יום חמישי , יולי 4 2024
10 טריליון חלקיקים, דיסקברי פלוס, yes

עכשיו בדיסקברי פלוס: 10 טריליון חלקיקים

10 טריליון חלקיקים, סרט תיעודי עלילתי העוקב אחר המסע המפרך של צוות הנשים של eXXpedition בראשות אמילי פן. כדי להפוך את הבלתי נראה לנראה, הן מפליגות 3,000 מייל (כ-5,000 ק"מ) על פני צפון האוקיינוס השקט דרך ההצטברות הצפופה ביותר של פלסטיק באוקיינוס על פני כדור הארץ. 10 טריליון חלקיקים ישודר בערוץ דיסקברי+ ב-yes, ב-8 ביוני כחלק מסדרה של תכנים לכבוד יום האוקיינוסים העולמי.

10 טריליון חלקיקים הינו סיפור מלא בהרפתקאות, מאבק בים פתוח, סערות ומחלות ים, המתרכז במדע, תגליות חדשות, סולידריות וקריאה לפעולה עם נימה אופטימית. הצוות הבינלאומי בן 14 הנשים של eXXpedition הובל על ידי אחת השמות החשובים בקרב 'נהגי השינוי' של דיסקברי, אמילי פן, סקיפרית ופעילת האוקיינוסים, המקדישה את זמנה למאבק בתופעה המזהמת והמסוכנת של המקומות הכי נידחים על כדור הארץ. הצוות כלל מדעניות, מעצבות, מהנדסות, יוצרות ומורות, אבל רק כמה מהן היו מלחיות, ובכל זאת הן יצאו להפלגה על פני צפון האוקיינוס השקט, מהוואי ועד סיאטל, דרך ההצטברות הצפופה ביותר של פלסטיק באוקיינוס על פני כדור הארץ, כדי להפוך את הבלתי נראה, לנראה.

עדינה קונסטנטינסקו, מנהלת שיווק בכירה EMEA ובינלאומי, רשתות חברתיות לטובת הכלל – דיסקברי נטוורקס בוורנר ברדרס דיסקברי, אמרה: "אני גאה שאנחנו משדרים את 10 טריליון חלקיקים בערוץ דיסקברי+ כדי לחגוג את יום האוקיינוס העולמי השנה. פגשתי לראשונה את אמילי פן, כשהיא הוצגה ביוזמת 'נהגי השינוי' שלנו בשנת 2021 בזמן שהציגה את המשלחת שלה לאזור ההצטברות הצפופה ביותר של פלסטיק באוקיינוס השקט, על מנת לתעד את ההיקף האמיתי של משבר זיהום הפלסטיק, הייתה השראה גדולה עבורנו כחברה. אנו מקווים שהסיבולת וההעצמה של אמילי ושאר הצוות של 10 טריליון חלקיקים, יעוררו השראה בצופים שלנו למלא את חלקם כדי להשפיע ולחגוג את יום האוקיינוס העולמי יחד איתנו, ולגרום להם להבין שהם יכולים להיות חלק מהפתרון בהתמודדות עם סוגיות סביבתיות ואקלימיות, לא משנה כמה גדולות או קטנות הפעולות שלהם".

בנוסף ל-10 טריליון חלקיקים תצא גם סדרת תכנים במיוחד עבור יום האוקיינוס העולמי. מבין התכנים בסדרה: מתחת לפני הים: המאבק על האלמוגים, סנפיר, האקווריום, אי הכרישים המהלכים, לפגוש את הפינגווינים ומובילים שינוי. כלל התכנים הללו זמינים כבר מיום חמישי, ה-6.6 ב-yes.

יש לבדוק גם

ישראל במלחמה: אביבה סיגל נאבקת למען קית'

אביבה סיגל שוחררה משבי חמאס בעסקה הראשונה והיחידה עד כה. בעלה קית' עדיין בידי חמאס …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.