יום שלישי , מרץ 19 2024
מלכי הכאב, ערוץ ההיסטוריה

וידאו: מלכי הכאב עונה 2

הסדרה "מלכי הכאב", ששבה אלינו לאחר הפסקה של שנתיים וחצי, עוקבת אחר אדם ת'ורן, ביולוג המתמחה בחקר חיי הפרא, ורוב אליבה, הרפתקן מושבע ומטפל מקצועי בחיות, העורכים סדרת ניסויים מסוכנים על עצמם, במטרה לתעד את רמת הכאב, ואופן התגובה הפיזי של גוף האדם, כשהוא נחשף לעקיצות ונשיכות של החרקים, המעופפים והזוחלים הקטלניים בעולם – לרבות עקרבים, נחשים, צרעות וחיפושיות.

מטרת השניים היא ליצור מדד אולטימטיבי למדידת הכאב האנושי, שישמש לצרכים מדעיים וחינוכיים, וניתן יהיה ללמוד ממנו מאלו בעלי חיים יש להיזהר, ומה לעשות במקרה שבני אדם ננשכים או נעקצים ע"י יצורים מסוכנים אלו. בסופו של דבר, מטרתם היא להציל בני אדם.

ב-1983, חוקר החרקים ד"ר ג'סטין או. שמידט החל לדרג עקיצות של חקרים, וסיכן את חייו למען המדע כדי ליצור "מדד כאב". אדם ת'ורן ורוב אליבה, משכללים את המדד המקורי, ומוסיפים לו קטגוריות כמו אורך זמן ואינטנסיביות העקיצה,ועוצמת פגיעתה בגוף האדם.

לצד אדם ורוב, נמצא כל העת ד"ר בן אבו, בעל התמחות בסוגי ארס שונים, המפקח על בריאותם של השניים, ומסביר לצופים בבית אילו תהליכים פיזיולוגיים ופסיכולוגיים אדם ורוב חווים על בשרם, לאחר שלב העקיצה והנשיכה.

במהלך הסדרה, ילמדו הצופים על ההיסטוריה של בעלי החיים הנראים בתכנית, ומערכת היחסים המורכבת שלהם עם המין האנושי.

מלכי הכאב – עונה 2 / Kings of Pain
ימי רביעי ב-23:15, החל מ-6 ביולי

יש לבדוק גם

ישראל במלחמה: בעולם מדווחים על שיפא

כיצד נראו ונשמעו הדיווחים אתמול על פשיטת צה"ל בבית החולים שיפא בעזה? הנה כמה דוגמאות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.