יום רביעי , יולי 10 2024
בלונדינית קטלנית, LETHALLY BLONDE, דיסקברי פלוס, yes

עכשיו בדיסקברי פלוס: בלונדינית קטלנית

בלונדינית קטלנית, סדרת דוקו בת שישה פרקים, בהפקת הולי מדיסון (מנחת "רציחות הפלייבוי") מגיעה לישראל החל מ-21.06 ב-דיסקברי+, רק ב-yes.

ID, רשת הפשע האמיתי המובילה של דיסקברי, מרחיבה את השותפות שלה עם המפיקה הראשית הולי מדיסון בסדרה חדשה החושפת את הצד האפל של עולם אובססיבי ליופי חיצוני עם "בלונדינית קטלנית". במהלך הסדרה, מדיסון מציגה בפנינו את השאיפות של נשים אלה, החולמות בגדול, שבסוף מוצאות את עצמן בעולם אפל המנצל את מיניותן.

הולי מדיסון ציינה כי "זהו כבוד בשבילי להמשיך לעבוד עם ID ולהמשיך להביא את הסיפורים המרתקים הללו של פשע אמיתי לחיים". בנוסף על פי מדיסון, "הייתה לנו הזדמנות לחקור עולמות מרתקים ולכסות השנה מקרים מרתקים רבים שחוקרים אובססיה ורצח שפגעו באופן טראגי באנשים רבים. כמי שיכולה להזדהות עם המסע של נשים אלה, אני אוהבת את הגישה של ID המתמקדת בקורבן ובתיאור המפורט של האירועים המחרידים הללו. בעוד שחלק מהמקרים נותרו בלתי פתורים עד היום, אלה אנשים אמיתיים ורציתי לעזור לשפוך אור על הסיפורים הללו".

במהלך ששת הפרקים, סדרת הדוקו-פשע, "בלונדינית קלטנית" מציעה תובנות על סיפוריהן הטרגי שנלקחו היישר מהכותרות, ואף חושפת את הצד האפל של אנשים הרודפים אחר הצלחה באמצעות היופי הפיזי והמיניות שלהם. פרק הבכורה, "מהיר מדי וזועם מדי", עוקב אחר המקרה של קורטני קלני. קלני, משפיענית כושר מצליחה שהפכה לאושייה באונליפאנס, חיה חיים מפוארים יחד עם בן זוגה סוכן הקריפטו – עד שלילה אחד המשטרה מצאה אותו ללא רוח חיים לאחר שנדקר למוות. קלני טענה כי פעלה מתוך הגנה עצמית, עד ששלל ראיות מטרידות הוכיחו שהיא רחוקה מלהיות הקורבן התמים שהיא מתיימרת להיות.

סיפורים נוספים העונה המציגים שילוב של קורבנות טרגיים ונשים קטלניות, כוללים:

הזהות הפורנוגרפית

בדנוור, ב-2009, חקלאי צעיר מהמערב הופך לדוגמן קטלוגים לאחר שהתגלה על ידי סוכן דוגמנות. בחיפוש אחר כסף נוסף, טימותי בוהאם מחליט לנסות דוגמנות עירום, מה שמהר מאוד מוביל אותו לדרך של מסיבות, סמים, הופעות בסרטים למבוגרים, ליווי… ובסופו של דבר, רצח.

ריקוד מלוכלך

אם חד הורית, קריסטל מגנום, פונה לריקודים אקזוטיים כדי לפרנס את משפחתה. ככל שהיא מצליחה, הפיתוי להרוויח הרבה יותר כסף מוביל לשקרים עם השלכות הרסניות. מול עתיד לא ברור, הוא דוקרת והורגת את חבר שלה בביתם.

נפילתה של אוברי גולד

דיווח על נעדר שולח חוקרים לחיפוש נואש דרך הצד האפל של פלוריבמה פאנהנדל. כל הדרכים מובילות לכוכבת פורנו לשעבר, שגורלה מתגלה כאשר מודיע מתייצב כדי לחשוף את כל האמת.

מותחן הוליוודי

בסן דייגו ב-2011, מרג'ורי לי טורסון הייתה צעירה נמלטת שהתפתה להשתמש בגופה על מנת לשרוד בלוס אנג'לס, תחילה עם ריקודי טופלס ולאחר מכן בצילומי עירום.

רצח של דוגמנית

בלוס אנג'לס, קליפורניה בשנת 1992, דוגמנית מתחילה, קימברלי פנדליוס, מקבלת הצעה להצטלם בלנז'רי עבור צלם מסתורי, ולאחר מכן נעלמת. שנים לאחר מכן, צעירה יוצרת קשר עם המשטרה כאשר היא מתחילה לחשוד כי ייתכן ובן זוגה היה הרוצח.

יש לבדוק גם

יולי 2024 בעולם הסרטים של yes

אירועי החודש בעולם הסרטים של yes 60 לסנדרה בולוק yes MOVIES DRAMA ו-yesVOD | 25/7 …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.