יום חמישי , מרץ 28 2024

עדכון תאריכי יציאה של סרטי "לב"

עדכון תאריכי יציאה של סרטי "לב" הקרובים.

(שימו לב כי "מרגריט" נדחה לינואר ו"השקט שבפנים" שובץ בדצמבר).

 

דצמבר

03.12 – לאהוב אותה | Freeheld

סיפורן האמתי של לורל הסטר וסטיייסי אנדרי, שהסעיר את ארצות הברית במהלך שנות ה- 90 והביא לשינוי חוקתי במדינת ניו ג'רזי, שבה מתרחש הסרט.

לורל הסטר היא בלשית משטרה מצטיינת, עטורת שבחים ועיטורים, המסכנת את חייה מדי יום ברחובות ניו ג'רזי. בין חבריה השוטרים היא נחשבת לבלשית הקשוחה במחוז, אלא שאת חייה הפרטים היא מפרידה מהעבודה ומסתירה מחבריה השוטרים, הקשוחים והשמרניים לכאורה, את נטייתה המינית ואת בת זוגה לחיים, סטייסי.
כל זה משתנה כאשר לאחר 25 שנות שירות היא מאובחנת כחולת סרטן סופני, והיא מבקשת מהמדינה לדאוג לכך שכספי הפנסיה המגיעים לה יועברו לטובת שותפתה לחיים. כשהיא נתקלת בהתנגדות מצד מחוקקי המחוז המסרבים להכיר ביחסי הקרבה בין שתי הנשים, היא יוצאת יחד עם חבריה השוטרים ורב יהודי אקטיביסט ונמרץ (סטיב קארל בתפקיד מלהיב) למאבק האחרון והחשוב בחייה.

דרמה מרגשת ומיוחדת, ומשחק נהדר שעשוי לזכות את ג'וליאן מור באוסקר נוסף.

טריילר: https://youtu.be/GUWIq9ujdQY

 

17.12 – השקט שבפנים | Louder than Bombs

אחד המשתתפים הבולטים במסגרת התחרותית של פסטיבל קאן השנה.

זהו הסרט הראשון דובר אנגלית של הבמאי הנורווגי המוערך יואכים טרייר ("אוסלו", "31 באוגוסט"). מלודרמה משפחתית בכיכובם של ג'סי אייזנברג, גבריאל ביירן ואיזבל הופר.

אב ושני בניו מתמודדים עם מותה של אם המשפחה, צלמת מלחמה. במהלך הטיפול בעיזבון שלה לקראת תערוכת רטרוספקטיבה וכתבה גדולה שסוקרת את פועלה, נחשף סוד שמעמת את בני המשפחה אחד עם השני ועם הזיכרון של האם.

טריילר: https://youtu.be/_W6aZRRrbQE

 

31.12 – סופרג'יסטיות | Suffragette

מוד ווטס היא צעירה שעובדת ככובסת במכבסה, 12 שעות ביממה מאז ילדותה. גם אמה עבדה באותה מכבסה כל חייה עד שנפטרה בגיל צעיר. בקר אחד היא נשלחת מהמכבסה למסור סדינים נקיים ונקלעת במקרה להפגנה של הסופרג'יסטיות – התנועה שלחמה בלונדון למען זכות ההצבעה של נשים בתחילת המאה ה20.

 

המפגש המקרי מוביל לשינוי בחייה כאשר היא נסחפת אחר המאבק, שמתחיל בתמימות ונתקל בעיקר בהומור ויחס מזלזל של הפוליטיקאים הגברים, והופך בהדרגה למאבק פוליטי עיקש שגובה מחיי הנשים ויתורים אישיים כבדים, מאבקים עם המשטרה, מעצרים ופגיעה ביחסי המשפחה.

הסרט מתמקד במוד, ובקבוצת נשים שהיו חיל הרגלים של התנועה, נשים שמבינות כי בדיבורים הן לא יצליחו להשיג שינוי ומחליטות לעבור למעשים.

"סופרג'יסטיות" היא דרמה תקופתית סוחפת על המאבק למען זכות הבחירה לנשים באנגליה של תחילת המאה העשרים, בכיכובן של קארי מאליגן, הלנה בונהם קרטר ומריל סטריפ.

 

טריילר: https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=M4ybVK2pFJQ

 

ינואר

14.01 – חדר | Room

ג'ק נולד בחדר, והחדר הוא כל מה שהוא מכיר. רק הוא ואמא שלו נמצאים בו, והקשר היחיד שלהם לעולם שבחוץ הוא צוהר בתקרת החדר, ואיש שמביא להם אוכל ובגדים מידי פעם לפעם. כמה ימים אחרי יום הולדתו החמישי, ינסו ג'ק ואמו, בפעם הראשונה יחד, לצאת אל העולם שבחוץ…

מבוסס על רב המכר בעל אותו שם, "חדר" מספר את סיפורם המדהים ומעורר ההשראה של ג'ק ואמו, שהצליחו לברוח מהשבי שבו היו כלואים במשך שנים. בחוץ, ייחשף ג'ק לעולם חדש ומדהים אליו הוא יצטרך להתרגל – אנשים, מראות וריחות שלא הכיר, וחיים חדשים ומלאי תקווה.

"חדר" הוקרן לראשונה בפסטיבל טורונטו, והצליח לזכות בפרס בחירת הקהל, הפרס הגדול והיוקרתי – זכייה שסימנה את תחילת דרכו כמתמודד המפתיע והמרגש של עונת האוסקרים המתקרבת…

 

טריילר: https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=n22PX5O_5sE

 

28.01 – מרגריט | Marguerite

פריז, שנות ה-20. הברונית מרגריט דומונט היא אשת חברה עשירה ומכובדת, חובבת מוזיקה ואופרה במיוחד.

לעיתים קרובות היא עורכת אירועים לחוגי החברה הגבוהים שלה, ובהם היא מבצעת בקולה אריות אופרה ידועות. מפאת כבודה, חבריה, והאנשים הקרובים לה כולל בעלה, מסתירים ממנה את העובדה הפשוטה שהיא לא יודעת לשיר. ממש ממש לא יודעת לשיר.

אלא שהעניינים מסתבכים כשלאחד מאירועי החברה האלו מתגנבים שני עיתונאים צעירים, שלמחרת חומדים לצון וכותבים ביקרות המהללת את שירתה של הברונית, ופותחים בכך מסע של אשליה, פנטזיה ויומרנות שאת סופו איש לא יכול היה לחזות.

מבוסס על סיפור אמיתי, "מרגריט" הוא סרט דרמה משעשע, מרגש ואנושי.

 

טריילר: https://www.youtube.com/watch?v=-K3Yg_PWiNU

 

יש לבדוק גם

תאריך ל"העתיד"

"העתיד" בכיכובן של ריימונד אמסלם, סמר קופטי ודר זוזובסקי סרטו של נעם קפלן   ייצא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.