יום רביעי , אפריל 24 2024
ליאם ניסן, סוכן הצללים, BLACKLIGHT

מהיום בקולנוע: סוכן הצללים

סוכן צללים מיומן אשר נתקל בבעיות של אמון, זהות ובסכנה במתן כוח בלתי מרוסן לאנשים בעמדות מפתח, יביאו אותו לקצה גבול היכולת במותחן האקשן החדש מאת הבמאי מארק וויליאמס, 'סוכן הצללים'.

טראוויס בלוק (ליאם ניסן), חי ונלחם בצללים. בלוק הוא פרילנסר, "פותר בעיות" ממשלתי בלתי רשמי, אדם מסוכן אשר משימותיו כללו חילוץ סוכנים חשאיים מסיטואציות מסוכנות.

כאשר בלוק חושף שתכנית סודית בשם 'מבצע אחדות' פוגעת באזרחים מן השורה מסיבות שידועות אך ורק לבוס שלו, מנהל ה-FBI רובינסון (איידן קווין), הוא מגייס את עזרתה של עיתונאית (איימי רבר למפמן), אך עברו וההווה שלו מתנגשים חזיתית כאשר בתו ונכדתו בסכנה.

עתה בלוק נדרש להציל את האנשים האהובים עליו ולחשוף את האמת בשביל סיכוי לגאולה. אף אחד ושום דבר לא בטוח כאשר סודות מוסתרים בין הצללים.

על ההפקה:

לאחר הצלחת הסרט 'גנב עם כבוד' אותו ביים וויליאמס ובו כיכב ניסן, וויליאמס חיפש את תסריט הסרט הבא שלו ונתקל בתסריט של ניק מיי (לימים אחד מתסריטאי הסרט), אשר עסק בתכנית שמטרתה סיכול ריגול. זוהי תכנית מודיעין סודית שנרקמה בשנות ה-60-70 על ידי ראש האף בי איי בזמנו ג'יי אדגר הובר, אשר מטרתה לחדור ולתפוס כל מי שהוגדר כאיום על המשטר האמריקאי, הגדרה שכללה קבוצות שמאל שדגלו בזכויות האזרח, דרך קומוניסטים וקבוצות אשר הוגדרו על ידי הממשל בזמנו כ'רדיקליות'.

וויליאמס אהב את התסריט, אך רצה לתקוף את הסוגיה מכיוון אחר. "ניק כתב את התסריט לפני שהכרנו, קראתי אותו וחשבתי שהקונספט מרתק – אך בעיקר התעניינתי בדמות הראשית טראוויס בלוק, אדם שעבודתו היא לחלץ אנשים טובים מסיטואציות מסוכנות," אומר וויליאמס, וממשיך: "הטיוטה שקראתי התרחשה בשנת 1971 ועסקה בתכנית הביון

יש לבדוק גם

בחירות 2024: סטיוארט על סיקור משפט טראמפ

הנה התוכנית של ה"דיילי שואו" בהגשת ג'ון סטיוארט, ששודרה אמש בארה"ב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.