יום חמישי , אפריל 25 2024
Detective Knight: Rogue, בלש ניו יורקי: פורעי החוק, ברוס ויליס

מהיום בקולנוע: "בלש ניו יורקי: פורעי החוק"

בלש ניו יורקי: פורעי החוק
DETECTIVE KNIGHT: ROGUE
ארה"ב, 2022

בימוי: אדוארד דרייק
תסריט: אדוארד דרייק, קורי לארג'
הפקה: קורי לארג', שון פטריק אוריילי, מישל מאיירס, סטפן ג'יי. אידס, מתיו הלדרמן, לוק טיילור, סומן מליק, כריסטופר ג'יי. גליקר, ג'וני מסנר.
צילום: לאפרי וויטברוד
עריכה: ג'סטין וויליאמס
פסקול: סקוט קורי

שחקנים:
ברוס וויליס – ג'יימס נייט
לוכלין מונרו – אריק פיטצג'רלד
ג׳ימי ז׳אן-לואי – גודווין סאנגו
בו מירצ'וף – קייסי רודס
קורי לארג' – מרסר

אורך הסרט: 105 דקות
הסרט מופץ ע"י פורום פילם ומגיע לבתי הקולנוע ב-27.10.22

תקציר:

זהו הסרט הראשון מתוך טרילוגיה בה מככב ברוס וויליס בתור הבלש ג'יימס נייט, המקדיש את חייו לרחובות התובעניים של לוס אנג'לס. בעוד העיר מתכוננת לחגיגות ליל כל הקדושים, שודדים חמושים עם מסכות, פוצעים אנושות את שותפו של נייט (לוכלין מונרו) בקרב יריות. השודדים בורחים לניו יורק ונייט בעקבותיהם, שם עברו האפל מתנגש עם החקירה הנוכחית ומאיים לקרוע את עולמו… אלא אם יזכה בגאולה קודם.

דבר הבמאי – אדוארד דרייק:

גברים פגועים פוגעים ביקרים להם במרדפם אחרי תהילה, במטרה למלא חור בנשמתם. הסרט שואף לבחון את המסכות אותן אנו שמים ביומיום, על מנת להסוות את הכאב. עבור ג'יימס נייט (ברוס וויליס), הסיבה בגללה הוא בחר בקריירה כאיש חוק נטועה במסע אחר נקמה הנפרש על כמה עשורים.

אלו הם סרטיו האחרונים של מר וויליס והייתה לי הזכות לעבוד עמו. שורש היחסים שלנו תמיד היה ביצירת אקשן שיקח את הצופים כל פעם למחוזות אחרים תוך כדי שמירה על בטיחותם של כלל המשתתפים בסרט.

טרילוגיית נייט צולמה בכללותה בשלוש מדינות ב-24 ימים בלבד! איזה הישג!

על הבמאי והשחקנים:
אדוארד דרייק-במאי/תסריטאי
הבמאי והתסריטאי האוסטרלי החל את דרכו כבמאי קליפים לאומנים כגון: סקרילקס והדיג'יי דיפלו. בין סרטיו המוכרים ביותר כבמאי: 'Gasoline Alley', 'Broil', 'American Siege', 'Cosmic Sins' ו'Apex'.

ברוס וויליס – ג'יימס נייט
אחד מהשחקנים הוותיקים בהוליווד, זוכה פרס גלובוס הזהב והאמי עבור תפקידו בסדרה 'בלשים בלילה'. הצלחתו הקולנועית הראשונה הייתה בסדרת סרטי
'מת לחיות'. בין סרטיו המוכרים ביותר: 'ספרות זולה', '12 קופים', 'האלמנט החמישי', 'ארמגדון', 'החוש השישי', 'משאלת מוות', 'בלתי שביר', 'ממלכת אור הירח', 'בלתי נשכחים', 'לופר' 'מיסטר גלאס' ועוד.

בטלוויזיה שיחק בתפקיד אורח בעונה השישית של הסדרה 'חברים'.

לוכלין מונרו – אריק פיטצג'רלד
שחקן הקולנוע והטלוויזיה הקנדי השתתף בסדרות: 'מכושפות', 'רחוב ג'אמפ 21', 'החץ' וכיום מככב בסדרה 'ריברדייל'. בקולנוע מוכר בעיקר מתפקידיו בסרטים: 'בלתי נסלח' אשר גרף 4 פרסי אוסקר, 'מת לצעוק', 'פרדי נגד ג'ייסון', 'הטורף' ועוד.

ג׳ימי ז׳אן-לואי – גודווין סאנגו
ז'אן לואי נולד בהאיטי והחל את דרכו הקולנועית בתפקידים קטנים בסרטים: 'דמעות של שמש' ו'זהות כפולה'. תפקידו המשמעותי הראשון בטלוויזיה היה בסדרה 'גיבורים'. בקולנוע מוכר ז'אן-לואי בעיקר מתפקידיו בסרטים: 'ג'וי', 'Rattlesnakes' ולאחרונה שיחק בסרט 'האיש האפור'.

יש לבדוק גם

ישראל במלחמה: בן חמאס מדבר

הנסיך הירוק ממשיך לדבר בעד מדיניות ישראל ונגד חמאס. הנה ראיון שלו מהשבוע ל-THE FREE …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.