יום חמישי , מרץ 28 2024
קרדינל , CARDINAL, הוט, HOT

קרדינל בהוט

 

HOT ממשיכה להביא לכם את הסדרות המובילות בעולם

מבוססת על סדרת הספרים מאת ג'יילס בלאנט

 

בכיכובו של המועמד ל"אמי" בילי קמפבל

 

החל מה-28.11 ב-HOT HBO וכל הפרקים ב-HOT VOD

 

"קרדינל" ("Cardinal") היא דרמת פשע קנדית המבוססת על סדרת ספרי הפשע של הסופר ג'יילס בלאנט, שבמרכזם עומדת דמותו של החוקר ג'ון קרדינל. הסדרה עובדה לטלוויזיה על-ידי התסריטאי והמפיק אוברי נילון ("אורפן בלאק") ובוימה על-ידי דניאל גראו ("ויקינגים"). לאורך ארבע עונותיה "קרדינל" הייתה מועמדת לעשרות פרסים בטקס פרסי הטלוויזיה המרכזי של קנדה (Canadian Screen Awards), מתוכן זכתה ב-23 פסלונים. כל אחת מארבעת העונות של הסדרה מבוססת על ספר אחר בסדרה: "ארבעים מילים של צער", עונת היתושים השחורים", "כשתקרא את זה" ו"עד הלילה", בהתאמה. כעת ארבע העונות של הסדרה מגיעות ל-HOT.

 

בסדרה מככבים המועמד ל"אמי" בילי קמפבל ("4400", "The Killing"), קארין ונאסי ("פאן אם", "נקמה") וקריסטן תומסון ("הרחק ממנה").

 

ג'ון קרדינל (קמפבל) הוא שוטר מהורהר ומצוברח במפרץ אלגונקין, שהועבר ממחלק הרצח לאחר שמפקדת המשטרה (תומסון) האמינה שנהיה אובססיבי לחקירת רצח של נערה מהשבטים הילידים של קנדה. כאשר גופתה של הנערה נמצאת, קרדינל מוצב שוב על החקירה, הפעם עם שותפה חדשה – ליסה דלורמה (ונאסי). מה שהוא לא יודע זה שדלורמה צוותה אליו כדי לחקור אותו לאחר שנחשד בשיתוף פעולה עם גורמים עברייניים שמצליחים שוב ושוב לחמוק ממעצר. 

 

עוד מככבים בסדרה דברה היי, גלן גולד, דיוויד ריצ'מונד-פק וברנדן פלטשר.

 

החל מה-28.11, ראשון-חמישי ב-21:20 ב-HOT HBO 

וכל הפרקים ב-HOT VOD

יש לבדוק גם

מארס 2024 בערוצי הסדרות של HOT

HOT גאה להציג: ״גולסטאר יוון״  בכיכובו של כוכב בברלי הילס 90210, איאן זירינג  גולסטאר, סדרת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.