יום שלישי , אפריל 16 2024
הרציחות של אמפריית מרדוק, Low County: The Murdaugh Dynasty

הרציחות של אימפריית מרדוק

הרציחות של אמפריית מורדוק

Low County: The Murdaugh Dynasty

בכורה ב-yesVOD וב-STINGTV: כל פרקי הסדרה יעלו ב-VOD מה-15.2.

סדרה דוקומנטרית חדשה, מאת הבמאים מור לושי ("הלובי") ודניאל סיון ("קלף מלוכלך"), מביאה את סיפור החקירה המפותל של תיק רצח סנסציוני, במרכזו ניצבת אחת המשפחות החזקות ביותר במחוז המפטון בקרוליינה הדרומית.

Where Is Alex Murdaugh Now? The Truth Behind Low Countryמשפחת מורדוק נחשבה מאז ומתמיד לאחת המשפחות החזקות ביותר בקרוליינה הדרומית. אביו של עורך הדין, אלכס מורדוק, סבו וסבא רבא שלו שימשו, כל אחד מהם, כתובעים בכירים במחוז במשך כמעט 90 שנה, הם נהנו משליטה חסרת תקדים ברשויות המחוז ונחשבו בעיני תושבי המקום כ"מאפיה" שאסור להתעסק איתה.

אך בליל ה-7 ביוני 2021 יסודות האימפריה החלו לקרוס כשאלכס מדווח למשטרה שמצא את אשתו, מגי, ובנו בן ה-21,  פול, ירויים באחוזתם. הוא הכחיש מיד את האשמה ברציחתם.

בספטמבר 2021, 3 חודשים בלבד לאחר מקרי הרצח, משרד עורכי הדין של מורדוק מאלץ אותו לפרוש לאחר שהודה במעילה של מיליוני דולרים השייכים ללקוחות ולמשרד, ותפנית נוספת מתרחשת בעלילה כשמורדוק נורה בראשו על ידי תוקף בסמוך לביתו. מאוחר יותר הוא הודה ששכר מישהו כדי לפגוע בו, מתוך אמונה שמותו יעזור לבנו, שנותר בחיים, באסטר, לקבל את כספי הביטוח שלו על סך 10 מיליון דולר.

רצף האירועים המסתורי מתחיל לעורר בקרב החוקרים שאלות חדשות לגבי מקרי מוות ישנים, שנקשרו בשמה של משפחת מורדוק: מותה של עוזרת הבית של המשפחה ב-2018, מותו של נער מירייה בקרבת ביתם ותאונת שיט מסתורית על סירה בבעלותו של מורדוק. מתברר ששמם נקשר לפחות ל-12 מקרי רצח.

הבמאים מור לושי ודניאל סיון חושפים בסדרה החדשה את שרשרת האירועים, מלאת התפניות, שהתחוללו סביב משפחת מורדוק, מציגים קטעי וידאו שטרם נראו מהשיט הקטלני בסירה ומטילים ספק בכוחה הבלתי מבוקר של משפחה פריבילגית אחת, שהשאירה אחריה שובל של הרס ומוות.

בימוי: מור לושי ודניאל סיון (3X60 דק', ארה"ב, 2022)

יש לבדוק גם

ינואר 2024 ב-yes דוקו

  המלצות העורכים מהיבול הבינלאומי:   מישל גונדרי, עשה זאת בעצמך | Michel Gondry, Do …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.