יום שישי , אפריל 26 2024

מתי אפשר יהיה לצחוק על אובאמה?

הגרוע מכל אכן קרה: יותר ממאה ימים אחרי כניסתו לבית הלבן, כחצי שנה אחרי הבחירות ההיסטוריות, ברק אובאמה הוא עדיין טאבו מבחינת סאטיריקנים ומנחי תכניות לייט נייט.

ביל מאהר, מגיש הלייט נייט האקטואלי-ציני "ריל טיים", ספג שריקות בוז צורמות מהקהל , כשסיפר את הבדיחה הבאה: "הרפובליקנים בעלי האמונות התפלות אומרים, שהמדינה בצרות כי חתול שחור נכנס לבית הלבן".

המום מתגובת הקהל הוסיף מאהר: "מה זה אובאמה הוא אלוהים החדש? אסור לצחוק עליו?"

 

   מאהר אינו לבד. אחד הסאטיריקנים הותיקים בארצות הברית אמר ללוס אנג'לס טיימס: "אם אתה קומיקאי, מתת ועלית לגן עדן, ביל קלינטון הוא הנשיא שלך. אם אתה קומיקאי, מתת ועלית לגיהנום, ברק אובאמה הוא הנשיא שלך".

   מה הופך בינתיים את אובאמה לחסין –בדיחות ? ובכן, הוא נעדר מאפיינים חיצוניים ואישיותיים , שסייעו לקומיקאים "לרדת" על נשיאים בעבר: אין לו מבטא דרומי ( קרטר ), הוא לא נתפס כזקן ( רייגן ), הוא לא עסק בעבודה מוזרה לפני בחירתו לנשיא ( קרטר מגדל הבוטנים ), וחמור מכל- הוא אינו נתפס כטיפש ( בוש ).

   אובאמה אינו נתפס אחראי לבלגאן הכלכלי, והציבור האמריקני ממשיך לגבות אותו במאמציו להוציא את המדינה מהברוך.

והחמור מכל- אובאמה הוא שחור, "אפריקני-אמריקני" כפי שהאמריקנים אוהבים לומר, ורוב הסאטיריקנים הפוליטיים בארצות הברית הם לבנים.

    אז מה יהיה? יש מי שמרגיעים את המודאגים: "גם אחרי 11 בספטמבר 2001 חשבו שהקומדיה מתה. ובסוף מצאו דרך לצחוק גם על זה"—אומר מלקולם קושנר,המתמחה בהומור נשיאותי .

יש לבדוק גם

עכשיו בנטפליקס: המדע הסודי של האכילה, ועוד

המדע הסודי של האכילה סרט תיעודי קליל ואינפורמטיבי, המתעמק במערכת העיכול, ומציג את האמת על …

אין תגובות

  1. עידו רוזנטל

    כן, אבל יש לו את סגן הנשיא המטומטם ביותר מאז דן קוויל שעוזר לחפות על הסופרמניות שלו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.