שבת , יולי 27 2024
מתי כוכבי

עונה שנייה ל- DARK NET

מתי כוכבי
מתי כוכבי

רשת ShowTime צוללת למעמקי האינטרנט:  

הזמינה עונה שנייה של Dark Net ממתי כוכבי

 

מתי כוכבי: "התופעות החברתיות באינטרנט העמוק, הן איתות בוהק ומדאיג לעתיד האנושות. בעונה השנייה נשתמש בכלים טכנולוגיים יצירתיים וייחודים ונחשוף סיפורים, תופעות ואירועים  שלא נראו על המסך קודם"

 

הסדרה הדוקומנטרית המצליחה Dark Net , שיצר איש העסקים מתי כוכבי , קוטפת הצלחות בארה"ב. רשת הטלוויזיה האמריקאית ShowTime הזמינה עונה שנייה של הסדרה החושפת סיפורים ייחודיים ופרובוקטיביים ממעמקי האינטרנט בעזרת כלים ושיטות מעולם המודיעין. הסדרה מצליחה לעורר עניין רב גם מחוץ לארה"ב ונרכשה לשידור בגרמניה, הולנד, פינלנד, נורבגיה, אוסטריה, אוסטרליה וניו זילנד.  

 

Dark Net היא סדרת טלוויזיה תיעודית ראשונה מסוגה, במרכזה עומדות דמויות המנהלות אורח חיים דיגיטלי חריג ופרובוקטיבי, כגון פושעי רשת והאקרים, אנשים שהפכו את גופם למכונה, סוחרי מידע וכתות וקהילות חשאיות ומסתוריות. הסדרה חושפת את הסכנות באינטרנט והחיים המחוברים ומעוררת מחשבה על טכנולוגיה, פרטיות וכיצד הטכנולוגיה משנה את הדרך בה אנו חיים לטוב ולרע.

 

כוכבי יצר ופיתח את הסדרה בעזרת צוות תחקירנים, יוצרים ומומחי רשת ישראלים ואמריקנים של חברת המדיה Vocativ – פלטפורמת חדשות ותוכן פורצת דרך העושה שימוש בכלים טכנולוגיים ושיטות חדשניות לניתוח ועיבוד מידע. בין היתר עושים אנשי Vocativ שימוש בשיטות תחקיר ואיסוף מידע שהיו עד כה נחלתם הבלעדית של אנשי סוכנויות המודיעין, ושימשו בין היתר לאיתור ומעקב אחר תאי טרור ברחבי העולם.

 

כלים ושיטות אלה מאתרים ברשת האינטרנט הפתוחה – וברשת המחתרתית, ה-Darkweb – מידע, סיפורים ותופעות שאינם חשופים בדרך כלל לציבור הרחב באמצעות חיפוש שגרתי באינטרנט. כך למשל הצליחו ב-Vocativ, להיות הראשונים לחשוף כי הטרוריסטים שביצעו את הפיגועים בפריז בנובמבר אשתקד היו משוייכים לדאע"ש.  בימים אלה מדווחים ב-Vocativ כי תומכי דאע"ש שלחו בימים האחרונים מסרים מוצפנים והנחיות לטרוריסטים בבריסל, ושפעילים של ארגון מרקסיסטי מיליטנטי נכחו בין הקהל במשחק הבייסבול החגיגי בו צפה נשיא ארה"ב ברק אובמה בעת ביקורו בקובה.

 

גם בעונה החדשה של Dark Net ייקחו חלק יוצרים ישראלים ואנשי טכנולוגיה אשר ינטרו את הרשת האפלה. הניו יורק טיימס שיבח את העונה הראשונה וסיכם כי "התכנית מהלכת בהצלחה על חבל דק בין האדרת הטכנולוגית לבין התייחסות אליה כאל קוריוז. אף אחד לא יודע לאן כל זה הולך, אבל "Dark Net " הצליחה לתת לצופה הצצה מתוחכמת אל העתיד האפשרי יותר מכל תכנית אחרת".

 

Dark Net נוצרה על ידי מתי כוכבי, בעליה של חברת AGT international המתמחה בפתרונות אנליטיקה מתקדמים לעידן "האינטרנט של הדברים". הסדרה מופקת ע"י דנה רבין, ו ויויאן שילר עבור Vocativ Films.

 

יש לבדוק גם

עכשיו בנטפליקס: לטרמן 5, מלך האספנות 2, ועוד

את האורח הבא אין צורך להציג- עונה 5 My Next Guest Needs No Introduction With …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.