יום חמישי , יולי 4 2024
ה-4 באוגוסט, יורוספורט, EUROSPORT

ה-4 באוגוסט

 

סרט דוקומנטרי חדש של יורוספורט חושף את הסיפורים מאוחרי התאריך המשמעותי ביותר בהיסטוריה האולימפית

  • הסרט הדוקומנטרי יוקרן לראשונה ברחבי אירופה, ביום רביעי, ה-3 ביולי
  • כולל ראיונות עם אישים שסייעו לעצב את התנועה האולימפית
  • הסרט הדוקומנטרי ישודר בערוץ יורוספורט

ה-4 באוגוסט הוא תאריך שבו אגדות נולדו, שכבש את דמיונם של אוהדים ברחבי העולם, ואף עיצב את התנועה האולימפית כפי שאנחנו מכירים אותה כיום.

ה-4 באוגוסט – An Olympic Odyssey, סרט דוקומנטרי בן ה-60 דקות שהופק על ידי צוות פנימי ב- Warner Bros. Discovery, יוקרן בבכורה ביום רביעי, ה-3 ביולי בשעה 18:30 שעון ישראל בערוץ יורוספורט, תוך שימוש בצילומי ארכיון נרחב כדי להדגיש את חשיבות ומשמעות התאריך. 

הסרט כולל ראיונות בלעדיים עם סטיוארט אוון רנקין (נכדו של ג'סי אוונס); סקיי בראון (זוכת מדליית הארד באולימפיאדת טוקיו 2020); מארי-ז'וזה פרק (צרפתייה בעלת 3 מדליות זהב אולימפיות) והאתלט לשעבר ומנהל הספורט לורד סבסטיאן קו, ה-4 באוגוסט – An Olympic Odyssey, מתעמק בסיפורים שמאחורי הסיפורים. 

מהרגע שבו ג'סי אוונס הביך את אדולף היטלר בברלין בשנת 1936 ועד לפאני בלנקרס-קון שניפצה דעות קדומות על מגדר, גיל ואימהות; מקרל לואיס שזכה בריצת ה-100 מטר בלוס אנג'לס ועד לאותו יום שבת הגדול באולימפיאדת לונדון 2012; מהמשחקים הפאראלימפיים בטורונטו ששודרו לראשונה בטלוויזיה ועד לסקיי בראון מהמשלחת האנגלית שהפכה בגיל 13 לזוכה הצעירה ביותר אי פעם במדליית זהב – ה-4 באוגוסט הינו שם נרדף לגדולה. 

עם גמר ריצת ה-100 מ' לגברים המתוכנן ל-4 באוגוסט בפריז 2024, אגדות חדשות צפויות להיוולד. 

 

סקוט יאנג, סמנכ"ל הקבוצה, התוכן, ההפקה והתפעול העסקי ב- WBD Sports Europe: "התכנים של 'הדרך לפריז' החלו לפני כמעט שנה כשהשקנו לראשונה את הסרט Paris, La Vie Sportive, והמחויבות שלנו לספר חלק מהסיפורים המרתקים ביותר שהתנועה האולימפית מציעה נותרו בלתי מעומעמים. בין אם זה באמצעות תכנים קצרים או ארוכים, אנו שואפים לתת מבט על ההקרבות השונות שעושים הספורטאים – בעבר ובהווה – כדי להתחרות במשחקים האולימפיים."

"ה-4 באוגוסט – An Olympic Odyssey הוא סרט דוקומנטרי בלתי נתפס שמתעמק בחלק מהסיפורים המרכזיים שמבטאים את חשיבותו של התאריך הזה, מסופרים דרך מגוון זוויות כדי ללכד באופן מושלם את הכוחם של המשחקים ואת מה שהם מייצגים."

"ה-4 באוגוסט -An Olympic Odyssey"מדגיש את משימתו של Warner Bros. Discovery לפיתוח כוחה של הספורט, שמתאימה ומשלימה את אוסף תכני האולימפיאדה הזמינים לצפייה ביורוספורט. התכנים הנוספים כוללים את תוכנית המגזין השבועית "The Power of the Olympics", וסרטים דוקומנטריים כמו "The Olympians" ו-"Paris, La Vie Sportive".

Warner Bros. Discovery הוא הבית של האולימפיאדה באירופה ופלטפורמות הסטרימינג שלה – לרבות Discovery+ יהיו המקום היחיד בו ניתן לצפות בכל רגע נתון באולימפיאדה בקיץ הקרוב. בנוסף, ערוצי יורוספורט יספקו שידור חי מקצה לקצה לחובבי ספורט לאורך 19 ימי התחרות.

רשימת המרואיינים המלאה ל- "ה-4 באוגוסט, An Olympic Odyssey":

  • סטיוארט אוון רנקין, נכדו של ג'סי אוונס
  • ג'וליה קלנר-לונג, נכדתו של לוץ לונג
  • סקיי בראון, מדליסטית טוקיו 2020
  • אלן ואן לאנגן, דירקטורית,  משחקי פאני בלנקרס-קון
  • כריס סטודארט, מתחרה בכיסא גלגליים, המשחקים הפאראלימפיים טורונטו – 1976
  • לורד סבסטיאן קו, אתלט לשעבר ומנהל בכיר
  • ג'סיקה אניס-היל, מדליסטית הזהב
  • מארי-ז'וזה פרק, בעלת 3 מדליות זהב

יש לבדוק גם

עדכוני תיאטרון הקרון

תיאטרון הקרון מתארח ברחבי הארץ והעולם! יולי + אוגוסט 2024 בחודשי הקיץ תיאטרון הקרון ממשיך …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.