שבת , יולי 27 2024
אליזבת אולסן, אהבה ומוות, HOT

אהבה ומוות

אהבה ומוות

Love And Death

"אהבה ומוות" ("Love And Death") היא דרמת פשע המבוססת על מאורעות אמתיים ועל הספר "Evidence Of Love" של הסופר ג'ים אטקינסון . הסדרה מבית היוצר של זוכה האמי דיוויד אי קלי ("שקרים קטנים גדולים", "אלי מקביל") ובהפקתה של המועמדת לאוסקר לזלי לינקה גלאטר ("הומלנד", "מד-מן").

את הקאסט של הסדרה מובילים המועמדת לאמי אליזבת אולסן ("משתתפים בצערך"), המועמד לאוסקר ג'סי פלמונס ("שובר שורות") ופטריט פיוגיט ("נעלמת").

עלילת הסדרה לוקחת השראה ממקרה מפורסם שאירע בפרברי טקסס של שנות ה80. קנדי מונטגומרי (אולסן) ובעלה פאט (פיוגיט) המנהלים חיי משפחה רגילים למדי בקהילה קטנה ושמרנית ,מתחברים לשכניהם בטי ואלן גור ומכאן חייהם משתנים. הסדרה תיתן לנו הצצה אל תוך אחד הפשעים המסוקרים ביותר בתולדותיה של ארה"ב.

עוד מככבים בסדרה המועמד לאמי טום פלפרי ("אוזרק") ,אוליביה גרייס אפלגייט ("משיר לשיר"), קירה פוזל ("פשע אמריקאי"), אמלי דלימור ("Honey: Us"), שרה בורק ("In Space With Markip"), הארפר הית' ("Forever And A Day"), בוני גייל ספארקס ("Grace"), ריצ'ארד ג'ונס ("The Vessel"), לילי רייב ( "All Good Things"), קריסטן ריטר ("שובר שורות") ובת' ברודריק ("הרפתקאותיה המצמררות של סברינה").


החל מה-12.6, כל הפרקים בהוט, יס וסלקום טיוי

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.