יום שישי , יולי 26 2024

גירסת הפורנו של רוק 30 ועוד חדשות טלוויזיה

1. הנה הפרומו החדש ביותר לעונה התשיעית של סמולוויל, שתעלה באמריקה ביום שישי, 25 בספטמבר. כן, כן, הסדרה הוגלתה לערבי שישי המתאפיינים בדרך כלל בצפייה נמוכה ביותר.

<

2. האם אתם מוכנים ל- דוקטור הו הגירסה המצויירת? מפיקי הסדרה הכינו גירסת אנימציה , המבוססת על דמותו של דייויד טננט. היא תעלה בקרוב כסדרה של שישה פרקים בני כשבע דקות כל אחד באתר האינטרנט של הסדרה. בשלב מאוחר יותר, בסתיו, יוקרנו כל הפרקים יחדיו בערוץ ה-BBC כסרט בן 43 דקות.

שם הסרט המצויר : DREAMLAND

טננט עצמו, בגירסת הבשר ודם, יופיע, כידוע, בעוד שלושה ספיישלים השנה, לפני שיעביר סופית את השרביט לדוקטור האחד עשר, השחקן מאט סמית'.

3. עוד ליהוק לעונה החדשה של "אבודים": השחקן היפני הנודע הירויוקי סאנאדה מצטרף לעונה השישית ב"תפקיד משמעותי", כהגדרת האתר EW . אם סאנאדה מוכר לכם, זה כנראה מפני שהופיע ב"שעת שיא 3".

בינתיים קבלו את הגירסה הסימפסונית של כוכבי אבודים, מצחיק וחביב במיוחד.

4. נסיים במשהו משעשע במיוחד, ועל אף שהוא מערב פורנו, לא תראו כאן איברים חשופים. במסגרת המסורת האמריקנית הגאה לצלם גירסאות פורנו לסרטים וסדרות טלוויזיה ידועות, זוכה כעת בכבוד הסדרה הקומית "רוק 30". הפרומו משעשע במיוחד, וניכרת ההשקעה ב-סט ובבחירת שחקנים דומים ככל האפשר לעמיתיהם בסדרה האמיתית. כבוד.

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: טאטאמי

TATAMI סרטם של גיא נתיב וזאר אמיר איברהימי הבחירה הרשמית פסטיבל ונציה פרס חבר השופטים …

אין תגובות

  1. דוד אחיטוב

    נשמע מעניין השחקן היפני החדש באבודים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.