יום שישי , מרץ 29 2024
סליחה על השאלה ילדים, כאן חינוכית

עונה חדשה ל"סליחה על השאלה ילדים"

"סליחה על השאלה ילדים" חוזרת בעונה חדשה!

 

 

תוכנית הטלוויזיה עטורת השבחים וזוכת פרס האקדמיה של כאן חינוכית

הילדים הכי אמיצים עונים על השאלות שתמיד רציתם לשאול, בין קבוצות הילדים שיופיעו העונה: מחלימים מסרטן, תרומת זרע, שונות במראה, ילדים עובדים, ילדי מפורסמים, ילדים להורים עם מגבלה, ילדים נמוכים.

  • תשודר החל מה- 03 בפברואר, יום חמישי בשעה 17:00, ב- כאן חינוכית ובדיגיטל

התוכנית ששבתה את לבבות הצופות והצופים בכל הגילאים, חוזרת לעונה חדשה וממשיכה לגעת בנקודות הכי חשופות של החברה הישראלית. את האומץ הגדול של הילדים המשתתפים, התוכנית רותמת בהמון אמפתיה, כדי להמשיך לחשוף לקהל הצעיר קבוצות ילדים מרקע שונה, סיפור חיים שונה או מוגבלויות שאליהן הם לא נחשפים, ובכדי לתת במה לאילו שלא תמיד מקבלים אותה.

בכל פרק משתתפים ילדים השייכים לקבוצת מיעוט או ילדים המתמודדים עם מציאות חיים מורכבת. מול המצלמה מקריא כל ילד שאלות מכרטיסיות המונחות לפניו, שאלות ששלחו ילדים הצופים בתוכנית ומשיב בכנות ובאומץ. השאלות ישירות (אבל לעולם לא נבזיות), שאלות שכל אחד היה רוצה לשאול, אך לא העז או שלא הייתה לו הזדמנות. התשובות קוראות תיגר על דעות קדומות, אפליה ותפיסות סטריאוטיפיות. כך למשל, ילדים של מפורסמים נשאלים אם הם עשירים והאם הם נסעו פעם בלימוזינה וילדים שהחלימו מסרטן נשאלים האם הם פחדו למות.

חשיבותה של "סליחה על השאלה ילדים" נעוצה בניסיונה לשנות תפיסות עולם ולעורר מודעות לקשיים שעימם מתמודדות קבוצות שונות באוכלוסייה. עבור הקהל הצעיר, החשיבות של עידוד האמפתיה לאחר, הבנת הקושי שלו והיכולת להכיל את השונה- אף גדולה יותר.

עורך: אסף בקר | חברת הפקה: יולי אוגוסט הפקות.

7 פרקים, משך כל פרק: כ- 15 דקות.

יש לבדוק גם

מקיף מילאנו – עונה חדשה

"מקיף מילאנו" – דרמת הנוער של כאן חינוכית חוזרת בעונה חדשה !       …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.