יום שישי , אפריל 19 2024
ברוכה הבאה ניקי גלייזר, !E

מאי 2022 בערוץ !E

 

הצטרפו לסטנדאפיסטית ניקי גלייזר שמחליטה לעזוב את לוס אנג'לס ולחזור לבית הוריה בסנט לואיס לתקופת הסגר בקורונה. אך המעבר הזמני הזה, הופך במהרה לקבוע! בסיטקום-ריאליטי החדש של ערוץ !E, נעקוב אחר ניקי תוך שהיא מנסה, באופן מצחיק וייחודי, לבנות מחדש את חייה, למנף את הקריירה שלה, להכיר חברים חדשים ולמצוא אהבה.

לניקי גלייזר היה את כל מה שהיא רק חלמה עליו: מופע סטנדאפ שהצליח בכל רחבי ארצות הברית, תכניות טלוויזיה משלה, וכן, היא אפילו רקדה ב"רוקדים עם כוכבים", אבל עכשיו, תודות לקורונה הכל נעצר. אז היא ארזה מזוודה ועברה חזרה לבית של ההורים שבסנט לואיס, מיזורי.

הסדרה עוקבת אחר חייה של הקומיקאית הכי עסוקה בארה"ב. ניקי גלייזר ממש לא מתכוונת לתת לקורונה לעצור אותה תוך שהיא מצחיקה ללא פילטרים.

 

ברוכה הבאה ניקי גלייזר?
WELCOME HOME NIKKI GLASER?
ימי שישי, החל מ-13.5, ב-16:00

 

 

 

 

מנחי ערוץ !E נאז פרז, זאנה רוברטס ראסי, קאמו ובראד גורסקי מדווחים מהשטיח האדום הכי שיקי, בערב הנוצץ של עולם האופנה – המט גאלה – נשף ההתרמה היוקרתי למוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, המתקיים בפתיחת תערוכת האופנה השנתית במוזיאון.
בחירת נושא הנשף והרכבת רשימת המוזמנים האקסקלוסיבית מופקדים בידי כוהנת האופנה הגדולה, עורכת מגזין ווג – אנה וינטור. מי שמקבל הזמנה לנשף מקבל גושפנקא להיותו דמות מפתח בתעשייה. כל הכוכבות הגדולות עמלות זמן רב יחד עם המעצב החביב עליהן, כדי לעצב בגד בהתאם לנושא שבחרה וינטור, וליצור הופעה בלתי נשכחת.

 

השטיח האדום: מט גאלה
Met Gala 2022: Live From E!
יום שלישי, 3.5, 22:15

 

 

 

ערוץ E! מגיע לשטיח האדום של טקס פרסי המוזיקה של בילבורד!
הצטרפו לנאז פרז עם כל הכוכבים הגדולים של עולם המוזיקה על השטיח האדום של הבילבורד. הפרסים בטקס מוענקים מטעם מגזין המוסיקה Billboard, המפרסם את מצעדי המוסיקה החשובים בארה"ב. בניגוד לפרסים אחרים שניתנים ע"י חברי אקדמיה או ע"י הצבעת קהל, פרסי הבילבורד ניתנים לאומנים המצליחים ביותר, כשההצלחה נמדדת ע"פ נתוני המכירות, ההורדות, וההשמעות שלהם. הטקס נחשב לאחד החשובים בתעשייה, יחד עם הגראמי ופרסי המוסיקה האמריקאים.

 

השטיח האדום: פרסי המוזיקה של בילבורד
Billboard Music Awards LRC
יום שני, 16.5, 22:15

יש לבדוק גם

מאי 2023 – מופעי בת שבע

להקת מחול בת־שבע – מופעי מאי 2023: בת־שבע מארחת: ׳ברוט׳ מאת נעה שדור בשיתוף Avaq …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.