספוט, באדיבות סלקום טיוי BLINDSPOT

בליינדספוט תשודר בסלקום טיוי


תיאור: \\cellcom_nt\dfs02\Groups2\PIRSUM\מסווג\מנהלי_פרסום\רוני מריאן\סלקום\IPTV\לוגו\new logo\LOGO.PNG

וול סטריט ג'ורנל: "המתח בשיאו, הקרבות אלימים, בדרכם המשונה אך המספקת."

ניו יורק טיימס: "'בליינדספוט' מושכת את תשומת הלב… היא בהחלט מתחילה בצורה מרתקת. זו וריאציה על סדרות התצרפים, שבהן העלילה נחשפת במתן איטי של רמזים, אבל איזו וריאציה."

סן פרנסיסקו כרוניקל: "הסדרה החדשה של רשת אן-בי-סי יותר מעומדת בהגדרה של מותחן, היא מהפנטת, משוחקת היטב וכתובה באופן יפהפה. מעל לזה, השכבות הרבות של המיסתורין יגרמו לקהל הצופים לחזור לעוד ועוד פרקים."

דה ראפ: "אחת הסדרות החדשות בז'אנר האף-בי-איי פותר תעלומות. 'בליינדספוט' בוחרת בסגנון '24', כלומר בדרמה עם קצב מהיר, והרבה מכות, על פני פיתרון מחשבתי טקטי כמו 'פרינג'', 'בונז', 'מחשבות פליליות' וכו'."

 

רגע לפני עליית העונה השניה בספטמבר:

 

"בליינדספוט" Blindspot

נרכשה לשידור בסלקום TV – ותשודר בסמוך לשידור בארה"ב

 

לעונה השניה מצטרפת בתפקיד ראשי  – ארצ׳י פנג׳בי (קלינדה מ״האישה הטובה״) ובכך הופכת רשמית לסדרה החמה והסקסית.

 

העונה הראשונה של דרמת המתח תשודר במלואה

החל מ- 3.7.16 עם שני פרקים בשבוע (וסה"כ 22 פרקים)

 

הזיכרון נמחק. הגוף מקועקע. אך מהי האמת? כל ציור חושף עוד רמז.

דרמת מתח קצבית, מלאת אקשן, רמזים, מכות, הרפתקאות

ותפניות מפתיעות. במרכז סדרת המסתורין, יפהפיה שזיכרונה נמחק וגופה כוסה במפה צפופה של קעקועים, רמזים ומסרים מוצפנים

הזיכרון נמחק. הגוף מקועקע. אך מהי האמת? כל ציור חושף עוד רמז.

בלב טיימס סקווייר, הרחוב ההומה שבעיר ניו יורק, מתוך תיק חשוד שהונח על המדרכה, יוצאת לה יפהפיה (ג'יימי אלכסנדר, "תור"), בעירום מלא. היא כמו נולדת מחדש. האישה האלמונית, שלא זוכרת את שמה ולכן מכונה ג'יין דו (פלונית-אלמונית), לא זוכרת כיצד הגיעה אל התיק, וגם שום פרט על עברה, או על המפה הצפופה של מסרים מוצפנים המקועקעת על גופה.

אחד הקעקועים על עורפה הוא שמו של סוכן האף-בי-איי קורט וולר (סאליבן סטייפלטון, הסרט "300"), שאינו מכיר אותה ולא נתקל בה בעבר, מופקד על פיתוח התעלומה, ויחד איתה הוא מנסה לפענח את פשר הקשר שלו אליה ואת הקעקועים שעל גופה – למזימת פשע נרחבת ומסתורית שעומדת להתרחש. ככל שמתקדמים בניסיונות הפיענוח, מתברר לקהל ולג'יין דו כי היא רבת יכולות – היא דוברת סינית, ומאסטר באמנויות לחימה, המסוגלת להתמודד עם כמה תוקפים בעת ובעונה אחת, למשל.

"בליינדספוט" של היוצר מרטין גרו ("דה אל-איי קומפלקס  The L.A. Complex) ומי שביים את רוב הפרקים של שלוש העונות של סדרת HBO החכמה "משועמם"), ושל המפיק הבכיר גרג ברלנטי ("חץ", "אחים ואחיות", "איליי סטון" ועוד), היא סדרת מתח קצבית, מרובת אקשן, שעד מהרה מבהירה כי לא רק שמדובר בגיבורה רבת יכולות פיסיות, אל באדם בעל לב זהב וכוונות טובות. אך לשם יצירת מתח נוסף, היוצרים של הסדרה מגבים אותה בהרבה מאוד הבזקים מהעבר של הגיבורה. אלה יוצרים מתח בין התדמית שמתגבשת אצל הפוגשים בה בגרסתה הנוכחית לבין מי שאולי היתה בעברה. האם היא אכן מלאכית עם יכולות של ברוס לי, או שמא שימשה פעם, ואולי עדיין, ככלי בידי ארגון פשע זדוני?

עוד בצוות האף-בי-איי נמצאים החייל למוד הקרבות לשעבר אדגר ריד (רוב בראון, "טרמיי"), הסוכנת החשאית גם באישיותה טשה זפטה (אודרי אספרסה), ועוזרת המנהל מייפייר (מריאן ז'אן-בפטיסט, "ללא עקבות"). יחד עם ג'יין דו והסוכן וולר הם מתקדמים במבוך הקעקועים והרמזים והמידע שהם יגלו עלול לשנות את העולם.

במקביל לעלילת המתח יש עוד קו מתח בולט בסדרה והוא זה שבין וולר לג'יין. עם כל יום שחולף היא חושפת עוד יכולת או כישרון מבלי להבין את מקורם, וולר שוקע בתוך מערכת היחסים המורכבת והמטרידה עם האישה המיסתורית. שניהם מנסים ליצור קשר תוך שהם מתעלמים מאזור המחשכים הבלתי נראה ביניהם.

ג'יימי אלכסנדר, המגלמת את ג'יין דו, הופיעה בסרט של אד זוויק "על אהבה וסמים אחרים" לצד ג'ייק גילנהול. אחר כך כיכבה בשובר הקופות "תור", לצד כריס המסוורת, נטלי פורמן ואנתוני הופקינס, וכך גם בסרט ההמשך של "תור", שובר קופות אף הוא. אלכסנדר היתה אחת השחקניות המובילות בסדרת הקאלט "קאייל אקס-אף", ומוכרת גם בתור הגיסה האינפנטילית של אידי פלקו בסדרה "האחות ג'קי".

סאליבן סטייפלטון, המגלם בסדרה את סוכן האף-בי-איי קורט וולר, מוכר מהתפקיד הראשי בסרט "300", שם הוא גילם את הגנרל היווני תמיסטוקלס. הקיץ יראו את השחקן מהמוצא האוסטרלי הזה ככוכב של הסרט החדש של הבמאי לוק באסון "האגם".

יוצר הסדרה הוא מרטין גרו שיצר בעבר את "האל-אי קומפלקס", סדרה מ-2012 על צעירים בתעשיית הסרטים בהוליווד. קודם לכן היה השואו ראנר של "משועמם", הסדרה המתוחכמת והניו יורקית כל כך עם ג'ייסון שוורצמן, טד דנסון וזאק גליפניאקיס. כעת הוא עובד על הגרסה הקולנועית של הסדרה הזאת.

המפיק הבכיר של הסדרה הוא גרג ברלנטי, שהיה מועמד לשלל פרסים על שלל תפקידיו מאחורי כמה מהסדרות האהובות והטובות של התעשייה, בהן היה התסריטאי, הבמאי והמפיק – לפעמים שלושת התפקידים גם יחד. הוא המפיק והיוצר של סדרות כמו "החץ"  ו"פלאש". בעבר הוא עבד כבמאי, ותסריטאי של סדרות כמו "אחים ואחיות", "חיות פוליטיות", "איליי סטון", "כסף דארלינג" ועוד. הוא החל את דרכו כתסריטאי ומפיק בסדרה "דוסון קריק" ואחר כך גם כתב והפיק לסדרות "אוורווד" ו"ג'ק ובובי" האהובות. את הבימוי בתחום הקולנוע החל בשנת 2000 כאשר ביים את הסרט "מועדון הלבבות השבורים".

יש לבדוק גם

נאמנות כפולה

נאמנות כפולה The Sympathizer "נאמנות כפולה" ("The Sympathizer") היא דרמת מתח תקופתית המבוססת על הנובל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.