יום חמישי , יולי 4 2024
יולי 2024 בעולם הסדרות של yes

יולי 2024 בעולם הסדרות של yes

 

נאקלס – רק ב-yes

                                         החל מה- 7/7 ב- yes VOD 

 

קומדיית אקשן המתרחשת בעולם סרטי סוניק, בכיכובו של אידריס אלבה, שחוזר לתפקידו מסדרת הסרטים, יחד עם כל הצוות הקריאטיבי של סדרת הסרטים.

אלבה נותן את קולו ל-נאקלס הקיפודן, לוחם חייזרי חמום-מוח בעל חוזק-על, שהוא השורד האחרון של שבט הקיפודניים. 

לאחר אירועי הסרט סוניק 2, בעוד נאקלס מנסה להתרגל לחייו החדשים על כדור הארץ, הוא מסכים לעזור לסגן השריף וויפל (אדם פלי, שחוזר גם הוא לתפקידו מהסרט) וללמד אותו את דרכי הלחימה של השבט שלו.

העניינים מסתבכים כאשר אויבים ותיקים וכוחניים חוזרים לרדוף את נאקלס במטרה לקחת את כוחותיו לעצמם.

הסדרה שברה את שיאי הצפייה של שירות הסטרימינג Paramount+ והפכה להיות הסדרה המקורית הנצפית ביותר בתולדותיו, וחודשה כבר לעונה שנייה.

כל פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

להביא את המכה 2 – רק ב-yes

החל מה- 01/07 ב- yes VOD

עונה שנייה לסדרה הקומית בכיכובו של קרייג רובינסון ("המשרד"), שזכתה לציון 100% טריות אצל המבקרים באתר "רוטן טומטוז", ו-88% טריות מהקהל.

לאחר שזכו בפרס הגדול על ציד הנחשים, קרייג וג'יליאן ממשיכים במסעם להגשמת החלום האמריקאי והם פותחים את החווה לגידול גרגרי דקל ננסי. אלא שמין פולש של חלזונות, משפחת עבריינים, אתגרים משפחתיים ועוד שלל צרות יעמדו בפניהם במהלך העונה. וכשחולמים על "להביא את המכה", מגלים שבדרך לשם חוטפים לא מעט כאלו.

כל פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

ראשון בזירה 2 – רק ב-yes

החל מה-04/07 ב- yes LONDONב- yes VOD

עונה שניה לדרמת המשטרה הבריטית מבית ה-BBC, המתרחשת בליברפול ובכיכובו של מרטין פרימן ("שרלוק", "פארגו", "הורים בקושי"). הסדרה נכתבה ע"י טוני שומאכר, קצין משטרה לשעבר. כריס קרסון (פרימן) הוא קצין משטרה אשר הורד מדרגת מפקח וכעת הוא לוקח על עצמו לכסות משמרות לילה במרכז ליברפול התוססת, תוך שהוא מנסה להישאר עם הראש מעל המים באופן אישי ומקצועי.

במסגרת תפקידו הוא הראשון לענות לקריאות חירום. בעונה הראשונה הצטרפה אליו רייצ'ל (אדלאיו אדדדיו: "פשע במעגל סגור"), קצינה חסרת ניסיון ואידאליסטית שרצתה לשחק לפי הכללים, ושיטותיו המוטלות בספק של קרסון לא מצאו חן בעיניה, ובמהרה, השניים הסתבכו קשות עם כנופיית סמים קשוחה. 

בעונה החדשה, למרות נסיונותיו של כריס לחזור למוטב, הוא מסתבך עוד ועוד עם כנופיות הסמים השולטות בעיר. כוונותיו הטובות הופכות פעם אחר פעם לסכנה והוא נופל מטה אל תוך עולם הפשע, ממנו ניסה להימלט. 

כל פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

התיבה 2 – רק ב-yes

החל מה- 18/7 ב- yes VOD וב- STING+ 

דרמת האקשן המד"בית שיצר דין דבלין (סטארגייט) חוזרת לעונה שנייה, בצמוד לשידור בארה"ב.

הסדרה עוקבת אחר ספינת החלל Ark 1, שמשימתה להכין כוכב לכת מרוחק להתיישבות אנושית חדשה מכדור הארץ הגוסס נתקלה באתגרים הולכים וגוברים.

בעקבות אירועי סיום העונה הראשונה והריסתו המוחלטת של כוכב הלכת שהיה אמור להיות תקוותו האחרונה של המין האנושי, חברי הצוות מוצאים את עצמם ניצבים בפני החלל האינסופי ללא יעד מוגדר.

חברי הצוות נאלצים לחשב מסלול מחדש ולצאת בחיפוש אחר כוכב אחר שיוכל להיות ביתה החדש של האנושות, תוך שהם מחזקים את הקשרים שנוצרו ביניהם במהלך המסע.

משימתם החדשה תציב אותם בפני אתגרים מורכבים, אויבים חדשים ויריבים ותיקים, ותאלץ אותם להסתמך זה על זה, גם כאשר סודות נוספים שיתגלו יבהירו להם עד כמה הם לא באמת מכירים את האנשים שמסביבם.

ישודר פרק בשבוע צמוד לשידור בארה"ב

 

 

 

ערוץ yes Real, ערוץ הפופ אפ האהוב חוזר, סדרות הריאליטי הטובות בעולם במהדורת קיץ, החל מיום ראשון ה- 14/7 למשך כחודש. הערוץ ישדר באפיק 18 מידי ערב החל משעה 20:00 ועד הבוקר. 

 

הבוגדים ארה"ב 2 – רק ב-yes

החל מה- 22/7  ב- yes VOD וב- STING+ 

פורמט הריאליטי שכבש את העולם בשנה האחרונה חוזר בעונה  חדשה

העונה הזו כוללת 22 מתמודדים, כולם סלבריטאי ריאליטי, אופנה וספורט.

מתמודדת עונה 1, קייט צ'סטיין "(סיפון תחתון"), חוזרת לעונה זו אבל לא כ"נאמנה" ולא כ"בוגדת" אלא כ"פולשת" שמצטרפת בהמשך, תפנית שתוסיף ניצוצות לאווירה.

בין מתמודדי העונה נמצאים גם בני-הזוג (שכבר הספיקו להיפרד מאז שהסתיימו הצילומים) לארסה פיפן ("עקרות בית אמיתיות: מיאמי", והאקסית של הכדורסלן סקוטי פיפן) ומרקוס ג'ורדן (יזם אופנה שידוע יותר כבנו של מייקל ג'ורדן).

מדי פרק המתמודדים ישתתפו באתגרים שונים שהשלמתם תוסיף מדי שבוע כסף לקופה עד לפרס הגדול בסך של עד 250,000$. אבל האתגר הגדול ביותר הוא למצוא את הבוגדים שמדי לילה מתכנסים ובוחרים את מי "לרצוח". אם ולו בוגד אחד יגיע לגמר הוא או היא יגרפו את כל הפרס. אם הנאמנים יצליחו לחשוף את כל הבוגדים ולהדיחם לפני הגמר, הם יתחלקו בפרס הגדול. בעונה הראשונה זכתה "בוגדת": סירי פילדס ("הישרדות"). האם גם העונה הבוגדים יצליחו להערים על כולם, או שהנאמנים יגברו על השקרים וההטעיות?

אלן קאמינג ("האישה הטובה") שב להנחות את העונה שצולמה בטירה בסקוטלנד.

בין המתמודדים העונה:

סנדרה דיאז-טוויין (ה"מלכה" של "הישרדות" שזכתה פעמיים בפרס הראשון בעונות 7 ו-20); פארווטי שאלואו (זוכת "הישרדות 16: מעריצים נגד פייבוריטים"); פיטר וובר ("הרווקה 15"); תמרה ג'אדג' ("עקרות בית אמיתיות: מחוז אורנג'"); פפרמינט ("המרוץ לדראג של רופול 9"); המתאבק דנוטיי וויילדר; ג'ון ברקואו לשעבר יושב ראש בית הנבחרים הבריטי, ועוד.

כל 12 פרקי העונה (11 פרקים + פרק איחוד) יעלו במלואם בבינג'.

 

אתגר הנינג'ה 15 – רק ב-yes

החל מה- 14/7 ב- yes VOD וב- STING+ 

עונה חדשה לתוכנית הבידור התחרותית והספורטיבית בה מתחרים מנסים להשלים סדרת מכשולים ברמת קושי משתנה. בדומה לעונה הקודמת, גם הפעם נעשה שימוש במספר מועט של לוקיישנים וללא קהל וכמובן שהדבר השפיע גם על אופי המתקנים.

לראשונה, צילומי העונה התרחשו במלואם בלוס אנג'לס והגמר צולם בלאס וגאס.

בעונה החדשה אף בוצעו מספר שינויים בולטים: האפשרות ל- Split Decision- נקודה במסלול שבה המתמודדים צריכים לבחור בין שני מכשולים שונים-  הוסרה לחלוטין; 11 הגברים ו-3 הנשים שהגיעו למקומות הראשונים, עברו אוטומטית לחצי הגמר, והבאים בתור התחרו במרוץ ב-4 המתקנים הראשונים של חצי הגמר ומי שניצח, עבר גם הוא לחצי גמר ; המגה קיר הוגבה בכמה סנטימטרים ורק מי שיסיים את המסלול בפחות מדקה ו-20 שניות, יוכל לטפס עליו. 

כל פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

הרווקה 20 רק ב-yes

החל מה- 14/7  ב- yes VOD וב- STING+ 

צ'ריטי לוסון יוצאת למצוא אהבה בעונה החדשה של "הרווקה". הפסיכולוגית בת ה-27 מג'ורג'יה שבתה את לב הצופים עם החמלה, הנתינה וחיוכה הכובש בעונה ה-27 של "הרווק", שבה סיימה רביעית. ככוכבת העונה החדשה של "הרווקה" צ'ריטי מחפשת שותף לחיים שיהיה כן, אמפתי ואוהב כלבים.

25 גברים מגיעים בתקווה להרשים אותה בקסמם אך המחזרים לומדים מהר שדרוש יותר מרושם חיצוני וכניסה מוצלחת ללימוזינה כדי לזכות בליבה של צ'ריטי, שמחפשת אהבה אמיתית לפי מודל הנישואין בני ה-47 שנים של הוריה.

כל פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

הרווק בגן עדן 9- רק ב-yes

החל מה- 28/7 ב- yes VOD וב- STING+ 

מהיוצרים של  מותג "הרווק"  ובהנחייתו של ג'סי פאלמר, הרווק בגן עדן חוזרת!

הכוכבים הכי גדולים שיצאו מעונות הרווק חוזרים. כולם עזבו את הרווק והרווקה שבורי לב, אבל עכשיו הם כבר באמת יודעים במה כרוך החיפוש אחר האהבה וברווק בגן עדן הם מקבלים הזדמנות נוספת למצוא את הנפש התאומה שלהם. המתחרים יגורו ביחד בגן עדן רומנטי מבודד ובמהלך שישה פרקים נעקוב אחריהם כשיבחנו מערכות יחסים חדשות: כשיתאהבו, או יעברו שוב משברים. תוכנית הדייטים תציג הפתעות, טוויסטים חדשים ואורחים לא צפויים. לעונה החדשה מצטרפים יוצאי "הרווקה 20" בריידן בוורס, אהרון בריינט, ויוצאות "הרווק 27" קתרין איצו וברוקלין ווילי וה"רווקה" של עונה 19, רייצ'ל רחיה. 

כל פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

המרוץ לדראג של רופול: אולסטארס 9 + רופול: הכל בחוץ 

רק ב-yes

במהלך חודש יולי ב- yes VOD וב- STING+ 

הפרנצ'ייז המצליח בהנחיית זוכה האמי רופול צ'ארלס, חוזר בעונה חדשה לגרסת האולסטארס, בה מתמודדות עבר חוזרות לקרב נוסף על הכתר הנכסף.

שמונה מלכות יתמודדו באתגרים שבועיים ועתירי הפתעות ותפניות. אחת כזו היא הפרס עצמו, 200,000 דולר, שלראשונה בתולדות הסדרה לא יגיע לכיס המלכה הזוכה אלא כתרומה לארגון צדקה על פי בחירת הזוכה. גם הפרס השבועי בסך 5,000$ ייתרם לצדקה. המלכות יתמודדו באתגר השבועי כדי לזכות בסיכה (Badge) שתסמן את ניצחונה וגם תיתן לה את הכח למנוע ממלכה אחרת לזכות בסיכה באתגר הבא גם אם תנצח באתגר.

צוות השיפוט כולל כרגיל את רופול, מישל ויסאז' ולסירוגין רוס מת'יוס וקרסון קרסלי, ולצידם שופטים אורחים מתחלפים.

בין השופטים האורחים העונה ניתן למצוא את קוני בריטון ("אורות לילי שישי"), קיקי פאלמר ("מלכות הצעקה"), סטפני סו ("הכל בכל מקום בבת אחת"), הזמרת הברזילאית אניטה, קולטון היינס ("זאב צעיר"), צמד הקאנטרי "האחים אוסבורן"ועוד.

המלכות החוזרות לעונת התשיעית של "אולסטארס" הן:

  • אנג'ריה פריז ואן-מייקלס (עונה 14, מקום 3)
  • גוטמיק (עונה 13, מקום 3)
  • ג'ורגס (עונה 14, מקום 6)
  • נינה ווסט (עונה 11, מקום 6)
  • פלסטיק טיארה (עונה 11, מקום 8)
  • רוקסססי אנדרוז (עונה 5, מקום 3; אולסטארס 2, מקום 4)
  • שאנל (עונה 1, מקום 4; אולסטארס 1, מקום 3)
  • ונסה ואנג'י (עונה 10, מקום 14; עונה 11, מקום 5)

 

Fboy Island 3 – רק ב-yes

החל מה- 14/7 ב- yes VOD וב- STING+ 

עונה חדשה לסדרת הריאליטי העוסקת בניסוי חברתי המציג את השאלה עתיקת היומין: האם בחורים "רעים" יכולים להשתנות או שבחורים "נחמדים" תמיד יפסידו להם ויסיימו אחרונים? 

שלוש נשים מגיעות לאי טרופי, שם מצטרפים אליהן 24 גברים, מתוכם 12 הם בחורים "נחמדים" שמחפשים אהבה, ו-12 בחורים "רעים" (FBoys) שבעצם מגיעים כדי להתחרות על כסף. הנשים ינווטו יחד בעולם הדייטינג על האי בתקווה למצוא קשר אהבה מחייב וממושך, אבל רק בסוף הכל יתגלה – מי הם הבחורים "הנחמדים" ומי הם רודפי הבצע והשמלות ואת מי מבניהם יבחרו הנשים בסופו של דבר.

כל פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

Fgirl Island  – רק ב-yes

החל מה- 28/7 ב- yes VOD וב- STING+ 

ספין אוף חדש לריאליטי המוכר Fboy Island, אשר הופך את הניסוי החברתי ומציג את השאלה: האם בחורות "רעות" יכולות להשתנות, או שהבחורות ה"נחמדות" תמיד יפסידו להן במרוץ על ליבו של הרווק הנחשק?

שלושה גברים מגיעים לאי טרופי, שם מצטרפות אליהן 24 נשים, מתוכן 12 הן נשים "נחמדות" שמחפשות אהבה, ו-12 נשים "רעות" (Fgirls) שמגיעות כדי להתחרות על כסף. הגברים ינווטו יחד בעולם הדייטינג על האי, בתקווה למצוא קשר אהבה מחייב וממושך, אבל רק בסוף הכל יתגלה – מי הן הנשים "הנחמדות" ומי הן רודפות הבצע שמעוניינות יותר בפרס הכספי, ואת מי מבניהם יבחרו הגברים בסופו של דבר.

כל פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

מסעדת בונבון – עונה חדשה – רק ב-yes

 

החל מה-01/07 ב- yes VOD KIDS ב- STING+ ובערוץ ניק ג'וניור

 

סדרת הלהיט לילדים "מסעדת בונבון" חוזרת לעונה חמישית צבעונית, כיפית ומעוררת תיאבון!

בעונה החדשה, שלושת המנחים האהובים – איתי, קמה ומעיין – חוזרים למטבח כדי להכין את המנות הכי יצירתיות, מוטרפות וטעימות עבור האורחים המיוחדים שמגיעים בכל פרק, עם הוראות וטיפים שבאמצעותם יכולים הצופים הקטנטנים להכין את המנות בבית בעצמם (בהשגחת המבוגרים כמובן).

 

כל פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

יוצרת ותסריטאית: בונית בן עמי

במאי: רועי שלם

שחקנים: מעיין מלוכנא, איתי ארד, קמה שלו

הפקה: סטודיו ענני

 

 

חגי וזיזו – רק ב-yes

 

יעלה במהלך יולי ב- yes VOD KIDS ב-  STING+ובערוץ יויו

 

החלום הגדול של חגי הוא להתחרות באולימפיאדה, ולצורך כך הוא חובר אל המאמן האגדי והמפוזר זיזו.

מדי פרק זיזו יאמן את חגי בענף ספורט חדש במטרה להצליח לעבור בו את המבחנים ולהעפיל לתחרות הגדולה.

מי שרוצים למנוע מהצמד להגשים את החלום הם ארגין המאמן הרשע ומחץ המתאמן השרירי שלו, שינסו בכל דרך לגרום לחגי וזיזו להפסיד.

 

כל פרקי העונה יעלו בבינג'

 

חברת הפקה – פפר הפקות

במאי – נתנאל פרץ

יוצרים – נתנאל פרץ, תומר לוין

שחקנים –  בן פרי, יניב גרוטס, מירון ווילאמס, ליאור דובדבני

 

 

דם רע: טיילור סוויפט נגד סקוטר בראון

 

ערוץ הפופ אפ – discovery+ Pop Up
רק ב- yes

החל מ-15/07 באפיק 7 ועד לתאריך 25/07

ערוץ פופ אפ חדש שישדר תכנים נבחרים של שירותdiscovery+ . 

הערוץ ישדר לאורך כל היום בינג'ים מבין שלל התכנים האהובים של דיסקברי+ מכל העולמות – הרפתקאות, בישול, רכב, לייפסטייל, פשע אמיתי ועוד.

בין התכנים שישודרו: סדרות ההרפתקאות האייקוניות של דיסקברי כמו "דיג קטלני", "הבהלה לזהב" ו"עירום ומפוחד"; "מכוניות החלומות של רוברט דאוני ג'וניור","ג'ייסון מומואה: בדרכים", "מכוניות במיליון דולר", "סלינה+שף" עם סלינה גומז, "אח נגד אח: ג'ונתן נגד דרו" עם האחים ג'ונתן ודרו סקוט, "אין עוד בית כזה" ו"רמיקס לחדר" עם מרסיי מרטין, ג'וני נגד אמבר, קים נגד קנייה, בריטני נגד אבא, גווינית' פאלטרו נגד טרי: תאונת הסקי, "הצד האפל של התהילה", "רציחות פלייבוי" עם הולי מדיסון וסדרת השודים האייקונים "תחמנים, מהמרים ונוכלים". 

 

תכנים בנושא האולימפיאדה
  רק בדיסקברי+, רק ב- yes

החל מה-1.7 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

תכנים מבית דיסקברי+ לקראת אולימפיאדת פריז 2024 ביולי:

לרדוף את התהילה: הדרך לפריז 2024 (Chasing Glory: Road To Paris 2024)
הסדרה עוקבת אחרי שישה ספורטאים המתכוננים להתחרות באירוע הספורט הגדול בעולם. משוברי שיאים לשואפים לזהב, כל אחד מהם עם העיניים על מטרה אחת – מדליה אולימפית.

האולימפיים  (The Olympians)
סרט דוקומנטרי המתעד עשרה ספורטאים אולימפיים מדהימים המשתפים את סיפוריהם והכנתם לקראת האולימפיאדה בפריז 2024. הספורטאים מקדישים ארבע שנים מחייהם לאימונים אינטנסיביים, והתוכנית מדגישה את ההתמדה, התשוקה והמסע שלהם להיות מוכנים במיטבם למשחקים הקרובים.

הסנטימטר הבא (Next Centimeter The)
הסנטימטר הבא הוא דוקומנטרי מרתק על קופץ המוט השוודי ארמנד "מונדו" דופלנטיס, אתלט יוצא דופן ששבר את השיא העולמי 7 פעמים, בכל פעם בסנטימטר אחד. הסרט צולל למסע הבלתי נלאה שלו למצוינות, חושף את ההכנה הקשה, הדם, היזע והדמעות מאחורי הדרייב המטורף לשבור שוב (ושוב) את השיא העולמי, שהוא בעצמו קבע. 

רולון גרדנר מסרב למות (Rulon Gardner Won’t Die)
סיפורו האמיתי והלא יאומן של של רולון גרדנר, חקלאי מוויומינג שהפתיע את העולם באולימפיאדת סידני כשהצליח לנצח את המתאבק הרוסי אלכסנדר קרלין, שלא הפסיד 13 שנים.
חודשים לאחר שזכה במדליית הזהב, הוחלט לקטוע את הבוהן שלו בעקבות כוויות קור קשות שספג בזמן טיול מסכן חיים בטבע. לאחר מכן, עם 9 אצבעות, ואחרי תאונת אופנוע קשה, הוא זכה במדליה נוספת באולימפיאדת אתונה ב- 2004. ואם זה לא הספיק, הוא ניצל מתאונת מטוס שהתרסק באגם קפוא לאחר ששחה שני מייל באגם ובילה לילה שלם בקור המקפיא. לבסוף, לאחר דיכאון שגרם לו להתנפח ל-226 קילוגרם, רולון השתתף בתוכנית “לרדת בגדול” וחזר לתודעה כששבה את ליבה של אמריקה. הוא עזב במפתיע את התוכנית ממש לפני הסיום ונעלם מעיני הציבור, כשהתברר שאיבד את כל חסכונותיו לאחר שנעקץ בעסקת נדל"ן שעלתה לו במדליות האולימפיות שלו.

הרביעי באוגוסט (August 4th: An Olympic Odyssey)
יום אייקוני באולימפיאדה, ה-4 באוגוסט היה היום שבו האצן ג'סי אוונס השפיל את היטלר באולימפיאדה, פאני בלנקרס-קון שברה את המוסכמות לגבי נשים אתלטיות ואמהות וסקיי בראון הפכה לזוכה הצעירה בהיסטוריה. הסרט מתעד את היום דקה אחרי דקה.

פריז: חיי ספורט (Paris La Vie Sportive)
אגדת הכדורגל תיירי הנרי, שהיה שותף לזכייה המרגשת של צרפת במונדיאל 1998, מנחה את הסדרה בת שני החלקים הסוקרת את ההיסטוריה הספורטיבית של עיר האורות, שלראשונה לאחר מאה שנה, תארח שוב את האולימפיאדה.

האולימפיאדה: הרגעים המוזרים (Strangest Moments)
מבט אל הרגעים ה"מוזרים" והשנויים במחלוקת באולימפיאדה לאורך השנים – דווקא רגעים שבהם הכל השתבש או לא הצליח – איך כוס שמפניה כמעט עלתה לאתלט במדליה, איך גרג לוגניס התגבר על תאונה נוראית וזכה בזהב ואיך קרב סיוף הפך לקטלני.

אולימפיאדה: הרגעים בלתי נשכחים (Unforgettable Olympic Moments)
הסדרה סוקרת את הרגעים הכי אייקונים באולימפיאדות – הפרקים הראשונים עוסקים באולימפיאדות הבלתי נשכחות – סידני, אתונה, בייג'ינג ופרקים נוספים עוסקים בנבחרות הגדולות בכל הזמנים ובקאמבקים שלא יאמנו. 

 

שבוע הכרישים
  רק בדיסקברי+, רק ב- yes

החל מה-15.7 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

שבוע הכרישים חוזר לדיסקברי+ ואיתו תכנים על היצורים הימיים.

כרישטופיה (Sharktopia)
צלילה למעמקי האוקיינוס לפתור את תעלומת הכרישים. 

אזור הסכנה: הכריש הלבן (Great White Danger Zone)
בחינה מקרוב של אחד הטורפים הקטלניים ביותר על כדור הארץ – הכריש הלבן.

פטיש לראש – איפה הן יולדות? (MotherSharker: Hammer Time)
החוקרים דוקטור ג'יימס סולקיווסקי ורבקה קמפבל מנסים לפתור תעלומה – היכן הנקבות ההריוניות של פטישן כד-החרטום יולדות? בעזרת אולטרסאונד וטכנולוגיות ימיות מתקדמות הם מנסים לגלות את מה שחמק מהחוקרים עד היום. 

השארקנדו האמיתי (The Real Sharkano 2024)
לאחר שמפגש קטלני עם כריש שורי שינה לחלוטין את חייו, הפך פול דה גלדר, מוזיקאי וצנחן אוסטרלי, לפעיל למען הצלת הכרישים. כעת הוא יוצא לאי מרחק שתושביו המקומיים סוגדים לכרישים, ולומד מהם כיצד בני אדם וכרישים יכולים לחיות זה לצד זה בשלום.

 

דייג קטלני  – עונה 20

החל מה-14.7 ב- דיסקברי+, רק ב-yes
ושני פרקי ספיישל ב-7.7


הסדרה האהובה והמצליחה של דיסקברי חוזרת בעונה חדשה!
ולעונה ה-20 לא חסכו בדרמה או בדמויות האהובות. בין החוזרים העונה: קפטן ג'ייק אנדרסון, שמאבד את הספינה עליה פיקד כבר עשור והיה מבעליה, הוא מוחל על גאוותו וחוזר למנטור שלו, קפטן סיג האנסון, ולאותה סירה עליה עבד לפני 18 שנים כטירון, עד שיוכל לפקד על סירה חדשה.
קפטן ג'ונתן הילסטראנד חוזר מפרישה אחרי הפתיחה המחודשת של הרד קינג קראב.  עוד חוזרים – סופיה "בוב" נילסן, קפטן קיט קולבורן, קפטן ווילד ביל וג'ייקוב האצ'ינס.  

 

אלכס נגד אמריקה עונה 3
  רק בדיסקברי+, רק ב- yes

כל הפרקים בבינג' החל מה-2.7 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

אלכס גוורנאשלי היא ללא ספק שפית התחרויות האהובה ביותר בארה"ב – היא זכתה בשף הברזל, ניצחה את בובי פליי והפכה ממתחרה לשופטת אהובה בתוכניות האוכל השונות.

בסדרה בכיכובה היא מוכיחה שהיא לא מפחדת להתמודד מול אמריקה – בכל פרק 3 מתחרים ממדינות שונות בארה"ב יתחרו מולה בשני סיבובים. המתחרים מגיעים מרקע ומומחיות קולינרית משותפת, שלרוב שונה מרקע הבישול הצרפתי של גוורנאשלי – כאלו שמומחים בנושאים ספציפיים כמו בשר, טבעוני, קינוחים ועוד.
אלכס מגיעה לתחרות בלי שום ידע מוקדם והמתחרים הם גם אלו שיבחרו את המרכיב העיקרי, את התוספת, את סוג ההגשה (צלחת /מוחזק ביד/לחמניה וכו') וכמה זמן (בין דקה לשעה) יש להם להכנת המנה.

בכל סיבוב המנות נטעמות בטעימה עיוורת על ידי צוות שופטים. המנות מדורגות וכל אחד שיגיע למקום אחרון – כולל אלכס! – יודח בתום הסיבוב הראשון. המנצח יקבע את התנאים לסיבוב הגמר ומי שינצח יזכה ב10 אלף דולר והזכות להגיד שניצח את אלכס.  

בין הסבבים העונה – אלכס תתמודד מול זוכי פרס ג'יימס בירד, מול מתמודדים מאותו איזור גאוגרפי (בין היתר קליפורניה, דרום ארה"ב, הוואי) ומול מומחי תפוחי אדמה, בייקון וסלמון.

הסדרה זכתה למחמאות בשל האסתטיקה הצילומית שלה ושבירת הקיר הרביעי – צלמים, עוזרי במה וכל "מאחורי הקלעים" של התחרות מצולמים וחשופים בסדרה.

 

צ'או וילה – תחרות הבישול האיטלקית עונה 2
  רק בדיסקברי+, רק ב- yes

החל מה-24.7 פרק חדש כל שבוע, ב- דיסקברי+, רק ב-yes

עונה שניה לתחרות הבישול החלומית, שתאפשר לאחד מ-12 שפים מתחרים את ההזדמנות של פעם בחיים – טיול קולינרי מקיף ברחבי איטליה, ולזכות לעבוד וללמוד מהשפים המובילים בארץ המגף. 

אלכס גווארנשלי, בעלת מסעדת Butter בניו יורק, שפית הברזל וכוכבת סדרת הלהיט של דיסקברי+ "אלכס נגד אמריקה" חוזרת להנחות את התוכנית לצידו של שותפה לעונה הראשונה  – השף גייב ברטצ'יני, שף איטלקי (שאף התארח ב"אלכס נגד אמריקה"), בעלים של 4 מחברות הקייטרינג המובילות בקליפורניה.

בעונה זו הם זונחים את הווילה בטוסקנה וגבעותיה המוריקות ויורדים לעבר הים – לחבל פוליה, בדרום-מזרח איטליה, אל עיירת חוף בתולית ולא מתוירת, עם מסורת קולינרית עשירה ומיוחדת ושם הם יגורו בוילה עוצרת נשימה.

השפים המתחילים והשאפתנים, הכוללים בין היתר משתתפים מניו יורק, פיניקס, טקסס, לוס אנג'לס ואפילו שף שומר כשרות ממיאמי, מגיעים לתחרות בה הם ישפטו על יכולתם לשלוט ברזי אומנות הבישול האיטלקי. כל אתגר ילווה בחוויה מקומית עם שורשים במסורת האיטלקית – מסבתות איטלקיות שילמדו אותם איך מכינים צורות שונות של פסטה "מאפס", דרך מאפיה איטלקית מסורתית והכנת ארוחות בית ספר מהקצביה הכי עתיקה באזור – אבל כמיטב מסורת הריאליטי, הם יצטרכו לנווט גם אתגרים, יריבויות, בריתות ואסטרטגיות, שכן מדי שבוע הם יתחלקו לקבוצות, והקבוצה המפסידה תצטרך להדיח את אחד מחבריה.

 

הצצה לעונה: https://youtu.be/UfkSMzvTjXo?si=grFoXra0mxQJQja8

 

דם רע: טיילור סוויפט נגד סקוטר בראון
רק בדיסקברי+, רק ב- yes

החל מ-04/07 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

 

הדוקו בן שני החלקים מציג את הסכסוך בין המגה סטארית טיילור סוויפט לבין טייקון המוזיקה סקוטר בראון.

הדוקו נפתח בשנת 2019 כאשר החברה של בראון רוכשת את הזכויות לששת האלבומים הראשונים של סוויפט. סוויפט, זועמת מכך שכביכול לא ניתנה לה הזדמנות לרכוש בחזרה את המוזיקה שלה, תוקפת את בראון בפומבי ומאשימה אותו בטקטיקות בריונות.

הדוקו מציג את נקודת המבט של סוויפט על כך שהיא מרגישה חסרת כוח ומנוצלת. ומנגד, טענותיו של בראון שטיילור סירבה לנהל משא ומתן וניצלה את קהל המעריצים העצום שלה כדי לתקוף אותו ולגרום למשפחתו לחיות בצל אימה מהקהל שהיא שלהבה.

 

יש לבדוק גם

יולי 2024 בדיסני פלוס

דיסני+ בית הסטרימינג לסרטים וסדרות של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, נשיונל ג'יאוגרפיק, ועוד הרבה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.