שבת , יולי 27 2024

מאי בערוצי הסרטים של הוט

מומלצי ערוצי הסרטים

 

1-7 במאי

החיים יפים    LIFE IS BEAUTIFUL    יום השואה    4.05    21:51

עושה הלהטים    THE JUGGLER    יום השואה    4.05    22:30

פיץ' פרפקט 2    PITCH PERFECT 2    בכורה    6.05     22:00

פייטר    THE FIGHTER    דרמת ספורט מרגשת    7.05    16:35

בראץ: הסרט    BRATZ    קומדיית נעורים מדליקה    7.05    11:25

ילד קטן    LITTLE BOY    בכורה    7.05    12:45

אודות אלכס    ABOUT ALEX    בכורה    7.05    17:55

שם הוורד    THE NAME OF THE ROSE    להיט על זמני    7.05    18:40

הסינדרום הסיני    THE CHINA SYNDROME    להיט על זמני    7.05    14:50

 

-148 במאי

מועדון הלקוחות של דאלאס    THE DALLAS BUYERS CLUB    בכורה    13.05    22:00

קיל ביל 1-2    KILL BILL 1-2    טרנטינו במיטבו    13.05    22:00

המירוץ לפסגה    MCFARLAND    בכורה    14.05    14:00

מונסטר    MONSTER    סיפור אמיתי    14.05    22:00

ברולסק    BURLESQUE    המחזמר המרהיב    14.05    18:30

הסר חבר    UNFRIENDED    בכורה    14.05    23:50

בארץ אחרת    ANOTHER COUNTRY    בכורה    14.05    13:35

 

 


15-21 במאי

השורד האחרון    LONE SURVIVOR    בכורה    20.05             22:00

משולש פראי    WILD THINGS    מותחן סקסי    21.05    22:00

להיות מגניב    DOPE    בכורה    21.05    20:15

הרוע שבפנים 3    INSIDIOUS: CHAPTER 3    בכורה    21.05    23:50

מג'יק מייק 2    MAGIC MIKE XXL    בכורה    21.05    22:00

יפה ומסובבת    BEAUTIFUL AND TWISTED    בכורה    21.05    15:20

גיבור מקומי    LOCAL HERO    קומדיה משובחת    21.05    14:05


22-31 במאי

חמישים גוונים של אפור    FIFTY SHADES OF GREY    'אהבה בוערת'    26.05    22:00
    ללא כפפות    SOUTHPAW    בכורה    27.05    22:00

ג'ון היקר    DEAR JOHN    'אהבה בוערת'    27.05    22:00

הטוב שבי    THE BEST OF ME    'אהבה בוערת'    27.05    23:45

המתאגרף    A FIGHTING MAN    בכורה    28.05    16:30

אוסטין פאוורס    AUSTIN POWERS    קורע מצחוק    28.05    18:00

שון כבשון: הסרט    SHAUN THE SHEEP    בכורה    28.05    09:45

קאל    CAL    מותח ומיני    28.05    19:30

בעלים ונשים    HUSBANDS AND WIVES    בכורה    28.05    14:05

 

 

 

 


פיץ' פרפקט 2  – Pitch Perfect 2                        בכורה
כייף של סרט! אנה קנדריק ("אל תוך היער") ורבל ווילסון ("מסיבת רווקות") המקסימות מככבות בקומדיה שוברת קופות וקורעת מצחוק שהיא סרט המשך ללהיט המרענן מ-2012, על קבוצת בחורות ששרות א-קפלה ומתחרות על פרס הלהקה הקולית הטובה ביותר. הפעם, לאחר שהן ספגו ביקורת קטלנית והושפלו בפני נשיא ארצות הברית במרכז קנדי, בנות ה"ברדן בלאס" חוזרות הביתה ומנסות להתחיל שוב הכל מאפס. הבנות משנסות מותניים ומתחילות להתאמן בטירוף במחנה אימונים סגור לקראת האתגר הגדול הבא: תחרות בינלאומית יוקרתית לשירת א-קפלה, שבה לא זכתה מעולם להקה אמריקאית. העניינים מסתבכים לאחר היכרות עם להקה מתחרה מגרמניה ובעקבות סוד שמור של המנהיגה בקה מיטשל (קנדריק) שמתגלה בעת החזרות וגורם למהומה רבה.
עם: אנה קנדריק, רבל ווילסון, בריטני סנואו, היילי סטיינפלד, אדם דווין, קייטי סגל, בן פלאט, אנה קאמפ.
בימוי: אליזבת בנקס (ארה"ב, 2015).
6.5, יום שישי בשעה 22:00, HD   HOT Gold


ילד קטן – Little Boy                            בכורה
דרמה מרגשת ומחממת לב על אהבה בין ילד לאביו ועל כוחה של אמונה. הסרט מתאר את סיפורו הנוגע ללב של פפר פלינט באסבי, ילד מקסים בן שמונה שמתגעגע מאוד לאביו האהוב, אשר גויס לצבא ויצא להילחם בשדות הקרב של מלחמת העולם השנייה. פפר מוכן לעשות הכל כדי לסיים את המלחמה הנוראה ולהחזיר את אבא הביתה. לשם כך הוא אפילו נפגש עם קוסם מיוחד ועם כומר טוב לב ושואב מהם כוחות. כעת הוא בטוח שהוא מסוגל לעשות משהו מיוחד שיעזור להשיב אליו את אבא שלו.
עם: אמילי ווטסון, טום ווילקינסון, אדוארדו וראסטוג'י, ג'ייקוב סאלבאטי, בן צ'פלין, דייויד הנרי, קווין ג'יימס, טד לווין.
בימוי: אלחנדרו מונטוורדה (מכסיקו/ארה"ב, 2015).
7.5, יום שבת בשעה 12:45, HD   HOT Gold


מועדון הלקוחות של דאלאס – Dallas Buyers Club             בכורה
מתיו מקונוהי האדיר זכה בפרס האוסקר לשחקן הטוב ביותר על תצוגת המשחק המרשימה שלו, בדרמה משובחת שזכתה לביקורות נלהבות. הסרט מבוסס על סיפור חייו האמיתי של רון וודרוף (מקונוהי), חשמלאי ורוכב רודיאו פשוט מדאלאס, גבר מצ'ואיסט והומופוב. חייו מקבלים טלטלה עזה לאחר שבבדיקה שגרתית בבית החולים הוא מתגלה כנשא של נגיף ה-HIV. השנה היא 1985 והרופאים שלא יודעים עדיין כיצד לטפל בנגיף הקטלני מודיעים לרון האומלל כי נותרו לו רק עוד 30 יום לחיות. רון וודרוף מחליט לחצות את הגבול למכסיקו, שם קיים טיפול אלטרנטיבי מציל חיים באמצעות תרופה בשם AZT. הוא נוכח בעצמו שהתרופה מועילה ומנסה להתחיל ביוזמת הברחות, כזו שתיאבק בקהילה הרפואית והמדעית האמריקנית וגם בשלטון החוק. הוא מקים "מועדון לקוחות" עבור נשאי HIV. חוג החברים והלקוחות מתרחב והולך, והוא נלחם ומסכן את חייו למענם, תוך שהוא נעזר בד"ר איב זאקס (ג'ניפר גארנר), רופאה טובת לב שמטפלת בו ומסכימה לסייע לו למרות התנגדות הנהלת בית החולים.
עם: מתיו מקונוהי, ג'ניפר גארנר, ג'ארד לטו, סטיב זאן, מייקל אוניל, גריפין דאן, קווין רנקין, דניס אוהרה.
בימוי: ז'אן מרק ואלה ("קרייזי", "קפה דה פלור") (ארה"ב, 2013).
13.5, יום שישי בשעה 22:00, HD   HOT Gold

הסר חבר – ((Cybernatural  Unfriended                    בכורה
מותחן אימה מפחיד ומקורי, שהופק בתקציב צנוע והפך ללהיט מפתיע. הגימיק של הסרט הוא שכולו מצולם ממסך המחשב של נערה בשם בלייר (שלי הניג), כולל צ'אטים, שיחות סקייפ וחלונות שהיא פותחת בפייסבוק. הכל מתחיל כשבלייר משוחחת עם החבר שלה מיטש בסקייפ, כשלאחר מכן מצטרפים לשיחה שלושה חברים נוספים שלהם. החבורה משוחחת על יום השנה להתאבדותה של לורה, חברתם לכיתה, בעקבות סרטון וידאו משפיל שלה שפורסם ברשת החברתית והכה גלים. לפתע החבורה מגלה לחרדתה כי לשיחה שלהם פלשה ישות מסתורית המזדהה בשם… לורה. כולם חשים פחד ואימה ומנסים להיפטר מהאורח הבלתי רצוי, אך זה מבקש לשחק עמם במשחק רצחני של חשיפת סודות מהעבר. הצעירים מבינים כי אם יסרבו להשתתף במשחק הם ימותו, ומתחילים לילה ארוך וגורלי של וידויים, שבו הם יעמדו למבחן ועלולים לשלם על בריונות הרשת שלהם בדרכים לא נעימות.
עם: שלי הניג, מתיו בורר, קורטני הלברסון, התר סוסמן, מוזס סטורם, וויל פלץ.
בימוי: לוואן גבריאדזה (ארה"ב, 2015).
14.5, יום שבת בשעה 23:50, HD   HOT Gold


המירוץ לפסגה -McFarland, USA                          בכורה
דרמה מרגשת זוכת פרסים ומעוררת השראה מבית דיסני, בבימויה של ניקי קארו הניו זילנדית ("לרכב על הלווייתן") ובכיכובו של קווין קוסטנר הנפלא, המבוססת על אירועים שהתרחשו במציאות. ג'ים ווייט (קוסטנר), מאמן פוטבול בבית ספר תיכון, מסתבך בתקרית עם אחד התלמידים ומקבל הודעת פיטורים. תקופה ממושכת הוא אינו מוצא עבודה, ומחליט לעקור מאיידהו למקפרלנד הפשוטה שבקליפורניה עם אשתו ובנותיו. בעיירה חקלאית זו, שאוכלוסייתה היספנית בעיקרה, הוא מתקבל לעבודה כמורה. למרות קשיי ההתאקלמות הרבים המלווים אותו ואת משפחתו, ווייט יוצר קשר עמוק עם תלמידיו. כאשר הוא מבחין כיצד הם ממשיכים בריצה אל בית הספר מעבודת החקלאות, הוא רוקם תוכנית מזהירה: לצאת איתם למסע חוצה מדינות שיאתגר אותם כרצים למרחקים ארוכים ויוציא אותם מאלמוניותם, תוך שהם מתחרים בהצלחה בנערים מבתי ספר עשירים.  
עם: קווין קוסטנר, מריה בלו, מורגן סיילור, רמירו רודריגז, קרלוס פראטס, הקטור דוראן, ג'וני אורטיז.
בימוי: ניקי קארו (ארה"ב, 2015).  
14.5, יום שבת בשעה 14:00, HD   HOT Gold


השורד האחרון – Lone Survivor                        בכורה
אקשן מלחמתי סוחף ורב עוצמה בכיכובם של מרק וולברג, אריק באנה וטיילור קיטש, שמבוסס על סיפור אמיתי שהתרחש באפגניסטן בשנת 2005. וולברג גם הפיק את הסרט עטור הפרסים, שהצליח מאוד בקופות והיה מועמד לשני פרסי אוסקר. יחידת עילית של השייטת האמריקנית המוצבת באפגניסטן נשלחת לאתר טרוריסט מסוכן בשם אחמד שאה, אשר מסתתר בכפר נידח באזור הררי, ולהביא לחיסולו. ארבעה לוחמים יוצאים למשימת סיור מקדימה כדי לזהות את המטרה. כשהם משנים את עמדת התצפית שלהם, ההחלטה מתבררת כטעות איומה: רועי צאן מקומיים חושפים אותם ומזעיקים לאזור עשרות לוחמים של הטאליבן. מתפתח קרב עקוב מדם שבמהלכו נהרגים שלושה לוחמים אמריקאים ואילו מרקוס לוטרל (וולברג) נפצע ונותר השורד האחרון. לאחר שמסוק חילוץ שמגיע לסייע לו נפגע ומסוק אחר נוטש, מרקוס מקבל עזרה מפתיעה מחבורת כפריים מקומיים, שהיו עדים למעשי זוועה של הטאליבן ומחליטים להעניק לו מחסה. כעת השאלה היא מי יגיע אליו קודם? כוח חילוץ אמריקאי או לוחמי הטאליבן שמחפשים אחריו כדי לחסלו.
עם: מרק וולברג, אריק באנה, אמיל הירש, טיילור קיטש, בן פוסטר, עלי סלימאן.
בימוי: פיטר ברג ("המרדף", "הנקוק") (ארה"ב, 2013)
20.5, יום שישי בשעה 22:00, HD   HOT Gold


מג'יק מייק 2 – Magic Mike XXL                        בכורה
דרמה קומית לוהטת בכיכובו של צ'אנינג טייטום הסקסי, שהיא סרט ההמשך ללהיט המפתיע שביים סטיבן סודרברג בשנת 2012. שלוש שנים אחרי פרישתו של מייק (טייטום) מעולם החשפנות, דווקא כשהוא נמצא ממש בשיאו, מחליטים גם שאר חברי להקת "המלכים מטמפה" לפרוש מחיי הזוהר הללו. החבורה רוצה לעשות את זה בגדול ובדרך שלה: הופעה אחרונה בהחלט בכינוס החשפנים במירטל ביץ' – הופעה משותפת על הבמה עם הכוכב הראשי שלהם "מג'יק מייק", שתדהים את כולם ושלא תישכח במהרה. בדרכם להופעה האחרונה, מייק וחבריו עוצרים בג'קסונוויל ובסוואנה, פוגשים מכרים ותיקים וחדשים, לומדים כמה תנועות ריקוד חדשות ומתגברים על משקעים מהעבר המשותף שלהם. הכל מתובל במוזיקת היפ הופ מקפיצה, ריקודים מדליקים, אווירה מחשמלת והרבה שירירים וקוביות בטן חשופות.
עם: צ'אנינג טייטום, מאט בומר, אליזבת בנקס, אמבר הרד, ג'אדה פינקט סמית,.
בימוי: גרגורי ג'ייקובס ("קרימינל") (ארה"ב, 2015).
21.5, יום שבת בשעה 22:00, HD   HOT Gold


ללא כפפות -Southpaw                             בכורה
דרמת איגרוף סוחפת בכיכובו של ג'ייק ג'ילנהול המבריק, שרעיון ליהוקו כמתאגרף מרתק בפני עצמו. בילי הופ הוא מתאגרף מהולל בעל שם. הוא מאבד את אשתו האהובה (רייצ'ל מקאדמס) בקטטה במהלך אירוע רב משתתפים ולא מצליח להתאושש מהאובדן. יצר ההרס העצמי שהיה קיים בו עוד קודם לכן, מתחזק ביתר שאת והוא מפסיק להשתתף בתחרויות. שירותי הרווחה מתערבים ומוציאים את בתו הקטנה מהבית, בטענה שהוא מהווה סכנה עבורה מרגע שהתדרדר והתמכר לסמים ולאלכוהול. גם בעבודות זמניות הוא מתקשה להחזיק מעמד. היחיד שמלווה אותו בתהליך השיקום המתיש וגם מחזיר אותו בסופו של דבר לזירה, הוא המאמן חסר הפשרות טיטוס וויליס (פורסט וויטאקר). את הסרט ביים אנטואן פוקואה המצוין ("נקודת שוויון", "יום אימונים מסוכן"), שמרבה לעסוק במאבקם האישי של גברים ובחתירה אל הגאולה.
עם: ג'ייק ג'ילנהול, רייצ'ל מקאדמס, פורסט וויטאקר, 50 סנט.
בימוי: אנטואן פוקואה (ארה"ב, 2015). 
27.5, יום שישי בשעה 22:00, HD   HOT Gold

 

פייטר – The Fighter
מרק וולברג המצוין מככב בדרמה ביוגרפית מצליחה שזכתה לביקורות מעולות, קטפה שני פרסי אוסקר לשחקני המשנה (כריסטיאן בייל ומליסה לאו) והיתה גם מועמדת לאוסקר עבור הסרט הטוב ביותר. זהו סיפורם של צמד האחים המתאגרפים "אייריש" מיקי וורד ודיקי אקלונד. בשנות ה-80 של המאה ה-20, דיקי פוצח בקריירה מבטיחה בזירה, אבל אחרי התבוסות מגיעה ההתמכרות לקראק, האלימות והמאסר. לאחר שמיקי יורש את מקומו, דיקי המשוחרר מהכלא פונה לאמן את האח-למחצה שלו, כדי שיהפוך למקצוען ואולי יוכל להגשים עבורו את החלומות שהוא עצמו מעולם לא הצליח להגשים. סרטו של הבמאי המעולה דייויד או. ראסל, שהביא לנו סרטים נפלאים כגון "אופטימיות היא שם המשחק", "שלושה מלכים" ו"חלום אמריקאי".
עם: מארק וולברג, איימי אדמס, כריסטיאן בייל, מליסה לאו.
בימוי: דייויד או. ראסל (ארה"ב, 2010).
7.5, יום שבת בשעה 16:35, HD   HOT Action


בראץ: הסרט – Bratz
קומדיית נעורים כייפית על חבורת הבנות חובבות האופנה. יסמין, קלואי, ג'ייד וסאשה הן ארבע נערות תיכון המגיעות כל אחת מרקע שונה ומ"חבורה" שונה אליה היא אמורה להשתייך. הארבע, שלא אוהבות להיצמד לחוקים החברתיים שמוכתבים להן, שוברות את המסגרת ומקימות להקת פופ במהלך השנה הראשונה שלהן בתיכון. הן גם מתאחדות נגד תלמידה שתלטנית ממועצת התלמידים, אשר מנסה לפצל ביניהן ולפגוע בהן. 
עם: סקיילר שאיי, ג'אנל פריש, לוגן בראונינג, נטליה ראמוס, ג'ון ווייט.
בימוי: שון מקנמארה (ארה"ב, 2007).
7.5, יום שבת בשעה 11:25, HD   HOT Fun


מזג אוויר עליז לחתונה – Cheerful Weather For The Wedding    בכורה
דרמה קומית-רומנטית אלגנטית, מהנה ונוגעת ללב בכיכובה של פליסיטי ג'ונס המצוינת ("התאוריה של הכל"), שמתאימה במיוחד לכל חובבי וחובבות הרומנטיקה הבריטית המעודנת. באנגליה של שנות ה-30, דולי (ג'ונס) היא כלה צעירה שמסתגרת בחדרה ביום חתונתה, בשעה שכל האורחים שהוזמנו מגיעים לאחוזה המשפחתית ואמה האלמנה מתחילה להיות ממש לחוצה. מתברר שדולי קיבלה "רגליים קרות" והיא אינה בטוחה שארוסה, דיפלומט משעמם בשם אוון, הוא הגבר הנכון להינשא לו. העניינים מסתבכים כשהאקס המיתולוגי של דולי, ארכיאולוג צעיר ונאה בשם ג'וזף, מגיע אף הוא לאירוע ומעצים את תחושת אי הוודאות שלה. האם יתכן שלבה של דולי  נתון עדיין בעצם לג'וזף?
עם: פליסיטי ג'ונס, אליזבת מקגאוורן ("אחוזת דאונטון"), לוק טרידוויי, ג'יימס נורטון,
זואי טאפר, ג'ון סטאנדינג.
בימוי: דונלד רייס (בריטניה, 2012).
7.5, יום שבת בשעה 12:45, HD   HOT Drama


אודות אלכס – Aout Alex
דרמה קומית. קבוצת חברים מימי הקולג' נחלצים לעזרת חברם, שחקן כושל שעבר התמוטטות עצבים וניסה להתאבד, ומבלים יחד עמו סוף שבוע שלם בביתו. 
עם: ג'ייסון ריטר, אודרי פלאזה.
בימוי: ג'סי זוויק (ארה"ב, 2014).
7.5, יום שבת בשעה 17:55, HD   HOT Drama


הסינדרום הסיני – China Syndrome                    בכורה
דרמת מתח מעולה בכיכובם של ג'יין פנדה, מייקל דאגלס וג'ק למון. הסרט ששם את נושא האנרגיה הגרעינית במרכז סדר היום הציבורי של אמריקה, עוקב אחר סיפורה של קימברלי וולס (ג'יין פונדה המצוינת), כתבת טלוויזיה חרוצה שמגלה יום אחד במקרה סימנים לפרשיית גרעין חמורה. הסיפור קשור לתקלה מסוכנת במיוחד שהתרחשה בכור אטומי לייצור חשמל בקליפורניה. עד מהרה קימברלי האמיצה מגלה שלא פשוט לפרסם את המידע הרגיש, במיוחד כשבדרכה עומדים אנשים מסוכנים שמוכנים לעשות הכל כדי למנוע את הפרסום. הסרט שזכב לאינסוף שבחים, היה מועמד לארבעה פרסי אוסקר ולחמישה פרסי גלובוס הזהב וזיכה את ג'ק למון בפרס היוקרתי של השחקן הטוב ביותר בפסטיבל קאן 1979.
עם: ג'יין פונדה, ג'ק למון, מייקל דאגלס, סקוט בריידי, ג'יימס המפטון, ווילפורד ברימלי, ריצ'ארד הרד, ג'יימס קארן.
בימוי: ג'יימס ברידג'ס ("קאובוי עירוני") (ארה"ב, 1979).
7.5, יום שבת בשעה 14:50, HOT Prime

שם הוורד – The Name of the Rose
דרמת מתח נהדרת ובלתי נשכחת בכיכובם של שון קונרי המצוין וכריסטיאן סלייטר הצעיר, עפ"י ספרו הנודע של אומברטו אקו. העלילה המרתקת שמתרחשת בימי הביניים, עוקבת אחר סיפורו של נזיר פרנציסקני הנשלח לחקור פרשת רציחות מסתוריות שאירעו במנזר מרוחק בצפון איטליה. יחד איתו מגיע למקום גם נזיר צעיר והשניים מגלים במהרה שכל הנרצחים הם אנשי כמורה הקשורים בדרך זו או אחרת לספריית המנזר. ככל שהחקירה מתקדמת והרציחות נמשכות, נחשף הצד האפל של המקום אפוף המיסתורין, שבו משמשים בערבוביה דחפים דתיים ומיניים.
עם: שון קונרי, כריסטיאן סלייטר, וויליאם היקי, מייקל לונסדייל, רון פרלמן.
בימוי: ז'אן ז'אק אנו ("הדב", "שבע שנים בטיבט") (צרפת/איטליה, 1986).
7.5, יום שבת בשעה 18:40, HOT Prime


להרוג את ביל: חלק 1 – Kill Bill: Vol. 1
אקשן נקמה מופתי, מרהיב ומדמם של הבמאי הגאון קוונטין טרנטינו ("ממזרים חסרי כבוד"). הסרט מתחיל למעשה מהסוף, או יותר נכון מהאמצע. ה"כלה", הגיבורה הראשית של העלילה (אומה תורמן המופלאה), מתעוררת אחרי תרדמת ארוכה. התינוק שנשאה ברחמה אבד ובליבה מחשבה אחת ויחידה: לנקום בביל, אהובה לשעבר שבגד בה כשירה בראשה במהלך טקס החתונה שלה יחד עם יתר חברי הכנופיה הקטלנית שלו – כנופייה שה"כלה" היתה פעם חלק ממנה. ביל חשב שהרג אותה, אך לצערו ולצערם של יתר חברי הכנופייה, מסתבר שהיא נותרה בחיים. והיא חוזרת כדי לנקום! בדרך עליה להתגבר על עוד מספר מכשולים, כמו אמנית הלחימה או-רן אישי ועשרות לוחמיה הנועזים, ורניטה גרין הקשוחה ואלי דרייבר (דריל האנה) המנסה להקדים תרופה למכה ולהרוג אותה בכל מחיר.
עם: אומה תורמן, לוסי לו, ויוויקה פוקס, דריל האנה, מייקל מדסן, דייויד קראדין. 
בימוי: קוונטין טרנטינו (ארה"ב, 2003(.
13.5, יום שישי בשעה 22:00, HD   HOT Action


להרוג את ביל: חלק 2 – Kill Bill: Vol. 2
אומה תורמן באקשן נקמה מרהיב ומסחרר שהוא החלק השני של יצירת המופת של טרנטינו. "הכלה" ממשיכה את מסע הנקמה שלה בדרך לביל, כשלפני כן עליה לטפל בשני השותפים שלו שעוד נותרו בסביבה מחבורת המתנקשים שבגדה בה ארבע שנים מוקדם יותר: אחיו הצעיר באד (מייקל מדסן) החי בקרוואן מבודד באמצע המדבר, ואהובתו האחרונה אלי (דריל האנה) בעלת העין האחת והחרב הקטלנית. המסע מלווה כמובן בסצנות קרב מסוגננות ומהפנטות, עד למפגש הסופי עם ביל – מפגש שטורף את כל הקלפים בדרך לסוף האולטימטיבי.
עם: אומה תורמן, לוסי לו, ויוויקה פוקס, דריל האנה, מייקל מדסן, דייויד קראדין.
בימוי: קוונטין טרנטינו (ארה"ב, 2004(.
13.5, יום שישי בשעה 23:50, HD   HOT Action


מונסטר – Monster    
דרמה חזקה בכיכובה של שרליז תרון, בתצוגת משחק אדירה שזיכתה אותה בפרסי האוסקר וגלובוס הזהב על תפקידה. תרון מגלמת את דמותה של איילין וורנוס, פרוצה ורוצחת סדרתית שרצחה שבעה גברים בסוף שנות ה-80 ונידונה למוות בשנת 2002. הסרט מנסה לחשוף את הדמות שמאחורי כותרות העיתונים ומציג את וורנוס כאישה שבורה נפשית המחפשת אחר חיים נורמליים. הוא מתמקד גם במערכת היחסים ההרסנית והתלותית שנוצרה בינה לבין חברתה הלסבית, שלבי (כריסטינה ריצ'י).
עם: שרליז תרון, כריסטינה ריצ'י, ברוס דרן, לי תרגסן, אני קורלי, פרואיט טיילור וינס.
בימוי: פאטי ג'נקינס (ארה"ב 2003)
14.5, יום שבת בשעה 22:00, HD   HOT Drama


בורלסק – Burlesque
דרמה מוסיקלית גדולה מהחיים בכיכובן של שר וכרסטינה אגילרה. טס (שר) היא רקדנית בורלסק לשעבר והבעלים בהווה של מועדון קברט שחוק, המנסה נואשות לחזור לגדולתו. אלי (אגילרה) היא בחורה צעירה ושאפתנית המגיעה מאיווה ללוס- אנג'לס הגדולה בכדי להגשים חלום, ומתחילה לעבוד במועדון כמלצרית. עד שיום אחד היא פותחת את הפה ומתחילה לשיר – ובמועדון מבינים מיד שיש להם יהלום ביד. טס מבחינה גם היא בכשרונה הגדול של אלי והופכת אותה לכוכבת הגדולה של המקום. שיר הנושא של דיאן וורן זכה בפרס גלובוס הזהב.
עם: שר, כריסטינה אגילרה, אלן קאמינג, קריסטן בל, סטנלי טוצי.
בימוי: סטיב אנטין (ארה"ב, 2010).
14.5, יום שבת בשעה 18:30, HD   HOT Drama

 

רעם כחול – Blue Thunder                            בכורה
רוי שיידר במותחן פעולה מצוין שביים אשף האקשן ג'ון בדהאם ("90 דקות לרצח", "תקלה מופלאה"). פרנק מרפי (שיידר) נלחם בווייטנאם וכיום משמש טייס מסוקים במשטרת לוס-אנג'לס. כשהוא נבחר להטיס את "רעם כחול", המסוק החדיש והמתקדם ביותר בשירות המשטרה, למשימות של השלטת סדר באזורים הומי אדם, פרנק מגלה כי תנועה מחתרתית מסוכנת מתכוונת להשתמש ב"רעם כחול" כדי להיפטר מפוליטיקאים בלתי רצויים. מרפי מגלה גם כי קולונל קוצ'ריין, קצין שלחם עמו בימי מלחמת וייטנאם, אמור להיות טייס הניסוי של המסוק המתוחכם ושהוא מסתיר ממנו פרטים חשובים שקשורים לארגון המחתרתי. המתח מגיע לשיאו בקרב אווירי מעל אל.איי בין מרפי שמטיס את "רע כחול" לבין הקולונל שמנסה לחסל אותו מתוך מסוק צבאי.
עם: רוי שיידר, מלקולם מקדואל, וורן אוטס, דניאל שטרן, דייויד שיינר, קנדי קלארק.
בימוי: ג'ון בדהאם (ארה"ב, 1983).
14.5, יום שבת בשעה ???, HOT Prime

 

בארץ אחרת –  Another Country
דרמה תקופתית משובחת בכיכובם של רופרט אוורט וקולין פירת הצעירים והיפים. העלילה עוקבת אחר יחסיהם המורכבים של שני נערים בפנימייה נוקשה באנגליה של שנות ה-30 – האחד הומוסקסואל שסובל מיחסם המצ'ואי של חבריו והשני מרקסיסט שחובר למפלגה הקומוניסטית. הסרט שמתאר את סיפורו האמיתי של המרגל גאי ברג'ס, מבוסס על מחזה שהוצג בהצלחה ענקית בלונדון.
עם: רופרט אוורט, קולין פירת, מייקל ג'ן, קרי אלווס.
בימוי: מארק קנייבסקה (בריטניה 1984).
14.5, יום שבת בשעה 13:35, HOT Prime

 

 

 

 

 


להיות מגניב – Dope                             בכורה
קומדיית הסטלנים של 2015! – סרט רענן, מקורי, תוסס ומהנה בטירוף. הסרט שהופק בתקציב צנוע, זכה להצלחה מפתיעה, הלהיב את הצופים בפסטיבל סאנדנס וקטף את פרס העריכה בפסטיבל. מלקולם הוא חנון מבריק בעל אובססיה למוזיקת היפ- הופ ולתרבות השחורה של שנות ה-90. הוא מנסה לשלב בין החיים הלא פשוטים שלו בשכונת פשע קשוחה בקליפורניה, לבין בית הספר התיכון, כשעליו לסיים בהצלחה את השנה האחרונה ללימודיו, ללמוד למבחנים פסיכומטרים ולעבור ראיון קבלה לקולג' יוקרתי שבו הוא חולם ללמוד. בנוסף, הוא גם מנסה להתקרב לנערת חלומותיו. חייו של מלקולם מקבלים תפנית בלתי צפויה, לאחר שהוא מתפתה להזמנה מקרית להשתתף במסיבת יום הולדת מחתרתית של גנגסטר מקומי. במסיבה הסוערת מתגלגל לידיו תיק עמוס בקוקאין, מה ששולח אותו ואת חבריו להרפתקה הזויה בלוס אנג'לס, תוך שהם מסתבכים עם גנגסטרים מסוכנים, עסקאות סמים ושלל טיפוסים מפוקפקים. הסרט כולל פסקול מקורי של פארל וויליאמס שגם היה שותף להפקה. השחקן פורסט וויטאקר הפיק וגם תורם את קולו לקטעי קריינות.
עם: שמייק מור, קירסי קלמונס, בלייק אנדרסון, ברוס ביטי, קווינסי בראון, קימברלי אליס, טוני רבולורי, זואי קרביץ.
בימוי: ריק פמויווה (ארה"ב, 2015).
21.5, יום שבת בשעה 20:15, HD   HOT Fun

 

שארית היום – The Remains of the Day                    בכורה    
דרמה תקופתית רומנטית עטורת שבחים שהיתה מועמדת לשמונה פרסי אוסקר, בכיכובם של אמה תומפסון ואנתוני הופקינס בתפקידים נהדרים. זהו סיפורם של שני משרתים באנגליה שלפני מלחמת העולם השנייה. ג'יימס סטיבנס (הופקינס) הוא משרת שמרן וקפדן שעובד בנאמנות עבור בעל האחוזה. עולמו מתחיל להשתנות כשמיס קנטון (תומפסון) מגיעה לאחוזה כדי למלא את תפקיד סוכנת הבית. אט אט היא משפיעה על חייו של סטינס ומנסה לשבור את החומות הרגשיות שהוא בנה סביבו במשך כל השנים. בין השניים נוצר קשר מיוחד שמשנה את תפיסת חייו של סטיבנס וגורם לו להבין כי שגה.
עם: אנתוני הופקינס, אמה תומפסון, כריסטופר ריב, יו גראנט, ג'יימס פוקס, בן צ'אפלין. 
בימוי: ג'יימס אייבורי ("זכרונות אהבה מפירנצה") (בריטניה/ארה"ב, 1993).
21.5, יום שבת בשעה 11:20, HD   HOT Drama

 

יפה ומסובבת – Beautiful & Twisted                    בכורה
דרמת פשע לוהטת בכיכובם של רוב לאו, פז וגה וקנדיס ברגן. לאחר שהיורש העשיר והנהנתן של מלון במיאמי נרצח, המשטרה מתחילה לחקור את הפרשה ומתמקדת באשתו החשפנית. 
בימוי: כריסטופר זאלה (ארה"ב, 2015).
21.5, יום שבת בשעה 15:20, HD   HOT Drama

 

 

 

משולש פראי – Wild Things                        בכורה
מותחן סקסי אפל ומשובח בכיכובם של מאט דילון, נב קמפבל, דניס ריצ'ארדס וקווין בייקון. בעיירה קטנה ושלווה בדרום פלורידה מתחוללת סערה, לאחר שתלמידת תיכון עשירה ומניפולטיביות מחליטה להאשים את סאם לומברדו (דילון) היועץ החינוכי החתיך שלה באונס. הכל מתחיל כשקלי ואן ראיין (ריצ'ארדס) מנסה לפתות את לומברדו ומגיעה לביתו. לאחר מכן היא מספרת לאמה שסאם אנס אותה. פרקליט המשפחה מבקש שייכלאו את סאם במעצר, אולם שני בלשי המשטרה שנשלחים לחקור את הפרשה מגלים ספקות בקשר למקרה המסובך ומנסים לברר האם מדובר בקונספירציה. מצבו של סאם מסתבך כשתלמידה נוספת, נערה מרדנית בשם סוזי טרולר (קמפבל), מדווחת שסאם אנס גם אותה, ולא נותר לו אלא לקוות שיצליח לנקות את שמו הטוב בבית המשפט, שם נמסרת עדות מפתיעה ששופכת אור חדש על הפרשה.   
עם: מאט דילון, נב קמפבל, תרזה ראסל, דניס ריצ'ארדס, ביל מאריי, קווין בייקון, רוברט ווגנר, דפני רובין וגה.
בימוי: ג'ון מקנוטון ("אישה לשניים") (ארה"ב, 1998).
21.5, יום שבת בשעה 22:00, HD   HOT Action


הרוע שבפנים 3 –   Insidious: Chapter 3                    בכורה
מותחן אימה מצמרר שזכה להצלחה נאה בקופות. הסרט השלישי בסדרת האימה הפופולרית הוא פריקוול המתאר את האירועים שהתרחשו לפני מתקפת הרוחות על בית משפחת למברט. העלילה חושפת כיצד המדיום המחוננת אליז רנייה מסכימה בניגוד לרצונה להשתמש ביכולת שלה לתקשר עם המתים, על מנת לסייע לנערה מתבגרת בשם קווין ברנר, שסומנה כמטרה ע"י יישות על-טבעית מסוכנת. תחילה אליז מסרבת לעזור לה, בגלל דברים שהתרחשו בימי ילדותה. אולם, לאחר שקווין מותקפת, אביה מתחנן בפני אליז לעזרה והיא מסכימה להשתמש ביכולותיה המיוחדים לתקשר עם עולם המתים, כדי לנסות ולעצור את ההתקפות המאיימות הללו.
עם: דרמוט מלרוני, סטפני סקוט, לי וואנל, אנגוס סמפסון, לי שיין, טייט ברני, סטיב קולטר, מייקל ריד מקיי.
בימוי: לי וואנל (ארה"ב, 2015).
21.5, יום שבת בשעה 23:50, HD   HOT Action


גיבור מקומי – Local Hero
דרמה קומית מקסימה ומחממת לב שזכתה לשבחים רבים, בכיכובו של ברט לנקסטר הוותיק באחד מסרטיו האחרונים. הסרט בבימויו של הבמאי הסקוטי המוכשר ביל פורסיית ("החברה של גרגורי") מתאר מה קורה כאשר חברת נפט אמריקנית גדולה שולחת נציג לכפר סקוטי קטן ונידח. הוא צריך לשכנע את התושבים המקומיים למכור את הכפר שלהם ששוכן ליד הים, על מנת שהחברה תוכל להקים במקום בית זיקוק. הסרט זכה להצלחה נאה וזכור במיוחד גם בשל הפסקול הנפלא של איש ה"Dire Straits" מארק קנופלר.
עם: ברט לנקסטר, פיטר ריגרט, פולטון מקיי, פיטר קפאלדי, דניס לוסון.
בימוי: ביל פורסיית (בריטניה, 1983).
21.5, יום שבת בשעה 14:05, HOT Prime

 

 

 

פריצת הכלא – Breakout                            בכורה
צ'ארלס ברונסון הגדול ("משאלת מוות") מככב במותחן אקשן חסר פשרות. ברונסון מגלם את דמותו של ניק קולטון, טייס הליקופטר קשוח שלא מהסס לקחת סיכונים. הסיפור מתחיל לאחר שג'יי ווגנר (רוברט דובאל, "הסנדק") החף מפשע מופלל ברשעות ברצח ע"י המאפיה ונשלח לבית סוהר צפוף במכסיקו. כשאשתו אן (ג'יל איירלנד) מחליטה להוציא את האמת לאור ולשחרר את בעלה מהכלא, היא פונה לניק קולטון שיסייע לה למלט את ווגנר. קולטון מסכים לעזור לה תמורת סכום כספי נאה ויוצא מיד לדרך. הבעיה היא שאנשי המאפיה ששלחו את ווגנר לכלא, יעשו כל שביכולתם כדי לדאוג שהוא לא יצליח לברוח, ולשם כך לא חסרים להם אמצעים.
עם: צ'ארלס ברונסון, רוברט דובאל, ג'יל איירלנד, ג'ון יוסטון, רנדי קווייד. 
בימוי: טום גריס (ארה"ב, 1975).
21.5, יום שבת בשעה 17:40, HOT Prime


אוסטין פאוורס: מרגל עם סגנון –
 Austin Powers: International Man of Mystery             בכורה
קומדיה מטורפת שהפכה לסרט פולחן של הניינטיז, שהיא הראשונה מתוך שלושת הסרטים המצליחים על עלילות הסוכן החשאי המיתולוגי אוסטין פאוורס (מייק מאיירס, "עולמו של וויין"). הסרט שהוא פארודיה על סרטי המרגלים של שנות ה-60 ובמיוחד סרטי ג'יימס בונד, מתאר את מאבקו המתמשך של אוסטין פאוורס בארכי-פושע קרח ומצולק בשם דוקטור איוול (רשע). שלושים שנה לאחר שנעלם מהאופק תוך שהוא מקפיא את עצמו ושוגר לחלל, חוזר האיש המסוכן לזירת התככים הבינלאומית ויוצא למאבק נוסף נגד אוסטין פאוורס. איש השירות המזדקן, שהתנדב ב-1967 להקפיא את עצמו את שדוקטור רשע ישוב לתקוף, מופשר כעת לתוך שנות ה-90 ומופתע לגלות שימי הפסיכדליה והסקס החופשי חלפו להם ואת מקומם תפסו חיי משפחה ושוויון בין המינים…
עם: מייק מאיירס (בתפקיד כפול!), אליזבת הרלי, מייקל יורק, מימי רוג'רס, רוברט ואגנר, סת גרין, וויל פרל.
בימוי: ג'יי רואץ' (ארה"ב, 1997).
28.5, יום שבת בשעה 18:00, HD   HOT Fun


שון כבשון: הסרט – Shaun The Sheep Movie                בכורה
שון כבשון מגיע בפעם הראשונה לקולנוע, בקומדיית אנימציה שנונה ונפלאה 
שהלהיבה את הילדים ואת המבוגרים כאחד. הסרט שמבוסס על סדרת הטלוויזיה 
האהובה מאת היוצרים המוכשרים של "וואלאס וגרומיט", עשוי באנימציית פלסטלינה נהדרת ומתאר את מעלליו של שון הכבשון שחי בחווה של האיכר שלו. הפעם, שון רוקם רוקח תוכנית ערמומית לקחת יום חופש מכל מטלות היום הרבות שלו. התוכנית משתבשת לאחר שהכבשים מרדימים את האיכר באמצעות מחול ריקודים מהפנט. הוא מועבר למיטה בקרוון הרעוע שלו, אך הבעיה שאינו מתעורר משנתו גם כשהקרוון ניתק בטעות ממקומו ומתחיל להתגלגל לעבר העיר הגדולה…
שון כבשון ושאר הכבשים בעדר יוצאים לעיר הגדולה כדי לתקן את מעשה הקונדס 
שלהם ולהציל את האיכר, ונקלעים להרפתקה מרגשת ומלאת הפתעות וסכנות. הסרט זכה לביקורות מצוינות והיה מועמד השנה לפרס האוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר.
קולות: ג'סטין פלטצ'ר, ג'ון ספארקס, קייט הרבור, ריצ'ארד וובר.
בימוי: מארק ברטון, ריצ'ארד סטרצק (בריטניה, 2015).
28.5, יום שבת בשעה 09:45, HD   HOT Fun

 


קאל – Cal
דרמה מרגשת בכיכובם של הלן מירן, שזכתה בפרס השחקנית הראשית בפסטיבל קאן 1984. הסרט שמתרחש באירלנד השסועה, מתאר את סיפורה של ספרנית קתולית – אלמנתו של שוטר פרוטסטנטי שנרצח ע"י המחתרת האירית. חייה משתנים כשהיא מתאהבת בבחור קתולי צעיר, אשר מסתבר שהיה קשור לרצח בעלה.
עם: הלן מירן, ג'ון לינץ', דונאל מקאן, ג'ון קוואנה.
בימוי: פאט אוקונור ("רוקדים בלונאסה") (בריטניה 1984).
28.5, יום שבת בשעה 19:30, HOT Prime


בעלים ונשים – Husbands and Wives                    בכורה
דרמה קומית רומנטית שנונה ומקסימה של וודי אלן, שנחשבת לאחד מסרטיו הטובים ביותר. זהו גם הסרט האחרון שעשה וודי אלן עם אשתו השחקנית מיה פארו, שחלקו צולם לאחר תחילת הפרידה המתוקשרת שלהם. הסרט עוסק בחייהם של שני זוגות של בעלים ונשים, אינטלקטואלים ניו-יורקים כמובן. כאשר ג'ק וסאלי (סידני פולאק וג'ודי דייויס) מודיעים במפתיע לזוג חבריהם הטובים, גייב וג'ודי (אלן ופארו) שהם החליטו להתגרש, ההחלטה מתחילה לערער גם את חיי הנישואים היציבים של גייב וג'ודי, במיוחד לאחר שהבעל הסופר והמרצה מתחיל להימשך לסטודנטית צעירה שלו. תוך כדי כך, ג'ק וסאלי שהחליטו להיפרד מנסים להמשיך את חייהם ולמצוא אהבה חדשה. וודי אלן שביים ומככב בסרט, גם כתב את התסריט שהיה מועמד לפרס האוסקר.
עם: וודי אלן, מיה פארו, סידני פולאק, ג'ודי דייויס (שהיתה מועמדת לאוסקר לשחקנית המשנה), ג'ולייט לואיס.
בימוי: וודי אלן (ארה"ב, 1992).
28.5, יום שבת בשעה 14:05, HOT Prime


כרוניקה של אקדח – Running Scared
מותחן פעולה אלים ומסוגנן בכיכובו של פול ווקר ובבימויו של וויין קריימר – מי שהביא לנו את המותחן השנון "קולר – להרגיש את לאס וגאס". ג'ואי גאזלה (ווקר) הוא פושע קטן ולא ממש חשוב בארגון הפשע, שתפקידו להיפטר מכלי נשק שאנשי מאפיה בכירים ממנו השתמשו בהם לביצוע מעשי הרצח שלהם. הכל מסתבך כשג'ואי מחליט להחביא את כלי הנשק במרתף ביתו במקום להיפטר מהם ולהשליך אותם לנהר, כפי שהיה אמור לעשות. כשבנו הצעיר וחברו מגלים את המחבוא, החבר מחליט לגנוב אקדח שפגע בשוטר בתקרית אלימה, כדי לפגוע באביו הסאדיסט. מרגע זה האקדח עובר מיד ליד בקצב מסחרר וג'ואי מוצא עצמו במירוץ מטורף.
עם: פול ווקר, קמרון ברייט, ורה פרמיגה, קרל רודן, ג'וני מסנר.
בימוי: וויין קריימר (ארה"ב 2006).
28.5, יום שבת בשעה 22:00, HD   HOT Action


המתאגרף – A Fighting Man
אקשן אודות מתאגרף מזדקן המנסה להשתחרר מטראומה ומחפש אחר גאולה. הוא חוזר לזירה כדי להיאבק במתאגרף צעיר שיש לו הרבה מה להוכיח. 
עם: דומיניק פרסל, אייזק סמית, ג'יימס קאן.
בימוי: דמיאן לי (קנדה, 2014).
28.5, יום שבת בשעה 16:30, HD   HOT Action

 

 

ספיישל אהבה בוערת בל"ג בעומר
HOT DRAMA HD   מציג בסופשבוע של ל"ג בעומר 26-28.5
 3 ימים של סרטים שבמרכזם אש האהבה


חמישים גוונים של אפור – Fifty Shades Of Grey                    
דרמה נועזת, רבת יצרים ושוברת קופות עפ"י רב המכר הסנסציוני. אנה סטיל (דקוטה ג'ונסון היפהפייה), סטודנטית לספרות אנגלית, מחליפה את חברתה החולה ויוצאת במקומה לראיין את כריסטיאן גריי (ג'יימי דורנן החתיך) יזם צעיר ואמיד, לקראת כתבה אודותיו בעיתון הסטודנטים. בפגישתם הראשונה היא נאלמת דום מול יופיו ומסתוריותו, ומתקשה להשלים את שאלות הריאיון. גריי מופיע לאחר מכן במקום עבודתה ומזמין אותה לצאת איתו. במהרה היא מגלה שהוא מעוניין להחתים אותה על חוזה שערורייתי, לפיו אסור לה לגעת בו. הוא עצמו לא עומד בתנאים וחותר למגע איתה, מה שמתפתח בהדרגה לקשר סאדו-מזוכיסטי סוער ורווי משחקי שליטה – מערכת יחסים שממוטטת את כל מה שהאמינה בו קודם לכן. 
עם: דקוטה ג'ונסון, ג'יימי דורנן, ג'ניפר איל, אלואיז ממפורד, מרשה גיי הרדן.
בימוי: סם טיילור-ג'ונסון (ארה"ב, 2015).
26.5, יום חמישי בשעה 22:00, HD   HOT Drama


מזכירה – Secretary
דרמה רומנטית שנונה ועטורת פרסים בכיכובם של ג'יימס ספיידר ומגי ג'ילנהול, שזכתה בפרס מיוחד בפסטיבל סאנדנס. לי היא בחורה צעירה וביישנית, אשר אחרי שהות במוסד לחולי נפש משוחררת לטיפולה של אמה המגוננת ואביה השתיין. בניסיון לדאוג לעצמה, לי מחפשת עבודה ובזמנה החופשי מטפחת הפרעה נפשית הכרוכה בהכאבה לעצמה בדרכים שונות ומשונות. כאשר היא מוצאת עבודה אצל עורך דין קודר ויעיל שמזהיר אותה מראש כי מלאכתה תהיה משעממת ותובענית, לי נסחפת בהדרגה ליחסי שליטה עם הבוס החדש, החורגת מיחסי עובדת-מעביד.
עם: מגי ג'ילנהול, ג'יימס ספיידר, ג'רמי דייויס, לסלי אן וורן, איימי לוקיין.
בימוי: סטיבן שיינברג (ארה"ב, 2002).
26.5, יום חמישי בשעה 24:00, HD   HOT Drama


היומן –  The Notebook
ראיין גוסלינג ורייצ'ל אדאמס מככבים בדרמה רומנטית סוחפת עפ"י רב המכר של ניקולס ספארקס. סיפורם של זוג אוהבים צעירים ויפים, שנאלצים להיפרד לפני מלחמת העולם השנייה, אך אינם מוותרים על אהבתם.
עם: ראיין גוסלינג, רייצ'ל אדאמס, ג'ינה רולנדס, ג'יימס גארנר.
בימוי: ניק קסאווטס (ארה"ב, 2004).
27.5, יום שישי בשעה 18:15, HD   HOT Drama


אונייגין – Onegin
דרמה תקופתית רומנטית יפה עפ"י ספרו הקלאסי של אלכסנדר פושקין. ברוסיה של 1820, ייבגני אונייגין הוא רווק הולל שיורש את אחוזתו הכפרית של דודו, אך חווה את אובדן האהבה ונאלץ לחפש את הדרך לאמת שבלב.
עם: רייף פיינס, ליב טיילר, לנה הדי, מרטין דונובן.
בימוי: מרתה פיינס (ארה"ב/בריטניה, 2009).
27.5, יום שישי בשעה 20:15, HD   HOT Drama

 


ג'ון היקר – Dear John
דרמה רומנטית מצליחה ומרגשת בכיכובם של צ'אנינג טייטום ואמנדה סייפרייד. הסרט שמבוסס על ספרו הפופולרי של ניקולאס ספארקס, מתאר רומן סוער שמתפתח בין חייל אמריקאי צעיר שנמצא בחופשה, וסטודנית יפהפייה. היחסים בין השניים עומדים למבחן, כשהוא נקרא לחזור לחזית לתקופה בלתי ידועה.
בימוי: לאסה הלסטרום (ארה"ב 2010).
27.5, יום שישי בשעה 22:00, HD   HOT Drama


הטוב שבי – The Best Of Me
דרמה רומנטית על אהבה שניצתת מחדש עפ"י רב מכר של ניקולס ספארק. אמנדה ודוסון היו נאהבים בימי בית הספר התיכון. השניים נפגשים שוב לאחר 20 שנה כשהם חוזרים לעיירתם הקטנה להלוויה של חבר מהעבר. המפגש מצית את האהבה שלעולם לא כבתה והם מגלים שהסיבות שהפרידו ביניהם לפני שני עשורים מערימות עליהם קשיים גם כיום.
עם: מישל מונאהאן, ג'יימס מרסדן, לוק ברייסי.
בימוי: מייקל הופמן (ארה"ב, 2014).
27.5, יום שישי בשעה 23:45, HD   HOT Drama


הגשרים של מחוז מדיסון – The Bridges of Madison County
דרמה רומנטית סוחפת בבימויו של קלינט איסטווד אשר גם מככב בסרט לצדה של מריל סטריפ המופלאה. העלילה מתארת את המתרחש במשך ארבעה ימים סוערים של רומן בלתי אפשרי, בין צלם מגזין ועקרת בית שבעלה וילדיה נסעו לכמה ימים. עם: קלינט איסטווד, מריל סטריפ, אנני קורלי, ויקטור סלזאק.
בימוי: קלינט איסטווד (ארה"ב, 1995).
28.5, יום שבת בשעה 11:10, HD   HOT Drama


השיר – The Song
דרמה מוזיקלית רומנטית מחממת לב. זמר ומלחין צעיר העומד בצל אביו המפורסם, מתאהב בבחורה יפה ומתחתן עמה. הוא מחבר שיר אהבה שהופך ללהיט ענק, אך מגלה שההצלחה והכניסה לעולם הזוהר תובעות ממנו מחיר יקר.
עם: אלן פאוול, אלי פולקנר, קייתלין ניקול-תומס.
בימוי: ריצ'ארד רמזי (ארה"ב 2014).
28.5, יום שבת בשעה 13:25, HD   HOT Drama


לאור האש – Firelight
דרמה רומנטית מלאת תשוקה המתרחשת באמצע המאה ה-19. אומנת שוויצרית יולדת בת לגבר בריטי עשיר, בתמורה לסכום כסף גדול. על פי ההסכם ביניהם נאסר עליה לראות את הילדה לאחר הלידה, אך שבע שנים מאוחר יותר יד הגורל מפגישה שוב בין השלושה. 
עם: סופי מרסו, סטיבן דילן, דומיניק בלקור, קווין אנדרסון.
בימוי: וויליאם ניקולסון (ארה"ב 1995).
28.5, יום שבת בשעה 15:25, HD   HOT Drama

 

 


ימים של חג- Holidaze
דרמה רומנטית חמודה המביאה  את סיפורה של בחורה מצליחנית שהחברה שלה שולחת אותה למשימה בעיירת ילדותה הקטנה והמנומנמת. שם היא פוגשת מחדש את אהוב נעוריה. השאלה היא האם יש עדיין סיכוי לאהבה למרות השנים שחלפו?
עם: ג'ני גארת, קמרון מתיסון, קריסטין בות, מריה דל מר.
בימוי: ג'רי צ'יקוריטי (ארה"ב/קנדה, 2013).
28.5, יום שבת בשעה 17:10, HD   HOT Drama


לילות ברודנטה – Nights In Rodanthe
דרמה רומנטית סוחטת דמעות בכיכובם של ריצ'ארד גיר ודיאן ליין. רופא מבוגר היוצא לצפון קרוליינה כדי לפגוש את בנו המתנכר, נקלע למלון דרכים פסטורלי. תוך כדי סופה שמתרחשת במקום, הוא מתאהב באישה נשואה שמנהלת את המלון.
עם: ריצ'ארד גיר, דיאן ליין. בימוי: ג'ורג' סי וולף (ארה"ב, 2008).
28.5, יום שבת בשעה 20:25, HD   HOT Drama


צמודים אישית – Up Close & Personal
דרמה רומנטית כובשת בכיכובם של רוברט רדפורד ומישל פייפר המקסימים. הסרט מתאר סיפור אהבה בין סאלי אטווטר, אישה צעירה העושה את צעדיה הראשונים בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית, לבין וורן ג'אסטיס, כוכב ותיק בתחום שמסייע לה והופך לגורו שלה.
עם: רוברט רדפורד, מישל פייפר, סטוקארד צ'יינינג, ג'ו מנטנייה.
בימוי: ג'ון אבנט ("עגבניות ירוקות מטוגנות") (ארה"ב 1996).
28.5, יום שבת בשעה 22:00, HD   HOT Drama

 


סרטים מומלצים ביום הזיכרון לשואה ולגבורה

אמן – Amen
דרמה עטורת פרסים של הבמאי היווני הנודע קוסטה גאברס ("נעדר") שהיה מועמד לפרס דב הזהב בפסטיבל ברלין היוקרתי. הסרט מגולל את סיפורו האמיתי של קורט גרשטיין, קצין אס.אס. גרמני, אשר העז והתריע בפני הכנסייה הקתולית על השימוש שעושים הנאצים בגז ציקלון B הקטלני במחנות הריכוז. מטרתו היה לנסות ולמנוע את ביצוע הפיתרון הסופי, אך מאמציו היו לשווא.
עם: אולריך טוקר, מתיה קסוביץ', אולריך מואה ("חיים של אחרים").
בימוי: קוסטה גאברס (צרפת/גרמניה 2002).
4.5, יום רביעי בשעה 15:50, HD   HOT Gold


אזור אפור – The Grey Zone
דרמה רבת עוצמה המתארת את סיפור ניסיון ההתקוממות המפורסם במחנה ההשמדה אושוויץ. את המרד יזמה קבוצה של אסירים יהודים שסירבו לצעוד בהכנעה כצאן לטבח אל תאי הגזים. לצורך הסרט שיחזרו מחדש את מחנה אושוויץ בבולגריה.
עם: דייויד ארקט, הארווי קייטל, מירה סורבינו, סטיב בושמי, דניאל בנזאלי, שירלי ברנר, אלן קורדונר.
בימוי: טים בלייק אנדרסון (ארה"ב, 2001).
4.5, יום רביעי בשעה 17:55, HD   HOT Gold


התנגדות – Defiance
דרמת מלחמה מרתקת בכיכובם של דניאל קרייג וליב שרייבר המגוללת את סיפורם האמיתי של האחים היהודים ביילסקי. עם פלישת הגרמנים לברית המועצות בשנת 1941 ברחו האחים אל יערות ביילורוסיה על מנת לשרוד. השניים מקימים ביערות קהילה שנמלטה מהנאצים ונקלעים למחלוקת בשאלה כיצד לנהוג כלפי הנאצים, והאם לנקום בכל דרך אפשרית או לשמור על צלם אנוש גם בימים אפלים.
עם: דניאל קרייג, ליב שרייבר, ג'יימי בל ("בילי אליוט"), אלכסה דבאלוס, עידו גולדברג, ג'ודי מיי, מרק פורשטיין.
בימוי: אדווארד זוויק (ארה"ב, 2008).
4.5, יום רביעי בשעה 19:39, HD   HOT Gold


החיים יפים – Life is Beautiful
דרמה קומית אנושית בלתי נשכחת של רוברטו בניני – שכתב, ביים, וגם מככב בסרט. באיטליה של 1930, גווידו השמח ומלא ההומור (בניני) מתאהב באישה יפה וטובת לב מהעיר הסמוכה. השניים מתחתנים ומביאים ילד לעולם. אלא שעליית הנאציזם לשלטון ותחילתה של מלחמת העולם השנייה משנים את כל תכניותיהם. כשגווידו ובנו הצעיר נשלחים למחנה ריכוז, הוא עושה הכל כדי לגונן על בנו, גם אם לשם כך עליו לספר לבן שהחיים במחנה הם בעצם משחק שהמנצח בו זוכה בטנק.
הסרט קטף את פרס האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר ובניני זכה באוסקר לשחקן הטוב ביותר. 
עם: רוברטו בניני, ניקולטה בראשי, מריסה פארדס, הורסט בוכהולץ. בימוי: רוברטו בניני (איטליה, 1997).
4.5, יום רביעי בשעה 21:51, HD   HOT Gold


חשבון נפש – Emotional Arithmetic 
דרמה נוגעת ללב עפ"י רומן מאת מאט כהן, בכיכובם של סוזן סרנדון, גבריאל ביירן וכריסטופר פאלמר הוותיקים והמצוינים. 35 שנים לאחר ששני גברים ואישה כרתו ביניהם ברית לכל החיים במחנה המעצר בדראנסי שליד פריז במלחה"ע ה-2, מתרחש מפגש טעון בין שלושת ניצולי השואה.
עם: סוזן סרנדון, גבריאל ביירן, כריסטופר פלאמר, רוי דופואה, מקס פון סידוב.
בימוי: פאולו ברזמן (קנדה 2007).
4.5, יום רביעי בשעה 23:42, HD   HOT Gold


חשבון השטן – The Devil's Arithmetic
דרמה בכיכובה של קירסטן דאנסט אודות נערה אמריקאית יהודייה בת זמננו, שמואסת בסיפורי הזיכרונות של סבתה על זוועות השואה. באופן מפתיע ובלתי מוסבר, בליל הסדר היא חוזרת בזמן לעיירה יהודית בפולין של שנות ה-40. היא לומדת שיעור חשוב על השואה ומעוררת תקווה בקרב היהודים בסיפוריה על העתיד.
עם: קירסטן דאנסט, בריטני מרפי, פול פרימן, מימי רוג'רס, לואיז פלטשר.
בימוי: דונה דייטץ' (ארה"ב 1999).
5.5, יום חמישי בשעה 09:00, HD   HOT Gold

 

 

 


קריאה לזכור – A Call To Remember
דרמה מטלטלת על משפחה יהודית של ניצולי שואה בארה"ב של שנות ה-60. חיי המשפחה עוברים טלטלה, לאחר שהאם פאולה שומעת כי יתכן שבן אחד מנישואיה הקודמים שרד את המחנות. סודות העבר טומנים בתוכם את התקווה לעתיד משפחתה של פאולה.
עם: בלית דאנר, ג'ו מנטנייה, קווין זגרס, ג'ו ספאנו, ניל דניס.
בימוי: ג'ק בנדר (ארה"ב 1997).
5.5, יום חמישי בשעה 10:32, HD   HOT Gold


הנער בפיג'מת הפסים – The Boy in the Striped Pyjamas
דרמה אנושית מצליחה המתרחשת בימי מלחמת העולם השנייה. העלילה שמבוססת על רב המכר מאת ג'וין בוין, מגוללת את סיפור החברות יוצאת הדופן שנרקמת בין ברונו בם השמונה, בנו הצעיר של מפקד מחנה השמדה, לבין ילד יהודי הכלוא במקום. הידידות המיוחדת מתפתחת למרות שאביו של ברונו אוסר עליו להתיידד עם הילד שמעבר לגדר.
עם: אסה באטרפילד, ורה פרמיגה, דייויד תוויליס, רופרט פרנד.
בימוי: מארק הרמן (בריטניה/ארה"ב, 2008).
5.5, יום חמישי בשעה 13:53, HD   HOT Gold


המשורר – The Poet
דרמה חזקה בכיכובה של דריל האנה. בכפר פולני בשלהי מלחה"ע השנייה, חייל גרמני צעיר מציל את חייה של בת הרב במהלך סופה סוערת. השניים מתאהבים, אך נאלצים להיפרד על רקע הנסיבות. הוא מתנגד למלחמה ולאביו הנאצי ויוצא למסע בחיפוש אחר אהובתו.
עם: דריל האנה, רוי שניידר, ג'ונתן סקארף, נינה דוברב, קים קואטס, קולם פיורי.
בימוי: דמיאן לי (קנדה 2007).
4.5, יום רביעי בשעה 20:57,  HOT Prime


הלהטוטן – The Juggler                             בכורה
קירק דאגלס מככב בדרמה שצולמה ברובה בישראל –  בחיפה, בירושלים ובגליל. האנס מולר הוא להטוטן יהודי מפורסם שנלקח ע"י הנאצים מביתו בברלין ונשלח למחנות ההשמדה. לאחר שאיבד את אשתו וילדיו, האנס עצמו מצליח לשרוד את השואה ומחליט לאחר המלחמה לעלות למדינת ישראל הצעירה. אולם עם הגיעו לארץ מסתבר שהוא מתקשה להתגבר על טראומת השואה. כעבור זמן הוא מתיישב בקיבוץ בצפון ומתאהב בחקלאית צעירה בשם יעל. היא מנסה לעזור לו להתמודד עם ההשפעות הפסיכולוגיות של ימי המלחמה, אך השדים מהעבר שבים לרדוף אותו.
עם: קירק דאגלס, מילי ויטאל, פול סטיוארט, צ'ארלס ליין, ג'וזף וולש.
בימוי: אדווארד דמיטריק ("כפירי אריות", "המרד על הקיין") (ארה"ב, 1953).
4.5, יום רביעי בשעה 22:30,  HOT Prime


במעבר – In Tranzit
דרמה המתרחשת לאחר מלחה"ע ה-2 ועוסקת בקבוצה של שבויי מלחמה גרמנים הנשלחים למחנה שבויים סובייטי. המקום מנוהל בידי נשים סובייטיות שנאלצות לאתר ביניהם קציני אס.אס. שהסתננו אל תוך קבוצת השבויים.
עם: ג'ון מלקוביץ', תומס קרצ'מן, דניאל ברול, ורה פרמיגה, נטלי פרס, ג'ון לינץ'.
בימוי: טום רוברטס (רוסיה/בריטניה 2008).
4.5, יום רביעי בשעה 23:55,  HOT Prime


נערי הסווינג – Swing Kids
דרמה בכיכובם של כריסטיאן בייל ורוברט שון לאונרד ("האוס"). בגרמניה של 1939, שני צעירים בני 17 מעיזים לרקוד לצלילי מוזיקת סווינג אמריקאית. בעוד חבריהם מצטרפים לנוער ההיטלראי, השניים מנסים להתנגד ללחץ החברתי – עד שאחד מהם נשבר ומתחיל להסגיר לגסטאפו את חבריו לסלון הריקודים.
עם: כריסטיאן בייל, רוברט שון לאונרד, פרנק וויילי, ברברה הרשי, נואה וויילי.
בימוי: תומאס קרטר (ארה"ב, 1993).
4.5, יום רביעי בשעה 01:43,  HOT Prime

 

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.