שבת , יולי 27 2024
וינסנט דאונופריו, אקו מבית מארוול, דיסני פלוס, MARVEL STUDIOS’ ECHO , אקו

ינואר 2024 בדיסני פלוס

 

 

 

דיסני+ בית הסטרימינג לסרטים וסדרות של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, נשיונל ג'יאוגרפיק, ועוד הרבה יותר, כולל תוכן מקורי ובלעדי של דיסני+.

 

תכנים חדשים בדיסני+ חודש ינואר 2024

 

אקו מאולפני מארוול | 10 בינואר

MARVEL STUDIOS’ ECHO

סדרה מקורית של דיסני+, כל הפרקים עולים יחד

 

אולפני מארוול מציגים את "אקו", שבמרכזה מאיה לופז הנרדפת בידי אימפריית הפשע של ווילסון פיסק. כשהמסע לוקח אותה הביתה, עליה להתעמת עם משפחתה ומורשתה.

 

היוצר | 17 בינואר

THE CREATOR

20th Century, סרט בלעדי בדיסני+

 

מהבמאי/התסריטאי השותף גארת' אדוארדס מגיע מותחן פעולה מד"ב אפי המתרחש במהלך מלחמה עתידית בין המין האנושי ובין כוחותיה של הבינה המלאכותית. ג'ושוע (ג'ון דייוויד וושינגטון), סוכן קשוח לשעבר של הכוחות המיוחדים שמתאבל על היעלמותה של אשתו (ג'מה צ'אן), מגויס כדי לצוד את היוצר – האדריכל החמקמק של בינה מלאכותית מתקדמת שפיתח נשק מסתורי המסוגל לשים קץ למלחמה ולהשמיד את המין האנושי. ג'ושוע וצוותו של סוכני עילית עושים מסע אל מעבר לקו האויב, אל מרכזו האפל של שטח שנכבש על ידי הבינה המלאכותית, רק כדי לגלות שהנשק ההרסני שהוא הודרך לחסל הוא בינה מלאכותית בצורת ילדה צעירה (מדליין יומה ווילס).

 

כריסטובל בלנסיאגה | 19 בינואר

CRISTÓBAL BALENCIAGA

סדרה מקורית של דיסני+, כל הפרקים עולים יחד

 

כריסטובל בלנסיאגה מציג את קולקציית ההוט קוטור הפריזאית הראשונה שלו. הקריירה שלו הותירה אחריו סדנאות משגשגות במדריד ובסן סבסטיאן, כשהלביש את האליטה והאצולה הספרדית. עם זאת, העיצובים שהיו שיא האופנה בספרד לא מצליחים לתפוס את אותו המקום בפסגת אימפריית האופנה המורכבת שפריז הפכה להיות, ושם שאנל, דיור וז'יבנשי קבעו את הטרנדים. כשהוא מובל על ידי האובססיה שלו לשליטה בכל היבטי חייו, בלנסיאגה יגדיר את סגנונו ובסופו של דבר יהפוך לאחד המעצבים החשובים בכל הזמנים.

 

דודג'ר | 17 בינואר

THE ARTFUL DODGER

סדרה מקורית של דיסני+, כל הפרקים עולים יחד

 

סדרת המשך פרועה ל"אוליבר טוויסט" שעוסקת בחייו הבוגרים והכפולים של נסיך הגנבים מהרומן מאת צ'רלס דיקנס. בשנות ה-50 של המאה ה-19, במושבה התוססת פורט ויקטורי, ג'ק דוקינס המכונה "דודג'ר" הסב את זריזות ידיו ככייס למיומנותו כמנתח. עברו שב לרדוף אותו כשלמושבה מגיע פייגין ומושך אותו שוב לחיי הפשע. לדודג'ר צפויה סכנה גדולה אף יותר והפעם לליבו בדמותה של ליידי בל, בת המושל שנחושה להיות המנתחת הראשונה במושבה. ממעשי שוד ועד לניתוחים הרי גורל, מסעודות חגיגיות ועד לקטטות ברחוב, זהו סיפור שעוסק בהתחדשות, בבגידה, בגאולה ובאהבה – עם טוויסט.

 

באג לייף: גרסת המציאות |  24 בינואר

A REAL BUG’S LIFE

סדרה מקורית של דיסני+, כל הפרקים עולים יחד

 

סדרה מקורית חדשה מבית דיסני ונשיונל ג'יאוגרפיק בהשראת הסרט האייקוני של דיסני ופיקסאר "באג לייף".

באג לייף: גרסת המציאות, מכניסה אותנו לתוך תשעה מיקרו-יקומים של חרקים שונים ברחבי הגלובוס, בהם כוחות הטבע משחקים על סולם מיניאטורי שבו יצורים זעירים מסתמכים על כוחות מדהימים ובריתות יוצאות דופן כדי לשרוד.

ההימור גבוה – גם אם היצורים קטנים במיוחד. עם התפתחויות חדשות בטכנולוגיית הצילום ובליווי קולה של המדריכה המהנה והשנונה אוקוופינה, עקבו אחר הסיפורים המדהימים של הגיבורים הזעירים החיים בעולמות מעבר לכל דמיון – מעכביש קופץ שמחפש בית ברחובות ניו יורק ועד לדבורת סחלב בקוסטה ריקה ביומה הראשון בעבודה בהכנת בושם! מלאה בהתנהגויות חדשות ומרגשות ודמויות גדולות מהחיים, הסדרה הידידותית למשפחה הזו מראה שחייהם האמיתיים של החרקים יכולים להיות מדהימים כמו כל סרט אנימציה.

 

בלואי, עונה 3 | 12 בינואר

BLUEY 

כל 10 הפרקים החדשים עולים יחד, בלעדי בדיסני+  

 

בלואי מציגה את הכלבה החביבה והאנרגטית, גורת בקר אוסטרלי, שחיה עם אמא, אבא ואחותה הקטנה בינגו.

בעשרת הפרקים החדשים של דיסני+, בלואי מציגה את הפשטות המשמחת שניתן למצוא במשפחות שהופכות אירועים יומיומיים בחיי המשפחה – כמו הכנת בית משחק (מבצר שמיכות) או טיול לחוף הים – להרפתקאות ייחודיות שמעוררות לחיים את האופן שבו ילדים לומדים וגדלים באמצעות משחק.

מחזור 2009 | 3 בינואר

CLASS OF ‘09

סדרה מקורית, כל הפרקים עולים יחד

 

סדרת המתח "מחזור 2009" עוקבת אחר מחזור של סוכני אף-בי-איי, בסיפור המתרחש על פני שלוש נקודות זמן שונות, שמתמודדים עם שינויים עצומים בשעה שבינה מלאכותית מבצעת שינויים במערכת המשפט הפלילי האמריקאית. הסדרה מתפרסת על פני מספר עשורים ומסופרת דרך קווי זמן שונים שחוצים זה את זה, והיא חוקרת את טבעם של הצדק, של האנושות ושל הבחירות שלנו, שבסופו של דבר מגדירים אותנו ואת מורשתנו. כוכבי הסדרה הם טאיו, אחד הסוכנים הכי לא אורתודוקסים שאי פעם הצטרפו לבולשת, ופואט, אחת הסוכנות הסמויות המצליחות בכל הזמנים.

 

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסני פלוס: רקסהאם 3, מתחת לגשר

ברוכים הבאים לרקסהאם, עונה 3 | 12 ביוני FX’S WELCOME TO WREXHAM S3 סדרה מקורית, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.