יום חמישי , אפריל 25 2024
עקרות בית אמיתיות: דובאי, ערוץ !E

אוקטובר 2022 בערוץ !E

הסדרה החדשה והממכרת "עקרות בית אמיתיות: דובאי" מגיעה לערוץ !E.
מותג הריאליטי "עקרות בית אמיתיות", שהפך להצלחה מסחררת ברחבי עולם, חוצה לראשונה את גבולות ארה"ב ומגיע לעיר ה-11, שזוכה לסדרת בת, דובאי. הסדרה עוקבת אחר קבוצה חזקה של נשות החברה הגבוהה, בעלות אימפריות עסקיות, שהעתיקו את חייהן ועסקיהן למגרש המשחקים של המיליארדרים בדובאי החמה.
נינה עלי, אייאן שאנל, קרוליין ברוקס, ד"ר שרה אל מדאני, ליסה מילאן וקרוליין סטנבורי הן נשים עשירות, שאפתניות וזוהרות, המנהלות חברות ענק ומנווטות בין הקריירה למשפחתן. בין אם הן סועדות על צלע הר, המשקיף על עמק של 1,000 גמלים או מארחות את החתונה של השנה, הנשים השאפתניות והזוהרות הללו מוכיחות שהכול יותר נוצץ ב"עיר הזהב". אך כאשר הדינמיקה הקבוצתית משתנה ומאיימת על החברות הארוכה, המתח ביניהן מגיע לנקודת רתיחה, ולא כולן מסוגלות להתמודד עם החום…
הכירו את עקרות הבית של דובאי:
נינה עלי נולדה בלבנון, גדלה בטקסס ועברה לדובאי ב-2011. נינה, אשת עסקים חדה ובעלת מוטיבציה גבוהה. היא מייסדת ושותפה בחברת עוגות מצליחה. לאחר שהתמודדה עם אתגרים משמעותיים בהתבגרותה, נינה מעריכה אותנטיות ומתגאה בהיותה "הדבר האמיתי", במיוחד כשמדובר בגידול שלושת ילדיה. למרות שהיא תומכת בקריירה של בעלה, עליהם להחליט אם החיים בפנטהאוז שווים את ההקרבה העצומה.
אייאן שאנל נולדה בקניה ונחשבת לדוגמנית העל השחורה הראשונה בדובאי. אשת חברה זוהרת, הידועה באלגנטיות שלה ובסגנון מעורר הקנאה שלה. שאנל מומחית לאופנה וליופי. בזמן שהיא מנהלת את סוכנות הטאלנטים המצליחה שלה, היא מלהטטת בין אימהות והשקת מותג איפור וטיפוח. במהלך העונה, שאנל מבינה שאינה יכולה להסתתר עוד מפני העבר שרודף אותה ומהבעיות שצצות כאן ועכשיו.
קרוליין ברוקס ילידת בוסטון. בתם של זוג מהגרים מהונדורס. ברוקס היא אמריקאית ואפרו-לטינית גאה עם תיאבון גדול לעסקים. ידועה בעולם הנדל"ן בדובאי בכינוי קרוליין DXB וחולמת לפתוח ספא מפנק. ברוקס חדורת מטרה ותשתמש בכל קשריה, כולל זה של בעלה לשעבר, כדי לבסס את עתידה ואת עתידו של בנה.
ד"ר שרה אל מדאני נולדה וגדלה באיחוד האמירויות. לאחר שהקימה את העסק הראשון שלה בגיל 15, שרה הפכה לדוברת ציבורית מצליחה ומודל להשראה עבור נשים צעירות, כשהיא משלבת בין שני עולמות: מודרני ומסורתי. היא הספיקה להביא ילד אחד ולהתגרש פעמיים, אך היא עדיין מחפשת את הדבר היחיד שחסר בחייה – אהבה.
ליסה מילאן  במקור מג'מייקה. ליסה מגשימה את החלום בדובאי כמעצבת אופנה נחשבת, אישה מסורה ואמא לשלושה ילדים, שנמצאים תמיד במקום הראשון בסדרי העדיפויות שלה. ליסה, שהוכתרה בעברה כמיס ג'מייקה, מאוד גאה בקו אופנת ההיריון היוקרתי שלה, "מינה רו", אבל חוששת שהצלחת המותג עלולה לבוא על חשבון חיי המשפחה.
קרוליין סטנבורי היא אשת עסקים בריטית, שהחלה את הקריירה שלה כסטייליסטית והפכה לכוכבת ריאליטי בסדרה "נשות לונדון", עברה לדובאי לפני כשבע שנים עם בעלה לשעבר ושלושת ילדיהם. מאז היא הקימה מותג נעלי יוקרה, היא מגישה פודקאסט על מערכות יחסים בשם גרושה, לא מתה והיא מצאה אהבה בזרועותיו של כדורגלן ריאל מדריד לשעבר, סרג'יו קראלו, שצעיר ממנה. אך פער השנים מציב בפניהם אתגר לא פשוט כשזה מגיע לנושא הרחבת המשפחה.

 

עקרות בית אמיתיות דובאי
ימי שלישי ורביעי, החל מ-11 באוקטובר, 23:00

יש לבדוק גם

אוקטובר 2023 בעולם הסרטים של yes

  אירועי החודש בעולם הסרטים של yes   יום שישי ה-13 13/10 ב-yes VOD ובערוץ …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.