יום שישי , אפריל 26 2024
לוגו פופ טארטס

עדכון תאריכי יציאת סרטים בקולנוע לב

מאי

11/5- תחושה של סוף/ The sense of an ending

טוני וובסטר, פנסיונר גרוש וקצת משועמם, מחזיק חנות שמוכרת מצלמות סטילס ישנות. הוא חי חיי שלווה אנגלית טיפוסית, שמתערערת כאשר אמה של מי שהייתה חברתו בימי האוניברסיטה מורישה לו יומן ישן. סקרן ונרגש הוא יוצא לאסוף את אותו יומן מסתורי רק כדי לגלות שיש מי שמבקש למנוע את הגעת היומן לידיו. כך מתחיל מסע מוזר ומפתיע, בזיכרונות של משולש אהבים ישן, שכל אחד מסתבר זוכר אותם בצורה אחרת לגמרי.

"תחושה של סוף", סרטו החדש של ריטש בטרה ("לאנץ בוקס"), מתבסס על רב המכר של ג'וליאן בארנס. דרמה מרגשת עטורת שבחים המחברת אל המסך הגדול כמה מכוכבי הענק של הקולנוע הבריטי, ביניהם שרלוט רמפלינג וג'ים ברודבנד.

טריילר: https://www.youtube.com/watch?v=VOyLNOnezMc

18/5– המילה האחרונה/ The last word
שירלי מקליין באחת ההופעות הגדולות שלה, הופעה שאולי יש בה אלמנטים ביוגרפים יותר משניתן לשער…

מקליין מגלמת את הארייט לולר, בעבר אשת פרסום כוחנית ואימתנית והיום גרושה בפנסיה שמתנהגת בחייה האישיים באותה כוחניות. כשהיא קוראת במקרה טור הספד שנכתב בעיתון המקומי על מי שהייתה אחת מיריבותיה העסקיות, היא לא יודעת אם לצחוק או לכעוס – מבחינתה הקשר בין ההספד המפואר לדמות שהיא הכירה מקרי בהחלט. הארייט, שלא אוהבת לתת ליד המקרה לשלוט בחייה, מחליטה לא להפקיר את ההספד שלה ביד הגורל ולדאוג שייכתב נכונה – עוד טרם מותה.

לשם כך היא שוכרת את אן (אמנדה סייפריד), כתבת בעיתון המקומי הנמצאת בצומת דרכים בחייה, והשתיים יוצאות יחד למסע משעשע ומוזר ליצור את ההספד המושלם. הן עוברות בתחנות של חייה כאשת עסקים, כפעילה חברתית, כרעייה וכאם – מסע של השלמה, ביקורת, הבנה מחודשת וחברות חדשה הנרקמת בין שתי הנשים הכל כך שונות האלו.

"המילה האחרונה" היא קומדיה אנושית  מרגשת ומחממת לב על ידידות, ניסיון והעצמה נשית שמבטיחה לצופיה הנאה צרופה .

טריילר: https://www.youtube.com/watch?v=4LmMlBU5-Rc

25/5- לזרום עם זה / Let yourself go

"לזרום עם זה" היא קומדיה איטלקית בכיכובו של טוני סרווילו האהוב, על אהבות חדשות ואהבות ישנות, ועל איך שאף פעם לא מאוחר מידי לגלות מחדש את עצמך ואת מה שאתה מסוגל לעשות…

אלייה כבר חצה את גיל ה60, פסיכיאטר גרוש ואינטלקטואל שחייו סובבים סביב מוסיקה וספרים, גרושתו מתגוררת בדירה מולו ובין השניים שוררים עדיין יחסי חברות טובים.
כשהרופא "מחייב" אותו להוריד כמה קילוגרמים בשביל לשמור על בריאותו, אלייה שוכר מאמנת אישית, קלאודיה – חסידה גדולה של תרגילי גוף, אבל פחות של תרגילים למוח. המרחק בין העולמות שלהם לכאורה לא יכול להיות גדול יותר, מה שלא מונע מהם צאת ביחד להרפתקה מטורפת של מרדף, אוצר סודי, וילדה אחת חמודה במיוחד…

טריילר: https://www.youtube.com/watch?v=iUE7GZIDa8Q

8/6- חיבור פשוט/Gifted

מרי היא בת 7 שנראית רגילה לחלוטין – מלאת חיים, שמחה ושובבה. היא גרה בעיירת חוף ציורית בפלורידה עם דוד שלה, פרנק – רווק צעיר שאוהב אותה ואת החיים שהשניים בנו לעצמם. כשמורה חדשה מגיעה לכיתה של מרי היא מגלה מהר מאוד את מה שפרנק ידע תמיד – מרי ילדה מחוננת, עם כשרון יוצא דופן למתמטיקה. פרנק, מתוך אמונה שמקומה של מרי הוא עם בני גילה ולא מול הספרים, נחוש בדעתו להעניק לה חיים רגילים ולא לשנות את מסלול חייה. אך כשסבתה של מרי מגיעה לעיר, משוכנעת שעל מרי למצות את הפוטנציאל הטמון בה עד תומו, פרנק ייאלץ להילחם – בעבור העתיד של מרי, הקשר המיוחד שלהם, וכל מה שהוא מכיר ואוהב…

"חיבור פשוט" היא דרמה קומית מחממת לב ומשעשעת על ההחלטות שאנחנו צריכים לקבל בשביל מי שאנחנו אוהבים, בכיכובם של כריס אוונס, אוקטביה ספנסר, וילדה מוכשרת במיוחד – מקינה גרייס.

 

טריילר: https://www.youtube.com/watch?v=EWJFd6Hn7NU

 

יש לבדוק גם

חדשות טלוויזיה: תאריכון הסתיו העצוב

למה עצוב?   כי השביתה הכפולה בעיצומה, ולכן לוח שידורי הסתיו מלא בריאליטי ושעשועונים, ומעט …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.