יום שישי , יולי 5 2024
הדוב עונה 3, THE BEAR, דיסני פלוס, DISNEY PLUS

יולי 2024 בדיסני פלוס

דיסני+ בית הסטרימינג לסרטים וסדרות של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, נשיונל ג'יאוגרפיק, ועוד הרבה יותר, כולל תוכן מקורי ובלעדי של דיסני+

תכנים חדשים בדיסני+ חודש יולי 2024

 

הדוב, עונה 3 | 17 ביולי

FX’S THE BEAR S3 

סדרה מקורית, כל הפרקים עולים יחד

 

 

הסדרה המהוללת "הדוב" מבית FX היא על אוכל, משפחה והשחיקה המטריפה. זהו מאבק יומיומי אבוד בעסק המסעדנות, וככל שקרמי דוחף את עצמו חזק יותר מתמיד ודורש מצוינות מצוות המטבח שלו, הם עושים כמיטבם כדי להתאים את עצמם לאינטנסיביות שלו. המסע שלהם לעבר מצוינות קולינרית לוקח אותם לרמות חדשות ומדגיש את מה שקושר את המסעדה יחד.

 

היורשים: עלייתה של רד  | 12 ביולי 

DESCENDANTS: THE RISE OF RED

סרט מקורי של דיסני, רק בדיסני+

 

המנהלת הנוכחית של אקדמיית אורדון, הילדה הרשעית לשעבר אומה, שולחת הזמנה לבית הספר לילדה רשעית אחרת, רד, הבת המרדנית של מלכת הלבבות העריצה מארץ הפלאות. מלכת הלבבות נוטרת טינה ארוכת שנים לאורדון, במיוחד לסינדרלה, ומנצלת את ההזדמנות לנקום כשהיא מביאה את בתה לבית הספר. כשמלכת הלבבות מבצעת הפיכה באורדון, על רד לחבור לבתה הפרפקציוניסטית של סינדרלה, קלואי, בעודן חוזרות בזמן כדי לנסות לתקן אירוע טראומטי שהוליך את מלכת הלבבות הצעירה במורד מסלולה המרושע.

 

בלואי קצרצרים  | 3 ביולי 

BLUEY MINISODES

סדרה מקורית, כל הפרקים עולים יחד

 

בלואי קצרים הוא אוסף של רגעים מתוקים ומצחיקים בכיכובם של בלואי ובינגו. הצגת כמה דמויות חדשות לצד הדמויות האהובות כולל מאפין שעושה וידאו של פתיחת אריזה, אבא עושה "קעקוע" ומאחורי הקלעים בבית החלומות של בלואי ובינגו.

 

בית הספר היסודי אבוט, עונה 3 חלק 2 | 10 ביולי

ABBOTT ELEMENTARY S3 PART 2

סדרה מקורית, כל הפרקים עולים יחד

 

קומדיית מקום עבודה העוקבת אחר קבוצה של מורים נלהבים ומסורים ומנהלת קצת חסרת רגישות, בעודם צולחים את החיים בבית ספר ציבורי בפילדלפיה. למרות שהסיכויים נגדם, הם נחושים בדעתם לעזור לתלמידים שלהם להצליח בחיים, ועל אף שמשרתי הציבור האלה דלים הן במספר והן בתקציב, הם אוהבים את מה שהם עושים, גם אם הם לא אוהבים את היחס המאוד לא מזהיר של ועד ההוראה המחוזי כלפי חינוך ילדים.

 

עדיין לא מתים, עונה 2 | 3 ביולי

NOT DEAD YET S2

כל הפרקים עולים יחד

מבית היוצר של דייוויד וינדזור וקייסי ג'ונסון, הסדרה "עדיין לא מתים" בכיכובה של ג'ינה רודריגז מתחקה אחר נל סראנו, שקוראת לעצמה אסון מהלך, ושעובדת ככותבת מודעות אבל בעיתון המקומי תוך ניהול מערכות יחסים אישיות ומקצועיות. הטוויסט הוא שהיא מסוגלת לראות את האנשים המתים עליהם היא כותבת, והם לא מהססים לתת לה עצות חיים. הסדרה היא אדפטציה של הספר " Confessions of a 40-something F**k Up" מאת אלכסנדרה פוטר.

 

וויל טרנט, עונה 2 |  24 ביולי

WILL TRENT S2

שלושה פרקים בבכורה, ולאחר מכן פרק חדש כל שבוע

בסדרה המבוססת על הספרים רבי-המכר מאת קארין סלוטר, הסוכן המיוחד וויל טרנט מלשכת החקירות של ג'ורג'יה (ג'י-בי-איי) ננטש בלידה ועבר התבגרות קשה במערכת משפחות האומנה העמוסה של אטלנטה. כעת, וויל משתמש בנקודת המבט הייחודית שלו בחיפוש אחר הצדק, ויש לו את שיעור ההרשעות הגבוה ביותר בלשכת ג'ורג'יה.

 

פיוצ'רמה, עונה 12 | 29 ביולי

FUTURAMA S12 

פרק חדש כל שבוע

הסדרה "פיוצ'רמה" מספרת את סיפורו של פיליפ פריי (בילי ווסט), שליח פיצה בן 25 שמקפיא את עצמו בטעות ב-31 בדצמבר 1999, ומתעורר 1,000 שנים מאוחר יותר עם התחלה חדשה בחיים ועם קבוצה חדשה ו"מגוונת" של חברים שכוללת את לילה (קייטי סגל), חייזרית קשוחה אך מקסימה עם עין אחת, ואת בנדר, רובוט בעל מאפיינים ופגמים אנושיים.

יש לבדוק גם

יולי 2024 בעולם הסדרות של yes

  נאקלס – רק ב-yes                                          החל מה- 7/7 ב- yes VOD    קומדיית אקשן המתרחשת בעולם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.