יום שלישי , אפריל 16 2024
אוטומוטור 2022

אוטומוטור 2022

אוטומוטור 2022 בחול המועד פסח עם כל החידושים המחשמלים של עולם הרכב

..

האירוע המוטורי הגדול בישראל חוזר לגני התערוכה אקספו תל אביב ובמרכזו תצוגה של מיטב כלי הרכב החשמליים הנמכרים בישראל כולל גם השקה וחשיפה של מותגים חדשים שיוצגו לראשונה בארץ

פתחו יומנים ושריינו את התאריך, 17 עד ה-20 באפריל, חול המועד פסח, האירוע המוטורי של ישראל – אוטומוטור 2022, בגני התערוכה אקספו תל אביב. אוטומוטור חוגג 34, והפעם האירוע יהיה יותר גדול ויותר מחשמל, כאשר רוב יבואני כלי הרכב החשמליים בישראל יציגו את כלי הרכב שלהם באירוע.

אוטומוטור 2022 יימשך ארבעה ימים, בחול המועד פסח, החל מיום ראשון ה-17 באפריל ועד יום רביעי ה-20 באפריל. ביתן 10 בגני התערוכה יהפוך לביתן המחשמל, בו יציגו יבואני כלי הרכב המובילים בישראל את מיטב הדגמים החשמליים הנמכרים בישראל. רשימת כלי הרכב החשמליים שיוצגו באוטומטור היא ארוכה וכוללת גם השקה וחשיפה של מותגים חדשים שיוצגו לראשונה בארץ.

אבל זה רק חלק אחד באירוע המוטורי של המדינה, בחלק אחר של גני התערוכה יוקם אצטדיון אקסטרים עם יציע אשר יכול לאכלס 3000 צופים. במשך כל יום, יהיו לפחות חמישה מופעי אקסטרים בהם ייקח חלק גם אריאל דדיה אלוף ישראל במוטוקרוס מי שמחזיק בשיא של קפיצה למרחק עם אופנועי מוטוקרוס. במסגרת המופעים תיהיה הדגמת נהיגת דראג, מופעי פעלולים של טרקטורים, יהיו גם מסלולי 4X4 לרנגלרים, מופע אופנועי כביש פריסטייל וכן מופעי דריפטינג מרהיבים (לא לדאוג, כרגיל הכנו מלאי עצום של צמיגים).

וזה עוד לא הכל. אוטומוטור תציג Super Cars ממותגי העל הנחשקים, הנדירים והיוקרתיים בעולם במגוון אולמות ענק ממוזגים, עם מכוניות בשווי של מיליוני ₪ , תצוגת אופנועים בעיצוב מיוחד בהזמנה מיוחדת וסדנאות שדרוג הרכב שיציגו שיפורים עיצוביים, טיפול וטכנולוגיים נדירים כמו בסדרות הטלוויזיה בחו"ל.

אולם נוסף יוקדש כולו לאופנועים של מותגי העל הארלי דיווידסון וטריומף. לצד הכלים הקלאסיים של שני המותגים האלה, הקהל יוזמן לקחת חלק במסיבת ענק שתתקיים לאורך כל ארבעת ימי האירוע המוטורי עם מוסיקה וכיבוד.

אולם ענק נוסף יוקצה לחידושים טכנולוגיים בענף מחידושי הטעינה החשמלית ועד מצברים, סימולטורים, VR, מערכות הגנה, חומרי טיפוח, ניווט, ציוד, אבזור ופטנטים לאנשי מקצוע ולקהל הרחב. חלק מהמוצרים המוצגים יהיו במבצעי מכירה מיוחדים.

דורון גילר, מנכ"ל רבמוטור מפיקת אירוע אוטומוטור: "מאות אלפי המבקרים שמגיעים לתערוכה הגדולה בישראל דורשים ומקבלים גם השנה חידושים וריגושים שהקהל לא חווה בעבר.
"עולם הרכב עובר מהפכת חשמול ואנחנו מביאים לקהל את כל החידושים בתחום יחד עם יבואני הרכב שחוזרים השנה להציג באוטומוטור. המגמה שלנו להתאים את האירוע גם לשוחרי עולם הרכב וגם למשפחות המחפשות תוכן איכותי במהלך החג, לכן השנה העשרנו ושדרגנו את כמות ואופי החוויות שכרטיס הכניסה מציע מעל ומעבר לכל אירוע אחר שמתקיים בפסח".

פרטים טכניים

כרטיסים במגוון אפשרויות (יחיד, זוגי ואו משפחתי) ניתן לרכוש במכירה מוקדמת באתר ו\או אפליקציית איוונטים www.eventim.co.il או בטלפון 9066*

הכניסה עד גיל 5 – בחינם.

כמו כן ניתן לרכוש כרטיסים מראש באמצעות וועדי עובדים ומועדוני לקוחות. בימי התערוכה ניתן לרכוש כרטיסים גם בקופות גני התערוכה

המלצות מארגני התערוכה:

על מנת להימנע מפקקים מאוד כדאי להגיע ברכבת מכל רחבי הארץ לתחנת הרכבת "אוניברסיטה-מרכז הירידים" הנמצאת כ-100 מטר מהכניסה לתערוכה. מומלץ לחנות בחניוני גני יהושע, חניוני היכל הספורט בדרייב-אין וחניוני הדר יוסף.

האתר הרשמי של התערוכה: www.ravmotor.co.il

יש לבדוק גם

מחווה להייאו מיאזאקי

  מחווה להייאו מיאזאקי בסינמטק תל אביב 18 – 30 באפריל לעמוד המרכז סינמטק תל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.