יום רביעי , יולי 3 2024
מקסימה, פרטנר TV

יולי 2024 בפרטנר TV

פרטנר TV מזמינה אתכם לגלות עולמות אחרים

 עם סרטי ילדים חדשים, עונות חדשות לסדרות ילדים אהובות וגולת הכותרת: לכבוד יום ההולדת ה- 25 של בובספוג, עונה מיוחדת עם משחק טריוויה אינטראקטיבי.

סדרות חדשות בפרטנר :TV   סדרת דרמת הפשע האיטלקית המצליחה "גומורה"  וסדרת הדרמה הרומנטית "מקסימה". בנוסף, חוויית אקשן במהירות גבוהה עם סרטים מסדרת מהיר ועצבני בכיכובה של גל גדות ווין דיזל.

 

מילה של כלב -SHOW DOGS

 

 

קומדיה פרוותית במיוחד, מהיוצרים של "הדרדסים". כלב משטרתי מדבר ושותפו האנושי (שלא מסתדר עם כלבים), יוצאים למשימה חשאית בתחרות יוקרתית בלאס וגאס.

 

עם: אלן קאמינג, נטשה ליון, וויל ארנט, סטנלי טוצ'י רופול. במאי: רג'ה גוסנל.

 

החל מ- 1 ביולי בפרטנר ילדים, אפיק 6 וב- VOD

 

הדב פדינגטון – PADDINGTON

 

 

סרט ילדים קסום, משעשע ונוגע ללב שכבש את העולם. עלילותיו של פדינגטון: דב מתוק, נבון ודי שובב, המגיע ללונדון מיערות פרו הרחוקים ופוגש משפחה המעניקה לו בית חם.

 

החל מ- 1 ביולי בפרטנר ילדים, אפיק 6 וב- VOD

 

פדינגטון 2 – 2 PADDINGTON

 

 

פדינגטון הדוב האנגלי החמוד חוזר והפעם הוא מתכנן לקנות מתנה יוקרתית לדודתו האהובה שחוגגת את יום הולדתה המאה. העלילה מסתבכת כאשר המתנה שהוא רוצה לקנות, נגנבת מהחנות. 

 

החל מ- 1 ביולי בפרטנר ילדים, אפיק 6 וב- VOD

 

מבוקש – Wanted

 

 

וסלי גיבסון  הוא עובד משרד מתוסכל שחייו משעממים, חברתו בוגדת בו, יש לו בוסית מעצבנת והוא לוקח תרופות נגד חרדה. יום אחד, הוא פוגש את פוקס  שמספרת לו שאביו היה מתנקש שהיה חלק מארגון למתנקשים בשם "האחווה".

 

עם: ג'יימס מקאבוי, מורגן פרימן, אנג'לינה ג'ולי, טרנס סטאמפ, תומאס קרצמאן, קומון, כריס פראט. במאי: טימור בקממבטוב.

 

החל מ-1 ביולי בפרטנר סרטים, אפיק4  וב-VOD

 

צוות צבי- עונה 3 – Deer Squad

 

 

צוות צבי יוצאים משתמשים בכוחות המיוחדים שלהם כדי לעזור לחברים, ופוגשים בחברה חדשה עם כוחות הקריסטל שמצטרפת לצוות שלהם. החבורה צריכה לעבוד יחד כדי לפתור את הבלגן שסר סטיל עושה בעיר, ולהתגבר על מכשולים.

 

החל מ- 2 ביולי  ב- VOD

 

רופא ללא גבולות עונה 3 – 3Transplant 

 

 

דרמת בית חולים. בעונתה השלישית של הסדרה באש חייב לקבל כמה החלטות קשות בנוגע להמשך חייו בקנדה. מאגס מתאקלמת במחלקת הקרדיולוגיה, ומטופלים חדשים מגיעים לטיפול תחת ידיהם של הצוות המסור וחושפים סיפורי חיים מרתקים.

 

החל מ-4 ביולי בפרטנר סדרות, אפיק 3  וב-VOD

 

מקסימה – Maxima

 

 

דרמה רומנטית המתארת את סיפור אהבתם של מקסימה זורגואיטה הארגנטינאית ויורש העצר ההולנדי, הנסיך וילם-אלכסנדר. הסדרה עוסקת רבות בדרך שבה הרקע הפוליטי של אביה של מקסימה פגע באירוסין המסוקרים של השניים.

 

החל מ-4 ביולי בפרטנר סדרות, אפיק 3  וב-VOD

 

איש הקוף – Monkey Man

 

אקשן. צעיר אנונימי יוצא למסע נקמה נגד המנהיגים המושחתים שרצחו את אמו וממשיכים להקריב באופן שיטתי את העניים וחסרי האונים.

 

עם: דייב פטאל, שרלטו קופלי, פיטובאש טריפאטי, סובהיטה דהוליפלאה. במאי: דב פאטל.

 

החל מ-4 ביולי להשכרה בVOD

 

מקס סטיל – Max Steel

 

 

אקשן. עם שובו של מקס לעיר ילדותו, הוא מגלה שיש לו כוחות-על מסתוריים ורבי עוצמה. לעזרתו מגיע יצור מכוכב אחר, שעוזר לו לממש את ייעודו כגיבור על.

 

עם: אנדי גרסיה, אנה וייהפנייה, מריה בלו, בן וינצ'ל, ג'וש ברנר, מייק דויל. במאי: סטיוארט הנדלר.

 

החל מ-4 ביולי בפרטנר סרטים, אפיק4  וב-VOD

 

מהיר ועצבני 7  – Furious 7

 

 

אקשן. חברי הצוות של דום חוזרים לחיות כאזרחים שומרי חוק, אך מעבר לפינה אורבת להם סכנה. פושע קשוח שמתכנן נקמה על כך שהרגו את אחיו. 

 

עם: פול ווקר, קודי ווקר, וין דיזל, ג'ורדנה ברוסטר, מישל רודריגז, דוויין ג'ונסון, ג'ייסון סטיית'האם, גל גדות. במאי: ג'יימס ואן.

 

החל מ-4 ביולי בפרטנר סרטים, אפיק4  וב-VOD

 

מהיר ועצבני 8- The Fate of the Furious

 

 

אקשן בכיכובם של וין דיזל, דוויין ג'ונסון וג'ייסון סטאת'ם. אחרי המשימה האחרונה, התפזרו חברי הצוות לדרכם, אך כשאשה מסתורית מכריחה את דום לבגוד בחבריו, הם חייבים ולשוב ולאחד כוחות. 

 

עם: וין דיזל, מישל רודריגז, דוויין ג'ונסון, ג'ייסון סטיית'האם, טייריס גיבסון, לודאקריס, קורט ראסל, סקוט איסטווד, הלן מירן, נטלי עמנואל, כריסטופר היבג'ו, שרליז ת'רון, גל גדות. במאי: פ. גארי גריי.

 

החל מ-4 ביולי בפרטנר סרטים, אפיק4  וב-VOD

 

מהיר ועצבני 9- F9

 

 

אקשן, התשיעי בסדרת שוברי הקופות. השלווה בחייו של דום טורטו ומשפחתו מופרת כשעליו לעצור מזימה בינלאומית שרוקם מתנקש מסוכן בשם ג'ייקוב שבמקרה הוא אחיו הצעיר והמנוכר של דום…

 

עם: וין דיזל, לוקאס בלאק, מישל רודריגז, טייריס גיבסון, לודאקריס, ג'ורדנה ברוסטר, סונג קאנג, נטלי עמנואל, ג'ון סינה, שרליז ת'רון, הלן מירן, גל גדות. במאי: ג'סטין לין.

 

החל מ-4 ביולי בפרטנר סרטים, אפיק4  וב-VOD

 

פלא-Wonder 

 

 

דרמה נוגעת ללב המבוססת על רב מכר. אוגי נולד עם מחלה נדירה שמותירה עיוות חמור בפניו. לאחר שנים של חינוך ביתי מחליטים הוריו לשלוח אותו לבית ספר רגיל.

 

עם: ג'וליה רוברטס, אוון וילסון, ג'ייקוב טרמבלי, איזבלה וידוביץ', נואה ג'ופ. במאי: סטיבן צ'בוסקי.

 

החל מ-11 ביולי בפרטנר סרטים, אפיק4  וב-VOD

 

משלוח מסוכן- The Courier

 

 

מותחן פשע מסחרר. שליחה למקרים מיוחדים רוכבת על אופנוע ברחבי לונדון. עליה להעביר חבילה דחופה לסוכנת חשאית, אך מגלה שהמשלוח הוא בעצם פצצת זמן מתקתקת.

 

עם: אולגה קורילנקו, גרי אולדמן, דרמוט מולרוני, ויליאם מוזלי, קאלי טיילור.  במאי: זאקרי אדלר.

 

החל מ-11 ביולי בפרטנר סרטים, אפיק4  וב-VOD

 

מגי Maggie

 

 

דרמת מתח. מגפה קטלנית משתוללת בעולם וגורמת לכל מי שבא במגע עם הנגיף להפוך לאדם מסוכן וקטלני. אב מסור שמגלה שבתו האהובה נדבקה, מסרב לנטוש אותה.

 

עם: ארנולד שוורצנגר, אביגייל ברסלין,  ג'ואלי ריצ'רדסון, ברייס רומנו. במאי: הנרי הובסון. 

 

החל מ-11 ביולי בפרטנר סרטים, אפיק4  וב-VOD

 

תפוס את הכלה – Runaway Bride  

 

 

קומדיה רומנטית בכיכובם של ג'וליה רוברטס וריצ'רד גיר. עיתונאי מפרסם כתבה על בחורה הנוטשת את בעליה מתחת לחופה. כאשר הוא מפוטר בעקבות הכתבה, הוא יוצא לסקר את חתונתה הבאה.

 

עם: ג'וליה רוברטס' ריצ'רד גיר' ג'ואן קיוזאק, הקטור אליזונדו, כריסטופר מלוני. במאי: גארי מרשל.

 

החל מ-11  ביולי בפרטנר סרטים, אפיק4  וב-VOD

 

איימי ויינהאוס BACK TO BLACK – Back To Black

 

ביוגרפיה. הסיפור יוצא הדופן של עלייתה המוקדמת של איימי ווינהאוס לתהילה ויצירת אלבומה פורץ הדרך, Back to Black. הסרט מסופר מנקודת מבטה של ​​איימי ובהשראת מילותיה האישיות העמוקות, עוקב אחר האישה המדהימה שמאחורי התופעה ומערכת היחסים הסוערת במרכזו של אחד האלבומים האגדיים ביותר בכל הזמנים.

 

עם: מריסה אבלה, ג'ק אוקונל, אדי מארסן, לזלי מנוויל. במאית: סם טיילור-ג'ונסון.

 

החל מ-11 ביולי להשכרה בVOD

 

סיפור הברווזים – Migration

 

אנימציה. מבית היוצר של המיניונים, מזמינה אתכם לטיסה אל הריגוש של הלא נודע עם חופשה משפחתית מצחיקה ומלאת נוצות מאין כמותה בקומדיה מקורית וחדשה עמוסת אקשן

 

החל מ-11 ביולי להשכרה בVOD

 

מלכת השלג והנסיכה – The Snow Queen And The Princess

 

הגיבורים האהובים חוזרים בסרט חדש מלא קסם, הומור והרפתקאות! איילה, בתה של מלכת השלג, משחררת בטעות את רוחות הקרח המסוכנות ממאסרם באגם גאו. הרוחות תוקפות את העיירה בה גרים גיבורינו האהובים גרדה וקאי ומקפיאות את כל מי שעומד בדרכן. כדי לתקן את המצב איילה וחבריה יוצאים למסע מסוכן ,מלא אקשן המשלב בתוכו אומץ ,אחדות וקסם שנוצר כשחברות פוגשת הרפתקה.

 

החל מ-11 ביולי להשכרה בVOD

 

אסטריקס ואובליקס הממלכה התיכונה – Asterix

 

 

קומדיה הרפתקאות לכל המשפחה. בתו היחידה של הקיסר הסיני האן זואנדי בורחת מהנסיך המעיק ששודך לה בעזרתם של הגאלים, וביחוד בעזרתם של הלוחמים האמיצים אסטריקס ואובליקס.

 

עם: גיום קאנה, זלאטן איברהימוביץ',ז'יל ללוש. במאי: גיום קאנה.

 

החל מ- 11 ביולי בפרטנר ילדים, אפיק 6 וב- VOD

 

למעלה והרחק – Up and away

 

 

מבוסס על סיפורי אלף לילה ולילה, הודג'ה הוא ילד שרוצה לראות עולם, הוא לווה שטיח מעופף, אך בתמורה חייב למצוא יהלום. בעקבותיו דולק סולטן שרוצה את השטיח המעופף לעצמו.

 

החל מ- 11 ביולי בפרטנר ילדים, אפיק 6 וב- VOD

 

גומורה – עונות 1-5Gomorrah 

 

 

דרמת פשע איטלקית. עוקבת אחר סיפורו של ארגון הפשע האכזרי מנאפולי ומתמקדת בצ'ירו, חייל משופשף, יעיל ונאמן מאנשיו של דון פייטרו סבסטנו, אחד הבוסים הגדולים והאימתניים של "קאמורה" בעיר ודמות מפתח נוספת בסדרה, יחד עם אשתו התכליתית אִימה ועם בנם הבוגר והמפונק ג'נרו.

 

החל מ-15 ביולי בפרטנר סדרות, אפיק 3  וב-VOD

 

קפטן סנטיאגו עונה  2 Santiago Of The Seas – 

 

 

סנטיאגו הקטן חושף את המצפן העתיק של קאפיטן קאלברה, הפיראט הטוב של הים הגדול. בעזרת המצפן ושותפיו סנטיאגו יוצא למסעות בספינת הפיראטים של הקאפיטן ומנסה להביס את הפיראטים הנבזים שמאיימים על העולם. 

 

החל מ- 15 ביולי  ב- VOD

 

ערוץ ההומור

 

 

הכירו את ערוץ ההומור, 8 בשלט, ערוץ קומדיות ישראלי, המשדר 24 שעות ביממה את הקומדיות המצחיקות, האהובות והמצליחות ביותר בישראל.

רמזור, צומת מילר, שנות ה – 80, הפרלמנט, חברות, סברי מרנן, החיים זה לא הכל, אחד העם 1, נבסו ועוד.

הערוץ ייפתח לצפייה החל מ- 15-31 ביולי ללא תוספת תשלום. 

 

החל מ-15 ביולי בפרטנר, אפיק 8

 

ספוג מאסטר 2024

 

לכבוד יום ההולדת ה- 25 של בובספוג, משחק הטריוויה האינטראקטיבי מבית ניקלודיאון מגיע לפרטנר TV .וזו ההזדמנות שלכם להוכיח שאתם יודעים ה-כ-ל על בובספוג! הפעילו את המצלמה בטלפון הנייד, סרקו את קוד ה-QR על המסך ותוכלו לענות על השאלות שיופיעו על המסך בזמן שידור הפרק, לשחק מול שחקנים נוספים בזמן אמת ולהוכיח שאתם הספוגמאסטר הבא של ישראל!

 

החל מ-18  ביולי ב- VOD

 

מר הולמס – MR. HOLMES 

 

 

דרמת פשע. שרלוק הולמס (איאן מק'קלן) פרש מזמן וסמוך לסוף חייו, מתמודד עם זיכרון לא אמין וחייב לסמוך על בנה של עוזרת הבית שלו כשהוא חוזר על המקרה שעדיין לא פתור שהוביל לפרישתו.

 

עם: איאן מקלן, לורה ליני, האטי מוראהן, היריוקי סנאדה, פטריק קנדי. במאי: ביל קונדון.

 

החל מ-18 ביולי בפרטנר סרטים, אפיק4  וב-VOD

 

טנגו שלום – Tango Shalom

 

 

דרמה קומית מוזיקלית. רב חסידי וחובב ריקודים מחליט להירשם לתכנית ריקודי טנגו נושאת פרסים כדי להציל את בית הספר העברי שלו. הבעיה היא שבשביל טנגו צריך שניים והרב החביב שומר נגיעה…

 

עם: ג'וס לניאדו, קרינה סמירנוף, רנה טיילור, לייני קזן, ג'וסף בולוגנה. במאי: גבריאל בולוגנה.

 

החל מ-18 ביולי בפרטנר סרטים, אפיק4  וב-VOD

 

קרב אוויר- Air War

 

סרט מלחמה, דרמה ופעולה ישראלי שסובב סביב מבצע מוקד של חיל האוויר הישראלי בפתחה של מלחמת ששת הימים, בו השמיד חיל האוויר ביום אחד את חילות האוויר של מצרים, סוריה וירדן, דרך סיפורם האישי של שני טייסי קרב עם בעיות אגו.

 

עם: מאור שוויצר, דניאל ליטמן ליהי קורנובסקי, גילי איצקוביץ, גל אמיתי, בן סלע, אמיר שורוש.  במאי: רועי הורנשטיין.

 

החל מ-18 ביולי להשכרה בVOD

 

הקרב על אמריקה -Civil War

 

מותחן פעולה. כשנשיא ארה"ב מתבצר בבית הלבן, עימות צבאי מתלקח בכל רחבי היבשת. לאחר מתקפה קטלנית ברחובות ניו-יורק יוצאת קבוצת צלמי עיתונות למסע נועז לעבר וושינגטון הבירה. במירוץ נגד הזמן, תחת אש, הרס וחורבן, תנסה החבורה להגיע לבית הלבן לפני חיסולו של הנשיא, כדי לחשוף את האמת מאחורי הקרב על אמריקה

עם: קירסטן דאנסט, ואגנר מורה, סטיבן מקינלי הנדרסון, קיילי ספני, ג'סי פלמונס, ניק אופרמן, קארל גלוסמן, סוניה מיזונו, ג'וניקה ט. גיבס. במאי: אלכס גרלנד.

 

החל מ-18 ביולי להשכרה בVOD

 

לאסי 2 הרפתקה חדשה – Lassie 2: A New Adventure

 

לאסי, פלו וחבריהם החדשים יוצאים להרפתקה באזור הציורי של דרום טירול. כשסדרת היעלמויות של כלבים גזעיים מתרחשת בכפר ופיפה חברתה הטובה של לאסי נגנבת, הגיבורים הצעירים יוצאים לתפוס את הגנבים ולהציל את פיפה, תוך שהם מגלים לאורך הדרך את המשמעות האמיתית של ידידות ואומץ

 

החל מ-18 ביולי להשכרה בVOD

 

בכורה :תעלול של משלוח- The Big Trip 2

 

 

אנימציית הרפתקאות. המשך ללהיט "תעלול של טיול". צמד החברים מהג'ונגל, הדוב מיק מיק ואוסקר הארנב יוצאים להרפתקה מסמרת שיער בכדור פורח, כדי לאתר את הוריו של גור דוב גריזלי קטן ונטוש.

 

החל מ- 25 ביולי בפרטנר ילדים, אפיק 6 וב- VOD

 

הכפיל -The Fall Guy

 

קומדיית אקשן. כפיל ופעלולן וותיק שעזב את העסק שנה קודם לכן כדי להתמקד בבריאותו הפיזית והנפשית. הוא מוצא את עצמו חוזר אל עסקי השעשועים כאשר כוכב בינלאומי בסרט אולפנים ענק – בבימויו של האקסית שלו, ג'ודי מורנו, נעלם מסט הצילומים. ככל שהמסתורין סביב היעלמות הכוכב הנעדר גדל – קולט מוצא את עצמו נשאב למזימה מרושעת שעתידה לדחוף אותו לקצה תהום מסוכנת יותר מכל פעלול

עם: ראיין גוסלינג, אמילי בלאנט, אהרון טיילור-ג'ונסון, סטפני הסו, וינסטון דיוק, האנה וודינגהם, טרסה פאלמר. במאי: דייוויד ליץ'.

 

החל מ-25 ביולי להשכרה בVOD

 

נערת  הדרקון  – DRAGON GIRL

 

 

שרה – פליטה צעירה הנמצאת במנוסה – מתיידדת עם דרקון צעיר ואבוד, היא חוברת לחנון וביחד הם יוצאים למסע על מנת להחזיר את הדרקון הביתה, בדרך הם יוצאים לקרב עם מנהלי בית הספר, המשטרה וחבורות בריונים, המסע להחזרת הדרקון הופך להרפתקת חייהם.

 

החל מ- 25  ביולי בפרטנר ילדים, אפיק 6 וב- VOD

 

טדי הדב – TEDDY’S CHRISTMAS 

 

 

נחת חג המולד נופלת על העיירה הקטנה, אבל בשוק חג המולד יש פעילות קדחתנית. מריאן מגלה דובי במדף העליון. האם הוא חי? מריאן חייבת להשיג את הדובון. אבל טדי רוצה להגיע למשפחה עשירה.

 

החל מ- 25 ביולי בפרטנר ילדים, אפיק 6 וב- VOD

 

יש לבדוק גם

יולי 2024 בדיסני פלוס

דיסני+ בית הסטרימינג לסרטים וסדרות של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, נשיונל ג'יאוגרפיק, ועוד הרבה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.