יום שלישי , יולי 2 2024
להציל את חיות הבית, כאן חינוכית

להציל את חיות הבית – עונה חדשה

 

הסדרה תלווה את הסיפורים המרגשים והמותחים של חיות הבית, אשר לאחר טיפול מסור ומקצועי של הצוות הרפואי, שבות חזרה לחיק המשפחה האוהבת

 

מלווה בקריינות הומוריסטית של השחקן קובי פרג'

 

הסדרה תשודר מ- 20 יוני, בימי חמישי, בשעה 15:30 ב- כאן חינוכית וב- כאן BOX

"להציל את חיות הבית", סדרת המשך של "להציל את חיות הבר" (זוכת חמישה פרסי האקדמיה לטלוויזיה), סדרה תיעודית לכל המשפחה, על חיות, אנשים ומה שבניהם. כל פרק בסדרה עוקב אחרי שני מקרים של חיות בית ומשק, המובאות בידי בני המשפחה לטיפול רפואי בבית החולים הווטרינרי.

הסדרה תביא את סיפורה הייחודי של כל משפחה ובעל החיים שאימצה ותלווה אותם ברגעים המרגשים והמותחים, בהם הם כוססים ציפורניים ומתפללים לטוב.

 

הדרמה הרפואית והמאמצים של הצוות הווטרינרי יחשפו את הצופים לעולמם של הווטרינרים – אנשים המקדישים את חייהם לטיפול בבעלי חיים.

המטפלים בסדרה הם חלק מהסגל הרפואי בביה״ח הווטרינרי האוניברסיטאי בבית דגן.

 

העונה יוצגו שלל סיפורים, בהם סיפורה של לנה, הבעלים של קיסה החתולה, שנולדה ברוסיה וסובלת מחריקת שיניים מטרידה. וגם סיפורם של יובל וטלילה, זוג פנסיונרים מבנימינה, הבעלים המסורים של אינקי הכלבה. אינקי היא כמו ילדה נוספת עבורם והמשמעות שלה בחייהם אדירה. יום אחד, במהלך טיול, מבחין יובל שאינקי צולעת. כשהגיע לביה"ח לחיות, אינקי הוכנסה לניתוח אורתופדי דחוף. חייהם של אינקי, יובל וטלילה השתנו עד שאינקי החלימה.

 

בפרקי העונה החדשה יתלווה צוות הצילום לצוותים הרפואיים במגוון המחלקות בבית החולים, ביניהן, מחלקות נוספות כמו טיפול נמרץ, בעיות התנהגות, בנק הדם ועוד. במהלך העונה ישודרו מספר פרקי ספיישל: "גן החיות התנכי", "מרפאת וטרינריה אקזוטית", "המרכז הישראלי לכלבי נחייה", "חוות הצלה שונות" ועוד.

 

 

בימוי: ארז ברנהולץ ; עורכת ראשית: שירה ברק ; מפיקה: ניצן פרבשטיין ; חברת הפקה: שולה ודנה הפקות

יש לבדוק גם

היהודים באים – עונה חדשה

היהודים באים לכאן 11 בעונה חדשה   הסדרה עטורת הפרסים "היהודים באים", מהתוכניות המצליחות והאהובות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.