יום חמישי , יולי 25 2024
עיצוב נטלי אפריאט פלאייר הכל טוב cca (1)

הכל טוב

הכל טוב | מעין ליבמן-שרון

18.7.24 | בשעה 20:00 | לרכישת כרטיסים טריילר

19.7.24 | בשעה 15:00 | לרכישת כרטיסים טריילר

אורך המופע: 40 דקות. לאחר המופע תתקיים שיחה.

CCA  תל אביב-יפו, רחוב צדוק הכהן 2א', תל אביב-יפו  – המרכז לאמנות עכשווית

אני מחפשת אחר מרחב מארח, שלא שם את המופע בנפרד מהקהל, אלא שובר את הקיר הרביעי, ומזמין את הקהל לחלל ששם במרכז את האנושיות והפגיעות. היצירה מבקשת מהרגע הראשון לייצר מספר נקודות מבט מקבילות: של הקהל על הפרפורמרים, של הפרפורמרים על עצמם ושל הקהל על עצמו – הקהל מביט על עצמו כבן אנוש. הרקדנים נוגעים במשהו יסודי בהוויה האנושית: היסטוריה אישית, חולשות, כישלונות, משהו שאפשר להזדהות איתו שיכול לאפשר חוויה משותפת והכרות עם הרקדנים.

אני חוקרת כיצד ניתן לייצר מרחב אינטימי בנקודת זמן משותפת בין שלושה פרפורמרים לקהל זר. האם הזמן והמרחב בנקודה מסוימת יכולים תוך שעה להשתנות לכזה שיכול להיות אינטימי, פתוח, רגיש מכיל וחומל. בוחנת בתוך מרחב זה פגיעות, שבירות וחוסר שלימות.

 

על הבמה קטעי טקסטים, שברי סיפורים מרמזים.

העולם התנועתי בו עוסקת היצירה נע בין גוף, מילה, טקסט שירה וקול, לציטוטים מחוליים,

ומקיימת מערכת יחסים בין טקסט מילולי, לטקסט פיזי, תקשורת ישירה עם הקהל, יצירת מרחב מארח לאורך כל המופע, מעין ווידויים אישיים של הפרפורמרים.

הרצון שלי הוא ליצור מרחבים שיתופיים, אינטימיים, משתפים, המייצרים קשר ותקשורת בלתי אמצעית.

מעין ליבמן שרון, כוריאוגרפית, מנהלת ומלווה אמנותית. ילידת ירושלים וחיה ויוצרת בעיר משנת 2005, חברה בעמותת הכוריאוגרפים. בעלת תואר מוסמך M.Mus במחול בהתמחות בכוריאוגרפיה מהאקדמיה למוזיקה ומחול בירושלים, B.Dance של האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים ותואר ראשון בריפוי בעיסוק.

מעין ליבמן-שרון, מעלה את יצירותיה בפסטיבלים, מוזיאונים וגלריות בארץ ובאירופה, ביניהם: הפסטיבל הבינלאומי למחול סולו בירושלים JISDF, 'שבוע המחול הבינלאומי' מחול שלם, פסטיבל ישראל שגרה מוסדית 2.0, 2020, פסטיבל פועלות באלפרד 2023, פסטיבל 'מיפו עד אגריפס', פסטיבל 'אינטימדאנס', פסטיבל 'בין שמים לארץ', '80 בריבוע' של סוזן דלל, 'מקודשת' עונת התרבות בירושלים, פסטיבל 'ארנבת מרץ' בכלים, 'זירת מחול' של הזירה הבין תחומית, בטקס חלוקת הפרסים דן דוד, במוזיאון מוסקבה, מוזיאון ישראל, מוזיאון על התפר, מוזיאון חיפה לאמנות, מוזיאון תל אביב לאמנות, מוזיאון מגדל דוד, מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים גלריית 1927 באתונה- יוון, ועוד.

השתתפה והופיעה בפסטיבלים ורזידנסים באירופה, ביניהם, מרכז המחול בזאגרב-קרואטיה, מרכז המחול Se.s.ta center בצ׳כיה, מרכז המחול JSKD בלובליאנה- סלובניה, פסטיבל Solodanceankara באנקרה, תורכיה ועוד.

כוריאוגרפיה: מעין ליבמן-שרון | רקדנים יוצרים: אייל ברומברג, אורי דיקר, יוליה מז'צקיה

ייעוץ דרמטורגי: איציק ג'ולי | עיצוב תלבושות: מיה רשף | מוזיקה: Death Grips – No Love

 

* היצירה עלתה בתמיכת מינהל תרבות, עמותת הכוריאוגרפים, קמפ"י (קהילת יוצרי מחול ופרפורמנס בירושלים), מרכז מחול שלם מתחם הפרסה, קבוצת מחול ק.ט.מ.ו.ן, סטודיו משלך.

עמותת הכוריאוגרפים היא ארגון גג ליוצרים עצמאיים במחול בישראל. מאז הקמתה בשנת 1993, העמותה מהווה כוח משמעותי בביסוסם של יוצרי המחול העצמאיים בתוך עולם התרבות הישראלי והבינלאומי, וכיום חברים בה כ-120 יוצרים, פסטיבלים ופרויקטים במחול. הארגון עוסק בקידום צדדים שונים של עולם האמנות והתרבות, ומקיים פעילויות ענפות להפצה וחינוך למחול בכל רחבי הארץ, מתוך אמונה כי צפייה במחול, כמו גם ההתנסות בו, היא חלק חשוב בסל התרבותי הכולל הבונה חברה חזקה ויצירתית.

יש לבדוק גם

מחווה לבלקספלויטיישן

  מחווה לבלאקספלויטיישן בסינמטק תל אביב  לציון 50 שנה ליציאתו של "פוקסי בראון",  אחד הסרטים הטובים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.