יום ראשון , מאי 5 2024

חדשות טלוויזיה: יס רכשה את AMERICAN HORROR STORY

yes רכשה לשידור את הסדרה המצליחה

American Horror Story

דרמת האימה שיצרו ראיין מרפי ובראד פאלצ'וק (ניפ/טאק ו-glee)

שברה את שיאי הצפיה של ערוץ FX

וחודשה לעונה שנייה אחרי 4 פרקים בלבד

הסדרה ,American Horror Story דרמת אימה ומתח פסיכוסקסואלית, נרכשה לשידור על ידי yes  ותעלה בעונת החורף הקרובה בערוצי הסדרות. American Horror Story משודרת בארה"ב ברשת הפרימיום FX והפכה להצלחה מיידית ולאחת הסדרות המדוברות העונה. פרק הבכורה שלה גרף רייטינג חסר תקדים והוא פרק הבכורה הנצפה ביותר בתולדות הערוץ, כשהוא שובר את השיאים שהציבו "המגן" ו"ניפ/טאק".

בראש ההפקה עומדים ראיין מרפי ובראד פאלצ'וק האנשים שעומדים מאחורי "ניפ/טאק" ו-glee, אשר החליטו ליצור דרמת אימה מודרנית ופסיכוסקסואלית, עם מחווה לסרטי אימה קלאסים.

במרכזה של הסדרה משפחת הארמון – בן (דילן מקדרמוט, כוכב "הפרקליטים"), פסיכיאטר ומרצה באוניברסיטה שנתפס מנהל רומן עם אחת מתלמידותיו, ואשתו ויויאן (קוני בריטון "אורות ליל שישי"), אשר עוברת חוויה טראומטית כשהיא יולדת תינוק מת.

על מנת להשאיר את צרותיהם מאחור, ויויאן ובן עוברים עם בתם האאוטסיידרית ויולט (טאיסה פרמינגה) מבוסטון ללוס אנג'לס, והם רוכשים אחוזה משופצת והיסטורית בשכונה שקטה לכאורה.

לחייהם נכנסות דמויות רבות ומוזרות, כמו שכנתם המרושעת קונסטאנס (ג'סיקה לאנג, בתפקידה הטלוויזיוני הראשון) ובתה אדי, ילדה הלוקה בתסמונת דאון ומזהירה מפני אסון קרב, לארי (דניס או'הייר, "דם אמיתי") אדם שרצח את משפחתו ופניו שרופות ומוירה (פרנסס קונרוי, "עמוק באדמה") עוזרת הבית הזקנה שעבדה בבית שנים, ורק בן רואה אותה כאשה צעירה (אלכסנדרה בנקרידג').

המשפחה מגלה במהרה שהאחוזה "מפורסמת" בקרב חובבי הפסיכופטים, בעלת היסטוריה ארוכה של מקרי רצח איומים ושאר תופעות מזוויעות. במהרה הם מתחילים להרגיש את השפעתו של הבית על חייהם…

הסדרה זכתה לביקורות חיוביות מהמבקרים, כשהוושינגטון פוסט מגדיר אותה "בעלת סגנון מרתק ודוחה כאחד", בניו יורק דיילי ניוז טענו ש"צופים יתאהבו בסדרה", והבוסטון הרלד החמיא: "אהבנו את הסדרה, לרגע לא הצלחנו לנחש מה עומד לקרות, מקרה נדיר בפריים טיים".

American Horror Story תשודר בקרוב בעונת החורף בערוצי הסדרות של yes.

יש לבדוק גם

ישראל במלחמה: המפגינה היהודייה באוניברסיטת סידני

דומינו הגיעה עטופה בדגל ישראל לאוניברסיטת סידני כדי להביע תמיכה בסטודנטים היהודים בקמפוס, שמרגישים מאוימים. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.