יום חמישי , יולי 4 2024
ספינה טרופה עונה 2, Wreck , הוט, HOT

ספינה טרופה 2

ספינה טרופה 2
Wreck 2

"ספינה טרופה" ("Wreck") היא קומדיית אימה בריטית שנוצרה ונכתבה על-ידי זוכה הבאפט"א ריאן ג'יי בראון ("אנחנו הילדים") ובוימה על-ידי כריס באו ("Boys from County Hell").

בסדרה מככבים אוסקר קנדי ("המלכה הלבנה"), ת'דיאה גרהם ("מכתב למלך"), וורן ג׳יימס דאנינג (" The Easy Lift"), ג'ודי טייאק ("The Window") ואמבר גראפי ("יום אחד").

בעונה הראשונה ג'יימי וולש (קנדי) בן ה-19 מצטרף לצוות של ספינת תענוגות ענקית תחת זהות בדויה בניסיון נואש למצוא את אחותו הנעדרת. הוא חוקר בסתר את שהתרחש על הספינה שלושה חודשים קודם לכן, כשאחותו הייתה שם. העניינים מסתבכים כשרוצח סדרתי בדמות בובה פרוותית מתחיל לחסל נוסעים אחד-אחד. בעונה השנייה ג'יימי וחבריו נחושים לחשוף את תאגיד הענק הרצחני שלדעתם אחראי להיעלמותה של אחותו ומסתננים ל"פסטיבל בריאות" שמתקיים למרגלות הרי סלובניה. אך הנופים הפסטורליים אינם משקפים את המציאות המסוכנת -דרך שפיכות דמים וסודות אפלים, ג'יימי עושה כל שביכולתו לצאת מהפסטיבל בחיים ולחשוף את האמת שמאחורי הבובות הרצחניות.

בסדרה משתתפים גם הארייט ווב ("להרוס אותך"), לואי בויר ("שטח קרב"), ואליס נוקס ("משחקי הכס"),ג׳יימס פון ("ברידג'רטון"), רמניק אלוואליה ("מבול עולמי") ועוד.


החל מה-20.6, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-11.7, ימי חמישי ב-22:00 ב-HOT HBO

יש לבדוק גם

בית הדרקון 2 בישראל

בית הדרקון //  House of Dragon   חוזרת לעונה חדשה בסלקום TV   אחרי כמעט שנתיים של ציפייה, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.