יום ראשון , מאי 5 2024

חדשות טלוויזיה: פברואר בערוצי הסדרות של יס

Luck


ימי חמישי ב- 22:00 מה- 2/2

בערוץ yes Oh HD

פרקי העונה משודרים גם ב- VOD

דרמת הדגל של HBO לשנת 2012.

דרמה חדשה בכיכובם של זוכה האוסקר דסטין הופמן וניק נולטי. מייקל מאן ("אחרון המוהיקנים", "עלי") מביים ומפיק, על פי תסריט של דייויד מילץ' ("דדווד").

הסדרה עוקבת אחרי מספר דמויות וחייהם סביב מסלול מירוצי הסוסים.
הופמן מגלם את "אייס" ברנסטין, אדם בשנות ה-60 לחייו המשתחרר לאחר 3 שנים בכלא (בעונש שניתן לו כשהוא לקח על עצמו את האשמה גם על מעשיהם של האחרים). אייס הוא אינטלגנטי, אוטודידקטי, חם מזג ומעורב מעל ראשו בעולם ההימורים.

אייס חוזר ל"זירת הפשע" ולעולם ההימורים, ואנחנו נחשפים לגלרייה של דמויות הכוללות את המהמרים הגדולים של עולם מרוצי הסוסים, המהמרים הקטנים והעלובים שחיים מהימור להימור וכל תוצאה יכולה להפיל אותם או להרים אותם מאשפתות, ולחייהם של מגדלי הסוסים, במיוחד מגדלת סוסים שאביה היה רוכב אגדי.

מדובר בדרמה קצבית, אלימה ומרתקת.

שחקנים נוספים: מייקל גמבון, ג'ייסון גדריק, דניס פארינה.

ספרטקוס: הנקמה Spartacus: Vengeance
הגירסא הלא מצונזרת

ימי שישי ב- 22:00 מה- 3/2

בערוץ yes Oh HD

פרקי העונה משודרים גם ב- VOD

"ספרטקוס: הנקמה", היא עונת ההמשך של "ספרטקוס: דם וחול". זוהי הפקת היוקרה וסדרת האקשן השאפתנית והמרהיבה ויזואלית של רשת Starz האמריקאית, מאחוריה עומד סטיבן ס. נייט ("באפי", "בית הבובות").

הסדרה מגוללת את סיפורו של ספרטקוס הגדול וחייו ברגעיו הקשים וברגעי התהילה, כשבדרך ניצבות בפניו התמודדויות קשות שישפיעו על עתידו, בין אם בקרב ובין אם בחדר המיטות.

זוהי יצירה ויזואלית מרהיבה אודות ספרטקוס, שהופך לגלדיאטור אגדי. הסדרה מתרחשת ברומא שלפני הספירה, ועוסקת בעולם האכזרי של הגלדיאטורים הנלחמים על חייהם ואלו השולטים בהם, עשירי רומא המושחתים.

לאחר שבסוף "ספרטקוס: דם וחול" הרגו הגלדיאטורים את המאסטר שלהם בטיאטוס, וברחו מבית הספר שלו לגלדיאטורים, מרד הגלדיאטורים מתפשט ומתחיל להכות גלי פחד בלב הרפובליקה הרומאית.  גאיוס קלאודיוס וצבאו נשלחים לקפואה, כדי להרוס את הקבוצות הגדלות והולכות של עבדים משוחררים שספרטקוס מוביל, לפני שיוכלו לגרום לנזק נוסף.

בפני ספרטקוס (ליאם מקנטייר האוסטרלי, שמחליף את אנדי וויטפילד, אשר נפטר מסרטן), עומדת החלטה קשה מנשוא: הוא מאוד רוצה לנקום את מותה של אשתו על ידי פגיעה באדם שהורה לשלוח אותה לעבדות, אך במהרה הוא מבין שחייו נועדו לדברים גדולים יותר מנקמת מותה של שורה. משימת חייו היא לבנות צבא, לשחרר את העבדים ולמוטט את האימפריה הרומאית.

הבחורה החדשה The New Girl

ימי שבת ב- 18:15 ו-23:15 מה- 11/2

בערוץ yes Comedy HD

פרקי העונה משודרים גם ב- VOD

סדרה קומית חדשה בכיכובה של זואי דשאנל (500 ימים עם סאמר).

הסדרה מציגה אנסמבל צעיר של שחקנים ומנסה לתת מבט מודרני ומשעשע על מערכות יחסים.

לאחר פרידה קשה מבן זוגה הבוגדני, ג'ס דיי (זואי דשאנל), צעירה חנונית, בלתי צפויה, דברנית ונוירוטית, שאוהבת לשיר את כל מה שיש לה להגיד, מחפשת מקום חדש לגור בו. חיפוש באינטרנט מוביל אותה ללופט מקסים, בו חיים שלושה בחורים שלא פגשה מעולם, אך היא מחליטה לעבור לגור איתם, ובעזרתם, לומדת להמשיך הלאה בחייה.

ג'ס היא בלתי צפויה, היא מנסה להתגבר על פרידה בעזרת מרתוני צפיה ב"ריקוד מושחת" ומוציאה את הבחורים מדעתם,

מתוך שלושת הבחורים, ניק (ג'ייק ג'ונסון) הוא המיושב וההגיוני ביותר, אך גם השחוק והמותש ביותר. סטודנט לשעבר למשפטים, שחברתו נפרדה ממנו בלי הסבר, הוא מבלה את מרבית זמנו בהסתתרות תחת הקפוצ'ון שלו, ובעבודתו הלילית כבארמן.

שמדיט (מקס גרינפילד, "בטי המכוערת", "גריק") הוא רודף שמלות בעל פה מלוכלך שמאוהב בעיקר בעצמו ובשרירי הבטן שלו. הוא הגבר היחיד העובד במשרד המנוהל על ידי נשים ולרוב הוא מרגיש לא מוערך שם.
וינסטון (למורן מוריס) הוא ספורטאי לשעבר, תחרותי וממוקד מטרה, שלא יודע מה יעשה בעתיד, אך מה שזה לא יהיה, הוא צריך לנצח בזה. הוא מופיע לראשונה בפרק השני, כשהוא חוזר מקריירת הכדורסל שלו בלטביה.

דמותו של "קואוץ'" (דיימון וואיינס ג'וניור), מאמן הכושר, שמשתתף בפרק הפתיחה, עוזבת בפרק השני.

חברת הילדות והחברה הכי טובה של ג' היא סיסי (האנה סימון), דוגמנית יפה וקשוחה, שתעשה הכל בשביל ג'ס.

כשמערכת יחסיהם מעמיקה, מגלים החמישה, שהם צריכים אחד את השני הרבה יותר משחשבו, ויוצרים סוג של משפחה לא מתפקדת, או חצי מתפקדת, אך מקסימה.

הסדרה נוצרה על ידי אליזבת' מריוות'ר, תסריטאית צעירה ומתחילה בהוליוד , אשר מייצג גל חדש של נשים הכותבות דמויות נשיות עם קול יחודי ואותנטי.

הסדרה מועמדת לפרס גלובוס הזהב, כסדרה הקומית הטובה ביותר, וזואי דשאנל מועמדת לפרס כשחקנית הטובה בסדרה קומית.

הקומדיה זכתה לקונצנזוס בקרב המבקרים כקומדיה החדשה הטובה ביותר והיא היתה ללהיט הראשון בעונת השידורים וסדרה הראשונה שזכתה להזמנה לעונה מלאה.

שימו לב:

זואי דשנל נבחרה להנחות את "סטרדיי נייט לייב" בפברואר.

שבוע לאחר הבכורה, ב-18/2 (ושבוע אחרי ארה"ב) ישודר אצלנו הפרק של "סטרדיי נייט לייב" אותו תנחה דשנל.

בגוף ההוכחה 2 Body of Proof

ימי ראשון ב- 22:00 מה- 5/2

בערוץ yes Drama HD

פרקי הסדרה משודרים גם ב- VOD

עונה חדשה לדרמת החקירות בכיכובה של דנה דלייני (עקרות בית נואשות): דר' מייגן האנט הנוירוכירורגית הבכירה שהפכה לחוקרת רפואית במשרד החוקר הרפואי הראשי של פילדלפיה, אישה משעשעת ומקסימה, אך גם חסרת סבלנות, צינית, חדורת מוטיבציה ופגיעה עד מאוד.

הסדרה עוקבת אחר מייגן לא רק כשהיא מפצחת תעלומות ותופסת פושעים, אלא גם כשהיא מתמודדת עם חורבן נישואיה ומנסה לאזן בין חייה המקצועיים בפתרון תיקי רצח, לניסיונותיה להתקרב לביתה המנוכרת בעקבות גירושין קשים. אנחנו עוקבים אחריה כשהיא עושה צעדים ראשונים למציאת אהבה חדשה ואושר – מסע שנראה שהיא כלל אינה מוכנה אליו, אך נאלצת לצאת אליו על מנת להציל את עצמה..

בעוד היא חוקרת מה קרה לפציינטים שעל שולחנה, חייהם והשיעורים שהם באים ללמד אותה, הופכים להיות ירושתם לה, ללמוד מהם וליישם בחייה, אם יהיה לה האומץ לעשות זאת.

בעונה החדשה מייגן מתמודדת עם ההשלכות של מעשיו של בעלה לשעבר – לא רק שהוא יוצא עם קייט (ג'רי ראיין) הבוסית שלה, הוא גם שוקל לעבור למדינה אחרת יחד עם ביתה, בדיוק כשהיא התחילה לשקם את יחסיה איתה.

נטלי קלי ("מהיר ועצבני: טוקיו דריפט") מצטרפת לקאסט בתפקיד דאני אלוורז, פארמדיקית פרועה שהופכת להיות מושא לחיזורים של גברי המעבדה.

הנהר The River
משודרת יום וחצי אחרי השידור בארה"ב

ימי חמישי ב- 22:45 מה- 9/2

בערוץ yes Action HD

פרקי העונה משודרים גם ב- VOD

סדתר המתח והאימה החדשה של אורן פלי

אחת הסדרות המדוברות של העונה. סדרה בת 8 פרקים מהבמאי הישראלי לשעבר אורן פלי יוצר סרטי הלהיט "פעילות על חושית" והתסריטאי זוכה האמי מייקל ר. פרי ("האוס" ו"NYPD").
סדרת מתח-אימה, במרכזה פרשיית היעלמותו של חוקר (ברוס גרינווד) ודוקומנטריסט טבע נערץ הנעלם באמזונס.

בנו, אשתו (לזלי הופ, טרי באוור ב-"24") וצוות בעלי עניין יוצאים לחפש אותו ומוצאים את הספינה בה שייט ומספר יומני וידאו ועדויות להתרחשות מצמררת. הם מגלים שמשהו תקף אותו, ואותו יצור מסתורי מגיע גם לתקוף אותם…

הסדרה צולמה במספר לוקיישנים, כולל פורטו ריקו והוואי, והיא מופקת על ידי אולפני דרימוורקס וסטיבן ספילברג.

The River משודרת צמוד – יום וחצי אחרי השידור בארה"ב.

מחשבות פליליות 7 Criminal Minds

ימי רביעי ב- 22:00 מה- 1/2

בערוץ yes Action HD

פרקי העונה משודרים גם ב- VOD

כמדי עונה ב"מחשבות פליליות" אנו נחשפים לפושעים המתועבים ביותר באמריקה דרך עיניהם של צוות סוכני FBI המתמחים בשרטוט פרופילים של פושעים (פרופיילרים) ומנסים  להיכנס למוחם של הפושעים המסוכנים והמטורפים ביותר, כדי לנסות לפתור פשעים שטרם פוענחו.

כל חבר ביחידה מתמחה באספקט אחר של פשע ויחד הם מנסים להיכנס למוחם של הפושעים הכי מטרידים בארה"ב- חוטפים, רוצחים סדרתיים, אנסים, מתעללים בילדים וכו'.

במהלך העונות החמישי והשישית, עזבו את הסדרה שתיים מדמויות המפתח שלה: ג'יי. ג'יי. (איי.ג'יי קוק) ואמילי פרנטיס (פאגט ברוסטר), עזיבה כפויה שעוררה כעס בקרב מעריצי הסדרה ושאר חברי הצוות, ועוררה זעם גדול גם בקרב עיתונות הטלויזיה שתקפה את רשת CBS על ההחלטה שנתפסה כהחלטה על רקע אישי ולא על רקע מקצועי.

עזיבתה של פרנטיס לוותה בקו עלילה שחיבר בין עברה כסוכנת ביון שהתחזתה למאהבת של טרוריסט אירי בשם איאן דויל, אשר חזר בהווה לרדוף אחריה.  באחד הפרקים היותר דרמטיים בעונה, הרג דויל את אמילי והצוות נשאר המום וכואב. בסיום הפרק, גילו הצופים שג'יי. ג'יי (שחזרה בתפקיד אורח לפרק הזה), נפגשה עם אמילי החיה ונושמת בפריז, ועזרה לה להתחיל את חייה מחדש במסווה, מחשש שדויל ינסה לפגוע בה שוב.

בסיום העונה, הודיע מנהל היחידה, אהרון הוצ'נר, כי קיים סיכוי שיעזוב את היחידה בקרוב והזהיר את הצוות כי צפויים שינויים, ועבודתם כצוות אינה בטוחה עוד..

בפתיחת העונה השביעית, הצוות עומד בפני ועדת חקירה בסאנט, בעקבות העלמותה של אמילי ותפיסתו של דויל  שנעשתה ללא רשות, ואנו מגלים, שמורגן וגרסיה, על דעת עצמם, החליטו לאתר את דקלן, בנו של דויל בתקווה שהאב יצור קשר עם ילדו, אך בעת שתפסו את דויל, מישהו אחר חטף את הילד וכעת עליהם להחליט האם להאמין לדויל כשהוא אומר שהיחידה שיכולה להציל את דקלן היא האוייבת שלו משכבר הימים: הסוכנת אמילי פרנטיס.

הפרק הראשון בעונה מסמל את חזרתן הקבועה לקאסט של איי.ג'יי קוק ופאג'ט ברוסטר, ואת החזרה של הצוות לתפקוד מלא.

במהלך העונה, פרנטיס תצטרך להתמודד עם כעסם של חבריה על כך שגרמה להם לחשוב שמתה, עם הסמכה מחדש לתפקידה ועם הטראומה הקשה שחוותה. הלחץ בעבודה יוצר מתחים בחיי המשפחה של ג'יי. ג'יי. הוצ'נר חושד שבריונים מציקים לבן שלו בבית הספר ורוסי, שיוצר קשר מחודש עם אשתו הראשונה, נאלץ להתמודד עם מידע חדש והחלטה חשובה הקשורה אליה.

משחק השקרים The Lying Game

שבת ב- 18:30 מה- 4/2

בערוץ yes Drama HD

במסגרת בלוק סדרות חדש לשבת בצהריים

פרקי העונה משודרים גם ב- VOD

דרמת נעורים מותחת וממכרת של ABC, שלאור הצלחתה בארה"ב חודשה ל- 10 פרקים נוספים. כל 20 פרקי העונה הראשונה ישודרו אצלנו ברצף.
בהשראתה של סדרת הספרים בעלת השם הזהה של שרה שפרד, משחק השקרים עוקבת אחר התאומות האובדות אמה וסאטן. הסדרה מתרחשת בפיניקס, אריזונה, ומגוללת את סיפורה של אמה (אלכסנדרה שנדו, "כשהעולם סובב"), נערה שגדלה אצל משפחות אומנות כל חייה ולפתע מגלה שיש לה תאומה זהה בשם סאטן (גם היא בגילומה של שנדו). שתי הנערות הופרדו בלידתן תחת נסיבות מסתוריות, כאשר את סאטן אימצה משפחת מרסר העשירה ונראה שחייה נלקחו מתוך ספר אגדות.

כאשר התאומות מתאחדות מחדש כבנות עשרה, הן שומרות על כך בסוד. סאטן משכנעת את אמה לקחת חלק בתחבולה בה אמה תיכנס לנעליה של סאטן לכמה ימים, ותחליף אותה בבית משפחת מרסר, בזמן שסאטן תיסע ללוס אנג'לס ותלקט מידע בקשר לאימם הביולוגית. בהתחלה אמה מתרגשת לחבור לאחותה ולעזור לה אבל מהר מאוד מגלה סודות ושקרים המתעלים על כל דמיון, שחושפים שחייה של סאטן אינם מושלמים כפי שנראים בתחילה…

זוהי עונה של סודות, פיתויים וסיכונים של חיים ומוות, כאשר התאומות חושפות את השלדים שבארונות של משפחתם.

מגרש ביתי 9 – העונה האחרונה
One Tree Hill

שבת ב- 19:15 מה- 4/2

בערוץ yes Drama HD

במסגרת בלוק סדרות חדש לשבת בצהריים

עונה חדשה ואחרונה לסדרת הנעורים האהובה של רשת CW  אותה אנו מלווים כבר 9 עונות.

העונה התשיעית תכלול 13 פרקים בסך הכל ומרבית השחקנים מעונה 8 ממשיכים למלא בה את תפקידם. ג'יימס לפארטי (ניית'ן סקוט) יחזור לתפקיד חלקי בעונה הזו, פול ג'ונסון (דן סקוט) יחזור לתפקיד מלא לאורך העונה, לאחר שנעדר מרבית מעונה 8, וצ'אד מייקל מורי (לוקאס סקוט) יפקוד את הסדרה לתפקיד אורח, לפרק אחד במהלך העונה.

בעונה התשיעית, דרמות רבות צפויות:
היילי וברוק מנסות לאזן בין חיי משפחותיהן לניהול בית הקפה ההומה והעמוס, ונלחמות בבית קפה מתחרה. ניית'ן מבלה יותר ויותר בנסיעותיו כסוכן. חתונה צפויה מצידם של מילי ומאוס ואולי גם קווין וקליי יחליטו לצעוד בדרך הזו יחדיו. לוקאס ייקח את לידיה להתגורר איתו, לאחר שיבוא לביקור, בעקבות קריאתה של היילי לעזרה, וכשניית'ן ייחטף, דן והיילי יצאו לחפש אחריו. והאם אחת הדמויות תמות בעונה הזו?

את פרק סיום העונה, כתבו התסריטאים כקפיצה נוספת בזמן (מוטיב חוזר מתחילת העונה החמישית), 5 שנים קדימה, ונוכל לצפות בחייהן של הדמויות האהובות, כפי שהן בעתיד.

החשוד העיקרי Prime Suspect US

ימי ראשון ב- 22:45 מה- 27/2

בערוץ yes  Action HD

פרקי העונה משודרים גם ב- VOD

"החשוד העיקרי היא סדרת מתח משטרתית חדשה של NBC בכיכובה של מריה בלו (ההיסטוריה של האלימות, חופשיות על הבר), המבוססת על סדרת המופת הבריטית והמיתולוגית בכיכובה של הלן מירן.

מבית היוצר של לינדה לה פלנט (התסריטאית של הסדרה המקורית) ובהפקתם של פיטר ברג (אורות ליל שישי) ואלכסנדרה קאנינגהאם (עקרות בית נואשות), החשוד העיקרי מתארת את אחורי הקלעים של מחלק הרצח של ניו יורק.
בלו מגלמת את ג'יין טימותי, חוקרת רצח קשוחה, אאוטסיידרית במחלקה שעברה אליה לא מזמן, שכבר מקבלת כתף ריקה מקרב עמיתיה. ג'יין מלאת ביטחון ופוקוס, אבל גם לא מנומסת, לא צפויה, ולעיתים אפילו חסרת זהירות. יש לה קשרים במקומות הנכונים ושמועות לגבי הדרך בה קבלה את הג'וב לא עוזבות אותה. למרות כל זאת, בסוף היום, היא שוטרת מבריקה בצורה אינטואיטיבית שדעתה לעולם לא מוסחת מהדבר החשוב היחידי: החשוד העיקרי.

הסדרה מאפשרת לנו לצלול לתוך עולמה של ג'יין טימותי ולפענח איתה את הפשעים הגדולים שך העיר ניו יורקים ולחשוף פרשיות מסתוריות.

המבקרים שיבחו את הסדרה ואת הופעתה של מריה בלו שנכנסה לנעליה הגדולות של הלן מירן:
ב-New York Post  נכתב: "בלו לא צריכה ללכת בצעדיה של אף אחת (באופן מילולי) כי היא יצרה דמות חזקה ומיוחדת במינה בכוחות עצמה".
גם ה- New York Post, ה- New York Times, ה- Boston Globe ו- People Weekly שיבחו את הופעתה של בלו ואת כל אנסמבל השחקנים החזק שמסביבה: בריאן אף. אובריין (המועמד לאמי עבור מילדרד פירס), קירק אסבדו (אוז), פיטר גרטי (חוק וסדר, הסמויה), אליזבת רודריגז (כל ילדיי), קני ג'ונסון (המגן).
ב- Newsday נכתב על הסדרה שהיא "שילוב מנצח בין סגנון צילומי שמזכיר את רצח מאדום לשחור, לבין הבימוי האינטימי והרגיש של פיטר ברג שהביא איתו אל אורות ליל שישי".

שומרת סוד 4 In Plain Sight

ימי שני ב- 22:00 מה- 6/2

בערוץ yes  Action HD


מרי שאנון (מרי מקורמק מ"הבית הלבן") היא מרשלית פדראלית קשוחה ומשעשעת שעובדת בתוכנית להגנת עדים ב-FBI.  מרי לא דופקת חשבון לאף, במיוחד לא לבוסים שלה, ובטח לא למשפחה שלה. נקודת החולשה היחידה שלה שמורה לאנשים אותם היא מסתירה והיא מקדישה להם זמן ותשומת לב מעבר לנדרש ממנה בעבודתה.
בעונה הרביעית, מרי חוזרת לעבודתה מחופשתה עם סוכן ה-FBI  מייק פאבר (סטיבן וובר, "סטודיו 60"), צינית מתמיד, אבל עם כוונות טובות…

למרשל יש חברה חדשה, שוטרת מצודדת במשטרת אלבקרקי (רייצ'ל בוסטון, "האקס המיתולוגי"), ברנדי מתארסת לפיטר (ג'ושוע מלינה "הבית הלבן"), נחקרת באשמת גניבת מכוניות מהמגרש שלו, ונאלצת להתמודד עם חוסר רצונה של מרי לעזור לה בהכנות לחתונה.

ובמהלך העונה, מרי תגלה להפתעתה הרבה ולמגינת ליבה, שהיא בהריון.. ומה עושים עם הידיעה המדהימה הזו?

שחקנים אורחים בעונה הזו: בראדלי וויטפורד ("הבית הלבן", "סטודיו 60"), די.דאבל יו. מופט ("הוחלפו בלידתן", "אורות ליל שישי"), וג'ון דה לנסי (קיו ב-"מסע בין כוכבים: הדור הבא").

הסדרה חודשה לעונה חמישית שתעלה בארה"ב במהלך 2012 ותהווה את עונת הפרידה מהסדרה, היא תשודר אצלנו ברצף מיד עם סיום העונה הרביעית.

מי רוצה לתפוס מיליונר? – עונה 5 Millionaire Matchmaker

שבת ב- 17:00 מה- 4/2 בערוץ yes Drama HD

במסגרת בלוק סדרות חדש לשבת בצהריים

פאטי סטנגר שדכנית המיליונרים חוזרת!

כשהיא מותירה מאחוריה את "עיר הברונטיות" ניו יורק וחוזרת לאל איי הזוהרת, היא שבה לשדך מיליונרים ומיליונריות, והכל עם האהבה הקשוחה שלה והגישה הישירה.
בתום העונה לראשונה נערכו פרקי איחוד של פאטי עם השידוכים המוצלחים ועם שידוכי הנפל…

אקסטרים מייקאובר – עונת הסיום

שבת ב- 17:45 מה- 4/2 בערוץ yes Drama HD

במסגרת בלוק סדרות חדש לשבת בצהריים

פרקי העונה משודרים גם ב- VOD

עונה אחרונה לסדרת הריאליטי המרגשת וסוחטת הדמעות.
העונה תשודר בצמוד לשידור בארה"ב וזוהי העונה הסדירה האחרונה של הסדרה, רשת ABC הודיעה שאחרי העונה התשיעית היא תפסיק לשדר עונות רגילות ותעבור

יש לבדוק גם

בחירות 2024: עדות היקס במשפט טראמפ

המשפט של טראמפ במנהטן ממשיך לספק תחמושת רבה לעיתונאים הרבים שמסקרים אותו. אתמול הגיע תורה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.