יום שישי , מרץ 29 2024
נובמבר 2022 בעולם הסדרות של yes

נובמבר 2022 בעולם הסדרות של yes

 

הבוזגלוס 7 רק ב-yes 

החל מה-7/11 ב- yes VOD ימי ב-ד בשעה 20:30 ב- yes TV COMEDY וב- STINGTV

העונה השביעית של ״הבוזגלוס״ תראה איך כוכב הכדורגל מאור בוזגלו, נאלץ להמציא את עצמו מחדש לאחר הפרישה ואיך כל השינויים האלה משפיעים על הזוגיות שלו עם אשתו מירן.

נגלה אצל אסי את כישוריו הרבים ,דווקא בעולם העסקי ואת ההתמודדות המשפחתית שלהם עם עוד תינוקת בבית. 

נקבל הצצה אל מערכות היחסים הלא שגרתיות של אוהד ונלווה את אלמוג בניסיונותיו להיות הבוזגלו האחרון שישרוד על הדשא.

האחים שצברו עם השנים המון כעסים ומשקעים אחד על השני, מחליטים באומץ רב לנסות לפתור את הבעיות ביניהם ולחזור להיות ה״אגרוף״ החזק שתמיד היו.

״משפחת הכדורגל״ הישראלית, כבר מזמן לא רק בועטת לשער ובעונה הזאת הם יבעטו לכם היישר אל תוך הלב ,כשתראו אותם הכי פתוחים, הכי אמיתיים והכי חשופים שאפשר!

במאים ועורכים ראשיים: רועי שלייפר, גלי מאיו

מפיקים ראשיים: דפנה פרנר, שי אינס

יוצרים: סיגל שביט, שי אינס, דפנה פרנר 

 

לכבוד עליית העונה החדשה – כל העונות הקודמות של הבוזגלוס, כל הפרקים 24/7 של צחוק, שמחה והצצה לחיים של המשפחה האהובה החל מה-01/11 ועד 07/12 – ערוץ הפופ -אפ yes הבוזגלוס באפיק 20 וב-yes VOD.

 

גזלייט

החל מה-21/11 בבינג' ב- yes VOD וב-29/11 ימי ג' בשעה 21:45 ב- yes TV DRAMA 

מותחן פשע פוליטי המבוסס על הסיפור האמיתי אודות האנשים שמאחורי שערוריית ווטרגייט שבסופה נאלץ הנשיא ניקסון להתפטר. 

סיפורם של עובדיו הקנאים ותאבי הכוח שהיו שותפים לטיוח ולפעולות הבלתי חוקיות שנקטו נגד מחאת הדמוקרטים בעקבות המלחמה בווייטנאם, ובפרט הסיפור הלא יאמן על התובע הכללי ג'ון מיטשל (שון פן) שהיה מעורב בפשעים ועל אשתו מרת'ה מיטשל (ג'וליה רוברטס). כשהגברת מיטשל הבינה את עומק המעורבות של בעלה בפרשה ואת חומרתה, כמו גם מעורבותו של הנשיא, נקט בעלה באמצעים חריגים ואכזריים כדי לעצור אותה מלפרסם את מה שגילתה שעלול היה להפיל אותו ואת כל הקשורים לפרשה יחד איתו. 

הסדרה זכתה לביקורות חמות:

Guardian: ברגע שהסדרה תופסת אותך, אתה לא יכול להשתחרר. הסדרה לוקחת את שפע המרכיבים שלה והופכת אותם לדרמה טובה מאוד ומהנה לצפייה שלאט לאט מוצאת את מקומה. 

Daily Telegraph: עבור כל מי שאוהב לרדת לחקר עיקרי ההיסטוריה, הסדרה הזו תאיר כמה עובדות בסיסיות חשובות. 

TheWrap: התסריט הקופצני חושף את אנסמבל השחקנים הנרחב עם אנרגיה וביטחון. 

USA Today: משעשעת, חזקה ואפילו עמוקה

ABC News: ג'וליה רוברטס שצריכה לקבל פרס אמי על תפקידה, מבריקה בסדרה מרתקת, בתפקיד מרת'ה מיטשל הקולנית והגאה.  

 

החקירה של ריי רק ב-yes 

החל מה-24/11 בבינג' ב- yes VOD 

דרמת מתח בריטית חדשה מבית ITV העוקבת אחר בלשית ממוצא אסייתי רצ'יטה ריי (פרמינדר נגרה, "שחקי אותה כמו בקהאם", ER""), הנאבקת בדעות הקדומות של הסובבים אותה בתחנת המשטרה בברמינגהם, בעוד היא עצמה נגררת עמוק לתוך עולם הפשע המאורגן. 

לאחר שהבלשית ריי מצליחה במקצוענות וברגישות לעצור חשוד לעיני מצלמות התקשורת, היא מקודמת למחלק הרצח ומקבלת לידיה תיק חקירה שבאופן לא מקרי עוסק ברצח מהקהילה שלה, וריי, שגם כך מוטרדת רבות מהקונפליקט של זהותה האסייתית מול הבריטית, מוטרדת מהשאלה האם קיבלה את החקירה בגלל כישוריה או בגללה מוצאה. 

ריי, חוקרת עקשנית, מנסה להתעלם מרעשי הרקע, לרדת לחקר העניין ולמצות את הדין עם הרוצחים. 

עוד בקאסט של הסדרה: ג'יימי באמבר ("באטלסטאר גלקטיקה") בתפקיד קצין בכיר במשטרת ברמינגהם ובן זוגה של ריי, וג'מה וילן ("משחקי הכס") בתפקיד מפקדת מחלק הרצח.

 

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

 

פרויקט לזרוס רק ב-yes

החל מה-02/11 בבינג' ב- yes VOD 

צפיית חובה!

כשג'ורג' (פיפה אסיאדו, "להרוס אותך", "פשע במעגל סגור") מתעורר בבוקר של ה-1 ביולי 2022, הוא לא מבין מה קורה – הוא כבר חי את היום הזה ואת ששת החודשים שאחריו – שבהם הוא קיבל הלוואה והקים סטארטאפ, התחתן עם זוגתו שנכנסה להריון (צ'ארלי קלייב, "אובסקסיה"), כל זאת בזמן מגיפה חדשה וקטלנית שהתפשטה ברחבי העולם – ופתאום הכל חוזר אחורה, אבל אף אחד לא שם לב חוץ ממנו.

כשהוא מרגיש שהוא עומד לאבד את דעתו ואת כל עולמו, ניגשת אליו אישה זרה בסמטה (אנג'ילי מוהינדרה, "שומר הראש", "חקירה במצולות"), ומציעה לו להגיע לכתובת מסוימת אם וכאשר הזמן יתאפס שוב.

כשהוא מתעורר שוב בבוקר ה-1 ביולי, הוא הולך לכתובת שניתנה לו, ומוצא שם סוכנות ביון סודית שמגייסת אותו לשורותיה – כאשר העולם עומד על סף הכחדה, הם מזיזים את מחוגי השעון אחורה ל-1 ביולי האחרון שהיה, ומנסים לשנות את גורל העולם.

כשזוגתו נהרגת בתאונה נוראית בבוקר ה-1 ביולי 2023, הוא מוצא את עצמו מוכן להכחיד את האנושות כולה רק כדי להביא לאיפוס מחודש של הזמן ולהחזיר אותה לחיים.

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

 

אריות הים 6 (משודר צמוד לשידור בארה"ב) רק ב-yes

החל מה-03/11 ב- yes VOD וב-10/11 ימי ה' בשעה 22:00 ב- yes TV ACTION וב- STINGTV

סדרת האקשן האהובה חוזרת בעונה שישית! חייהם של ה- SEALs המובחרים של חיל הים כשהם מתאמנים, מתכננים ומבצעים את המשימות המסוכנות והמאומצות ביותר שהמדינה שלהם יכולה לבקש.

העונה החדשה מתחילה בדיוק מהמקום שהקודמת הסתיימה, כשצוות בראבו ממשיכים במשימתם במאלי. אל העונה מצטרף כשחקן קאסט קבוע ראפי ברוסומיאן בתפקיד עומר חמזה, מומחה למזה"ת שהוריו מהגרים סורים. מסתמן שהצוות עתיד לצאת העונה למשימות במזרח התיכון. 

לאחר שבעונה הקודמת הועלה רף הסכנה עבור כל חברי הצוות, צפוי שגם העונה הזו תספק אקשן מסעיר. 

משודר צמוד לשידור בארה"ב

 

כנופיות לונדון 2 (משודר צמוד לשידור בארה"ב)

החל מה-15/11 בבינג' ב- yes VOD 

דרמת הפשע הבריטית הנפלאה שזכתה להצלחה ענקית ולביקורות מהללות ואף נרכשה לשידור בארה"ב ברשת AMC ("שובר שורות" ,"מד מן", "המתים המהלכים") חוזרת בעונה חדשה.

הסדרה מתרכזת במאבק הכנופיות בלונדון של ימינו ונוצרה בידי גארת' אוונס (במאי סרטי "הפשיטה") הסדרה ממוקמת בליבה של לונדון ומתארת עיר שסועה בעקבות מאבקי כוחות בין ארגוני פשע בעיר ובעיקר לאחר אירוע ההתנקשות בראש משפחת הפשע החזקה ביותר.

העונה החדשה מתרחשת שנה לאחר אירועי העונה הקודמת, כאשר אימפריית הפשע של המשפחות וואלאס ודומאני מתמוטטת והכאוס שוב חוזר לרחובות. כנופיה חדשה בראשות קובה וברון הסמים אסיף אפרידי משליטה טרור על כנופיות יריבות, אבל האם הם יוכלו להמשיך לשלוט בכח מבלי שאויביהם יחזירו מלחמה? הקרב על לונדון מתחיל מחדש.

משודר צמוד לשידור בארה"ב / כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

 

ישנן בנות: הדור הבא 3 (משודר צמוד לשידור בארה"ב) רק ב-yes

החל מה-22/11 ב- yes VOD וב- STINGTV

באמצע העשור הקודם הציגה לראשונה בטלוויזיה הסדרה המצליחה "ישנן בנות" את עולמן של חבורת נשים מהקהילה הלהט"בית בלוס אנג'לס. עשור לאחר ירידתה עלתה סדרת ההמשך שלה וכעת היא חוזרת בעונה שלישית. 

העונה החדשה ממשיכה בדיוק במקום בו הקודמת הסתיימה, גם העונה נמשיך לעקוב אחר חייהן של הדמויות האהובות: בת' (ג'ניפר בילס), שיין (קתרין מוניג) ואליס (לאישה היילי), ולצדן דמויות חדשות, קבוצה של נשים שחוות אהבה, שברון לב, מכשולים והצלחות בלוס אנג'לס. 

רוזי אודונל ודונלד פייסון ("סקארבס") חוזרים לככב בתפקידי אורח של קארי וטום בהתאמה. בנוסף, האמנית פאולה אנדריאה פלסידו ((Hacks תצטרף לקאסט בתפקיד רוקסי. עוד יגיעו לביקור העונה – ג'ואי לורן אדמס ("לרדוף אחרי איימי"), ג'ואנה קסידי ("עמוק באדמה"), והסטנדאפיסטית מרגרט צ'ו

 

תקציב משפחתי 3 (משודר צמוד לשידור בארה"ב) רק ב-yes

החל מה-10/11 ב- yes VOD 

עונה שלישית לקומדיה החמודה והמצליחה אודות טום (טופר גרייס מ"מופע שנות השבעים") ושרה (קייטלין מגי "אהבה מודרנית") אח ואחות. הוא אב לשלושה, סופר שכתב ספר אחד מצליח יחסית וזהו.. והיא פסיכולוגית ילדים כושלת המגדלת שני ילדים עם בת זוגה. 

חייהם משתנים כשאחיהם הקטן קונור (כוכב יוטיוב ג'ימי טטרו), מנהל חברת השקעות פרטית ומיליונר עובר, אחר גירושיו, לגור לידם עם בתו הקטנה. מערכת היחסים המיוחדת והסבוכה בין שלושת אחים – אחד בעשירון העליון, אחד ממעמד הביניים ואחת בקושי מחזיקה מעמד כלכלית – מתגלה כמאתגרת, אבל מלאה באהבה. 

בעונה החדשה נראה כי קונור מוצא מטרה טובה לכספו – הוא משקיע בחברת תקשורת הולנדית, זוהי אותה חברה שבה השתמש לעזור טום למצוא בית הוצאה לאור לספרו החדש. אפשר רק לדמיין מה יקרה כשטום יגלה שאחיו הצעיר הוא הסיבה שהוא הולך להיות סופר מפורסם…

 


 

 

רוק הצעיר 3 רק ב-yes (משודר צמוד לשידור בארה"ב)

החל מה-12/11 ב- yes VOD ימי ש' בשעה 19:55 ב- yes TV COMEDY 

עונה חדשה לקומדיה המצליחה אודות חייו של השחקן הידוע דוויין "דה רוק" ג'ונסון. ג'ונסון מגלם את עצמו מתוך הקמפיין שלו לנשיאות ארה"ב בשנת 2032, הוא מספר לנו על חייו ואיך הם הובילו אותו למקום שהוא נמצא בו היום. 

הסדרה מתמקדת בשלוש תקופות שונות, משמעותיות ומעצבות בחייו – כילד צעיר בן 10 הגדל בהוואי בתחילת שנות ה-80. כאשר נכנס לעולם ההיאבקות  – כתלמיד תיכון מגושם וגדול ממדים שכולם בכלל בטוחים שהוא סוכן משטרה סמוי בשל המראה גדול והמאיים שלו וכשחקן פוטבול בקולג' במיאמי בשנות ה-90.

ג'ונסון מספר, כי תהליך יצירת הסדרה היה מורכב עבורו וגרם לו לא פעם לסערה נפשית. הוא היה מעורב בבחירת השחקנים שיגלמו אותו בתקופות שונות בחייו ובעיקר התקשה ללהק את הדמויות של משפחתו הגרעינית.

נראה כי בעונה חדשה התקופה המתארת את שנות ה-80 עומדת להיות חלק מרכזי בעלילה, עוד נודע כי לוהקו גרסאות צעירות של כוכבי התקופה – סינדי לאופר ומר.טי. 

את הסדרה יצרו נאנאצ'קה חאן וג'ף צ'יאנג, היוצרים של הסדרה "חמוץ מתוק". עם עלייתה זכתה הסדרה להצלחה והתברגה בין עשר הקומדיות הנצפות ביותר בארה"ב והיתה לקומדיה החדשה מספר 1 בארה"ב!.

משודר צמוד לשידור בארה"ב

 

המרוץ לדראג של רופול VIP 2  רק ב-yes 

החל מה-09/11 בבינג' ב- yes VOD וב- STINGTV

עונה שנייה לסדרה שהיא ספין אוף לסדרה האהובה – "המרוץ לדראג של רופול" 

בניגוד לעונה הראשונה שהציגה תחרויות שירה ודראג המבוססות על הפורמט של הסדרה הראשית, העונה השנייה כללה תחרות ליפסינק שהוסתרו באמצעות פרסונות דראג, כשהקהל בבית והשופטים לא יודעים מי הסלב, והוא נחשף רק כשהוא מודח. המנצח מקבל 100,00$ עבור ארגון צדקה לבחירתו.

בכל פרק המתמודדים מופיעים בפני השופטים והקהל באולפן, ובכל פרק על המודח לחשוף את זהותו האמיתית. העונה לוקחים חלק 9 מתמודדים.

צוות השופטים העונה – 

רופול, מישל ויסאז' , קרסון קרסלי ורוס מתיוס.

 

אנחנו כאן 3 (משודר צמוד לשידור בארה"ב)

החל מה-29/11  ב- yes VOD וב- STINGTV

עונה שלישית לסדרה הלא מתוסרטת וזוכה האמי מבית HBO שעוקבת כל עונה אחר תושבי עיר קטנה המגויסים ומתאמנים להשתתף בהופעת דראג חד פעמית. בכל פרק, המתחרות לשעבר מ"המרוץ לדראג של רופול" יעזרו להכין את "בנות הדראג" מהעירייה המקומית וילמדו אותן איך לצאת מאזור הנוחות שלהן וינחו אותן כיצד לבטא את עצמן במלואן מול הקהילה שלהן..

עם ההחלטה של HBO להמשיך לעונות נוספות יצאה מטעמם הודעה בה נאמר כי: הסדרה נוצרה במחשבה לעזור ולהשפיע בהפצת האהבה והשינוי בעזרת המלכות מ"המירוץ" שימשיכו לטייל ברחבי המדינה וירוממו את הקהילה הלהט"בית בתקווה לייצר שמחה, הכלה וקבלה במקומות פחות מצופים. עוד צוין, כי למרות שהסדרה מתרחשת בעיירות קטנות, יש לסדרה אפקט אדיר ומעורר השראה בקרב קבוצות גדולות בכל רחבי המדינה.

קהילת הדראג מוכיחה ומראה כי אהבה, חמלה ונכונות להקשיב יכולות להתחיל ולעורר את השינוי הדרוש בשיח של כל מקום, חברה ומדינה. 

העונה החדשה תתמקד בתושבים מקומיים מאזור טקסס, יוטה, פלורידה, מיסיסיפי, ניו ג'רזי.

משודר צמוד לשידור בארה"ב

 

שיקגו Fire 9 

החל מה-01/11 בבינג'- yes VOD וב- STINGTV

עונה חדשה לדרמת האקשן הפופולארית מבית היוצר של מייקל ברנדט ודרק האס עם זוכה האמי המעוטר דיק וולף כמפיק בכיר והיא הראשונה בזיכיון "שיקגו". 

הסדרה עוקבת אחר חייהם, המקצועיים והאישיים, של לוחמי האש, אנשי ההצלה והפרמדיקים של מכבי האש בשיקגו בתחנה 51.

לוחמי האש, צוות ההצלה והפראמדיקים של כיבוי האש של שיקגו 51 אלה הם הגברים והנשים האמיצים שרצים קדימה לסכנה כשכולם רצים לכיוון השני. אבל האחריות העצומה של התפקיד גובה גם מחיר אישי. עם מוניטין גדול ואגו חסון, הלחץ לבצע ולקבל החלטות בשבריר שנייה לעתים מסכן את חברי הקבוצה.

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

 

ליל ריי הווארי: ספיישל סטנד אפ (2022) 

 

החל מה-14/11 ב- yes VOD וב- STINGTV

הקומיקאי, השחקן והכותב ליל רל הווארי חוזר עם ספיישל סטנד אפ חדש. הפעם הווארי חוזר אל עיר הולדתו, שיקאגו, ומשתף בסיפורים אישיים, שיהיו מרגשים וכמובן גם מצחיקים.

זה הספיישל השני של הווארי עם HBO לאחר הספיישל הראשון שצולם ב-2019. בין לבין הוא הספיק להופיע בסרטים וסדרות כמו "לשחרר את גיא", "יהודה והמשיח השחור", "לא בטוחה" ו"שיי טאון".

 

הטובות לקרב 6 – פרק הסיום (משודר צמוד לשידור בארה"ב) רק ב-yes

11/11 ב- yes VOD 

הדרמה המשפטית והפוליטית, הספין אוף המוערך של "האישה הטובה", מבית היוצר של רוברט ומישל קינג, מגיעה לסיומה עם פרק סיום שכולם מצפים ונרגשים לקראתו.

עונת הסיום החזירה אל המסך כוכבים אהובים מסדרת האם, "האישה הטובה" – אלן קמינג חוזר בתור היחצ"ן הפוליטי איליי גולד, קארי פרסטון חוזרת בתור עורכת הדין המבריקה אלזבת' טסיוני, וזאק גרנייר חוזר בתור עורך הדין חסר-המצפון דיוויד לי.

כולם סקרנים ומחכים בקוצר רוח לראות איך החליטו יוצרי הסדרה לסיים את הדרמה עם הדמויות שנכנסו עמוק ללב של כולנו. 

המתים המהלכים 11 ג' – פרק הסיום (משודר צמוד לשידור בארה"ב) 

רק ב-yes

21/11 ב- yes VOD וב- STINGTV

פרק הסיום לאחת הסדרות האהובות ביותר בעולם. האם בפרק הסיום נקבל הצצה על ריק גריימס? לפי השמועות, אנדרו לינקולן ביקר בסט בג'ורג'יה, וייתכן שיופיע לכמה רגעים בפרק. 

הפקת הסדרה הודיעה כבר על מספר סדרות ספין אוף שנמצאות בהפקה: האחת " אי המתים" תעקוב אחר מגי (לורן כהן) וניגן (ג'פרי דין מורגן) – הזוג המוזר, אויבים בנפש בעבר ובעלי ברית בהווה, ותתרחש באי מנהטן שאחרי האפוקליפסה התנתק מהיבשת. השנייה עתידה לעקוב אחר קורותיו של דריל (נורמן רידוס), ולפי השמועות תתרחש דווקא באירופה, וכנראה תעלה כבר בשנה הבאה, והמרגשת מכולן, מיני סדרה בת שישה פרקים שתעקוב אחר דמויותיהם של ריק (אנדרו לינקולן) ומישון (דני גורירה) ותעלה גם היא כנראה ב- 2023. 

אטלנטה 4 פרק הסיום (משודר צמוד לשידור בארה"ב) רק ב-yes

19/11 ב- yes VOD 

הדרמה הקומית המצליחה מרשת FX, זוכת פרסי אמי ופרסי גלובוס הזהב, שזכתה לשבחים מכל עבר ואף כונתה על ידי Variety: "הפקה מושלמת, קולנועית ויפהפייה", מגיעה אל סופה בפרק סיום מסקרן ומסתורי.  

הסדרה עוקבת אחר חיי היומיום של ארן (דונלד גלובר, "קומיוניטי") ובן דודו הראפר המכונה "פייפר בוי" (בריאן טיירי הנרי) המחפשים את דרכם בסצנת הראפ המקומית באטלנטה – ג'ורג'יה, כשהם מנסים להוכיח את עצמם ובמקביל לנהל את חייהם וחיי משפחתם. 

הסדרה יודעת לשלב הומור אקסצנטרי עם דרמה וסוריאליזם וכך הפכה לאחת התוכניות הכי יצירתיות ולא צפויות של השנים האחרונות. 

 

חדש בדיסקברי+

בטאלי: נפילתו של כוכב (Batali: The Fall Of A Superstar Chef) – מאריו בטאלי היה כוכב ענק, הוא כיכב בתוכניות בישול, היה נשוי לכוכבת חוק וסדר והיו לו מסעדות מהמצליחות בארה"ב. אלא שכששמועות על הטרדות מיניות החלו להחשף, כל העולם המושתק של הטרדות בעולם המסעדות החל לצאת. 

נשואה לדאע"ש (A Radical Life) – סיפורה של טניה ג'יי, שהיתה נשואה לאמריקאי הבכיר ביותר בדאע"ש. סיפור חייה הוא הצצה לאיך הכניסה לעולם הרדיקלי הופכת לתהום שלא ניתן לצאת ממנה.

ג'וסי סמולט – המומחים מדברים – ספיישל העוסק במשפטו של ג'וסי סמולט, כוכב "אימפריה" שבדה תקיפה על רקע גזעי עד שהראיות ומצלמות אבטחה גילו שהוא משקר. המומחים ינתחו את שפת הגוף שלו והעדויות.

קנינו בית לוויה! – סדרה על משפחה לא רגילה שקונה בית לוויות…

המלך תות ספיישלים –  מספר ספיישלים לכבוד החשיפה הצפויה של ממצאים חדשים לגבי הקבר שנתגלה של הפרעון הקדום. 

 

יש לבדוק גם

המשטר

המשטר The Regime "המשטר" ("The Regime") היא דרמה פוליטית מבית HBO. הסדרה נכתבה והופקה על …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.