שבת , ספטמבר 7 2024
כנס אנימה בבנייני האומה אוגוסט 2024 צילום רועי זינאתי (002)

אנימאטסורי 2024

 

 

יפן בירושלים

 

אנימאטסורי 2024

 

כנס האנימה והמנגה הגדול של הקיץ אליו צפויים להגיע אלפי חברי הקהילה מכל רחבי הארץ

 

בנייני האומה ירושלים

 

במעמד שגריר יפן בישראל

 

חמישי 08.08.2024, בין השעות 09:00-21:00

 

אנימה, מנגה ותרבות יפן הפכו בשנים האחרונות לחלק מהתרבות עליה גדלנו. מסדרות כמו המומינים או דרגון בול Z ועד לסדרות הפופולאריות הסוחפות את העולם שלנו היום.

 

כחלק מההערכה והאהבה לז'אנר יתקיים הקיץ באולמות בנייני האומה בירושלים כנס אנימאטסורי 2024 אליו צפויים להגיע אלפי חברי הקהילה מכל רחבי הארץ ומכלל הגילאים כדי לחוות קצת טעם של יפן בירושלים.

 

במהלך הקיץ יצבע כנס אנימאטסורי את ירושלים בצבעים ססגוניים, עם תחפושות מהממות, מוצרים ייחודיים מיפן, מגוון הרצאות וסדנאות מרתקות, תחרות ריקודי איידולים יפנים ועוד המון הפתעות.

 

את כנס הקיץ  שמתארח מידי שנה במרכז הקונגרסים הבינ"ל בנייני האומה שהפך לבית של חברי הקהילה, מפיק ויוזם ארגון אמא"י (ארגון מנגה ואנימה בישראל) בשיתוף שגרירות יפן בישראל במטרה להפוך את ישראל למעצמת אנימה כמו הכנסים המתקיימים ברחבי העולם לדוגמה "קומיקון" המפורסם, כנס MCM בלונדון ועוד, המושכים אליהם מעריצים רבים ואוהבי הז'אנר מכל רחבי העולם.

 

במהלך הכנס בבנייני האומה תתקיים כמדי שנה "תחרות קוספליי" (תחרות התחפושות הגדולה בישראל) בהשתתפות מתחרים מכל הארץ שיתחרו על התחפושת הטובה ביותר. ראוי לציין כי כל התחפושות כולן נעשות בעבודת יד עצמאית! במהלך התחרות  ישא דברים שגריר יפן בישראל מר מיזושימה קואיצ'י.

 

עוד בכנס – תחרות ריקודים "איידולפסט" בה מוזמנים המתחרים לרקוד בסגנון איידולים יפניים הסוחפים את הרשת. תחרות צבעונית וססגונית בהשתתפות הקהל. מומלץ ורצוי לבוא ולשיר עם סטיקלייטים זורחים!

 

תחרות אנימיני שהיא שיתוף פעולה בין אמא"י לבין איגוד מקצועות האנימציה. תחרות אנימציות קצרות שנוצרה על מנת להעניק בית לכל חובבי האנימציה ולכל האנימטורים חובבי האנימה, ובכך לעודד שילוב של שני התחומים. במסגרת התחרות, יוקרנו אנימציות קצרות, שהכינו המתחרים, באירוע הגמר בסופו תיבחר האנימציה הטובה ביותר!

פאנל מדבבים – ארבעה מדבבים יגיעו לענות על שאלות הקהל המתעניין בעולם הדיבוב ובחוויית הדיבוב. לפאנל יגיעו המדבבים טליה ברקאי, מייה קדוש, דור סרוגו וקובי ליקורמן, כולם מדבבים בעלי ותק בתעשייה, שדיבבו את מיטב סדרות האנימה שהגיעו לארץ. 

 

במהלך הכנס יתקיימו מעל 25 הרצאות וסדנאות בנושאי אנימה, מנגה ותרבות יפן מפי מרצים מתוך הקהילה. את ההרצאות והסדנאות מעבירים יוצרי תוכן מהקהילה, ביניהם בוגרי תואר ראשון ושני בתחום חקר אסיה, אמני איפור וקליגרפיה, מדריכי טיולים שימליצו על טיולים ליפן ועוד.

 

לרשות משתתפי הכנס יעמוד מתחם ענק של דוכנים שיכלול דוכני אמנים וציירים מהקהילה שימכרו מוצרים ייחודיים, 2 קומות של דוכנים עם מוצרים מיפן וכמו כן דוכנים מסחריים כמו סטימצקי, קומיקאזה 2.0, קומיקס וירקות ועוד. הנחות מיוחדות לבאי הכנס וסדרות נדירות למביני עניין.

 

כנס אנימאטסורי הינו אחד משני אירועי הדגל של אמא"י המתקיימים מידי שנה בבנייני האומה. אמא"י הוא ארגון ללא מטרות רווח הפועל מעל 15 שנה לקידום תחום האנימה, מנגה והתרבות היפנית בישראל. לכנסים מגיעים אלפי ילדים, בני נוער ומבוגרים מכל הארץ הנהנים ממגוון פעילויות, מחזות זמר מקוריים, משחקים וקונסולות חדשים, דוכנים מגניבים, פאנלים של אורחים מחו"ל, סרטי אנימציה חדשים מיפן, תחרויות שירה ותחפושות מקומיות ובינלאומיות, ועוד. הכנסים מתקיימים בשיתוף שגרירות יפן בישראל.

 

 

 

כנס אנימאטסורי 2024,  בנייני האומה ירושלים

חמישי 08.08.2024 – מהשעה 09:00 בבוקר עד 21:00 בערב.

מתאים לכלל הגילאים

 

עלות:

כרטיס הכניסה כולל השתתפות בכל ההרצאות, התחרויות והאטרקציות בכנס

חינם עד גיל 5 – מכירה מוקדמת 75 ₪, ביום הכנס 80 ₪.

בנייני האומה שדרות שז״ר 1, ירושלים  

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים : באתר ובעמוד האינסטגרם

 

 

יש לבדוק גם

שמים את הצפון במרכז

מוזיאון חיפה לאמנות מציג: יום עיון – "שמים את הצפון במרכז" ב- 10.9.24 יתקיים במוזיאון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.