יום ראשון , יולי 7 2024
הם באים בלילה, ARCADIAN, ניקולס קייג'

עכשיו בקולנוע: הם באים בלילה

"הם באים בלילה"
הסרט החדש, המעולה והמדובר של גדול השחקנים:
ניקולס קייג' מגיע לישראל

הסרט יופץ על ידי חברת Red Cape
ב04.07
תקציר הסרט:

"הם באים בלילה"(Arcadian) הוא סרט אימה פוסט-אפוקליפטי משנת 2024 בבימויו של בנג'מין ברואר ובכיכובו של ניקולס קייג'. העלילה עוקבת אחר פול (ניקולס קייג'), אב לשני בנים מתבגרים, ג'וזף (ג'יידן מרטל) ותומאס (מקסוול ג'נקינס), המנסים לשרוד בחווה מרוחקת לאחר קריסת האנושות כפי שאנחנו מכירים אותה כיום. במהלך היום, המשפחה מוצאת רוגע יחסי, אך בלילות היא מתמודדת עם התקפות של יצורים מסתוריים ואלימים.
ג'וזף הוא הבן הבוגר והאינטלקטואלי, המנסה למצוא פתרונות לשיפור מצבם מעבר להישרדות היומיומית. הוא בונה כלי רכב עמיד שיסייע להם להימלט מהאיומים. תומאס, הבן השני, הוא הרפתקן ובעל גישה פחות זהירה, המפתח קשר עם שרלוט (סיידי סוברול), נערה מחווה סמוכה.
במהלך הסרט, פול נפצע קשה והבנים נאלצים לפעול באופן מידי בכדי להגן עליו ולהבטיח את הישרדותם. האיומים החיצוניים מתגברים כשהיצורים התוקפים את החווה, הופכים לאגרסיביים יותר.
ניקולס קייג' מציג ביצוע עוצמתי ומרגש בתפקיד פול, אב הנאבק לשמור על משפחתו בחיים בעולם הייחודי הזה. הוא מביא למסך עומק רגשי ומשחק פנומנלי, המעצימים את חוויית הצפייה.
"Arcadian" מציע חוויה קולנועית מרתקת ועוצמתית – שילוב של מתח, דרמה ואקשן, בסיפור עוצר נשימה.
דמויות
פול (ניקולס קייג'): אב מסור ונחוש להגן על בניו בעולם הפוסט-אפוקליפטי. הוא משרה עליהם ביטחון, אף על פי שהוא עצמו מתמודד עם פציעות פיזיות ומאבקים פנימיים.
ג'וזף (ג'יידן מרטל): בנו הבוגר והאינטלקטואלי של פול, המנסה למצוא פתרונות לשיפור מצבם מעבר להישרדות היומיומית. הוא ממציא ובונה כלי רכב עמיד שיסייע להם להימלט מהאיומים שסובבים אותם.
תומאס (מקסוול ג'נקינס): הבן השני, הרפתקן ובעל גישה פחות זהירה, המחפש קשרים חברתיים גם בעולם ההרוס. הוא מפתח מערכת יחסים עם שרלוט, נערה מחווה סמוכה, ונחוש לעזור למשפחתו בכל מחיר.
שרלוט (סיידי סוברול): נערה מחווה סמוכה שתומאס נמשך אליה. היא מוצאת את עצמה נאלצת להצטרף למשפחתו של פול במאבקם לשרוד.

יש לבדוק גם

ישראל במלחמה: אביבה סיגל נאבקת למען קית'

אביבה סיגל שוחררה משבי חמאס בעסקה הראשונה והיחידה עד כה. בעלה קית' עדיין בידי חמאס …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.