יום שלישי , אפריל 16 2024
נועה קירל, כאן 11, צילום רפי דלויה

כל העיניים עליה

ב- 8.3 כל העיניים עליה!

 

 

כאן ביום שידורים חגיגי: חשיפת השיר שייצג את ישראל באירוויזיון – "יוניקורן", שאותו תבצע נועה קירל בתחרות בליברפול, אנגליה

*בתום יום השידורים המיוחד ייערך מפגש עיתונאים עם נועה קירל*

ביום האישה הבינלאומי, יום רביעי, 8 במרץ 2023, ייחשף לראשונה השיר "יוניקורן", שייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון בליברפול, אנגליה. השיר ייחשף במסגרת יום שידורים מיוחד בשיתוף חטיבת החדשות של כאן, כאן גימל וכאן דיגיטל.
השיר, שעוסק בהעצמה נשית, ייחשף בשידור חי מפסטיבל המוסיקה באילת, במהלך הופעה חיה של קירל. את המשדר המיוחד תנחה מאיה ורטהיימר, מכוכבי הסדרה החדשה של כאן 11, "מלאך משחית", שתעלה לשידור החל ב-26 במרץ 2023.
לאורך כל יום השידורים המיוחד ייערכו משדרים חגיגיים ב"כאן" לקראת חשיפת השיר: בתוכניות האקטואליה השונות ברדיו ובטלוויזיה, בכאן גימל ובכאן דיגיטל. בתום מהדורת "חדשות הערב", בכאן 11, יעובר השידור אל הבימה של נועה בפסטיבל המוסיקה באילת. במסגרת המשדר ישודר סרט דוקו מיוחד, "דרכה של נועה קירל לאירוויזיון", שמתעד את דרכה של נועה מילדותה, דרך הקריירה שבנתה, הפריצה הגדולה, ההכנות למופע בפארק הירקון בתל אביב ועד להחלטתה להשתתף באירוויזיון.
במקביל לשידור הסרט בכאן 11, ישודר בכאן גימל ראיון ספיישל בן שעה שבו תתארח נועה לשיחה אחת על אחת, עם מאיה אלקולומברה.
מיד בתום הסרט ייחשף, בהקרנת בכורה עולמית, הקליפ לשיר "יוניקורן", ומיד אחריו משדר מיוחד, בשידור חי עם מאיה ראכלין, שבו יתארחו כותבי השיר – מאי ספדיה, יינון יהל ודורון מדלי, וישולבו ראיונות עם בני משפחתה, עם מומחים לאירוויזיון מרחבי העולם ופריצות נוספות לאילת.
בתום המשדר, בשעה 23:15, יערך מפגש עיתונאים עם נועה קירל, במלון דן אילת, החוף הצפוני, אילת 88101. במקביל, ניתן יהיה להתחבר למסיבת העיתונאים בזום (קישור יישלח בהמשך). 
יש לאשר השתתפות מראש (במקום או בזום).
אירוויזיון 2023 ישודר בכאן 11 בחודש מאי הקרוב:
9.5 – חצי הגמר הראשון – שבו משתתפת נועה קירל.
11.5 – חצי הגמר השני.
13.5 – הגמר הגדול בשידור חי מאנגליה.

יש לבדוק גם

חידת שושני

    כאן 11 בסרט בלשי רווי מסתורין, זוכה פרס הסרט התיעודי הטוב בשנת 2023 …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.