יום שישי , אפריל 26 2024

חדשות טלוויזיה: מאי בערוץ ניקלודיאון

מאי 2011 בערוץ ניקלודיאון

ג'וני טסט פרקים חדשים ó

iCarly שני פרקים מיוחדים ! ó

ויקטוריוס  עונה חדשה! ó

אפיק 47 ב-yes ערוץ 84 ב-HOT

ג'וני טסט Johnny Test פרקים חדשים!

ימי שלישי, החל מה-5 במאי בשעה 17:20

סדרת האנימציה המצליחה שבה עם פרקים חדשים. הסדרה עוקבת אחר הרפתקאותיו של ג'וני, ילד מפונק בן 11 הניחן באופי מפוקפק, כלבו המהונדס גנטית דוקי (המפטפט ללא הרף) , ואחיותיו התאומות סוזן ומארי, זוג מדעניות גאונות, המשתמשות בו כשפן הניסיונות במסרת הניסויים המדעיים שלהן. אימו של ג'וני, לילה, היא אשת עסקים וורקוהולית ואביו יו הוא עקר בית אובססיבי-קומפוליסיבי שתחביביו העיקריים הם היגיינה אישית וקציץ בשר. המצאותיהן המשונות של סוזן ומארי משמשות את ג'וני למגוון הפרתקאות, חלקן הרסניות וחסרות אחריות בעליל, ואחרות הירואיות ומרשימות במיוחד. אויבו הגדול ביותר הוא בלינג בלינג בוי (שם אמיתי: יוג'ין המילטון) המטפח התאהבות לא בריאה בסוזן, אחותו של ג'וני.

במהלך הפרקים החדשים נראה מה קורה כאשר ג'וני, בניסיון לחמוק מעבודה בספריה, מחייה את האבות המייסדים של עיירת מולדתו; נתלווה אליו ואל אחיותיו במסעם אל מפעל הגלידה; נעקוב אחריו ואחר דיוקי לאחר שכיווצו את עצמם ונכנסו לבטנו ומוחו של מר בלאק; ננפוש עם כל המשפחה באגם פורק-נס שהאגדה מספרת עליו כי הוא בית לדינוזאור ששרד; ונראה כיצד ג'וני מתמודד עם ניסיון שיבוט שנכשל.

iCarly- iStart a fan War פרק מיוחד!

יום שלישי, ה-19 במאי בשעה 15:15

ספיישל חגיגי עם הופעת אורח של השחקן/קומיקאי ג'ק בלאק (שהנחה השנה, זו הפעם השניה, את טקס ה-KCA). לקארלי קראש טרי על בחור בבית ספרה בשם אדם. כאשר הוא מזמין אותה לדייט היא מתעצבת לגלות כי באותו תאריך עליה להופיע עם פרדי וסם ביריד אינטרנט. למרות זאת, אדם מגיע אל הדוכן של החבורה וצופה במסיבת עיתונאים במהלכה נשאלת החבורה לפשר היחסים בין קארלי לפרדי. סאם מתבדחת ומשיבה כי השניים מאוהבים זה בזה, דבר היוצר מלחמת מעריצים בין אלו התומכים בזיווג של קארלי ופרדי (Creddies) ובין אלו התומכים בזיווג סאם ופרדי (Seddies). העניינים  מסתבכים עוד יותר לאחר שהחבורה מרגיעה את הרוחות ומסבירה לכולם שקארלי בכלל מעוניינת באדם. כתוצאה מכך מואשם אדם שפירק את הזוג הפיקטיבי וסופג את חמתם של המעריצים.

ויקטוריוס Victorious עונה חדשה!

ימי שלישי, החל מה-26 במאי בשעה 15:15

ויקטוריה (טורי) וגה, בגילומה של השחקנית ויקטוריה ג'סטיס, היא נערה בת 16 הנרשמת לתיכון יוקרתי לאמנויות הבימה בשאיפה להפוך ביום מן הימים לזמרת מקצועית. על אף שבתחילה היא סובלת ממידה של מבוכה וחוסר ביטחון בקרב קהל התלמידים במקום, לומדת טורי במהרה כיצד לאמץ לחיקה את כישרונה וחייה החדשים.

במסגרת העונה החדשה תגלה טורי כי חבריה מעורבים בנבחרת פינג-פונג סודית שהכסף הניתן לה על ידי בית הספר משמש אותם לארוחות במסעדה יוקרתית; תיאלץ לטפל באחותה לאחר עקירת שן; תופיע במסיבת יום הולדת שעלולה לסכן את הקריירה העתידית של אנדרה, חברה הטוב ביותר;  ותשתתף עם חבריה בתכנית ריאליטי המאלצת אותם לזייף דרמה רומנטית גדולה מהחייים.

iCarly – פרק אחרון לעונה, פרק מיוחד- פספוסים!

יום חמישי, ה-26 במאי בשעה 15:40

פרק פספוסים מיחוד שנותן לכם הצצה מיוחדת על כל הטעויות, הפאשלות והתקלות שמאחורי הקלעים של התוכנית

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסני פלוס: בון ג'ובי, ועוד

"תודה רבה ולילה טוב: הסיפור של בון ג'ובי" סדרה מקורית, כל הפרקים עולים יחד. סדרת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.