שבת , יולי 27 2024
סרינה וויליאמס במסיבת האוסקר של המגזין ואנטי פייר, צילום יחצ חול (1)

השמלות של גליה להב באוסקר 2016

מגי גרייס במסיבת האוסקר של הקרן האיידס על שם אלטון ג'ון, צילום יחצ חול (8 מגי גרייס במסיבת האוסקר של הקרן האיידס על שם אלטון ג'ון, צילום יחצ חול (3 מגי גרייס במסיבת האוסקר של הקרן האיידס על שם אלטון ג'ון, צילום יחצ חול (2 סרינה וויליאמס במסיבת האוסקר של המגזין ואנטי פייר, צילום יחצ חול (1)

 

שחקנית הטניס, סרינה וויליאמס המדורגת במקום הראשון בעולם, הגיעה למסיבת האוסקר של המגזין "ואניטי פייר"  בלוס אנג'לס בשמלה בעיצובה של המעצבת הישראלית הבינלאומית המצליחה גליה להב.

 

נוכחות נוספת של שמלותיה של גליה להב הופיעו עם השחקנית ג'יין וו שסובבה ראשים ואת עיני המצלמות כאשר הגיעה אמש טקס פרסי האוסקר 88 , בשמלה מרהיבה בעיצובה של להב. השחקנית היפיפייה זהרה בשמלת ערב אלגנטית בעלת שרוולים ארוכים ומחשוף ווי עמוק, עם עיטורים נוצצים וזוהרים.

 

במקביל, השחקנית מגי גרייס אשר ידועה בשל תפקידה בסרטים "חטופה" ו" משחקי הרעב" ובסדרה אבודים הגיעה לחגיגות טקס האוסקר באירוע הגאלה של הקרן למלחמה באיידס על שם אלטון ג'ון. מגי לבשה שמלת ערב מדהימה בעיצובה של המעצבת הבינלאומית המצליחה גליה להב.

 

המותג הישראלי "גליה להב", קיים מזה שלושה עשורים ומזוהה בארץ ובעולם עם יוקרה ואלגנטיות בזכות העיצובים היוקרתיים והמיוחדים של שמלות ערב ושמלות כלה, אשר יצרו תופעה עולמית עם יותר מ -1.2 מיליון עוקבים באינסטגרם.

 

לדברי להב: " השחקניות היפייפות לבשו שמלות אלגנטיות ומקסימות שהשתלבו בצורה מושלמת בטקסים ובאירועים בהן נכחו "

יש לבדוק גם

וידאו: רפפורט נגד ג'ונתן גלייזר

מייקל רפפורט יוצא בחריפות נגד נאומו של במאי "אזור העניין", ג'ונתן גלייזר, בטקס האוסקר. We …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.