יום חמישי , יולי 4 2024
יולי 2024 בערוצי הסדרות של HOT

יולי 2024 בערוצי הסדרות של HOT

 

הקללה
The Curse


בלעדי רק ב-HOT!

החל מה-10.7 כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-23.7 בימי שלישי ב-22:00 ב-HOT HBO

crs_us_s01_sp_hero_landscape_2880x1620_0.jpg

בלעדי רק ב-HOT!

"הקללה", דרמה קומית-סאטירית שנוצרה ונכתבה על ידי המועמד לפרס ה"אמי" נייתן פילדר ("חזרה גנרלית") ובני ספדי ("אופנהיימר") אשר גם מככבים בה לצד זוכת פרס האוסקר אמה סטון ("מסכנים שכאלה"). הסדרה זכתה לציון 94 באתר Rotten Tomatoes והוכרזה כאחת הסדרות הטובות ביותר לשנת 2023.

עלילת הסדרה מספרת את סיפורם של וויטני (סטון) ואשר (פילדר) סיגל, זוג צעיר וצדקני היוצר סדרת דוקו חדשה שעוסקת במתן סיוע לקהילה קטנה וחסרת אמצעים בניו מקסיקו. אך החלום הוורוד של זוג היוצרים, הופך במהרה לחלום בלהות כאשר מפיק הסדרה המפוקפק רואה בה הזדמנות מסחרית ומתחיל לשנות אותה. בעודם מתמודדים עם אתגרים רבים ובתוך כל הקשיים הניצבים בפניהם, אמה ואשר מנסים למצוא את הדרך לשמור על חיי הנישואים והזוגיות ולהפוך להורים.

בסדרה משתתפים גם המועמד לפרס האוסקר ברקהאד עבדי ("קאסל רוק"), המועמד לפרס ה"אמי" קורבין ברנסן ("פרקליטי אל איי"), אוסקר אבילה ("פינץ'"), קונסטנס שולמן ("כתום זה השחור החדש") ועוד.

המרטש מיורקשייר: המצוד
The Long Shadow


בלעדי רק ב-HOT!

החל מה-2.7 כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

ובימי שלישי ב-20:30 ב-HOT3

2-84b8576e9e5aaf7ec592fbbc344c0e0f.jpg

בלעדי רק ב-HOT!

המרטש מיורקשייר: המצוד" ("The Long Shadow") היא דרמת פשע זוכת פרס הבאפט"א המבוססת על סיפור לכידתו של הרוצח הסדרתי פיטר סאטקליף הידוע לשמצה בכינויו "המרטש מיורקשייר". הסדרה נכתבה על ידי ג'ורג' קיי ("לופין") וביים אותה לואיס ארנולד ("כלואים").

את קאסט הסדרה מובילים טובי ג'ונס ("החפרפרת"), ג'ק דים ("לגדול בלי בושה"), כריס היטשן ("אל תוציא מילה"), לי אינגלבי ("סוג א'") ומייקל מקלהטון ("משחקי הכס").

עלילת הסדרה מתרחשת בשנות השבעים האפלות של בריטניה. "המרטש מיוקשייר", אחד הרוצחים הסדרתיים הידועים לשמצה מזעזע את האומה כולה במסע רציחות אכזרי של נשים רבות מתעשיית המין. החוקר דניס הובאן (ג'ונס) הנקרא לפענח את תיקי הרצח המורכבים, נתקל באתגרים רבים מצד מערכת החוק הפטריארכלית של אותם הימים. במירוץ בלתי נלאה להשגת הצדק, הובאן נחוש לחשוף את זהות הרוצח הקטלני ולהביאו לדין. הסדרה שופכת אור על צדדיה האפלים של החברה הבריטית בתקופה מוכת אלימות ואפליה ועל אדם נחוש אחד העושה כל שביכולתו בכדי להגיע לחקר האמת.

בנוסף משתתפים בסדרה המועמד לפרס הבאפט"א דייוויד מוריסי ("בריטניה"), קלואי האריס ("הסיפור של טראוטמן"), סטיבן וודינגטון ("אנצ'רטד"), המועמד לפרס ה"אמי" טובי ג'ונס ("אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל"), ליז וייט ("בלתי נשכח"), ג'סמין לי ג'ונס ("סוחרי הכאב"), ליאם גריגן ("סנדיטון") ועוד.

צוות הצלה – בית הספר לשוטרים ולשוטרות 2
Little Police Academy S2


תאריך עלייה מדויק יפורסם בהמשך

_____ ____ 1 ______ ______.jpg

אחרי ההצלחה של העונה הראשונה, "צוות הצלה – בית הספר לשוטרים ולשוטרות" חוזרת לעונה נוספת!

דן דן המפקד ושירה השוטרת ממשיכים לנהל את בית הספר לשוטרים ולשוטרות, שיש בו כמה צוערים מעולים וגם צוער אחד קצת אחר – פגע רע. פגע אמנם רוצה מאוד להשתפר ולהיות יופי של שוטר, אבל הוא לא יודע להתאפק… גם בעונה השנייה, הוא ממשיך לעשות מעשים שאסור ומסתבך עם רב הסמל המהולל שלא אוהב באלגן בכלל בכלל. אז הלו הלו צוערים – הלו הלו מוכנים! הלו הלו צוערות – להיות הכי טובות! בבית הספר לשוטרים ולשוטרות!

הקיסרית סיסי 3
SISI 3


בלעדי רק ב-HOT!

החל מה-15.7 כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

ובימי שני ב-20:30 ב-HOT3

f06ad21f-c694-4c28-9e3f-8e4dc22ca814.jpg

בלעדי רק ב-HOT!

"הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת על סיפור חייה של קיסרית אוסטריה, "סיסי". הסדרה נכתבה על ידי היוצרים אנדראס גוצטרוברט קראוזה ("Open Desert") ואלנה הל ("Benzin") ובוימה על-ידי הבימאי סוון בוסה ("Dark Woods").

את קאסט הסדרה מובילים ג'ניק שומן ("מרכז העולם"),דומיניק דבנפורט ("רכבת לילה לליסבון") דיוויד קורבמן ("Stralsund") ומרקוס גריסר ("Wildbach").

עלילת הסדרה עוקבת אחר חייה המרהיבים של קיסרית אוסטריה, אליזבת' (דבנפורט). הקיסרית המוכרת בכינוייה "סיסי", גדלה כדוכסית בווארית, נערה צעירה וחסרת מעצורים אשר פוגשת בקיסר אוסטריה יפה התואר, פרנץ (שומן) ומתאהבת עד מעל הראש. לאחר רומן ממושך, השניים מחליטים להינשא וסיסי הופכת לקיסרית אוסטריה. בעודה מתמודדת עם אתגרי המלוכה הרבים הניצבים בפניה, סיסי מבססת את מעמדה והופכת לקיסרית חלוצה, מודרנית, מלאה בכריזמה וביטחון עצמי אשר מתווה דרך לנשים רבות ולאירופה כולה ובכך הופכת לקיסרית אוסטריה האייקונית.

בעונה השנייה סיסי ופרנץ הופכים להורים ליורש העצר החדש, אך התקופה שאמורה להיות המאושרת בחייהם מהולה בפחדים רבים כאשר ביסמרק מאיים להוביל את אוסטריה למלחמה. בעודה נאלצת לנווט בין חייה הדיפלומטיים לצד היותה אם טרייה ואישה תומכת לבעלה הלוחם, סיסי נתקלת בקשיים רבים המערערים את עולמה.

העונה השלישית מתרחשת על רקע מרד הפועלים האלים בוינה, סיסי, החוששת לשלום בנה הנסיך רודולף בן ה-9, מחליטה לפעול למען ביטחונו ובניגוד לרצונו של בעלה הקיסר פרנץ, היא מפנה עורף לארמון המלכות ובורחת עם רודולף לאי שקט בדרום צרפת. עם התערערות מעמדה של משפחת המלוכה ברחבי אירופה, סיסי ופרנץ עומדים בפני המבחן הגדול והמכריע ביותר שנאלצו לעבור עד כה.

עוד משתתפים בסדרה טניה שליף ("הנפילה"), דזירה נוסבך ("קפיטני"), ג'ובאני פוניאטי ("The Last Night") בוריס אליינוביץ' ("הגמד השביעי") ועוד.  

האמת
Fallen


בלעדי רק ב-HOT!

החל מה-22.7 כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-22.8, ימי חמישי ב-22:00 ב- HOT HBO

1200x675mf.jpg

בלעדי רק ב-HOT!

"האמת" ("Fallen") היא דרמת מתח שוודית שנוצרה ונכתבה על-ידי יוצרת הסדרה המועמדת לפרס הבאפט"א "הגשר", קמילה אלגרן ("הגשר") לצד מרטין אספוג ("The Crossing") ואלכס חארידי ("עיניים כחולות") אשר גם ביים אותה לצד ליני רוקסהיים ("פעם בחיים").

את קאסט הסדרה מובילים סופיה הלין ("הגשר"), הדה סטירנסטד ("The Restaurant"), האקאן בנגטסון ("The Hunt for a Killer") וקייסה ארנסט ("My Perfect Family").

עלילת הסדרה עוקבת אחר השוטרת, אייריס ברומן (הלין) המתמודדת עם מותו המפתיע של בעלה ומחליטה לנסוע לדרום שבדיה לבית הפרברים הפסטורלי של אחותה, קטיס (סטירנסטד). במקביל, אייריס מונתה לראש צוות החקירה של תיק רצח ישן שאירע באזור ומנסה להגיע לחקר האמת תוך כדי שמתמודדת עם אתגרים רבים, טראומה אישית ויחסיה המורכבים עם אחותה.

בנוסף משתתפים בסדרה האנה אולרסטאם ("נערת ליווי"), פטר גרדינר ("Hamilton: In the Interest of the Nation"), יוהנס לאסן ("חטיפה ברכבת התחתית"), יואקים סלקוויסט ("מבצע סרטן שחור") ועוד.

מסונוורת 2
Blinded 2


בלעדי רק ב-HOT!

החל מה-7.7 כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה25.8, ימי ראשון ב-20:30 ב-HOT3

p22068774_b_h8_ac.jpg

בלעדי רק ב-HOT!

"מסונוורת" ("Blinded")  היא דרמת מתח פיננסית, המתרחשת בשוודיה ומבוססת על מאורעות אמיתיים. הסדרה נכתבה  על ידי היוצרים יספר הארי וינס יונסון ("כסף קל 3:חיים מפוארים") אשר גם ביים אותה.

את קאסט הסדרה מובילים ג׳וליה רגנארסון ("הגשר"),מתיאס וארלה ("כסף מהיר") וג'וליה דופניוס ("מחפשת את ברגמן").

עלילת הסדרה עוקבת אחר בי פרקס (רגנארסון), כתבת פיננסים אמביציוזית שמזהה פעילות חשודה בבנק המסחרי הגדול בשטוקהולם ופותחת בחקירה, כאשר רוב החצים מופנים אל מנהל הבנק הבכיר והכריזמטי, פטר רות' (וארלה). אך העלילה מסתבכת כאשר בי ופטר, האיש שהיא אמורה לחשוף, מתאהבים ומנהלים רומן סוער שמטשטש את הגבולות המקצועיים. בי נקרעת בין שני העולמות- המקצועי והאישי ובוחנת האם עליה להמשיך בחקירה ולהכניס את פטר למאסר או האם עליה לבחור באהבה על פני הצדק?

העונה השנייה מתרחשת כשנה וחצי לאחר שבי הצליחה להביא לקריסתו של הבנק המסחרי הגדול וכעת מציבה לעצמה מטרה חדשה- לחשוף את פעילותיו הפליליות של תאגיד הענק "Easy".  בעודה מתכננת את המתקפה על התאגיד, פטר, משתחרר מהכלא ושב לחייה. אך למרבה ההפתעה, מסתבר שפטר מעורב גם הוא בפעילויות לא חוקיות בתוך אותו תאגיד שבי שואפת להפיל, דבר המקשה עליה לנווט בין מאבקה כנגד התאגיד לבין רגשותיה המעורבים כלפי פטר.

עוד משתתפים בסדרה וינסנט וטרגרן ("כוח עליון"), כריסטיאן ונברג, ליזט פאגלר ("אנשים אמיתיים"), אלבין גרנהולם ("ח'ליפות") ועוד.  

גוליית
Goliath


בלעדי רק ב-HOT!

החל מה-1.7 כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

1920x1080_Goliath_S1_KeyArt_TwoLayered.jpg

בלעדי רק ב-HOT!

"גוליית" ("Goliath") היא דרמה משפטית שנוצרה על ידי היוצר זוכה פרס ה"אמי" דייוויד אי קלי ("שקרים קטנים גדולים") לצד ג׳ונת׳ן שפירו ("Just Legal"). את פרקי הסדרה ביים הבימאי לורנס טרילינג.

את קאסט הסדרה מובילים זוכה האוסקר בילי בוב תורנטון ("ארמגדון"), נינה אריאנדה ("מיליארדים"), טניה ריימונד ("מלקולם באמצע") ודיאנה הופר ("Bit").

עלילת הסדרה עוקבת אחר בילי מקברייד (תורנטון), עורך דין שהיה לו הכל- משרד עורכי דין מצליח, משפחה אוהבת ומוניטין רב. אך במרוצת השנים, חייו החלו להתפרק: הוא פוטר ממשרדו, אשתו עזבה אותו והוא נותר חסר כל. במסעו להשיב את  כבודו האבוד  מקברייד יוצא במרדף משפטי אחר תאגידים "גולייתים" ענקיים ומושחתים, בתקווה שיצליח להפיל אותם ולטהר את שמו.

עוד משתתפים בסדרה זוכה האוסקר המנוח ויליאם הרט ("קונדור"), ג'ולי בריסטר ("הבחורה החדשה"), אנה דה לה רגוארה ("נרקוס"), שלבי ראבארה ("סטיבן יוניברס"), מארק דופלאס ("קריפ"), המועמדת לפרס ה"אמי" מריה בלו ("NCIS"), אוליביה ת'ירלבי ("ישנן בנות: הדור הבא"), המועמד לאוסקר ברוס דרן ("היו זמנים בהוליווד"), המועמדת לפרס ה"אמי" מולי פארקר ("דדווד"),ג'פרי ארנד ("500 ימים עם סאמר"),שרה וינטר ("24"),ג'נה מאלון ("היטלר: עלייתו של הרשע")  ועוד.

אבודות בנהר
Riviere Perdue


בלעדי רק ב-HOT!

החל מה18.7 כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

ובימי חמישי ב- 20:30 ב- HOT3

h1 (1).jpg

בלעדי רק ב-HOT!

"אבודות בנהר" ("Riviere-Perdue") היא דרמת מתח צרפתית בת שישה פרקים, המהווה עיבוד לסדרה הספרדית "La Caza Monteperdido" שנכתבה על-ידי לואיס מויה ואגוסטין מרטינז. הסדרה נוצרה על-ידי סילביין קארון ואלזה וואסור ("The Cage") ובוימה על-ידי  ז'אן כריסטוף דלפיאס ("Le Code").

את קאסט הסדרה מובילים ברברה קבריטה ("Luther"), ניקולאס גוב ("היפה והחיה") ואודיל ווילמן ("המפצחת").

עלילת הסדרה מתרחשת בכפר קטן ושלו הממוקם בלב הרי הפירנאים שבצרפת ומספרת את סיפור היעלמותן הפתאומי של שתי הנערות הצעירות, אנה ולוסי שנעלמו עקבותיהן לפני חמש שנים והותירו אחריהן את תושבי הכפר המומים ומפוחדים. לתדהמת כולם, אנה מתגלה בחיים בעקבות תאונת דרכים אקראית שהייתה מעורבת בה וקפטן אליקס ברג, מפקדת משטרת באלתוס, רואה בכך הזדמנות לפענח את התעלומה ולמצוא גם את לוסי, חברתה שנחטפה עימה ועדיין נעדרת. החקירה מסתבכת כאשר אנה מסרבת לשתף פעולה ולעזור למשטרה למצוא את חברתה הנעדרת ואילו הכפר השלו והפסטורלי מתגלה כאפל ומסתורי.

עוד משתתפים בסדרה  אנליז היסם ("בחורה זהב"), ברונו דברנד ("Cain"), פטריק דקאן ("Gloria") ועוד.

כל הכסף הזה
The Oil Fund


החל מה-24.7, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

ובימי רביעי ב-20:30 ב-HOT3

307c54a9-1c19-3153-8912-3f080665f192.jpeg

"כל הכסף הזה" ("The Oil Fund") היא דרמה קומית נורווגית שנכתבה על-ידי הראלד זווארט ("קראטה קיד") שגם ביים אותה ביחד עם פטר הולמסן ("האדם השנים עשר").

בסדרה מככבים האקון תורסטנסן נילסן ("האדם השנים עשר"), אוולין רסמוסן אוסזואה ("Blasted"), סטלה זראט ("דיסטופיה"), קת׳רין תורבורג יוהנסן ("האדמה רועדת"),תומס גולסטאד ("Cadaver") ועוד.

העלילה עוקבת אחר קבוצת משקיעים אשר עובדים עבור קרן פנסיה נורבגית שמטרתה להשקיע כספים מהכנסות של מיסי תעשיית הנפט והגז של המדינה למען ביטחון כלכלי לפנסיונרים בגיל פרישה, הקמת מערכת בריאות מסובסדת ותנאים סוציאליים רבים אחרים. הסדרה מספקת לנו הצצה פנימית להתנגשויות וחיכוכים בין שני העולמות, שוקי ההון והשירות הציבורי ועל הקשיים העולים מתוך השקעות כספיות תחת פיקוחה של ועדת האתיקה הקשוחה בנורבגיה.

מופע שנות ה-70
That 70's Show


כל העונות יעלו במהלך חודש יולי ב-HOT VOD ו-NEXT TV

ובשידור יומי בערוץ HOT comedy

70s-1140x641.jpg

"מופע שנות ה-70" ("That 70's Show") היא קומדיית מצבים, זוכת פרס ה"אמי" שכבשה את לב צופיה בכל רחבי העולם . את הסדרה יצר המועמד לפרס ה"אמי"  מארק ברזיל ("דאבל דראגון") לצד זוג היוצרים המוכשר זוכי פרס ה"אמי" בוני וטרי טרנר ("עולמו של וויין") .את פרקי הסדרה ביים המועמד לפרס ה"אמי"  דייוויד טראנליאר ("Misery Loves Company").

את קאסט הסדרה מובילים טופר גרייס ("ספיידרמן 3"), לורה פריפון ("כתום זה השחור החדש") מילה קוניס ("ידידים פלוס"), אשטון קוצ'ר ("שני גברים וחצי"), דני מסטרסון ("יס מן") ווילמר ולדראמה ("NCIS:הוואי").

עלילת הסדרה מתמקדת בקבוצת מתבגרים החיים בעיירה הבדיונית "פוינט פלייס" שבוויסקונסין במהלך שנות ה-70. העלילה עוקבת אחר מערכות היחסים המורכבות והרומנים המתפתחים ביניהם כאשר הבולטים ביניהם הם בין אריק פורמן הציני והחנון לבין דונה פינסיוטי האינטליגנטית והפמיניסטית,  מייקל קלסו הנאה והטיפש וג'קי ברקהארט השטחית, והקשר בין ג'קי לסטיבן הייד הציני והמרדן. דמות בולטת נוספת בסדרה היא "פז" במסעו המתמשך למציאת אהבה אמיתית.

בסדרה משתתפים גם קורטווד סמית' ("תחיית המתים"), דברה ג'ו ראפ ("חברים"),טניה רוברטס המנוחה ("רצח בעיניים"), טומי צ'אנג ("נאש ברידג'ס) ועוד.

 

יש לבדוק גם

יולי 2024 בעולם הסדרות של yes

  נאקלס – רק ב-yes                                          החל מה- 7/7 ב- yes VOD    קומדיית אקשן המתרחשת בעולם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.