שבת , יולי 27 2024

בואו נדבר על זה: glee עונה 2 פרק 17

ביקורת אורחת:  מאיה רכלין

זה היה מסוג הפרקים שקרו בו הרבה מאד דברים, אפילו יותר מידי אירועים לפרק אחד.


המקהלה החליטה להעלות מופע בשביל לגייס כסף לארטי, מייק, בריטני וטינה, שהשתתפו בחידון ידע והיו זקוקים לכסף לנסיעה, ומיכוון שהמופע הזה אמור היה לעזור לוויל לשכוח מהעבר שלו, המופע היה בסימן זמרים נשכחים, כך שבכל המופע שרו שירים של זמרים נשכחים.

וכמובן שהמופע היה כישלון, מכיוון שסו, אספה נבחרת של אנשים ששונאים את וויל שוסטר (סנדי ריירסון, המאמן של אנדרנלין קולי וטרי שוסטר), או ששנאו את המקהלה, ובעזרתם היא החליטה להרוס את המופע. סנדי ישב עם עוד שלושה ילדים שהפריעו למהלך המופע.

במופע הצלחנו לשמוע חצי שיר שטינה שרה (I Follow Rivers), ריקוד שמייק רקד , ואני חייבת לציין שקצת שכחתי כמה הוא רקדן מוצלח! והולי ששרה את Turning Tables בצורה מאד טובה, למרות שלדעתי קצת משעממת.


אחרי העלמות קצרה חזרה אלינו סאנשיין, שמיד ביקשה להשתתף במופע. סאנשיין בקשה להשתתף, ואמרה שתביא איתה עוד הרבה אנשים שיקנו כרטיסים למופע ("יש לי 6,000 עוקבים בטוויטר." לדבריה), ושרה את השיר All by Myself. הביצוע של השיר היה מאד טוב, ובאמת חבל שסאנשיין לא משתתפת בעוד פרקים, כי היא שחקנית וזמרת כל כך מוכשרת (למרות שהיא חולקת עם רייצ'ל כמה מהמניירות שלה).

בסופו של דבר סאנשיין לא השתתפה במופע והמופע הפך לאסון גם בעזרתה של סו ו"ליגת הרשע" שלה.


בנוסף לכך, לורן זייסס, דיברה עם מרסדס ושכנעה אותה להתנהג כמו דיווה מפונקת, עם דרישות מוגזמות, מה שנראה לי סתם כמו מן רצון להוסיף חלק קצת יותר מצחיק לפרק, אבל בסופו של דבר מרסדס עלתה לבמה ושרה את שיר הסיום של המופע (בהתחלה לא היה אמור להיות שיר סיום, אבל רייצ'ל החליטה לוותר לה בצורה חברית ולא אפיינית לרייצ'ל, אבל לא נורא.), מרסידס שרה את השיר Ain’t No Way, בצורה מדהימה.


ובנוסף לכל האירועים האלה, הייתה את הפרידה של אמה וקרל, שהחליטו להיפרד לאחר שהזוגיות שלהם לא ממש התממשה, והפרידה של הולי מוויל (למה?!), כי היא עברה ללמד צרפתית קבוע בבית ספר אחר, וכך הם נפרדו כידידים ולדעתי חבל מאד שכך.

להתראות גווינית' – תחזרי לביקור…

יש לבדוק גם

הזוכים בפסטיבל הקולנוע ירושלים

  הזוכים בתחרויות של פסטיבל הקולנוע ירושלים ה-41   הזוכים הגדולים בתחרויות הישראליות: "עיד" סרטו …

אין תגובות

  1. השמועה היא שיש רומן להוט בין גווינת' לשחקן שמשחק את ויל שוסטר… אז סביר להניח שהיא תחזור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.