יום חמישי , אפריל 18 2024
לוגו פופ טארטס

פסטיבל עין גב – סובב כנרת

לאחר שנתיים של הפסקה בצל מגיפת הקורונה, בחול המועד פסח:

פסטיבל "עין גב – סובב כנרת" ה-77 – חוזר במתכונת מחודשת, על שפת האגם

פסטיבל עין גב לזמר עברי חוזר לכנרת בשלושה ימים של מופעים על שפת המים •
שירי מימון, מירי מסיקה, ירדנה ארזי, קובי אפללו ואריק סיני – הם רק חלק קטן משמות האומנים שיופיעו בפסטיבל, שבשנים האחרונות שם לו למטרה להוות גשר בין-דורי של מוזיקה עברית וישראלית • השנה, בפעם הראשונה, יוצא הפסטיבל את האולמות, והבמה המרכזית תוקם ממש על גדות הכנרת • הפסטיבל ייערך בשיתוף התכנית המיתולוגית "ארבע אחר הצהריים" בגלי צה"ל, וחלק מהמופעים יועברו בשידור ישיר • ראש המועצה האזורית עמק הירדן ויו"ר הפסטיבל, עידן גרינבאום: "אנו ממשיכים את המסורת ושמחים לארח את עמודי התווך של המוזיקה הישראלית על רקע הנוף הייחודי ומעורר ההשראה של הכנרת" • קסם עברי על ים כנרת 

אחרי שבמשך שנתיים לא התקיים בגלל הקורונה, פסטיבל "עין גב – סובב כנרת" ה-77 חוזר לשפת האגם במפגש בין-דורי וראשון מסוגו – של ישן וחדש. לאורך שלושה ימים, החל מ-18.4 ועד 20.4, יופיעו אומנים ישראליים מהשורה הראשונה, ביניהם: מירי מסיקה, רמי קלינשטיין, אילנית, הדג נחש, קרולינה, עידן עמדי, ירדנה ארזי, קובי אפללו, שירי מימון ועוד רבים אחרים, באמפי "בית גבריאל", כמו גם על שפת הכנרת בקיבוץ עין גב. המופעים המרכזיים, "הללויה וזה השיר" ו- "הנה זה בא", יועברו בשידור ישיר בגלי צה"ל, ויצולמו לשידור בקשת 12 ו-mako לקראת חג השבועות. 

כמיטב המסורת, פסטיבל "עין גב – סובב כנרת" מבקש להעניק לקהל הרחב מגוון אפשרויות בילוי לכל המשפחה, ולכן, לצד המופעים המרכזיים, יוכלו באי הפסטיבל ליהנות גם מהצגת הילדים "הכל זהב" מבית התיאטרון הארצי לילדים ונוער, וממופע "שרים ברון" בהובלת שרהל'ה שרון, בת עמק הירדן.  

פסטיבל "עין גב" נערך לראשונה בחג הפסח 1943, אז החליטו חברות וחברי הקיבוץ להסתמך על כישרונות מקומיים ולשמח את הסובבים באמצעות מופעי תרבות, בהשתתפות כמה עשרות תושבים בלבד, והשנה – בדיוק 77 שנים אחרי – צפויים לפקוד את הפסטיבל אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ. 

ראש המועצה האזורית עמק הירדן ויו"ר פסטיבל "עין גב – סובב כנרת", עידן גרינבאום: "המועצה האזורית עמק הירדן גאה להוות בית חם לפסטיבל 'עין גב – סובב כנרת', אחד מסמליו של הזמר העברי לאורך שנים ארוכות. לאחר שנבצר מאיתנו לקיים את המופעים במשך שנתיים, אנו ממשיכים את המסורת ושמחים לארח את עמודי התווך של המוזיקה הישראלית על רקע הנוף הייחודי ומעורר ההשראה של הכנרת."

המנהל האומנותי והמפיק הראשי, קובי סיט: "התכנית 'ארבע אחר הצהריים', אותה מוקיר הפסטיבל, מהווה אי של שפיות ביום-יום של כולנו, מביאה עמה במשך למעלה מארבעים שנה את היצירות הקלאסיות של הזמר העברי, וכבר מזמן הפכה לפס הקול של כולנו. לאחר שנתיים של הפסקה מאולצת, אנחנו חוזרים לשיר ביחד על שפת הכנרת עם מיטב האומנים, בתכניות מקור שהורכבו במיוחד לפסטיבל, וישודרו בקשת 12 ובשידור ישיר בגל"צ." 

 

 

יש לבדוק גם

השקת פסל קינטי ותצוגת קבע

  השקת פסל קינטי ותצוגת קבע משיריו הנבחרים של גורי אירוע מיוחד לרגל 100 שנה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.