יום שישי , אפריל 19 2024
לוגו פופ טארטס

יולי-אוגוסט בקולנוע לב

עדכון תאריכי יציאה של בתי קולנוע לב לחודש יולי- אוגוסט

7/7- סופרנובה/ Supernova

פסטיבל לונדון 2020

אחרי עשרים שנה ביחד, סם וטאסקר שוכרים בית-קרוון ויוצאים למסע ארוך ברחבי איזור הכפר האנגלי הפסטורלי. הטיול, בו הם פוגשים אנשים אהובים מהעבר ומבקרים במקומות מיוחדים מעברם המשותף, עובר עלי מנוחות – אבל מעל השניים מרחפת עננה שחורה שהם מתעלמים ממנה במופגן. אך ככל שהטיול מתקדם ועושה רושם שהשניים כבר לא יכולים להתעלם ממציאות חייהם והעתיד שמחכה להם, קרעים מתחילים לצוץ בין בני הזוג האוהבים.

"סופרנובה" היא דרמה אנגלית יפה ומרגשת, שמובלת על ידי שתי תצוגות משחק משניים מהאהובים בשחקני אנגליה – קולין פירת' ("נאום המלך", "יומנה של ברידג'ט ג'ונס") וסטנלי טוצ'י ("טובת הילד", "מבט מגן עדן"). הסרט הוקרן בפסטיבל לונדון וזכה לשבחים וביקורות נפלאות בזכות התסריט החכם, העשייה הקולנועית המדוייקת, והמשחק המרהיב.

טריילר: https://www.youtube.com/watch?v=DJvCKfAmH50&feature=emb_title

 

14/7- בתנועה/ Rise

צרפת | 2022 | 120 דקות
בימוי: סדריק קלאפיש
משחק: מריון בארבו, חופש שכטר, דניס פודלידס

 

"בתנועה" הוא סרטו החדש של הבמאי הצרפתי האהוב סדריק קלאפיש ("פריז פינת ניו יורק", "בחזרה לבורגונדי", "פודינג אירופאי") – דרמה מרגשת מלאה במוזיקה, ריקוד ואהבה, בהשתתפותו של חופש שכטר, הכוריאוגרף הישראלי הנודע, בתפקיד עצמו.

אליז בת ה-26 היא רקדנית בלט קלאסי מוכשרת הנמצאת בשיא הקריירה שלה ככוכבת של להקת הבלט של פריז. כשהיא נפצעת במהלך הופעה ומגלה שככל הנראה לא תוכל לרקוד עוד, עולמה חרב עליה והיא מוצאת את עצמה ללא מטרה – להיות רקדנית היה מאז ומתמיד כל מהותה. אבודה, היא מקבלת עבודה כעוזרת טבח בבית כפרי המארח סדנאות אמנים. שם, בין נופי הכפר ומוקפת ברקדנים, היא תצטרך לבנות את עצמה מחדש, גוף ונפש, כרקדנית וכאדם…

 

21/7- בדיחה של ממלכה/ Pil’s Adventure

קומדיית-אנימציה והרפתקאות חדשה וקורעת מצחוק מהיוצרים של 'שכחו אותי בגלקסיה', ועם תפקיד אורח מיוחד של דילן דרור!

"בדיחה של ממלכה" הוא סיפורה של נערה אמיצה היוצאת להציל את נסיך הממלכה שכושף והפך ל… חתורנגול (שילוב משעשע של חתול ותרנגול). בעזרת חברים טובים והרבה תושייה היא תצטרך להתגבר על כל המכשולים, למצוא את שיקוי הקסמים שיפיג את הכישוף, ולהשיב לממלכה את הכיף, השקט והשלווה.

"בדיחה של ממלכה" היא אגדה קסומה, פנטסטית, מלאה בהומור, רגש ואקשן עוצר נשימה, המתאימה לצפייה לכל המשפחה!

טריילר: https://www.youtube.com/watch?v=x7OTShXMttE&feature=emb_title

28/7- הגיבור/ A Hero

פסטיבל קאן 2021 – זוכה פרס ה"גרנד פרי"
גלובוס הזהב 2022 – מועמד לפרס הסרט הזר הטוב ביותר
נציג איראן לאוסקר 2022

סרטו החדש של אמן הקולנוע האיראני אסגאר פרהאדי, שזכה באוסקר פעמיים, על "פרידה" ועל "הסוכן" המופתיים, מסמל את חזרתו של הקולנוען לארץ מולדתו ולסגנון האהוב והייחודי שלו. גם כאן לוקח פרהאדי סיפור קטן לכאורה, מקרה יומיומי שיכול להתרחש בכל רגע, והופך אותו לדרמה מהפנטת שבה נדמה שבו זמנית כולם גם צודקים וגם טועים, אבל מעל הכל – כולם בני אדם שמנסים לחיות את חייהם הכי טוב שהם יכולים.

ראהים נמצא בכלא אחרי שלא הצליח להחזיר הלוואה גדולה שלקח. במהלך חופשה מהכלא, ואחרי שסכום כסף גדול מגיע לידיו, ראהים מוצא את עצמו הופך בין לילה לגיבור מקומי. אך עם התהילה מגיעים סימני השאלה, וראהים מוצא את עצמו נלחם על שמו הטוב – מאין הכסף? לאן הוא הלך? והאם הסיפור כולו היה הצגה אחת גדולה?

 

טריילר: https://www.youtube.com/watch?v=aDQCgZ4Uapo&feature=emb_title

 

28/7- אש האהבה/ Fire of Love

 

ארצות הברית / קנדה 2022, 93 דקות, אנגלית וצרפתית, כתוביות בעברית ובאנגלית

הסקרנות שלהם הייתה גדולה פי כמה מהפחדובמשך יותר מ-25 שנה הם טיפסו אל לועיהם של הרי געש מתפרצים כדי להתקרב ככל האפשר לענני האפרמפלי הבוץ ונהרות האשכשהם מאזיניםכדבריהםלפעימות לבו של כדור הארץזוג החוקרים הצרפתים קטיה ומוריס קראפט היו מאוהבים בהרי געש והכירו אינטימית את ההרים המעשנים של איסלנדהוואיזאיראיטליהקולומביה ויפןהם דגמומדדוובעיקר צילמו – צילומים וסרטים עוצרי נשימה – בתקווה שהעולם יתאהבכמותםסיפור היכרותםהרפתקאותיהם הנועזות ומותם בהתפרצות ההר אוּנזֶן ביפן מסופר בקריינות של מירנדה ג'ולי על רקע הצילומים המרהיבים במיוחד שהשאירותמונות וצלילים שכאילו נלקחו מעולם אחר.

 

4/8- פשעי העתיד/ Crimes of the Future

סרטו החדש של דיוויד קרוננברג בכיכובם של ליה סיידו, קריסטין סטיוארט, ויגו מורטנסן, ליהי קורנובקובסקי, סקוט ספידמן ועוד.

פסטיבל קאן 2022

יש לבדוק גם

ויראלי: "פגם מולד, ניתן לטיפול"

זוכרים את דום הלב של ברוני ג'יימס ב-24 ביולי ? ובכן, אחרי שלל בדיקות, קובעים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.