שבת , יולי 6 2024
לבד בבית, כאן חינוכית, צילום: אורית פניני

לבד בבית – עונה חדשה

ההורים נאלצים לעבור לעבוד מדרום אמריקה, ושוב מיקה, רוני, איה ונבו צור מוצאים את עצמם… לבד בבית!

בסדרה, שזכתה לחשיפה אדירה עם למעלה מ- 85 מיליון צפיות (מפלטפורמות הדיגיטל ו vod בלבד!) משתתפים: עדי אשכנזי, יוסי מרשק, שחר חסון, אבי דנגור, נטע רוט, קאי פקר, אופק בן מאיר, ירין אורון ורבים נוספים.

הסדרה תשודר החל מ- 2 ביולי, ראשון עד רביעי, בשעה 15:30 ב- כאן חינוכית ובדיגיטל

עלילת של העונה השלישית מתחילה כשמשפחת צור נאלצת להתמודד עם נזקי הקורונה ושיפוץ  הבית, שקצת יצא משליטה. נתי ודודי נקלעים למשברכלכלי שפוגע ברווחת המשפחה, ולמרבה המזל נתי (עדי אשכנזי) מקבלת הצעת עבודה אטרקטיבית… החיסרון הקטן בהצעה הוא שהעבודה מצריכה רילוקיישן זמני. דודי (יוסי מרשק) מצטרף אליה והשניים נוסעים ל- 3 חודשים לצ'ילה שבדרום אמריקה. הילדים: מיקה, איה רוני ונבו (נטע רוט, אופק בן מאיר, קאי פקר, וירין אורון) כולל,כמובן, הדוד זעתר (שחר חסון) נאלצים להישאר שוב לבד בבית.

בעונה החדשה, זעתר מגלה שהפסיקו לייצר את החטיף האהוב עליו ויוצא למאבק. נבו מנסה לעזור לאיה, שמתקשה למחוק תמונות של עצמה מהמחשב, מיקה מעודדת את זעתר להגשים את חלום ילדותו- להיות סטנדאפיסט, רוני מנסה להילחם במנהג של נתי, להשוות את עצמו כל הזמן לילד המוצלח של הכיתה, מיקה מתחילה לשדר פודקאסט ומתקשה להשיג מאזינים, זעתר מלמד את פלוטניק כיצד להצליח עם בנות המין היפהועוד המון התרחשויות מפתיעות שיכולות לקרות רק כשנשארים לבד בבית…

בעונה החדשה יופיעו גם מספר אורחים מפתיעים, בהם: הדר לוי, דורית לב ארי, עמי אנידג'ר, ירדן ג'רבי, אמיר שורוש (בתפקיד ראמזי) ומאיה ורטהיימר.

יוצרי הסדרה: יניב זוהר ונדב פרישמן  | במאית: נטלי מרכוס  | חברת ההפקה: ענני סטודיו

מתי ? – העונה החדשה תשודר החל  מ-2 ביולי, ראשון עד רביעי, בשעה 15:30 ב- כאן חינוכית ובדיגיטל

 

 

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסני פלוס: רקסהאם 3, מתחת לגשר

ברוכים הבאים לרקסהאם, עונה 3 | 12 ביוני FX’S WELCOME TO WREXHAM S3 סדרה מקורית, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.