שבת , יולי 27 2024

תאריכי יציאת סרטים ב"לב"

03.09 – סוויטה צרפתית | Suite Francaise

50 שנה אחרי מותה של אירן נמירובסקי במחנות הריכוז, אוזרת בתה אומץ לקרוא את כתב היד האחרון שלה, ומגלה סיפור מדהים – סיפור אהבתם הבלתי אפשרית של לוסיל, אישה צרפתית נשואה שמחכה שבעלה יחזור מהמלחמה, וברונו, קצין צבא גרמני שפלוגתו משתלטת על הכפר של לוסיל. נגד רצונם, נשאבים השניים לרומן מסוכן בצלה של המלחמה.

"סוויטה צרפתית" היא דרמה מרגשת בכיכובן של שתיים מהשחקניות המוערכות בעולם – מישל וויליאמס ("השבוע שלי עם מרילין", "בלו ולנטיין") וקריסטין סקוט תומאס ("הפצוע האנגלי", "ירח מר").

טריילר: https://youtu.be/87P2NO6-zUQ

 

10.09 – אנחנו החברים שלכם | We Are Your Friends

הם גדלו בוואלי הידוע של לוס אנג'לס וכולם מצפים מהם להצליח – בלימודים, בבחינות ובמערכות היחסים והמחויבויות השונות – אלא שכל אלה ממש לא בשבילם… החבורה הזאת חולמת להצליח ובגדול, וההצלחה שלהם עוברת דרך הסאונד, המיקס והטרק האולטימטיבי שיקפיץ וירקיד מאות אלפים במסיבות בכל העולם – טרק שיכול להיות שווה מאות מיליוני דולרים. הם חיים ממסיבה למסיבה, אבל עם ההצלחה מגיעים הפיתויים, התככים והחברות שעומדת למבחן.

היכונו למסיבה האחרונה של הקיץ! בכיכובו של כוכב הילדים שעבר לצד של הגדולים זאק אפרון (סדרת "היי סקול מיוזיקל", "שכנים") ועם אמילי רטקוסקי ("נעלמת").

טריילר: https://youtu.be/scUuSATzl1A

 

17.09 – ילדוֹת פרא | Mustang

סרטה של הבמאית דניז גמזה ארגובן. חמש אחיות צעירות, פרועות ועם אהבה גדולה לחיים ולהרפתקאות, גדלות בבית סבתן. אחת אחת, הן מגיעות לגיל בגרות ומבינות לצערן את היעוד המשפחתי המצומצם שמכתיב להן עתידן, כרעיות צנועות, עושות דברם של הגברים.

אט אט הופך הבית המשפחתי לסגור וקפדני יותר והמגע שלהן עם העולם שבחוץ הולך ומצטמצם. במקום ללכת לבית הספר הן מקבלות שיעורים בבישול ותפירה, ובמקום ללכת לצפות במשחק כדורגל הן מתכוננות לנישואים שמארגנים להן. חמש האחיות, מונעות על ידי אותה תשוקה לחופש, מחליטות להיאבק, כל אחת בדרכה.

"ילדוֹת פרא", דרמה עם רגעים קומיים לא מעטים, הפך במהרה לסרט חביב הקהל בפסטיבל קאן האחרון, כשהוא מספק הצצה מרתקת לחיים בחברה התורכית, שקרועה בין המסורתי למודרני. עם הרבה נשמה, הומור ותצוגת משחק בלתי נשכחת של חמש הבנות, חסרות הניסיון המוקדם בתחום, "ילדוֹת פרא" הוא פנינה קולנועית שהייתה ההצלחה הגדולה בבתי הקולנוע בצרפת בקיץ האחרון. 

 

01.10 – מר הולמס | Mr. Holmes

דרמה בלשית קטנה ומרגשת על קורות הבלש האהוב והמוכר בעולם, שרלוק הולמס, בכיכובם של זוכה פרס הטוני והמועמד לשני פרסי אוסקר סר איאן מק'קלן והמועמדת לפרס האוסקר לורה ליני. הסרט מתרחש  ב-1947, שנים רבות לאחר פרישתו מעולם הבילוש, שרלוק בן ה-93 חי בכפר קטן עם מנהלת משק הבית שלו, ועם בנה שמתיידד עם שרלוק ומוקסם ממנו ומסיפוריו.

 הולמס מנסה לכתוב את זיכרונותיו, אך נאלץ להתמודד עם ההתדרדרות של מוחו האגדי ושל זכרונו. רדוף על ידי חקירה לא פתורה שממנה הוא זוכר רק חלקים, שרלוק מנסה להרכיב את הפאזל ואולי להגיע לפתרון אחרי 50 שנה. טוויסט חדש, מעניין ומרגש על שרלוק הולמס בכיכובו של איאן מק'קלן.

טריילר: https://youtu.be/Sb7XFvp6NzE

 

 

יעל פישר

 

יש לבדוק גם

תאריך ל"העתיד"

"העתיד" בכיכובן של ריימונד אמסלם, סמר קופטי ודר זוזובסקי סרטו של נעם קפלן   ייצא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.