שבת , יולי 27 2024

מאי בערוצי הסדרות של HOT

היילייטס לעיתונות – מאי 2016

 

 
היחידה – עונה 2                                                עונה חדשה
מחזור ב' של "היחידה" פותח את שירותו הצבאי. בעונה השנייה של הסדרה, התגייסו עשרה מפורסמים חדשים: רמי קליינשטיין (מגדולי הזמרים של ישראל), אורנה דץ (זמרת ומגישת טלוויזיה), עדי שילון (מנחה ו"מחוברת" לשעבר), מושיק רוט (מנטור "משחקי השף" ושף בעל 2 כוכבי מישלן), טהוניה רובל (מגישת טלווזיה וזוכת "האח הגדול"), דובדבני וקובץ' (צמד הקומיקאים), אדל בספלוב (כוכבת "IT GIRLS"), אורן חן (חצי מצמד הזמר המזרחי סטלוס ואורן חן) ורפי אמזלג (שחקן וכוכב הסדרה "זינזנה").
לאחר הצלחת העונה הראשונה, המחזור החדש הציב רף חדש לדרמות, הדמעות והקאלט. היחידה החדשה עברה במהלך שירותה הצבאי מסע משעשע, מרגש ומרתק, רווי מלחמות אישיות וקרבות על הסולואים בחדר החזרות – עד כדי כך שזה איים לפרק את היחידה.
במאי התיאטרון הנודע משה קפטן חזר קשוח מתמיד לתפקידו כבמאי הלהקה, ולא ריחם על אף אחד מחברי הלהקה – גם אם זה אומר להשעות, להדיח ואף להעיף הביתה את הסוררים. והכל במטרה אחת – להגיע מוכנים ומדוגמים למופע הגמר הגדול והחגיגי לעיני מאות חיילים ומשפחות הלהקה.
בדרך אל מופע הגמר, נשלחו חברי "היחידה" להופיע בפני צה"ל ברחבי הארץ – חיל הצנחנים, חיל תותחנים, חיל השיריון וחטיבת כפיר. 
במסגרת שירותם הצבאי, הביאו המפורסמים המגוייסים לחיילים מעט הווי ובידור, עם להיטים כמו "מתנות קטנות", "שיר לשלום", "בוא", "שגעת טרפת", "אבא", "מהפכה של שמחה" וכמובן – "שיר היחידה". 
באחד משיאי הסדרה חיברו רמי קלינשטיין וקרן פלס שיר מיוחד עבור אוהד בן ישי, הפצוע הקשה ביותר של צה"ל ב"צוק איתן", ורמי הגיע לבית החולים כדי להופיע מול אוהד יחד עם עדי וטהוניה.
בנוסף, נאלצו חיילי היחידה לעבור אימונים צבאיים מיוחדים – מסלול מכשולים עם כלבי תקיפה אימתניים, נהיגה בטנק, הטענת תותחים, אימון לחימה במבנה מנהרה היקפית כמו בגבול עזה, ואפילו ניסו לשרוד התהפכות ג'יפ סופה.
האם הלהקה שרדה את האימונים, את הקרבות על הסולואים והמלחמות האישיות?
הפקה: ADD
יוצר הסדרה: ירון ליכטנשטיין
שני פרקי הבכורה ישודרו בערב יום העצמאות, רביעי ה-11.5, החל מ-20:15.
החל מה-11.5, ראשון-רביעי ב-20:15, ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD


הפוליאקובים                                               סדרה חדשה
סדרת דוקו ריאליטי שתלווה את משפחת פוליאקוב ותעקוב אחר הזוגיות של יעל עם בעלה אלעד מילוא, אמה שוש, שני אחיה איתמר ואריאל, בנה מנישואיה הראשונים יונתן, בתה הטרייה רפאלה ואפילו אמו של בעלה שהיא גם המטפלת שלה – יהודית מילוא, הגורו של המפורסמים.
במאי: אילן עבודי
עורך: יונתן קוניאק
הפקה: דפנה פרנר, שי אינס
החל מה-26.5, ימי חמישי ב-20:15, ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD
 

יאנגר – Younger                                           סדרה חדשה
"יאנגר" ("Younger") היא הקומדיה הרומנטית החדשה של רשת הכבלים TV Land, מבית היוצר של זוכה ה"אמי" דארן סטאר, שחתום על הצלחות טלוויזיונית היסטריות כמו "סקס והעיר הגדולה", "בוורלי הילס 90210" ו"מלרוז פלייס". העונה הראשונה של "יאנגר", שהיתה מועמדת לפרס ה"פיפל'ס צ'ויס" וחודשה לאחרונה לעונה שלישית, מגיעה באביב הקרוב ל-HOT3  ול-HOT VOD.
כמו בסדרת הלהיט של סטאר, "סקס והעיר הגדולה", גם "יאנגר" נשענת על אנסמבל שחקניות שנונות ומוכשרות שבראשן סוטון פוסטר ("Bunheads") וכוכבת הילדים המתקמבקת הילארי דאף ("ליזי מקגווייר"). לצידן מככבים גם המועמדת לפרס ה"סאג" דבי מזר ("הפמליה"), מרים שור ("האישה הטובה", "דמג'ס"), ניקו טורטולה ("The Following", "צעקה 4"), מולי ברנרד ("המתמחה"), פול פיצג'רלד ("צבי הנינג'ה") וטסה אלברטסון ("מנותקים").
לייזה מילר (פוסטר) היא גרושה טרייה בת 40, אם לבת מתבגרת (אלברטסון) שלומדת בקולג' מרוחק. לאחר שבעיית ההימורים של בעלה לשעבר (פיצג'רלד) הותירה אותה עם חובות ובלי חסכונות, לייזה נאלצת להתחיל מלמטה ולחפש עבודה כעוזרת אישית – אך מגלה שלא כולם ששים לשכור לעבודה אסיסטנטית בת ארבעים. מפגש עם בחור בן 26  (טורטולה) שטועה לחשוב שהיא בת גילו, גורם ללייזה להבין שיש לה הזדמנות לעשות את מה שרבים חולמים: לחיות מחדש את שנות העשרים שלה. בעזרתה של חברתה הטובה (מזר) היא עוברת מייקאובר ומתקבלת לעבוד אצל בוסית קשוחה (שור), כשלצידה הקולגה הצעירה שלה (דאף), שלא חושדת בדבר. 
העונה הראשונה של "יאנגר" זכתה לביקורות מפרגנות במיוחד ולציון 97% באתר "Rotten Tomatoes". ב"ניו יורק טיימס" כינו אותה "הקומדיה המשעשעת החדשה על החזרת הנעורים האבודים", וב"הפינגטון פוסט" קראו לה "סדרת בנות קלילה וכיפית". ב"אל.איי טיימס" נכתב: "פוסטר מתוקה, נבונה, מלאת מרץ ומרתקת. היא מאפשרת לצופה לראות את בת ה-40 בתוך בת 26, אך גם את בת ה-26 שמשתחררת בתוך האישה בת הארבעים".
החל מה-22.5, ימי ראשון בשעה 21:05, ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD
 

 

בילי ובילי – Billy & Billie                                    סדרה חדשה
"בילי ובילי" ("Billy & Billie") היא קומדיה רומנטית של רשת DirecTV, מבית היוצר של הבמאי והמחזאי זוכה פסטיבל "סאנדנס" ניל לביוט ("האחות בטי", "איש הקש"). 
הסדרה השנונה, שזכתה לציון 100% באתר הביקורות "Rotten Tomatoes", מסמלת את שובו למסך הקטן של אחד מכוכבי הטלוויזיה של שנות האלפיים: זוכה פרס ה"טין צ'ויס" אדם ברודי ("האו.סי"). מאז תפקידו כסת' כהן הספיק ברודי לככב גם בסרטים כמו "הגוף של ג'ניפר", "לאבלייס" וב"דרושה חברה לסוף העולם" ולהיכנס לרשימת הגברים הסקסיים בעולם של המגזין "פיפל". לצידו ב"בילי ובילי" מככבת ליסה ג'ויס ("אימפריית הפשע", "ריקי והפלאש"). 
במרכז העלילה ניצבים בילי ג'ונס (ברודי) ובילי סמית' (ג'ויס), צעיר וצעירה שמתאהבים זה בזו. כמו בכל קשר רומנטי, הם צריכים להתמודד עם הביקורתיות והסקרנות של בני משפחתם וחבריהם הקרובים ועם החרדות המתלוות לתחילתה של מערכת יחסים חדשה – אלא שבמקרה שלהם, העניינים מסובכים קצת יותר: בילי ובילי הם אח ואחות. 
אז נכון, הם אמנם אחים חורגים ואין ביניהם קשר דם – אבל השניים, שגדלו כמשפחה לכל דבר ורגילים להקניט ולהציק זה לזה, נאלצים להתמודד עם פן חדש במערכת היחסים הארוכה שלהם. אחרי הלילה הראשון יחד, עולה השאלה שבני זוג בדרך כלל לא נוהגים לשאול במיטה: מי יספר לאימא?
לצידם של ברודי וג'ויס מככבים בסדרה גם ג'יה קרובטין ("The Knick"), פיל בורק ("גיהנום על גלגלים"), לי ג'ון לי ("פריז פינת ניו יורק"), ג'ייק לייסי ("המשרד", "קרול"), ג'ן מקסוול ("אחת שיודעת"), ויקטור סלזק ("הגשרים של מחוז מדיסון") וקייטי פקסטון ("האישה הטובה").
החל מה-26.5, ימי חמישי ב-22:00 ב-HOT Plus וחינם ב-HOT VOD

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

מר רובוט – Mr. Robot                                    סדרה חדשה
הדרמה עטורת השבחים וזוכת שני פרסי "גלובוס הזהב" לשנת 2016, "מר רובוט" ("Mr. Robot"), מגיעה ל-HOT ביום העצמאות עם מרתון חגיגי של כל פרקי העונה הראשונה. סדרת המתח של רשת USA ואולפני "יוניברסל", בכיכובם של זוכה "גלובוס הזהב" כריסטיאן סלייטר ("רומן על אמת") ורמי מאלק ("לארי קראון"), הפתיעה כשגרפה את פרס הדרמה הטובה ביותר בטקס הנחשב של תעשיית הטלוויזיה והקולנוע בינואר האחרון.
עלילת "מר רובוט" סובבת סביב אליוט (מאלק), האקר ניו יורקי צעיר ומוכשר הסובל מחרדה חברתית ודיכאון. למעשה, הפריצה לחייהם הוירטואלים של אנשים אחרים מהווה את הקשר היחיד של אליוט עם הזולת. הוא רותם את כישוריו לטובת אנשים שמהם אכפת לו ומגן עליהם מאלה שרוצים לפגוע בהם. הוא מגויס על ידי אנרכיסט מסתורי המכנה עצמו "מר רובוט" (סלייטר), במטרה להפיל את אחד התאגידים הגדולים בעולם – אלא שעד מהרה הקשר ביניהם מסתבך מעבר לכל דמיון.
"מר רובוט" לא רק עקפה סדרות מצליחות כמו "משחקי הכס" ו"אימפריה" בדרך לפרס הגלובוס הנכסף, אלא גם כיכבה בראש רשימת "הסדרות החדשות הטובות ביותר" של השנה במגזינים "רולינג סטון", "אנטרטיימנט וויקלי" ו"טיוי גייד" ובסקר המבקרים של האתר הנחשב HitFix.com. היא קיבלה את הציון המדהים 96% באתר הביקורות "Rotten Tomatoes", כשמבקרים מכנים אותה "הרפתקנית ומרשימה" (הפינגטון פוסט), "מושלמת לצפיית בינג'" (הגארדיאן) ו"גורמת לדרמות אחרות להיראות פרהיסטוריות" (הדיילי טלגרף).
כל פרקי העונה הראשונה של "מר רובוט" ישודרו ב-HOT Plus במרתון חגיגי בערב יום העצמאות, ברביעי ה-11.5 החל מ-21:00, ויעלו גם ל-HOT VOD. העונה השנייה של הסדרה תעלה ב-HOT במקביל לארה"ב.
כל הפרקים במרתון, רביעי ה-11.5 החל מ-21:00, ב-HOT Plus וחינם ב-HOT VOD


 

אורפן בלאק – עונה 3 – Orphan Black                             עונה חדשה
"אורפן בלאק" ("Orphan Black"), דרמת הלהיט הקנדית של רשת "BBC America" וחברת "Temple Street", הפכה לסוד הגלוי ביותר של המבקרים וחובבי הטלוויזיה, שלא חדלים לדון בה ברשתות החברתיות וגם למחות על כך שהכוכבת שלה – טטיאנה מסאלני ("האישה בזהב") – טרם זכתה בפרס ה"אמי" לשחקנית הטובה ביותר.
סדרת המד"ב המדוברת אמנם זכתה למועמדויות ל"גלובוס הזהב", ל"אמי" ול"סאג", גרפה שני פרסי מבקרים ואת פרס ה"אמי הקנדי" ג'מיניי, אך המעריצים והמבקרים היו אלה שהפכו אותה להצלחה כה גדולה בעונותיה הראשונות עד שחודשה לעונה רביעית, שתעלה באפריל 2016. כל שלוש העונות זמינות לצפייה חינם ב-Xtra VOD, וכעת העונה השלישית מגיעה בשידור יומי גם ל-HOT Plus.
"אורפן בלאק" נוצרה על ידי זוכה ה"ג'מיני" ג'ון פאוסט ("ג'ינג'ר סנאפס"), וזוכה פרס גילדת התסריטאים גרהאם מנסון ("קיוב"), אבל מי שללא ספק נושאת אותה על כתפיה היא מסאלני המוכשרת – שמגלמת כאן לא פחות מעשר דמויות משובטות שונות ובראשן שרה, אם חד-הורית עשויה ללא חת. 
בפתיחת העונה השלישית, שרה (מסאלני) ובני בריתה מתמודדים עם הגילוי המפתיע על "פרויקט קאסטור", שיבוטים זכרים הזהים למארק (ארי מילן) בזמן שרייצ'ל, המשובטת המרושעת שעומדת בראש "דיאדה", מתכננת להתנקש בשאר המשובטים. לצידה של מסאלני חוזרים לככב גם דילן ברוס ("פרחים בעליית הגג"), מיכאל הויסמן ("נאשוויל", "משחקי הכס"), מריה דויל קנדי ("דאונטון אבי"), ג'ורדן ג'בריס ("היסטוריה לא טבעית"), אוולין ברושו ("קפה דה פלור"), ניקולס קמפבל ("סינדרלה מן"), ג'יימס פריין ("דם אמיתי", "בלש אמיתי"), אמנדה ברוגל (בקרוב ב-"Suicide Squad") ורבים אחרים.
פרק הבכורה של העונה השלישית הוקרן בחמש הרשתות AMC, BBC America, IFC, WE.tv 
ו-SundanceTV ונצפה על ידי 1.3 מיליון צופים. הסדרה דורגה ברשימת הסדרות הטובות ביותר של 2015 ב"הוליווד ריפורטר", וזכתה לביקורות חמות גם בארץ: "דרמה מורכבת ומסקרנת אשר כבשה את לבבותיהם של אינספור צופים והייתה לאחת ההצלחות המפתיעות, אמנם, אך בהחלט המוצדקות של השנתיים האחרונות", נכתב עליה ב-NRG. "היא מהנה וגם מעוררת מחשבה ובנויה באופן שמצריך צפייה מיידית בפרק החדש ברגע שזה שלפניו מסתיים" (הארץ). "אם לא היה ברור עד כה – זוהי המלצת צפייה. חמה, מנדנדת אפילו, מסוג ה'אתם חייבים לעצמכם את העונג הזה'" (YNET).
החל מה-19.5, ראשון-חמישי ב-20:20, ב-HOT Plus וחינם ב-Xtra VOD
 

 

דויטשלנד 83' – Deutschland '83                                סדרה חדשה
"דויטשלנד 83'" ("Deutschland '83") היא סדרת מתח תקופתית פרי יצירתם של בני הזוג אנה וג'ורג' ווינגר, סופרת אמריקנית ממוצא יהודי (מחברת הרומן "This Must Be The Place") ומפיק טלוויזיה גרמני, המתרחשת – כפי שמרמז שמה – בברלין בשנת 1983. "דויטשלנד 83'", שהופקה כקו-פרודוקציה בין רשת SundanceTV ("התיקון") ו-RTL והוקרנה לראשונה בפסטיבל הקולנוע בברלין, היא הסדרה הראשונה בשפה הגרמנית המשודרת ברשת אמריקנית.
במזרח ברלין של תחילת שנות השמונים, חייל צעיר בשם מרטין ראוך (ג'ונאס ניי, "Hirngespinster") מגויס על ידי דודתו לאונורה (כוכבת הקולנוע מריה שרדר, שגם ביימה את הסרט "חיי אהבה" עם נטע גרטי על פי ספרה של צרויה שלו) ומסתנן לצד המערבי של החומה כמרגל מטעם ה"שטאזי". תחת השם הבדוי "מוריץ סטאם", מרטין מנסה לחשוף את הסודות של צבא ברלין המערבית ונאט"ו ומגלה כי העולם החדש והלא-מוכר אליו הגיע צופן בחובו גם שפע פיתויים חדשים ובלתי צפויים.
לצידם של ניי הצעיר ושרדר הוותיקה מככבת נבחרת מרשימה של שחקנים גרמנים, ביניהם סילבסטר גרות' ("ממזרים חסרי כבוד"), זוכה האוסקר הגרמני אולריך נות'ן ("הנרי הרביעי"), סוניה גרהארט, אלכסנדר בייר ("הרשות החמישית"), קארינה נ. ווייס ("גנבת הספרים") ולודוויג טרפטה. 
עם עלייתה, "דויטשלנד 83'" זכתה לשבחי המבקרים ולציון המושלם 100% באתר "Rotten Tomatoes" המרכז את כלל הביקורות מגופי התקשורת. ב"אנטרטיינמנט וויקלי" השוו אותה ל"האמריקאים" והוסיפו "זו תוכנית ששווה לכם להכיר", ב"ניו יורק טיימס" כינו אותה "מרעננת ומהנה" וב-"Vulture" הכתירו אותה כ"אחת הסדרות הטובות של 2015". ב"הוליווד ריפורטר" פורסם כי ב- SundanceTVכבר שוקלים עונה שנייה ואפילו שלישית, שיתרחשו ב-1986 וב-1989 ויקראו "דויטשלנד 86'" ו"דויטשלנד 89'", בהתאמה.
אחד המאפיינים הבולטים של "דויטשלנד 83'" הוא ללא ספק הפסקול שלה, שמורכב מלהיטי התקופה. לכל פרק יש פלייליסט שנוצר על ידי די ג'יי או מלחין מפורסם, כשפסקול הפרק השישי למשל מורכב מ-10 השירים שכיכבו במצעד ה"בילבורד" בשנת 1983. בין הלהיטים שמרכיבים את הפסקול אפשר למצוא שירים של דיוויד בואי, "ניו אורדר", "יורית'מיקס" ועוד.
החל מיום רביעי ה-18.5, חינם ב-Xtra VOD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 

עובדים מצטיינים – עונה 6 – Workaholics                         עונה חדשה
מעטים הסיטקומים שמאריכים ימים כמו "עובדים מצטיינים" ("Workaholics"), הקומדיה של רשת "Comedy Central", ועוד יותר נדיר למצוא כאלה שסוחפים אחריהם קהל מעריצים אדוק שכולל גם חובבים מפורסמים כגון ג'סטין ביבר, וודי הארלסון ומיילי סיירוס. גם העונה השישית והחדשה של הקומדיה המטורפת, ששודרה לאחרונה בארה"ב וחודשה לעונה שביעית, מביאה עמה הופעות אורח של כוכבים מוכרים שעמדו בתור כדי להשתתף בה.
מאחורי הסדרה המצליחה עומדים יוצרי המערכונים הויראליים "Mail Order Comedy" בלייק אנדרסון, אנדרה הולם ואדם דיווין, שגם מככבים בתפקידים הראשיים. היוצר קייל נווצ'ק ("מחלקת גנים ונוף", "קומיוניטי") שגם מככב בה בתפקיד קארל, תופס את כיסא הבמאי גם בעונה הנוכחית. 
הסדרה עוקבת אחר שלושה חברים – בלייק (אנדרסון, שגם כיכב ב"קומיוניטי" וב"מחלקת גנים ונוף"), דרס (הולם, "מינדי", "מידות רעות") ואדם (דיווין, "פיץ' פרפקט", "המתמחה") – שעובדים ביחד כאנשי טלמרקטינג בין 9 ל-5 וחיים ביחד מ-5 עד 9. דדליינים, קודי לבוש והשקמה מוקדמת הם לא משהו שהשלישייה הזו מורגלת אליהם. הם אמנם עושים את עבודתם (ולפעמים עושים אותה היטב), אך הם מגיעים באיחור, עוזבים שיכורים ותמיד חיים כאילו זה יומם האחרון – גם כשהם לא יודעים איזה יום היום.
לצד אנדרסון, הולם ודיווין יגיעו להתארח העונה כוכב "משחקי הרעב" ליאם המסוורת', הקומיקאי פולי שור ("פולי"), וויטני קאמינגס ("וויטני"), בריטני סנואו ("פיץ' פרפקט"), אלכסנדרה דאדריו ("בלש אמיתי", "פרסי ג'קסון"), סטיבן רוט ("ניוז רדיו"), רוב קורדרי ("בית חולים לילדים"), קלארק דיוק ("גריק", "שני גברים וחצי"), רוב הובל ("טרנספרנט"), שרה בייקר ("תתקדם") ודיין קוק ("החברה של החבר הכי טוב שלי"). לצידם יככבו גם חברי הקאסט מריבת' מונרו ("על הקצה"), ג'יליאן בל ("רחוב ג'אמפ 22"), אדוארד ברבנאל ("ג'אקאס 3D") ובילי סטיבנסון ("התפרצות").
החל מה-8.5, ימים ראשון-חמישי ב-22:30 ב-HOT קומדי סנטרל 
 

 

NCIS ניו אורלינס – עונה 2 – NCIS: New Orleans                     עונה חדשה
"NCIS ניו אורלינס" ("NCIS: New Orleans"), סדרת הבת של הדרמה המצליחה בעולם, "NCIS", חוזרת לעונה שנייה עם פרק קרוסאובר ששבר שיאי רייטינג. הסדרה של רשת CBS, שהושקה בעונת הסתיו הקודמת והפכה לדרמה החדשה הכי נצפית מזה עשור, נוצרה על ידי השואוראנר של "NCIS" גארי גלסברג, כוכב "NCIS" מארק הרמון, המועמד ל"אמי" ג'פרי ליבר (היוצר המקורי של "אבודים") והמועמד ל"אמי" ג'יימס היימן ("חשיפה לצפון") ומבוססת על הביוגרפיה של סוכן NCIS אמיתי שעבד במשך 20 שנה בניו אורלינס. 
זוכה "גלובוס הזהב" והמועמד לחמישה פרסי "אמי" סקוט בקולה ("זינוק לאתמול", "אמריקן ביוטי") ממשיך לככב גם העונה כסוכן המיוחד דוויין פרייד, הממונה על היחידה לחקירת פשעים בהם מעורבים אנשי צבא בניו אורלינס. לצדו משחקים לוקאס בלק, ("סלינג בלייד", "מהיר עצבני 3") המועמדת לארבעה פרסי ה"אמי" סי. סי. ה. פאונדר ("המגן" ו"אווטאר"), זואי מקלילן ("ג'אג") ורוב קרקוביץ' ("להתאהב מחדש"), דריל מיטשל ("הארון של ורוניקה") ושאליטה גרנט ("בונז").
גם העונה יגיעו להתארח כוכבים נוספים, ביניהם כוכבי "NCIS" הרמון, פולי פרט ("הצלצול"), המועמד ל"גלובוס הזהב" דיוויד מק'קאלם ובריאן דיצן שמשתתפים בפרק 12 – פרק הקרוסאובר של "ניו אורלינס" עם סדרת האם, שזכה לרייטינג מדהים של כ-17.3 מיליון צופים. בפרק מתארח גם טיילר ריטר (בנו של כוכב "שלושה בדירה אחת", ג'ון ריטר המנוח) בתור אחיה של אבי (פרט). עוד יתארחו העונה: המועמדת ל"גלובוס הזהב" אנני פוטס ("מכסחי השדים", "צעצוע של סיפור") בתפקיד אמה של ברודי, לזלי הופ ("24") וקייט ביהאן ("איש הקש").
ביוני האחרון הודיעה רשת CBS כי "NCIS ניו אורלינס" תחודש לעונה שלישית – החלטה לא מפתיעה בהתחשב ברייטינג הגבוה והעקבי שלה. הסדרה אף היתה מועמדת לשני פרסי "פיפל'ס צ'ויס" – בקטגוריית "הדרמה החדשה האהובה ביותר" ו"השחקן הטוב ביותר בסדרה חדשה".
החל מה-7.5, ימי שבת בשעה 21:45, ב-HOT Zone וחינם ב-HOT VOD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

אימת המתים המהלכים – עונה 2 – Fear The Walking Dead               עונה חדשה
"אימת המתים המהלכים" (""Fear the Walking Dead) היא סדרה מקורית מבית AMC, המשמשת כפריקוול לעלילת סדרת הלהיט זוכת ה"אמי" והמועמדת ל"גלובוס הזהב" "המתים המהלכים". רגע אחרי סיום העונה הראשונה, שעלתה לשידור עם השקת ערוץAMC  בישראל באפריל, עולה העונה החדשה והמצופה. העונה השנייה מונה 15 פרקים שישודרו בשני חלקים – חלק א' יכלול 7 פרקים וישודר בישראל החל מה-16 במאי, ואילו חלק ב' ישודר כאן בצמוד לשידורו בארה"ב.
מעל 10 מיליון צופים צפו בשידור הראשון של "אימת המתים המהלכים" והפכו את פרק הפיילוט לנצפה ביותר בהיסטוריה של הכבלים באמריקה. עם נתוני הצפייה הנדחית והצפייה המאוחרת, צפו ביום הראשון בלבד מעל 15 מיליון צופים – שיא טלוויזיוני אמריקני נוסף. בעקבות הנתונים המרשימים הללו, חודשה "אימת המתים" לעונה שלישית.
בששת הפרקים של העונה הראשונה, הסדרה התרכזה במבט על לוס אנג'לס הנחשפת לאפוקליפסה. בעונה השנייה המלחמה בזומבים היא המציאות היומיומית החדשה – והסדרה הופכת באופי הסיפור, ברמות האקשן, המתח והקצב לדומה יותר לסדרת האם. העונה השנייה נפתחת עם השורדים המנסים למצוא מפלט ביאכטה "אביגיל" המפליגה ללב האוקיינוס. הקבוצה על סיפון הספינה איננה מודעת להיקף והמשמעות של האפוקליפסה הסובבת אותם, הם מניחים שיש עדיין סיכוי כי חלק כלשהו בעיר, במדינה, או אפילו בעולם שטרם הושפע מהזיהום. תוך כדי, מבצע "קובלט" של צבא ארה"ב מתרחב. הצבא מפציץ את חופה המערבי של ארה"ב במטרה לטהר את האפוקליפסה, אך התוצאה היא זומבים שזורמים לכיוון הים
בתפקידים הראשיים מככבים קים דיקנס ("דדווד", "טרמה"), קליף קרטיס ("בגוף ההוכחה"), הזמר הלטיני רובן בליידס ("היועץ", "היו זמנים במקסיקו"), מרסדס מייסון ("צ'אק"), פרנק דיליין ("הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם") ואליסיה דנבאם-קארי ("The 100"). אליהם מצטרף העונה גם קולמן דומינגו ("סלמה", "המשרת") כבעליה של היאכטה "אביגיל". מרבית העונה השנייה של "אימת המתים המהלכים" צולמה בים בהנהגת יוצר "המתים המהלכים" והקומיקס עליו היא מבוססת, רוברט קירקמן לצד השואוראנר דייב אריקסון ("שמש שקרנית", "ילדי האנרכיה"). 
בנוסף ישודר בלעדית בערוץ AMC הטוק-שואו "Talking Dead" בהנחיית הקומיקאי כריס הרדוויק, שיארח את חברי הקאסט של הסדרה, מפיקים, במאים, מעריצים וסלבריטאים שונים. בכל שבוע, האורחים באולפן משוחחים על מה שהיה בפרק שזה עתה הוקרן, מציגים קטעי מאחורי הקלעים בלעדיים, ומנתחים את עלילת הפרק האחרון תוך שיתוף הקהל דרך רשתות חברתיות. הסדרה היתה מועמדת לפרס ה"אמי" ב-2015 עבור התוכנית האינטראקטיבית הטובה ביותר. 
תוכנית האירוח "TALKING DEAD: FEAR EDITION" תשודר בימי שני בשעה 22:00 – מיד לאחר שידור הפרק השבועי של "אימת המתים המהלכים".
החל מה-16.5, ימי שני בשעה 21:00, בערוץ AMC וחינם ב-HOT VOD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ספיישל יום העצמאות – חינם                                     קטגוריה מיוחדת
ילדי HOT VOD Young מוזמנים לחגוג יום הולדת 68 למדינה בספיישל יום העצמאות עם מגוון תכנים כחול לבן – ובחינם! לכבוד הספיישל יעלו לשירות מגוון תכנים חדשים, ביניהם סדרות חדשות של הטלוויזיה החינוכית כגון: אני גיטרה – אבי סינגולדה ולהקתו, מספרים לדור הצעיר את סיפורו של הרוק הישראלי דרך שירים שהפכו לקלאסיקות 
ואבני דרך, החפרנים – תכנית מדע ותחקירים בהנחיית דודו ארז, דן ומוזלי – מוזלי ודן מפליגים על כנפי הדמיון אל ארץ קונפיטורה, ארץ שבה הכל מותר והחוקים הפוכים, עם עידן אלתרמן וירדן בר כוכבא, וגם חלם בהלם, עולם הבובות של גלי והעיפרון הכי מחודד. בין התכנים החדשים יעלו גם מגוון הצגות של תיאטרון אורנה פורת: מסיבה בגן העכברים, מבצע סבא, גלי, אי המטמון, זהבה ושלושת הדובים, מלך סיאם, מעלה קרחות ועוד. בנוסף יעלו תכנים ייעודיים לחג: חיפזון וזהירון ליום העצמאות –חיפזון וזהירון רוצים לצייר את דגל המדינה, וחיפזון רוצה לשלב בתוכו גם עיגול. צ'יקו מציע להם לדמיין כיצד יראה הדגל וטישו מספר על עלייתו לארץ ומרגש את חבריו, שמכינים עבורו הפתעה מקורית במיוחד. חג שמח עם רינת ויויו – רינת ויויו חוגגים למדינה במסיבה משלהם עם דגלים, שירים ושמחה גדולה עץ השירים ליום העצמאות – מיכל צפיר וילדים, חוגגים את יום העצמאות, עם שירים ומשחקים, מותק של פסטיבל 6 – "הכי ישראלי": דידי (ידידיה ויטל) והשטותריקים (שי ורועי) יוצאים להחזיר לארץ ישראל את כל הצבעים שאבדו לה. המופע עמוס בעוד שלל כוכבים: יעל ועמרי, יובל המבולבל, מיכל הקטנה, אורנה ומשה דץ, ומיכל ינאי, רינת ויויו יוצאים לטייל – רינת ויויו מבקרים במקומות שונים בארץ ישראל כגון: רמת הגולן, ירושלים, החרמון, ים המלח, הכינרת, גן השלושה ועוד. בנוסף יופיעו בספיישל עוד פרקים מיוחדים ליום העצמאות ממגוון הפקות המקור של הערוצים השונים: על הדרך, קליק, ארבעה בעקבות חג, בית ספר למכשפים ולחיי הערבה.
מה-4.5 ועד 15.5, חינם ב-HOT VOD Young 
 

ספיישל גיבורי על – חינם                                         קטגוריה מיוחדת
כל גיבורי העל מגיעים ל- HOT VOD Young ויש להם מטרה אחת – להגן על כולנו מפני כוחות הרשע! ספיישל גיבורי על בועט ו"אקשני" לכבוד עליתן של שלוש סדרות חדשות מבית Cartoon Network – באטמן: האמיצים והנועזים: באטמן שב להילחם בפשע לצד שורה ארוכה של גיבורי על. כדי שהמאבק הבלתי פוסק אכן יהיה יעיל, גיבורי העל נדרשים לשתף פעולה במגוון מצבים, תחת הנהגתו של הלוחם עם הגלימה, הטיטאנים: רובין הילד וחברו הנער סייבורג, סטארפייר ורייבן, התאגדו יחדיו כדי להקים דור חדש של לוחמה בכוחות הרשע והאלימות. לכל טיטאן יש כשרון על טבעי מיוחד אשר מסייע לכל אחד מהם להילחם בכוחות הרשע לחוד וכקבוצה, קורה שלעיתים הכוח הקבוצתי יכול להיחלש כתוצאה מכוחות חשמליים מנוגדים שיש בתוך הקבוצה, אך לטיטאנים יש גם את היכולת לפתור קונפליקטים מסוג זה בדיוק כמו היכולת שלהם להילחם, נבחרת גיבורי העל: נבחרת גיבורי העל נמצאת 1000 שנים קדימה בעתיד וחייבת לחזור להווה כדי להציל את סופרמן, גיבור העל הגדול בכל הזמנים, בקרבם נגד הרשע. לאחר שהם מאתרים אותו ומושכים אותו לשורותיהם, הם הופכים ל: ליגיון גיבורי העל. החבורה כוללת את: סופרמן; גיבור העל החזק בעולם, ברק; בעל הידיים ששולחות ברקי כוח ולעולם לא מפספס, ברייניאק; בעל האייקיו הגבוה בעולם, קפצון;  שיכול להפוך לכדור ענק, שבתאי; בעלת הכוח לקרוא מחשבות ולהרגיש דברים מבלי לראות אותם, איש הזאב; מפלצת חזקה בעלת ציפורניים ושיניים חדות במיוחד. במסגרת הספיישל ישודרו בחינם סדרות נוספות כמו וולברין והאקס מן וספיידרמן – איש העכביש.
מה-15.5 ועד 31.5, חינם ב-HOT VOD Young 

 

תכנים חדשים לקטגוריות לולי – חינם                                     תכנים חדשים
קטגוריית לולי החינמית, המכילה מבחר סדרות של ערוץ לולי המשודר בלעדית ב-HOT, מתחדשת בעונות חדשות לתכנים המובילים והאהובים: עונה שלישית ליו גאבה גאבה, תכנית המשלבת מוזיקה ומשחקים כדי ללמד את הדברים החשובים בחיים. השחקנים והדמויות די ג'יי בן, ברובי, פופה, מונו, טודי ופלקס, עוברים חוויות שונות של הרפתקאות, לימוד בטיפול בחיות מחמד, איך לשחק יחד, לא לפגוע בחברים וכו'. לעזרתם מגיעים תמיד עוד חברים שעוזרים להם ללמוד טוב יותר ולהבין טוב יותר את הדברים, והטלטאביז החדשים – הטלטאביז חוזרים ולומדים על העולם דרך הרפתקאות וביצוע פעולות יומיומיות. הצטרפו אל טינקי ווינקי, דיפסי, ללה ופו, צפו בסיפור בטן ואז צפו בו "עוד פעם!" וחוו עולם קסום דרך עיניהן מלאות הסקרנות של הטלטאביז.
החל מה-1.5, חינם ב-HOT VOD Young 

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.