יום חמישי , אפריל 25 2024
אם להיות כנים, עם לאוורן קוקס, !E

נובמבר 2022 בערוץ !E

 

ערוץ !E שמח לבשר על חזרתה למסך של התכנית האהובה והמוערכת, חדשות !E, בהנחיית אדריאן ביילון-הוטון וג'סטין סילבסטר, ב-16.11.
השחקנית, הזמרת והמגישה המהממת אדריאן ביילון-הוטון, היא זוכת פרס אמי, עם קרוב ל-6 מיליון עוקבים באינסטגרם (@adriennebailon).  ג'סטין סילבסטר ("דיילי פופ") הוא אחד המנחים האהובים בערוץ !E.
השניים יחכו לכם בימים שני-חמישי ב-22:10 עם כל חדשות הבידור החמות שלא תרצו לפספס. הם יערכו ראיונות עם סלבריטאים באולפן ויחשפו את כל הטרנדים הכי שווים: כל האירועים הכי נחשבים, הכוכבים הכי לוהטים והרכילויות הכי מרושעות כדי לוודא שתישארו הכי מעודכנים בכל הסיפורים המובילים של היום!

 

חדשות !E
החל מ-16 בנובמבר
שני-חמישי ב-22:10

 

 

 

לאוורן קוקס צוללת בהומור הייחודי לה, בגישה חיובית ובסקרנות המאפיינת אותה אל ראיונות עומק אינטימיים וחשופים עם האנשים הכי משפיעים בתעשייה ההוליוודית. היא מתחברת עם הכוכבים בסביבה הטבעית שלהם ומגלה צדדים שלא הכרנו, סיפורים מעוררי השראה ותובנות שיגרמו לכם לחשוב. עם ראיונות אינטימיים במקומות מפתיעים, קוקס שוברת את המוסכמות כמו שרק היא יכולה.
בפרק בקרוב יתארחו השחקנית ומגישת הטלוויזיה ג'מילה ג'מיל (המקום הטוב), השחקנית והקומיקאית לזלי ג'ונס (סאטריידי נייט לייב, מכסחות השדים) והשחקנית גרסל בובייה (עקרות בית אמיתיות בוורלי הילס, NYPD)

 

אם להיות כנים עם לאוורן קוקס
פרקים חדשים
החל מ-18 בנובמבר
ימי שישי ב-16:00

 

 

 

 

 

קפטן סנדי חוזרת בעונה שביעית ומלאת תהפוכות של "סיפון תחתון: הים התיכון", כשהפעם הם יפליגו בין נופיה החלומיים של מלטה, עם יאכטה מוטורית והיברידית חדשה בשם "הום" (HOME). בעונה החדשה, נמשיך לעקוב אחרי קפטן סנדי וצוותה, שכולל את אהוב הקהל מהעונה השישית, זי דמפרס וחברי צוות חדשים: המארחת הראשית נטשה ווב, השף דייב וויט, הסיפונאית הראשית רייגן טיילור וצוות האירוח – נטליה סקודר, וקייל ווילג'ון והסיפונאים סטורם סמית' וג'ייסון גסקל.
בשונה מהעונות הקודמות, היאכטה ההיברידית, מקשה על קפטן סנדי והניווט הופך לבלתי צפוי. אך בכדי להבטיח הפלגה רגועה ושלווה, סנדי מגייסת שלושה ראשי מחלקות חדשים, שמתיידדים באופן מיידי, עד הריב הראשון… כשהמתח מתעצם בין נטשה המארחת הראשית לבין השף דייב ומשפיע על העבודה של כולם. כמו תמיד, הרוחות סוערות גם בקרב צוות הסיפונאים, כשאחד מאנשי הצוות אינו מסתגל לדרישות הגבוהות של תפעול היאכטה, מה שמאלץ את חבריו לבוא לעזרתו.
העונה החדשה סוערת במיוחד – החל מאורחים מלאי דרישות ועד למערבולת אינסופית של אתגרים שיעמדו בפני אנשי הצוות המופלא, שכמובן יעשו כל שביכולתם כדי להעניק את חווית ההפלגה הכי מדהימה שרק אפשר.
קפטן סנדי יון – אחת הקפטניות המוערכות והמובילות ביותר בתחומה, ילידת פורט לודרדייל. עם למעלה מ-30 שנות ניסיון בשטח, היא מפקדת על כל מה שקורה על הסיפון עד לפרט הכי קטן, תוך מתן שירות מקצועי של 5 כוכבים. קפטן סנדי מנסה לשמור על מצב רוח קליל ולצחוק עם העובדים, אך במידת הצורך, היא לא מהססת להיות בוסית קשוחה כדי לספק לאורחים את השהות הטובה ביותר.
רייגן טיילור, סיפונאית ראשית – ילידת אסקס. אוהבת טיולים מגיל צעיר ותמיד ידעה שתחיה את החיים בתנועה! טיילור התגברה על אתגרים רבים בעבודה בתחום שנשלט על ידי גברים ואינה חוששת להוכיח לכל הספקנים, בדיוק מה היא שווה! היא עומדת בראש צוות הסיפונאים ומצטרפת בהתרגשות רבה כסיפונאית הראשית, וכל עוד העבודה נעשית, היא מוכנה ליהנות קצת…
זי דמפרס, סיפונאי – יליד דרום אפריקה. לאחר שדמפרס סיים את לימודיו בקייפטאון, הוא החליט ללכת בעקבות אחיו ולהתחיל את החיים בים הגדול. בעונה זו, זי חוזר לים התיכון עם יותר ניסיון כשהוא נרגש להיות תחת כנפיה של קפטן סנדי. צחוקו המלהיב והאישיות הכובשת הופכים אותו לאהוב על כולם!
קורטני וייל – גדלה בצפון ויילס ובילתה את רוב ילדותה בין האגמים וההרים היפים של האזור. לאחר שסיימה את לימודיה בקולג' לאומנויות הבמה, החלה לטייל וחיה ברחבי העולם. ברגע שקיבלה את עבודתה הראשונה על יאכטה בדרום צרפת ידעה שזאת עבודת החלומות שלה. קורטני בחורה קורנת ונמרצת, שהתקדמה במהירות ולאחר שנתיים החליטה לעשות שינוי ולעבור לצוות הסיפונאים והיא מאושרת מכך.
דייב וויט, שף – נולד באנגליה. בעל ניסיון של מעל 7 שנים כשף ראשי שעבד בכמה מהמטבחים היוקרתיים ביותר בלונדון. חי בשביל הרפתקאות מכל סוג שהוא: צניחה, סקי מקצועי ואפילו טיפוס על האוורסט! בנוסף לעבודתו כשף על יאכטה, הוא פתח מסעדה צרפתית.
נטליה סקודר, מארחת – ילידת אוסטרליה. נטליה בעלת בטחון רב, חברותית וגם סופר שתלטנית. היא השיגה את העבודה הראשונה בתחום כבר בגיל 18, הוכיחה את עצמה במהירות והפכה את הבלתי-אפשרי לאפשרי! עבדה עם אורחים רבים מהמעמד הגבוה כולל משפחות מלוכה. מאוד מסורה לעבודתה, ואיכשהו אם אתם מחפשים מישהי לצחוק איתה – היא הבחורה בשבילכם!
ג'ייסון גסקל, סיפונאי – זאת העבודה הראשונה שלו על יאכטה. עבד כ-10 שנים בתחום הכספים, כשאת זמנו הפנוי בילה בנסיעות בעולם ואז מצא את התשוקה שלו לשייט, בהתחלה כסקיפר וכסיפונאי בחברות רבות ועכשיו בעולם היאכטות. בין תחביביו: יודע תפירה ורקמה ונהנה להכין בגדי ים בהתאמה אישית לחבריו.
קייל וילג'ון, מארח – במקור מדרום אפריקה, אבל כרגע מתגורר בניו יורק. יש לו ניסיון בספינות פרטיות ובסירות מפרש. כשהוא נזרק למים ונאלץ להתמודד על תפקיד המארח הראשי, צלח את המשימה בגבורה ובא עם ניסיון בעולם האירוח. הוא מאוד דעתני ולא מפחד לומר את שעולה על רוחו. קייל חרוץ עם כמה טיפות של דרמה, יוקרה והמון כיף.
סטורם סמית', סיפונאי – נולד וגדל בדרום אפריקה ובילה את רוב זמנו בין הגלים בגלישה או בדיג. סטורם התאהב בסירות ובסגנון החיים בים ותיאר את המראה שלו כפיראט מודרני. אחרי התנסויות בקולינריה ובקולנוע, השתוקק לעבוד על יאכטות והחליט לנסות את מזלו. עבד כמדריך גלישה ושילב את אהבתו ליאכטות עם גלישה וצלילה. אז אם אתם צריכים מישהו לסמוך עליו, זה האיש!
נטשה ווב, מארחת ראשית – מעיירה קטנה באזור כפרי-אנגלי. נטשה פיתחה מוסר עבודה גבוה לאחר שעבדה בעבודות רבות וכיום מנהלת סוכנות גיוס משלה. החלה את עבודתה בתחום היאכטות לפני כ-10 שנים, כשטיפסה בסולם הדרגות עד לתפקיד המארחת הראשית כשהיא מתמחה בתכנון מסיבות ותיאום מופעי כשרונות ואירועים. תמיד מוכנה לקבל את פני האורחים עם חיוך מקסים וקוקטייל ביד. מתגאה בכושר המנהיגות שלה ובישירות שלה.

 

סיפון תחתון: הים התיכון – עונה 7
החל מ-27 בנובמבר
ראשון-חמישי ב-23:00

יש לבדוק גם

סדרות חדשות בנובמבר בסלקום TV

סדרות חודש נובמבר 2023 בסלקום TV   אבא מרגל /Spy  – 8.11.2023 – רק בסלקום TV סדרה קומית בריטית. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.