יום ראשון , ספטמבר 8 2024
פולארד, כאן 11

"פולארד" נמכרה

הסדרה הדוקומנטרית "פולארד" של כאן 11, שיצר והפיק עמרי אסנהיים, נמכרה לגוף השידור היוקרתי canal+

את המכירה הובילה הדס מוזס ליכטנשטיין, מנהלת הפיתוח הבינלאומי בסוכנות ADD

 

כאן 11 עם הצלחה בינלאומית נוספת: הסדרה הדוקומנטרית "פולארד", שהופקה עבור כאן 11 ושודרה בפברואר ,2022 נמכרה לגוף השידור היוקרתי canal+. את הסדרה יצר והפיק עמרי אסנהיים וביימו גלעד טוקטלי ושני חזיזה. הסדרה הופקה בידי "סטוריליין הפקות", בשיתוף חברת sMountaintop production

הסדרה שרטטה בארבעת פרקיה את גלגולה של פרשת פולארד, שנחשפה בשנת 1985, תוך שימוש בחומרי ארכיון נדירים ובמרואיינים שנחשפו לראשונה. הסדרה מסופרת מפיהם של אלו שהכירו מקרוב את סיפורו של ג'ונתן פולארד, צעיר יהודי אמריקאי בעל שאיפות להושיע את ישראל, כשהוא בוגד במדינתו ועל ידי כך מערער את יחסיה של ישראל עם הבכירה שבידידותיה: ארצות הברית.

גילי גאון, מנהלת מחלקת הדוקו, כאן: "מכירת הסדרה המצוינת "פולארד" היא בבחינת עוד הכרה בינלאומית ביכולת שלנו לספק לצופה תוכן מעשיר, רלוונטי ונגיש, גם מעבר לים, אך חשוב מכך- לצופה הישראלי, שעומד תמיד לנגד עינינו בכל  בחירה שאנו עושים. הסדרה זכתה לצפיות ותגובות נלהבות ומצטרפת לשורה ארוכה של פרויקטים של כאן, שנמכרים לחו"ל וקוטפים פרסים על יצירה ישראלית משובחת".

עמרי אסנהיים, יוצר ומפיק הסדרה: "החלום שלי, כשהקמתי את 'סטוריליין הפקות', היה להפיץ את העבודה העיתונאית שלנו אל מעבר לים. עכשיו זה קורה, וזה מרגש מאד. אני רוצה להודות לכאן 11, גוף השידור שהאמין בסיפור מהרגע הראשון ובמיוחד למנהלת המחלקה הדוקומנטרית גילי גאון, לגלעד טוקטלי, חבר ושותף לחלום, שמביים בכישרון אדיר ובמסירות רבה את הפרויקטים של סטוריליין, ולשני חזיזה שביימה אתו את 'פולארד'. תודה גם להדס מוזס-ליכטנשטיין הפועלת ללא לאות כדי להפיץ את הבשורה בחו"ל. בזכותכם הגשמנו את החלום, וזאת רק ההתחלה".

יש לבדוק גם

הִתְהַוּוּת

תערוכה חדשה במוזיאון אגם הִתְהַוּוּת אמנים: אמנים: יעקב אגם, לינדה אדמס, אריק בוקובזה, סופי ברזון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.