שבת , יולי 27 2024

שיתוף פעולה בין UNLIMITED לסינמה סיטי

מעתה, אין צורך לנסוע להופעות בחו"ל:
לראשונה בישראל: שידור חי של הצגות מהתיאטראות המובילים בעולם, הופעות חיות של מוזיקאים מצליחים ואירועי ספורט בינלאומיים במתחמי הקולנוע של הסינמה סיטי

זאת בעקבות שיתוף פעולה אסטרטגי וראשון מסוגו שנחתם בין סינמה סיטי וחברת הסיבים האופטיים UNLIMITED

היקף ההשקעה בפרויקט נאמד בלמעלה מ-7 מיליון שקל
סינמה סיטי תהיה הראשונה בישראל המפעילה טכנולוגיה זו ובין המופעים שיועברו בשידור חי: הופעות חיות של להקת U2, האופרה 'לה טרוויאטה' והצגות מצליחות מהתיאטראות בולשוי, ברוודיי ווסט אנד
***********************************************************************************
במסגרת שיתוף הפעולה, יוקמו בכל מתחמי הסינמה סיטי, מתחמי UNLIMITED ייעודיים שיאפשרו משחקי און ליין, צפייה בסרטוני FULL HD ו-4K וכן יוקמו מתחמים ייעודיים לגיימרים
שיתוף הפעולה יעצים את חווית הצפייה במתחמי הסינמה סיטי וימשוך קהלים נוספים שעד כה, נאלצו לטוס במיוחד לחו"ל לצפות במופעים אלו
מעתה, אין צורך לנסוע במיוחד לחו"ל על מנת לצפות בהצגות מצליחות מהתיאטראות המובילים בעולם, הופעה של להקה אהובה, או מופע אופרה מרהיב.

סינמה סיטי ישראל וחברת הסיבים האופטיים UNLIMITED הודיעו היום, כי חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי, ראשון מסוגו בישראל, במסגרתו, מתחמי הסינמה סיטי , יקרינו בשידור חי ובאיכות הצפייה הגבוהה ביותר, הצגות מצליחות, הופעות חיות, אירועי ספורט ומופעים גדולים מרחבי העולם. זאת הודות לחיבור מתחמי הסינמה סיטי לתשתית הסיבים האופטיים של UNLIMITED.

היקף ההשקעה בפרויקט נאמד בכ-7 מיליון שקלים והינו חלק מהשקעה נרחבת שמבצעת סינמה סיטי בשדרוג חווית הצפייה במתחמיה. בין המופעים שישודרו בשידור חי: הופעות חיות של להקת U2, האופרה 'לה טרוויאטה' והצגות מצליחות מהתיאטראות בולשוי, ברוודוי ווסט אנד.
עוד ציינו UNLIMITED וסינמה סיטי כי כחלק מהחזון המשותף של החברות, יוקמו בכל מתחמי הסינמה סיטי, מתחמי חוויה רב חושיים שימחישו את היכולות הבלתי מוגבלות של הסיבים האופטיים של החברה. במתחמים אלו יוכלו העוברים והשבים ליהנות ממשחקי און ליין, צפייה בסרטוני FULL HD ו-4K והמחשת מהירות העלאת והורדת קבצים בקצב שעד כה הם טרם חוו. עוד במסגרת שיתוף הפעולה, מתכוונות החברות להקים מתחמים ייעודים לגיימרים ובהמשך אף לייסד ליגת גיימרים שתשתתף בתחרויות הנערכות ברחבי העולם.

כמו כן, חיבור מתחמי הקולנוע לתשתית הסיבים האופטיים תאפשר הפצת הסרטים למתחמי הקולנוע בישראל בזמן שיא.

אבי אדרי, סמנכ"ל הסינמה סיטי ציין: "אנו מחפשים כל הזמן איך להעשיר ולחדש את חווית הצפייה במתחמי הסינמה סיטי. האפשרות להעביר מופעים, הופעות, שידורי ספורט והצגות בשידור חי , מכל רחבי העולם ובאיכות שידור הכי גבוהה שיש, מאפשרת ללקוחותינו להגיע וליהנות מהופעות של אמן אהוב , אירוע ספורטיבי בינלאומי, מופע אופרה מרהיב או הצגה שמתקיימת באותו הרגע בתיאטראות מובילים בשידור חי, קרוב לבית וללא צורך לטוס במיוחד למופע. אני מאמין כי, האפשרות לצפות בשידור חי במופע אהוב עם חברים רבים סביבך, כפי שאולם קולנוע מאפשר ובאיכות הצפייה הכי טובה שיש יחד עם החוויה הכללית שמעניקים מתחמי הסינמה סיטי תעצים את חווית הצפייה ותמשוך קהלים נוספים. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם UNLIMITED ומזמינים את קהל לקוחותינו ליהנות מהחוויה החדשה".

דני לאובר, מנכ"ל חברת UNLIMITED: "שיתוף הפעולה בין UNLIMITED לבין סינמה סיטי היה שאלה של זמן" מציין, ומסביר "מדובר בשתי חברות בעלות ערכים משותפים של העצמת חוויית הלקוח אל מעבר למה שהוא מסוגל לדמיין". במסגרת שיתוף הפעולה, יחוברו כל מתחמי סינמה סיטי לתשתית הסיבים האופטיים של UNLIMITED, אשר יאפשר את הפצת הסרטים לבתי הקולנוע ובין המתחמים בזמן קצר ביותר. אנחנו באים לשנות את הקיבעון המחשבתי בישראל, לפיו אינטרנט הוא רק לכניסה למיילים וצפייה בסרטונים" מסביר לאובר. "שיתוף הפעולה שלנו עם סינמה סיטי הוא חלק מהשינוי שתשתית התקשורת מבוססת הסיבים האופטיים של UNLIMITED ישנו את האופן בו האזרחים צורכים כל דבר – החל מגלישה באינטרנט, דרך חוויית משחק ועד לצפייה בסרטים באיכות שטרם נראתה בארץ. בנוסף, חיבור רשת בתי הקולנוע לסיבים האופטיים, יאפשר לסינמה סיטי ו-UNLIMITED להעשיר את חווית הבידור של המבקרים ולהציע מגוון רחב של תכנים חדשים כדוגמת הופעות חיות באונליין ואירועי ספורט בשידור ישיר". סיכם לאובר.

יש לבדוק גם

עדכוני קורונה: דחייה בפתיחת סינמה סיטי

עדכון – מתחמי הסינמה סיטי יפתחו לקראת סוף חודש יולי   מתחמי הסינמה סיטי מודיעים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.