שבת , יולי 27 2024

חדשות טלוויזיה: יס תשדר את "האמריקאים"

המלחמה הקרה מתחממת:

"האמריקאים", סדרת המתח והריגול המסקרנת בכיכובה של זוכת גלובוס הזהב קארי ראסל
מגיעה ל-
yes

"האמריקאים" היא דרמת המתח החדשה והמסקרנת של רשת FX.  הסדרה עוסקת בשלהי המלחמה הקרה בשנות ה-80, ובמרכזה נישואיהם הסבוכים של שני סוכני קג"ב המתחזים לאמריקאים בוושינגטון הפרברית זמן קצר לאחר שרייגן נבחר לנשיא.

פיליפ (מת'יו ריס "אחים ואחיות") ואליזבת' (קארי ראסל, "פליסיטי" המיתולוגית) הם זוג נשוי והורים לילדים שנישאו ב"שידוך". הסיבה? שניהם מרגלים שתולים עבור רוסיה.

כתוצאה מהנישואים הכפויים שאורגנו על ידי מפעיליהם בקג"ב – ועל מנת להראות נורמליים ולהשתלב – נולדו להם שני ילדים שלא יודעים דבר על העיסוק של הוריהם, הם עברו להתגורר בוושינגטון והחלו להתחבר למוקדי הכוח בבירה.
מערכת היחסים שלהם הופכת לאינטימית ומלאת תשוקה ככל שהזמן עובר, אך היא נבחנת באופן תמידי על ידי ההחמרה במלחמה הקרה והסודות האפלים שלהם. שניהם תחת לחצים רבים גם מתוקף עיסוקם כמובילי ומפעילי רשת המרגלים והמודיעים המקומית וגם בשל התאהבותו ההולכת וגוברת של פיליפ באמריקה ובערכים המערביים.

מה שמסבך יותר את העניינים הוא הגעתו של השכן החדש שלהם, סטאן (נואה אמריך, "המופע של טרומן"), סוכן FBI העובד עבור המודיעין המסכל.

נשיא FX ג'ון לנדגרף מסר: "אנחנו גאים לקבל את "האמריקאים", סדרה עוצרת נשימה ובעלת הופעות מדהימות של אנסמבל שחקנים מרשים שמגלמים דמויות שאף פעם לא נחשפו בטלוויזיה האמריקאית, לשורת הדרמות האיכותיות של הרשת".

"האמריקאים" מסמנת את שובה של קארי ראסל למסך הטלוויזיה, מאז תפקידה הבלתי נשכח ב"פליסטי", עבורו גם זכתה בגלובוס הזהב. היא זכתה לביקורות נלהבות על הופעותיה בסרטי האיכות "מלצרית", ו"הצד הטוב של הכעס", וללא ספק תפתיע רבים בתפקידה החדש בו היא נעה תמיד בציר של קשיחות ונאמנות לערכים הסובייטים לבין האיש לו נישאה וילדיה.

את הסדרה יצר ג'ו וייסברג, עובד לשעבר של ה-CIA שהפך לסופר ידוע וכותב את הסדרה. מאחורי הפקת הסדרה עומדים כמה מהמפיקים המצליחים והמנוסים בטלוויזיה – גרהם יוסט הוותיק, שהפיק וכתב כמה מהסדרות המצליחות ועטורות השבחים של HBO,  הוא זכה באמי על עבודתו ב "הפסיפיק" ו"מכדור הארץ לירח" וזכה בגלובוס הזהב על "אחים לנשק". כמו כן הוא הפיק את סדרות הטלוויזיה "שושלת טיודור", "השמיים נופלים" ו"Justified".
יחד עם יוסט מפיקים את הסדרה ג'סטין פאלווי ("טרה") ודריל פרנק.

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: טאטאמי

TATAMI סרטם של גיא נתיב וזאר אמיר איברהימי הבחירה הרשמית פסטיבל ונציה פרס חבר השופטים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.