שבת , מאי 18 2024

חדשות טלוויזיה: נובמבר בערוצי הסרטים של הוט

ג'זבל – Jezebel בכורה
מלודרמה רומנטית בכיכובם של בטי דייויס והנרי פונדה הבלתי נשכחים. דייויס, שזכתה באוסקר על הופעתה, מגלמת דמות של נערה דרומית הנקלעת לתסבוכת רומנטית עקב הקפריזות והנוירוזות שלה. תוך כדי, היא גם מנסה לשלוט בארוס שלה, בנקאי צעיר ומצליח (בגילומו של פונדה).

עם: בטי דייויס, הנרי פונדה, ג'ורג' ברט, פיי ביינטר (שזכתה באוסקר לשחקנית משנה).

בימוי: וויליאם וויילר (ארה"ב, 1938).

1.11, שלישי בשעה 22:00, HOT Prime

ציפור הנעורים המתוקה – Sweet Bird of Youth בכורה

דרמה קלאסית בכיכובם של פול ניומן וג'רלדין פייג'. ניומן הצעיר מגלם את הדמות הבלתי נשכחת שיצר המחזאי טנסי וויליאמס – צ'אנס וויין, הצעיר המוטרד החוזר לעיירת נעוריו עם כוכבת קולנוע שחוקה לאחר שניסה את מזלו בהוליווד. במקביל לניסיון לארגן לעצמו עוד מבחן בד, צ'אנס חובר שוב לאהובה שהותיר מאחור, כמה שנים קודם לכן. אביה, פוליטיקאי מקומי, עשה בזמנו הכל כדי שהמחזר של בתו יעזוב אותה ואת העיירה.

עם: פול ניומן, ג'רלדין פייג', שירלי נייט, ריפ ת'ורן.

בימוי: ריצ'ארד ברוקס (ארה,ב, 1962).

2.11, רביעי בשעה 22:00, HOT Prime

אבי הכלה – Father of the Bride בכורה
הגרסה המקורית לקומדיה המצליחה בכיכובו של סטיב מרטין מ-1991. הפעם את האב מגלם ספנסר טרייסי בעוד שהכלה מגולמת בידי אליזבת' טיילור האחת והיחידה. האב הגאה חווה שלל תלאות והפתעות מהרגע שבתו היקרה מודיעה לו שהיא מתחתנת וכלה בהכנות לחתונה והטקס עצמו, כשכל מה שיכול לקרות – אכן קורה.

עם: ספנסר טרייסי, אליזבת' טיילור, ג'ואן בנט, בילי בורק.

בימוי: וינסנט מינלי (אביה של לייזה מינלי), (ארה"ב, 1950).

3.11, חמישי בשעה 22:00, HOT Prime

כיצד נכבש המערב – How The West Was Won בכורה
מערבון בכיכובו של ג'ון וויין שהיה הסרט הלא דוקומנטרי הראשון שצולם באמצעות טכניקת שלוש המצלמות, ושהוקרן בבתי הקולנוע בשיטת הסינרמה. האפוס המרהיב מתאר את כיבוש המערב הפרוע, באמצעות סיפורה של משפחה אחת – משפחת פרסקוט. העלילה כוללת את סיפור האהבה של אחת מבנות המשפחה עם צייד פרוות על רקע ההתנגשות עם האינדיאנים, עם הטבע האכזרי ועם פורעי החוק למיניהם.

עם: ג'ון וויין, ג'יימס סטיוארט, גרגורי פק.

בימוי: ג'ון פורד, הנרי התאווי וג'ורג' מרשל (ארה"ב, 1962).

3.11, חמישי בשעה 23:40, HOT Prime

ריו בראבו – Rio Bravo בכורה
מערבון קלאסי בכיכובם של ג'ון וויין, דין מרטין וריקי נלסון – שהוא גם אחד מסרטי האחווה הגברית הגדולים שנעשו. שריף ושני סגניו – האחד אלכוהוליסט והשני נכה, שומרים על רוצח בבית הכלא בשעה שאחיו וכנופייתו מתכננים לפרוץ לכלא ולשחררו.

עם: ג'ון וויין, דין מרטין, ריקי נלסון, אנג'י דיקינסון.

בימוי: האווארד הוקס (ארה"ב, 1959).

4.11, שישי בשעה 19:35, HOT Prime

צלע האדםAdam's Rib בכורה
קומדיה רומנטית בכיכובם של הצמד האגדי ספנסר טרייסי וקתרין הפבורן בסרטם המשותף השישי במספר. הקומדיה השנונה מתארת זוג נשוי שמתעמת במשפט רצח – הוא בתביעה, היא בהגנה – של אישה שרצחה את בעלה הבוגדני. חילופי המהלומות המילוליות האופייניות לסרטי השניים מספקים הצצה משעשעת למלחמת המינים של אותה התקופה.

עם: קת'רין הפבורן, ספנסר טרייסי, ג'ודי הולידיי.

בימוי: ג'ורג' קיוקור (ארה"ב, 1949).

4.11, שישי בשעה 22:00, HOT Prime

טטרו – Tetro בכורה
דרמה המבוססת על תסריט מקורי ומאוד אישי שכתב פרנסיס פורד קופולה שגם ביים. דרמה פואטית על משפחה שבראשה עומד אב דומיננטי, מנצח תזמורת מפורסם וחסר פשרות, אשר גרם לאורך השנים לתחרות קשה בין שני בניו –  טטרו ובני. מערכת היחסים הבעייתית ורווית הסודות הזו, הובילה לכך שטטרו עזב את הבית בניו יורק, התנתק מבני המשפחה והתחיל את חייו מחדש ברובע "לה בוקה" בבואנוס איירס. אחיו בני בן ה-18 נוסע לארגנטינה כדי למצוא את טטרו – אחיו הגדול והאובד, שנטש אותו מאחור.

עם: וינסנט גאלו, אלדן ארנרייך, מריבל ורדו.

בימוי: פרנסיס פורד קופולה (ארה"ב, 2009).

5.11, שבת בשעה 13:30, HOT Prime

סמל יורק – Sergeant York בכורה
דרמת אקשן בכיכובו של גארי קופר, המגוללת את סיפורו האמיתי של סמל אלווין יורק, שגויס לשירות מולדתו בצרפת במלחמת העולם ה-1, וקנה לעצמו תהילת עולם כאשר הצליח לשבות בכוחות עצמו 132 חיילים גרמנים. גארי קופר זכה באוסקר על תפקידו המצוין בסרט.

עם: גארי קופר, וולטר ברנן, ג'ואן לסלי.

בימוי: האווארד הוקס (ארה"ב, 1941).

5.11, שבת בשעה 19:40, HOT Prime

איש ההפקר – The Outlaw Josey Wales בכורה
סרט הרפתקאות אינטנסיבי שהוא גם סרטו הרביעי של קלינט איסטווד כבמאי (כשהוא גם מככב בתפקיד הראשי). הסרט מתרחש בעת מלחמת האזרחים בארה"ב, ומגולל את סיפורו של ג'וסי וולס – שאשתו נאנסת ונרצחת, בנו הקטן נרצח לנגד עיניו וביתו נשרף. מכאן ואילך הוא חי למען מטרה אחת – נקמה. סביבו מוקם מחנה של מנודים ובעל כורחו הוא הופך למנהיג של קורבנות המצב הקיים.

עם: קלינט איסטווד, סונדרה לוק, צ'יף דן ג'ורג'.

בימוי: קלינט איסטווד (ארה"ב, 1976).

5.11, שבת בשעה 22:00, HOT Prime

אני מודהI Confess בכורה
מותחן פילם נואר בכיכובו של מונטגומרי קליפט ובבימויו של אלפרד היצ'קוק האגדי. קליפט מגלם כומר המאזין לוידויו של אדם שביצע רצח, אך מפאת תפקידו ו"חסיון כומר – לקוח", אינו מסגיר למשטרה את המתוודה, גם אם זה אומר שהוא יואשם בשותפות לדבר עבירה. סרטו של היצ'קוק אפל משהו, מה שתורם לתחושת "יום הדין" המרחפת מעל ראשי הגיבורים בסרט, שגורלם כמו נגזר מראש.

עם: מונטגומרי קליפט, אן בקסטר, קארל מאלדן.

בימוי: אלפרד היצ'קוק (ארה"ב, 1953).

7.11, שני בשעה 22:00, HOT Prime

מר רוברטס – Mister Roberts בכורה
קומדיה מלחמתית בכיכובו של הנרי פונדה המתרחשת באוקיינוס השקט, לקראת סיומה של מלחמת העולם השנייה. צוות אוניית משא קטנה משועמם וחסר מנוחה. לוטננט רוברטס מת להיתקל כבר באויב ולחוות קצת אקשן כשלעומתו, ידידו הטוב חושק בגברות נאות וצעירות. המשותף לשניהם היא השנאה למפקדם, קצין עצבני וקשוח שמנהל את הספינה דרך מערכת הכריזה.
עם: הנרי פונדה, ג'יימס קגני, וויליאם פאוול.

בימוי: ג'ון פורד, ג'ושוע לוגן, לירוי מרווין (ארה"ב, 1955).

9.11, רביעי בשעה 22:00, HOT Prime

ג'ונגל האספלט – The Asphalt Jungle בכורה
דרמת פילם נואר בכיכובם של מרילין מונרו, סטרלינג היידן ולואיס קאלהרן. לאחר שהשתחרר מהכלא, מתכנן "המוח" דוק ריידנשניידר את השוד המושלם. לצורך המשימה, בגיבוי כלכלי של עורך דין מושחת, הוא מקבץ חבורת ברנשים שמוצאים בשוד אפשרות לגאולה מחיי הביבים. השוד, למרבה ההפתעה, מתגלה כלא ממש מושלם, והחבורה נושאת בתוצאות.
עם: סטרלינג היידן, מרילין מונרו, לואיס קאלהרן, ג'ין הייגן.

בימוי: ג'ון יוסטון (ארה"ב, 1950).

10.11, חמישי בשעה 22:00, HOT Prime

הפרס – The Prize בכורה
מותחן פשע בכיכובו של פול ניומן המתרחש על רקע טקס הענקת פרסי הנובל בשטוקהולם. סופר רודף נשים מגיע לעיר בכדי לקבל את הפרס לספרות. הוא עושה הכרה עם המועמד לפרס בפיזיקה, אבל מהר מאוד מגלה כמה דברים מאוד מוזרים בהתנהגותו. מכאן העסק תופס כיוון אחר לגמרי, הכולל מזימות בינלאומיות ומשחקי ריגול.

עם: פול ניומן, אדוארד ג'י רובינסון, אלקה סומר.

בימוי: מארק רובסון (ארה"ב, 1963).

11.11, שישי בשעה 18:00, HOT Prime

גלוריה – Butterfield 8 בכורה
דרמה בכיכובה של אליזבת טיילור (שזכתה באוסקר עבור תפקידה בסרט) המגלמת את גלוריה וואנדרוס – דוגמנית ניו יורקית, ספק נערת ליווי, עם חיים צבעוניים במיוחד. גלוריה נסחפת לרומן עם איש החברה הגבוהה הנשוי ווסטון ליג'ט, אבל השאיפה שלה לחיים מכובדים, למרות הכל, גורמת לה לבחון את חייה מחדש.

עם: אליזבת טיילור, לורנס הארווי, אדי פישר.

בימוי: דניאל מאן (ארה"ב, 1960).

11.11, שישי בשעה 22:00, HOT Prime

הנשרים פשטו עם שחר – Where Eagles Dare בכורה
דרמת אקשן מלחמתית בכיכובם של קלינט איסטווד וריצ'ארד ברטון, שהפכה לאחת הקלאסיקות הגדולות של הקולנוע ולשובר הקופות מספר 1 באותה התקופה בארה"ב. הסרט, המבוסס על ספרו רב המכר של אליסטר מקליין, מתרחש על רקע מלחמת העולם השנייה ומגולל את סיפורם של שני סוכנים אמיצים המנסים לפשוט על מצודה שורצת נאצים בכדי לשחרר את חברם הגנרל האמריקאי השבוי בה. תוך כדי הפעולה, הם מגלים שהעניינים מורכבים יותר ממה שהם חשבו תחילה – וכי ישנן מזימות נוספות מתחת לפני השטח.

עם: קלינט איסטווד, ריצ'ארד ברטון, מרי יור, פטריק וימרק, דונלד יוסטון.

בימוי: בראיין האטון (בריטניה/ארה"ב, 1969).

12.11, שבת בשעה 18:00, HOT Prime

המחפשים – The Searchers בכורה
אחד המערבונים הגדולים בכל הזמנים, בכיכובו של אחד מאבירי הז'אנר – ג'ון וויין, ובבימויו של ג'ון פורד האגדי. וויין מגלם את איתן אדוארדס, זאב בודד בגיל העמידה וחייל לשעבר במלחמת האזרחים, היוצא אל הטבע הפראי כדי להחזיר לאדם לבן את אחייניתו שנחטפה בעבר על ידי אינדיאנים. מעבר לעיסוק בסוגיות של תרבות מול טבע והיחיד מול החברה, מעלה הסרט גם שאלות מוסריות ביחס להיסטוריה האמריקאית. הסרט זכה להצלחה צנועה בלבד עם הפצתו הראשונית ב-1956, אך עם השנים זכה להכרה הראויה לו ונחשב בעיני רבים כמערבון הטוב בכל הזמנים.

עם: ג'ון וויין, ג'פרי האנטר, ורה מיילס, נטלי ווד.

בימוי: ג'ון פורד (ארה"ב, 1956).

12.11, שבת בשעה 22:00, HOT Prime

צעירי פילדלפיה – The Young Philadelphians בכורה
דרמה בכיכובו של פול ניומן שהיתה אולי הסרט שפילס את דרכו לפיסגה ההוליוודית. ניומן מגלם את אנתוני לורנס, עורך דין שאפתן המכיר את כל המילים הנכונות והאנשים הנכונים ומפלס בנחישות את דרכו לפסגה. כמי שגדל במשפחה ענייה ונדחף על ידי אמו להצלחה, לורנס מגיע בסופו של דבר ללב ליבה של צמרת החברה הפילדלפית, עד שהוא מוצא עצמו על סף פרשת דרכים אתית וערכית בבית המשפט.

עם: פול ניומן, ברברה ראש, אלכסיס סמית.

בימוי: וינסנט שרמן (ארה"ב, 1959).

14.11, שני בשעה 22:00, HOT Prime

החיים עם אבא – Life With Father בכורה
קומדיה בבימויו של מייקל קורטיז ("קזבלנקה") המבוססת על מחזה מצליח במיוחד מבימות ברודוויי. קלארנס דיי, ברוקר בבורסה של ניו יורק, מנסה להשליט סדר במשפחתו ובביתו, הכוללים את אשתו וארבעת ילדיו, אך הוא מגלה שהעניין אינו פשוט כלל וכלל. לאט לאט הוא מגלה שדווקא אשתו היא זו שקובעת את רוב הדברים שקורים בבית, מה גם שבניו הגיעו לגיל בו הם מגלים את בנות המין היפה ומנסים לפרוש כנפיים בעצמם. אליזבת' טיילור הצעירה מגיחה לתפקיד צנוע בתור החברה של אחד הבנים.

עם: וויליאם פאוול, איירין דאן, אליזבת טיילור.

בימוי: מייקל קורטיז (ארה"ב, 1947).

17.11, חמישי בשעה 22:00, HOT Prime

לתהילה נולדה – National Velvet בכורה
דרמה משפחתית זוכת שני אוסקרים בכיכובם של מיקי רוני ואליזבת טיילור המאוד צעירה והמאוד יפה. רוכב סוסים מקצועני לשעבר מסייע לנערה צעירה ומוכשרת להתכונן לאליפות אנגליה במירוצי סוסים עם סוס פרא חסר מעצורים, אך מוכשר בצורה יוצאת דופן. האם השניים יצליחו לגבור על המהורות שבדרך ולהגשים את חלומה הגדול של הנערה השאפתנית?

עם: מיקי רוני, אליזבת טיילור, אנג'לה לנסבורי.

בימוי: קלארנס בראון (ארה"ב, 1944).

19.11, שבת בשעה 22:00, HOT Prime

מלאכים עם פנים מלוכלכות – Angels with Dirty Faces בכורה
דרמת פשע בבימויו של מייקל קורטיז ("קזבלנקה") אודות שני חברי ילדות התופסים כיוונים שונים בחיים. האחד הפך לכומר, השני לגנגסטר שמשדל לפשע את נערי שכונת העוני בה הם חיים. חברותם עומדת במבחן אמיתי, כמו גם ערכים של נאמנות ומוסר חברתי, בעוד הכומר מנסה להניא את חברו לשעבר מדרדור הצעירים לחיי הפשע.

עם: ג'יימס קאגני, פט או'בראיין, האמפרי בוגארט.

בימוי: מייקל קורטיז (ארה"ב, 1938).

21.11, שני בשעה 22:00, HOT Prime

בוב קרול טד ואליס – Bob & Carol & Ted & Alice בכורה
דרמה קומית בכיכובם של נטלי ווד, רוברט קאלפ, דיאן קאנון ואליוט גולד, המהווה מבט על אורח החיים הקליפורני בסוף שנות ה-60 המשוחררות וראשית עידן הסווינגינג. בוב וקרול, זוג מתוחכם ומודרני, מנהל חיי נישואין פתוחים המבוססים על אהבה חופשית. החברים הטובים טד ואליס מביטים מן הצד, מזועזעים ומרותקים, עד שבוב וקרול מחליטים לחנוך גם אותם. הם מבוגרים מכדי להיות היפים, צעירים מכדי להיות זקנים, והמבוכה שלהם דיברה בעצם אל דור שלם. הסרט היה מועמד ל-4 אוסקרים, בנוסף לפרסי BAFTA וגלובוס הזהב.

עם: נטלי ווד, רוברט קאלפ, אליוט גולד, דיאן קאנון.

בימוי: פול מאזורסקי (ארה"ב, 1969).

24.11, חמישי בשעה 23:35, HOT Prime

ג'יפסי – Gypsy בכורה
דרמה ביוגרפית קומית בכיכובן של רוזלינד ראסל ונטלי ווד. סיפורה של רקדנית שהצלחתה המסחררת באה לה בין לילה, אחרי שנים של אלמוניות. סרט מוזיקלי המתאר את חייהם של שחקני ורקדני המיוזיקלס הבימתיים בברודווי בשנות ה-50, מאחורי הקלעים ועל הבמה. נטלי ווד מגלמת את ג'יפסי – הרקדנית המגיעה לצמרת, בעוד ראסל מגלמת את אמה הקשוחה הדוחפת אותה קדימה בכל מחיר.

עם: רוזלינד ראסל, נטלי ווד, קארל מאלדן.

בימוי: מרווין לירוי (ארה"ב, 1962).

25.11, שישי בשעה 22:00, HOT Prime

אשת השנה – Woman of the Year בכורה
קומדיה רומנטית בכיכובם של קתרין הפבורן וספנסר טרייסי – שקיבעה אותם כזוג המלכותי של הוליווד באותן השנים. השניים מגלמים צמד עיתונאים יריבים – היא כתבת פוליטית בכירה והוא כתב ספורט – שמתאהבים כנגד כל הסיכויים. אלא שככל שהזמן עובר הוא מרגיש קצת מוזנח בידי האישה שהציבה את הקריירה שלה לפני חיי הנישואין שלהם. הסרט מעלה שאלות נוקבות ביחס למעמדה החדש של האישה הפמיניסטית ודן בשאלת השאלות – האם עליה לוותר על חיי המשפחה בדרכה אל התהילה?

עם: קתרין הפבורן, ספנסר טרייסי, פיי ביינטר.

בימוי: ג'ורג' סטיבנס (ארה"ב, 1942).

26.11, שבת בשעה 22:00, HOT Prime

בכורות נוספות בערוצי הסרטים

כל יום – Every Day בכורה
דרמה קומית בכיכובם של ליב שרייבר, הלן האנט וקרלה גוג'ינו. נד, תסריטאי של סדרת טלוויזיה, נאלץ להתמודד עם בוס תובעני, אישה מדוכדכת המסרבת לשכב איתו ובנו בן ה-15 המחליט לצאת מהארון באופן דרמטי. הכל משתנה כשהוא פוגש בעבודתו באשה אחרת, המעוררת את חייו אך גם מכניסה אותם לפלונטר לא פשוט.

עם: ליב שרייבר, הלן האנט, קרלה גוג'ינו, עזרא מילר.

בימוי: ריצ'ארד לוין (ארה"ב, 2010).

5.11, שבת בשעה 12:30, HOT Drama

מתים להתחתן – It's a Wonderful Afterlife בכורה
קומדיה מופרעת במיוחד המשופעת בקאסט של כוכבים הודיים. גורינדר צ'אדהה, הבמאית ההודית-בריטית של "שחקי אותה כמו בקהאם" ו"כלה ודיעה קדומה", ממשיכה להשתעשע עם התרבות של משפחתה בקומדיה שחורה על סטי האלמנה שלא מסוגלת לחיות עם העובדה שבתה רופי אינה נשואה. היא לוקחת את האובססיה שלה צעד אחד קדימה לעולם הרציחות הסדרתיות.

עם: שבאנה עזמי, גולדי נוטאי, סנדיל רמאמורטי.

בימוי: גורינדר צ'אדהה (בריטניה, 2010).

5.11, שבת בשעה 15:25, HOT Fun וגם ב-HOT Movies HD

רד היל – Red Hill בכורה
מותחן עם נופך של מערבון בכיכובו של ריאן קוואנטן. שיין קופר, שוטר שנפצע בעבר במילוי תפקידו,  עובר להתגורר בעיירה השלווה רד היל ומבטיח לאשתו ההרה שמעכשיו חייו ותפקידו החדש כשוטר בעיירה הקטנה יהיו רגועים יותר. רק שמיד עם כניסתו לתפקיד הוא שומע על בריחתו מהכלא של רוצח אכזר שעושה דרכו לעיירה. ואם זה לא מספיק – הרי שמדובר בעבריין שפצע אותו במהלך תפקידו הקודם.

עם: ריאן קוואנטן, סטיב ביזלי, טומי לואיס.

בימוי: פטריק יוז (אוסטרליה, 2010).

5.11, שבת בשעה 22:00, HOT Action וגם ב-HOT Movies HD

המעגל הפנימי – Inside Ring (Le Premier Cercle) בכורה
מותחן פשע בכיכובו של ז'אן רנו שנראה מאיים מתמיד בתפקיד סנדק המאפיה הארמנית מילו מלאקיאן, ששולט בעולם התחתון של דרום צרפת. בנו אנטון הוא יורשו הבלתי מעורער, אלא שאנטון עצמו מנסה לערער על עתידו וייעודו, כשהוא דורש לשאת אישה מחוץ לכנופייה – בניגוד לדעת אביו. אנטון מוכן להתנתק מהמשפחה למען אהבתו, אבל השאלה הגדולה היא האם המשפחה תניח לו לעשות זאת.

עם: ז'אן רנו, גספארד אוליאל, ואהינה ג'יוקאנטה.

בימוי: לאורן טואל (צרפת, 2009).

12.11, שבת בשעה 22:00, HOT Action

התמונה הכוללת – The Big Picture בכורה

דרמה צרפתית בכיכובם של רומן דורי ומארינה פואיס. פול אקסבן הוא סיפור הצלחה. הוא שותף באחד ממשרדי עורכי הדין המצליחים בפריז, משכורת שמנה, בית גדול, אישה יפיפיה ושני בנים שנראים כאילו יצאו היישר מתוך הקטלוג של GAP. אבל כשהוא מגלה שאשתו בוגדת בו עם צלם מקומי, חמתו הבוערת גורמת לו לעשות טעות קטלנית. דווקא אז, שרשרת הנסיבות מובילות אותו לבחון מחדש את חייו ולראות את התמונה הכוללת.

עם: רומן דורי, מארינה פואיס, נילס ארסטרופ.

בימוי: אריק לרטיגו (צרפת, 2010).

26.11, שבת בשעה 22:00, HOT Drama

יש לבדוק גם

וידאו SNL: הלילה- ג'ייק ג'ילנהול

ג'ייק ג'ילנהול מגיש את SNL !!!! סברינה קרפנטר היא האורחת המוסיקאלית. קדימונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.