יום ראשון , מאי 19 2024

חדשות טלוויזיה: "מחוברים 2 " בהוט

מחוברים 2

החל מה-1.7 ב-HOT3 וב-HOT VOD

אחרי הצלחתה חסרת התקדים של העונה הקודמת, הבאזז התקשורתי, נתוני הצפייה הגבוהים ושבחי המבקרים, ואחרי שהפכה לשפה טלוויזיונית חדשה שמצליחה בכל העולם, חוזרת סדרת הלהיט, זוכת שני פרסי האקדמיה לטלוויזיה. חמישה גברים מצליחים הם גיבורי העונה הקרובה של "מחוברים". פרופיל רענן, מרתק ורב-שכבות של הגבר הישראלי מודל 2012

חנוך דאום * אשר סויסה (סקאזי) * גדעון לוי * ג'ייסון דנינו הולט * אמירם טובים

עונת הבכורה הסוערת של "מחוברים" הכתה גלים והייתה לשיחת היום. היא זכתה לגל אהדה, דיבור בלתי פוסק ולביקורות מעולות בכל אמצעי התקשורת. העונה זכתה ל-2 מיליון הזמנות ב-HOT VOD ומעל למיליון צפיות באתר "Ynet", וגרפה את פרס סדרת התעודה בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה.

אחרי העונה הראשונה והפנומנאלית, עשרות גברים מוכרים הציעו לתעד את חייהם בעונה השנייה. בתהליך בחירה בררני, לוקטו גברים מרתקים, שהלכו עם המצלמה עד הסוף. חמישה גברים, בגילאים שונים ומעולמות מגוונים, מתעדים את חייהם. כל יום, במשך קרוב לשנה. יומני וידיאו אינטימיים, שנערכים ביד אומן קולנועית, וחושפים את הרגעים היומיומיים הגדולים וקטנים: האכזבות, הנצחונות, שברון הלב והתרוממות הרוח.

בעונה זו המחוברים יעסקו בשאלות הנוגעות לשייכות, אמונה, פוליטיקה, מיניות, יחסי הורים וילדים ועוד. המחוברים סחפו לתוכנית את בנות ובני הזוג שלהם, ותוך תיעוד חושפני, הם מנסים יחד לפתור דילמות הקשורות במונוגמיה, שליטה, גבולות ונאמנות. ניתן לסכם את המסע של "מחוברים" בארבע מילים: אומנות של כנות ואומץ. הכנות להיחשף מול הצופים בלי פילטרים ובלי הגנות, האומץ להדליק את המצלמה ברגעים שהיית שמח להסתיר, ואומנות המבע הקולנועי האיכותי שמציב את "מחוברים" בליגה משל עצמה.

שלוש העונות הקודמות של "מחוברות" ו"מחוברים", הפורמט החדשני של HOT, שיצרו רם לנדס ודורון צברי, הצליחו מעל המשוער, גרפו שני פרסי האקדמיה לטלוויזיה, וזכו לרייטינג ובאזז יוצאי דופן. הן קיבלו תשבוחות של המבקרים, ובנוסף לשידור הטלוויזיוני היומי הן שברו שיאי צפייה, וזכו למיליוני הזמנות ב-HOT VOD ובאתר "Ynet".

פורמט הסדרה נמכר להפקה עד כה ב-22 מדינות- ביניהן צרפת, ספרד, הולנד, פינלנד, הודו, דנמרק, רוסיה ואף ארצות-הברית, עליה אחראי המפיק סקוט סטון מחברת ההפקות הידועה "Stone & Co", מהגדולות בארצות-הברית. "מחוברות" דנמרק עקפה את נתוני הצפיה של "האח הגדול" הדני, ובפינלנד מפיקים כבר עונה שנייה. הפורמט המציא שפה טלוויזיונית חדשה, שמועתקת כיום בתוכניות אחרות, בפרומואים ואפילו בפרסומות בטלוויזיה.

את "מחוברים 2", רצועה יומית בת 35 פרקים שתשודר מדי ערב, ביים וערך עמי טיר, שהיה העורך הראשי בעונות הבכורה של "מחוברות" ו"מחוברים".

המחוברים:

חנוך דאום בן 36, נשוי לאפרת ואב לארבעה, גר בהתנחלות אלעזר. עיתונאי וסופר מצליח, מקורב לראש-הממשלה נתניהו. איש דתי שמחפש את אלוהים, חושף ומתעמת עם סודות אפלים של המגזר שהוא חלק ממנו. חצוי בין הרצון לחיות את חייו באופן המתאים לו, לבין המחויבות שלו כלפי משפחתו.

אשר סוויסה (סקאזי) בן 36, רווק. יוצר מוזיקה אלקטרונית, ואחד המוסיקאים הישראליים המצליחים ביותר בעולם. חי רוקנרול: נשים, אלכוהול ומסיבות של עשרות אלפי אנשים עד אור הבוקר. לראשונה בחייו מתעמת עם חויות הילדות שלו ומוצא את עצמו חושב על מחויבות לאישה, אווה, ואפילו לילד.

גדעון לוי בן 58, גרוש ואב לשניים. עיתונאי ב"הארץ". חי בזוגיות שברירית עם קתרין, יפיפייה שוודית הצעירה ממנו ב-25 שנים. איש עקרונות שעומד מאחורי העמדות הכי רדיקליות במפה הפוליטית, רגיל לזכות באהדה עולמית ובקיתונות של שנאה ישראלית.

ג'ייסון דנינו הולט בן 24, רווק גיי. שחקן, במאי תיאטרון וכתב בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס". מתחת לחזות הזוהרת ולסקס אפיל, מסתתר ילד בלי בית, שננטש על ידי אמו. אחרי שנים של הוללות חסרת גבולות, ג'ייסון נאבק לשמר מסגרת ויחסים יציבים ומונוגמיים עם גלעד, בן זוגו.

אמירם טובים בן 37, נשוי לדורין ואב לשלושה, סטנדאפיסט. אמירם ומשפחתו חוסכים לקראת בנייה של בית ובינתיים עברו להתגורר ביחידת דיור קטנה וצפופה אצל הוריו. אמירם לומד מה מצפה אשתו מגבר מודרני, משתדל להוכיח עצמו מול משפחה שלא מאמינה בו, ונאבק להתגבר על שתיקה שמכסה אובדן  משפחתי.

מפיק ועורך אחראי: רם לנדס, קודה תקשורת

במאי ועורך ראשי: עמי טיר

יוצרי הסדרה: רם לנדס, דורון צברי

החל מה-1.7, ימים ראשון-רביעי, בשעה 22:00, ב-HOT3 וב-HOT VOD

יש לבדוק גם

פסטיבל "ימי מוזיקה יהודית" ה- 12  

המחלקה למוזיקה אוניברסיטת בר-אילן ומרכז דהאן פסטיבל "ימי מוזיקה יהודית" ה– 12  "שונים אבל ביחד" 27-29.5.24 …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.